• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)

Торги не відбулися

19 367 607.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 18:39 - 04.05.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога на рішення Замовника

Номер: 64802ff6d5654b01b61076b7e249244b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006834-a.a3
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
ВИМОГА 17 квітня 2017 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-04-17-006834-a (02f17f6d479c4271aed6ccfe5e200bcf) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства, оформлене протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло». Також, вказаним протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року Замовник прийняв рішення – відмінити торги відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» вважає описані рішення Замовника протиправними, з огляду на наступне. Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пункт 32 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Пункт 2. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, на закупівлю: Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи) встановлює критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції - Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівників, які пройшли навчання згідно вммог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Також, цей підпункт містить форму довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано: «На підтвердження наданої інформації надається (для кожного працівника з перелічених в довідці (п.2.2)) свідоцтво (посвідчення тощо (або копіі окремих сторінок з них), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань». За таких обставин, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на той факт, що в оскаржуваному протоколі № 58/5 від 19.05.2020 року тендерного комітету Замовника, міститься наступне обґрунтування причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наданої інформації про працівників які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) (невідповідність п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). Тобто, фактично рішення мотивовано відсутністю, в складі тендерної документації документів про наявність у працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - кваліфікаційних груп з електробезпеки. Однак, даний висновок є протиправним та безпідставним, адже в складі тендерної документи наявні документи про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників. Так, зокрема, в складі тендерної документації подавався файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» на сторінках 119, 121, 122 – цього файлу розміщено - численні посвідчення наших працівників. В цих посвідченнях, наявні відомості про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників. Дана обставина, не була врахована Замовником, під час розгляду нашої тендерної пропозиції, у зв’язку з чим вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на дані документи. При цьому, слід зазначити ти, що правове регулювання присвоєння груп з електробезпеки визначено у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98; далі — ПБЕЕС), які затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533 та Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 та Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р.за № 1143/13017 Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 правил ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98) визначено, що працівники електротехнічні – це працівники, посада або професія яких пов'язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з Правил безпеки під час експлуатації електроустановок споживачів і мають групу з електробезпеки. Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції у Замовника були докази того, що правники Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», мають кваліфікаційні групи з електробезпеки. Однак, наданим доказам не було надано будь-якої правової оцінки, що спричинило порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Вашого тендерного комітету призвели до неправомірного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав та інтересів нашої компанії, адже подана нами пропозиція повністю відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації. При цьому, слід зазначити, що всього участь у закупівлі прийняло 4 компанії, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» розглядалась після відхилення тендерних пропозицій, інших трьох учасників. Відповідно, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до ухвалення незаконного рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин справи, звертаємось до Вас із вимогою: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» умовам тендерної документації. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» та рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", які оформлені протоколом щодо розгляду тендерних пропозицій № 58/5 від «19» травня 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло». 3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху». Додатки: 1. файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» (який входить до складу нашої тендерної пропозиції). З повагою, Директор ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: відсутня технічна можливість подати скаргу
Дата скасування: 29.05.2020 11:24
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: 3268b99130df470bae776526cf372b5e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006834-a.b2
Назва: Скарга
Вимога:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері закупівель 17 квітня 2017 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-04-17-006834-a (02f17f6d479c4271aed6ccfe5e200bcf) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства, оформлене протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло». Також, вказаним протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року Замовник прийняв рішення – відмінити торги відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» вважає описані рішення Замовника протиправними, з огляду на наступне. Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пункт 32 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Пункт 2. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, на закупівлю: Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи) встановлює критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції - Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівників, які пройшли навчання згідно вммог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Також, цей підпункт містить форму довідки та вказує, що довідка має містити наступну інформацію: № з/п П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо Спеціальність або кваліфікація Номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань. Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) На підтвердження наданої інформації надається (для кожного працівника з перелічених в довідці (п.2.2)) свідоцтво (посвідчення тощо (або копіі окремих сторінок з них), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань. За таких обставин, вважаємо за необхідне звернути увагу Антимонопольного комітету України, що в оскаржуваному протоколі № 58/5 від 19.05.2020 року тендерного комітету Замовника, міститься наступне обґрунтування причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наданої інформації про працівників які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) (невідповідність п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). Тобто, фактично рішення мотивовано відсутністю, в складі тендерної документації документів про наявність у працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - кваліфікаційних груп з електробезпеки. Однак, даний висновок є протиправним та безпідставним, адже в складі тендерної документи наявні документи про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників. Так, зокрема, в складі тендерної документації подавався файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» на сторінках 119, 121, 122 – цього файлу розміщено численні посвідчення наших працівників, в яких наявні відомості про кваліфікаційні групи з електробезпеки. Зокрема, ці документи підтверджують, що наші працівники мають групи з електробезпеки, що прямо підтверджується, наприклад, наступним посвідченням: Правове регулювання присвоєння груп з електробезпеки визначено у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98; далі — ПБЕЕС), які затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533 та Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 та Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р.за № 1143/13017 Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 правил ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98) визначено, що працівники електротехнічні – це працівники, посада або професія яких пов'язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з Правил безпеки під час експлуатації електроустановок споживачів і мають групу з електробезпеки. Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції у Замовника були докази того, що правники Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», мають кваліфікаційні групи з електробезпеки. Однак, наданим доказам не було надано будь-якої правової оцінки, що спричинило порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав та інтересів нашої компанії, адже подана нами пропозиція повністю відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації. При цьому, слід зазначити, що всього участь у закупівлі прийняло 4 компанії, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» розглядалась після відхилення тендерних пропозицій, інших трьох учасників. Відповідно, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до ухвалення незаконного рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 8 Конституції України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» та рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", які оформлені протоколом щодо розгляду тендерних пропозицій № 58/5 від «19» травня 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» Додатки: 1. докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету; 2. файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» (який входить до складу нашої тендерної пропозиції). З повагою, Директор ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: відсутня технічна можливість подати скаргу
Дата скасування: 29.05.2020 11:08
Вимога
Є відповідь

