• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060611 Висока Піч - Троянів-Червоне (з під'їздом до с. Мала П'ятигірка) км 64+160 - км 70+546, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

60 456 418.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 302 282.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 18:45 - 12.06.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 27447e91b9504beb9367b441987b24a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006887-a.b3
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Виробничо-комерційна фірма «Урарту» (код ЄДРПОУ 13577250) Адреса: 12701, м.Баранівка, Вул.Старченка, 1 електронна пошта: urartu@ukr.net телефон: (04144)3-14-93 Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39932654) Адреса: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12. електронна пошта: odaguba@meta.uа телефон: (0412) 47-43-86 Інформація про закупівлю ID: 452c9074c107425daf8876b8dcaacca3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-006887-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 09.07.2020р., 10.07.2020р. СКАРГА на дії Замовника в порядку до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 17 квітня 2020 року, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-04-17-006887-a, Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) повідомлено про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060611 Висока Піч - Троянів-Червоне (з під'їздом до с. Мала П'ятигірка) км 64+160 - км 70+546, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Електронна система закупівель визначила дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 16 червня о 18:00. В зазначений строк тендерні пропозиції надали такі учасники: - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціною 40 309 107,72 грн. з ПДВ; - Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з ціною 47 238 135,60 грн. з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» з ціною 59 592 433,35 грн. з ПДВ; - ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» з ціною 59 980 280,00 грн. з ПДВ; - ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 з ціною 60 400 054,97 грн. з ПДВ; Протоколом №425 засідання тендерного комітету Замовника від 09.07.2020р. прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ» на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, а саме: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Протоколом №425 засідання тендерного комітету Замовника від 09.07.2020р. прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Виробничо-комерційна фірма «Урарту» на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, а саме: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (копія додається). Однак ВКФ «Урарту» не погоджується із прийнятими рішення та вважає його незаконним і таким, що порушує права та законні інтереси підприємства, оскільки рішення прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, з огляду на таке. Замовник у протоколі №425 від 09.07.2020р. зазначив: «У відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт не зазначено марку поливомийної машини орендованої в ПАТ «Житомирське ШБУ-19» та поливомийної машини орендованої в ТОВ «БК «Сарагас клан», що не відповідає пункту 5 Роздiлу ІІІ тендерної документації Форми 1 Додатку 6 тендерної документації». Згідно пункту 5 Роздiлу ІІІ ТД Форми 1 Додатку 6, Замовником надано перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів, яка необхідна для виконання робіт: 1 Автомобілі бортові мінімум 1 одиниця 2 Автомобілі-самоскиди мінімум 2 одиниці 3 Коток дорожній самохідний ґрунтовий, маса до 19,8 т мінімум 1 одиниця 4 Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса до 14,33 т мінімум 1 одиниця 5 Котки дорожнi самохiднi вібраційні, маса до 9,3 т мінімум 1 одиниця 6 Екскаватори мінімум 1 одиниця 7 Асфальтоукладальник мінімум 1 одиниця 8 Автогрейдер мінімум 1 одиниця 9 Автогудронатори мінімум 1 одиниця 10 Машина для холодного фрезерування мінімум 1 одиниця 11 Машина поливально-мийна мінімум 1 одиниця 12 Автогiдропiдiймачi, висота пiдйому до 28 м мінімум 1 одиниця 13 Бульдозери мінімум 1 одиниця 14 Машини бурильнi гідробур мінімум 1 одиниця 15 Крани, вантажопiдйомнiсть до 35 т мінімум 1 одиниця 16 Установка для забивання стояків бар'єрного огородження мінімум 1 одиниця 17 Машина маркірувальна мінімум 1 одиниця 18 Трактори мінімум 1 одиниця 19 Кущорiзи навiснi мінімум 1 одиниця 20 Компресори мінімум 1 одиниця 21 Навантажувачi мінімум 1 одиниця 22 Електростанцiї пересувнi мінімум 1 одиниця 23 Установка для зварювання ручного мінімум 1 одиниця 24 Агрегати зварювальнi мінімум 1 одиниця 25 Апарат пiскоструменевий мінімум 1 одиниця Відповідно вищенаведеного переліку чітко видно, що необхідна кількість машин поливально-мийних складає мінімум 1 одиниця. Учасником у наданій довідці «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт» №15/6/21 від 15.06.2020р. (копія додається) показана наявність «поливомийна машина на базі КРАЗ». Інформація зазначена у вищевказаній довідці не у тій послідовності, однак, згідно з вимогами, ТД вся інформація надана. Тобто це є формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Учасник надав договір оренди №26/02/20 від 26.0.2020р. між ВКФ «Урарту» та ТОВ «БК «Сарагас клан» (копія додається) зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів та інвентарну картку №104 обліку об’єкта основних засобів, а саме: цистерни та навісного обладнання для автомобіля на шасі КРАЗ (поливально-мийна машина). Незазначення другої марки машин поливально-мийних жодним чином не впливає на зміст ТД та не суперечить її вимогам: мінімум 1 одиниця, тобто не може бути причиною для відхилення. Наступною підставою Замовником зазначено: «Загальний стаж роботи Юхимовича Я.В. (виконроба та інженера з якості за суміщенням) в дорожньому господарстві становить менше 2-х років, що не відповідає формі 2 Додатку 6 тендерної документації» (копія додається). Невідповідність стажу роботи виконроба та інженера з якості за суміщенням Юхимовича Я.