ПРОСИМО ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ДАНУ ВИМОГУ.

Номер: be4b20a331324ee0a6287ad50e631ea7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006834-a.c1
Назва: ПРОСИМО ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ДАНУ ВИМОГУ.
Вимога:
Шановний Замовнику,на підставі ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18 травня 2020 року №58/3 Пропозиція ТОВ «ВО Інженірінг» була відхилена з наступної підстави: не відповідвє кваліфікаційнимс критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВО Інженірінг» не відповідає умовам тендерної документації, згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: а саме: 1) В складі пропозиції Учасник надав довідку №151 від 07.05.2020року про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що не підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності). Будь-які пояснення з даного приводу в складі пропозиції відсутні (невідповідність п.п. 2.1 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації) На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» у файлі (наявність працівників.zip) документі «Довідки_Працівники відповідної кваліфікації.pdf» міститься Лист-роз’яснення №153 від 07.05.2020 року щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без підпису головного бухгалтера чи бухгалтера. А саме: надає роз’яснення щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (Вих № 151 від 07.05.2020 р.) без підпису головного бухгалтера чи бухгалтера: - відповідно Наказу від 25.10.2019року №12-К про виконання обов’язків головного бухгалтера (копія наказу додається в складі тендерної пропозиції) ведення бухгалтерського та податкового обліку покладається на директора – Байбулу Василя Михайловича Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ВО Інженірінг» не порушив умови Документації в цій частині тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з цієї підстави. 2) В складі пропозиції Учасник надав акт приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, яка не містить інформацію про виконання робіт з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо в межах наданого аналогічного договору (невідповідність п.п. 3.2 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» в акті приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, міститься інформацію про виконання робіт з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо в межах наданого аналогічного договору а, саме : п.4 установлення опор (шифр Е33-103-1) та п. 6 (шифр Е33-30-11) установлення стальних конструкцій, п. 33 (шифр Е21-4-2) затягування в прокладені труби або металеві рукави проводу акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в містить інформацію про виконання робіт передбаченої технології з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо. Замовником не було конкретизовано, які саме шифри позицій повинні бути вказані, було наведено лише перелік робіт. Нами дотримано п.п. 3.2 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ВО Інженірінг» не порушив умови Документації в цій частині тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з цієї підстави. 3) В складі пропозиції учасника відсутня довідка (лист) учасника в довільній формі про те, що до нього не застосовані персональні спеціальні економічні та обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій)» та інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкцій та інших обмежувальних заходів (невідповідність п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації) На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» у файлі (інші документи.zip) міститься «Довідка незастосування санкцій.pdf» відповідно до п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації, а саме: Довідка (лист) учасника в довільній формі про те, що до нього не застосовані персональні спеціальні економічні та обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій)» та інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів. Разом з тим тендерною документацією п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції Замовником вказано, що 3.3. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та при подачі тендерної пропозиції мають враховувати та дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII, • Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 року №133/2017, • інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів. Уразі недотримання учасником зазначених вище норм, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «ВО Інженірінг» надав в складі пропозиції «Довідка незастосування санкцій.pdf» з вищенаведеною інформацією про дотримання всіх норм, адже відповідно до п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації дана довідка надається у довільній формі. ТОВ «ВО Інженірінг» згідно поданих кваліфікаційних документів повідомляє про відповідність їх вимогам Документації. Окрім того документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Крім того, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у Пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи Статті 3 Закону,застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника. В разі незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися до Державної аудиторської служби України або до суду!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Детальна відповідь на вимогу описана в листі, що додається
Статус вимоги: Відхилено