В., як підстава для відхилення Скаржника, згідно з протоколом №391 від 02.07.2020р. вважаємо не обгрунтованою у зв’язку з тим, що умовами ТД, відповідно до пункту 5 Роздiлу ІІІ ТД та додатку 6 форми 2, чітко не визначено момент часу, на який у Юхимовича Я.В. має бути 2 повних роки стажу, а саме: на момент подачі тендерної пропозиції, на момент розкриття тендерної пропозиції, на момент проведення аукціону, на момент перевірки тендерної пропозиції учасника, на момент укладання договору, на момент початку робіт. Ця підстава не обгрунтована та суперечить вимогам ТД. Крім того, умовами ТД було передбачено зазначення стажу в роках, а не в місяцях. Також зазначаємо, що за умовами тендерної документації, Пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме: - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах; - відсутність на окремих документах підпису або печатки; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Вважаємо тендерну пропозицію Виробничо-комерційна фірма «Урарту» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Тобто умови тендерної документації було дотримано в повному обсязі та підтверджено відповідність всім кваліфікаційним критеріям. Протоколом № 442 від 10.07.2020р. переможцем закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» (копія додається). Скаржник не погоджується з такими рішеннями та вважає дії Замовника, такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: При розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСТАНДАРТ ЛТД», було виялене наступне: 1. Надані Учасником договори: №02/04/20-03 від 02.04.2020р. між ФОП Волинська Ірина Михайлівна та ТОВ «Будстандарт ЛТД» (копія додається) та Договір №16/04 від 15.03.2020р. між ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна та та ТОВ «Будстандарт ЛТД» (копія додається) не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме відсутне нотаріальне посвідчення (вимога ст. 799 ЦК України). Тобто, відповідно до ст.220 ЦК України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договор є нікчемним. 2. Наданий файл «6. Фін звітність за 2019 р (1)» не завірений належним чином відповідно до п.5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою, відповідно до вимог Розділу ІІІ ТД. Тобто надана пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД. 3. Учасником надано Лист-відгук №03.4 17.46 від 21.05.2020р. на договір №67 п/з від 13.11.2019р., який виконується на теперешній час, що суперечить вимогам ТД про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів). А саме: «Відгук повинен бути адресований до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором (тобто таким, що виконаний), якість та своєчасність виконання робіт підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень. Дата видачі листа-відгуку не може бути раніше ніж було опубліковано оголошення про проведення данної процедури закупівлі.». Згідно вищенаведеного, Учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів). Замовник мав прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, а саме: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Замовник, відхиливши пропозицію Виробничо-комерційної фірми «Урарту», грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. На підставі наведеного, керуючись Конституцією України та ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при проведенні закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060611 Висока Піч - Троянів-Червоне (з під'їздом до с. Мала П'ятигірка) км 64+160 - км 70+546, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-006887-a. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №425 від «09» липня 2020 року, щодо розгляду відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060611 Висока Піч - Троянів-Червоне (з під'їздом до с. Мала П'ятигірка) км 64+160 - км 70+546, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-006887-a та всі наступні рішення. 4. Зобов’язати замовника визнати Виробничо-комерційну фірму «Урарту» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060611 Висока Піч - Троянів-Червоне (з під'їздом до с. Мала П'ятигірка) км 64+160 - км 70+546, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-006887-a. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації №425 від 09.07.2020р.; 3. Довідка ВКФ «Урарту» «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт» №15/6/21 від 15.06.2020р; 4. Договір оренди №26/02/20 від 26.0.2020р. між ВКФ «Урарту» та ТОВ «БК «Сарагас клан»; 5. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації № 442 від 10.07.2020р.; 6. Копія договору №02/04/20-03 від 02.04.2020р. між ФОП Волинська Ірина Михайлівна; 7. Копія договору №16/04 від 15.03.2020р. між ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна; 8. Файл «6. Фін звітність за 2019 р (1)»; 9. Лист-відгук №03.4 17.46 від 21.05.2020р.; 10. Договір №67 п/з від 13.11.2019р.; 11. «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» №15/6/22 від 15.06.2020р.;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2020 20:17
Опис причини скасування: Відповідно до ч.5 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", за власною ініціативою, ми відкликаємо свою скаргу
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.07.2020 18:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.08.2020 14:15
Автор: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Сароян Азат Абрамович 380674104631 urartu@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на умови ТД

Номер: a89ffa16be3f4547bcfd362807abb8b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006887-a.c1
Назва: Скарга на умови ТД
Скарга:
Незаконні та дискримінаційні умови ТД
Опис причини скасування: інший спосіб захисту прав
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.06.2020 16:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.06.2020 21:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Когут Богдан 380731771771 tov_etalon-bud@ukr.net