• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Красилівка Броварського району Київської області

Завершена

2 368 973.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 18:22 - 28.04.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Відмінити рішення про визнання ФОП Бунькова Ю.В. переможцем тендеру згідно Протоколу 37 від 08/05/2020

Номер: 6bdc84d17a9046f792b1db99708e9d31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-011454-b.b3
Назва: Відмінити рішення про визнання ФОП Бунькова Ю.В. переможцем тендеру згідно Протоколу 37 від 08/05/2020
Вимога:
Грубе та явне порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідні документи додаються.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилки у документації
Дата скасування: 09.05.2020 09:57
Вимога
Відхилено

Тендерна документація

Номер: d0e2b8237b0947b0bfc4e3e2c77485f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-011454-b.b2
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Інша інформація Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції (в файлі з іншими документами тендерної пропозиції) додатково надати підтвердження інформації про відповідність учасника іншим вимогам замовника: - копію Сертифікату системи управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, виданого Органом сертифікації з акредитацією НААУ щодо вказаних у сертифікатів видів економічної діяльності; - інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця.), але законодавством України дані вимоги до підприємств, що виконують будівельні роботи не вимагаються і є дискримінаційними. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати дане положення тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом відділу освіти, культури,молоді та спорту Броварської районної державної адміністрації було розглянуто Вашу вимогу. Повідомляємо Вам, що тендерна документація до закупівлі розроблена згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що сертифікована система управління якістю істотно підвищує довіру Замовника. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якістю на підприємстві та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Слід зазначити, що даний сертифікат необхідний кожному учаснику, хто бажає приймати участь в тендерних закупівлях в системі ProZorro, адже він є необхідною вимогою для участі у більшості випадків тендерних умов , особливо це стосується таких галузей, як будівництво, виготовлення обладнання та виконання робіт. Звертаємо увагу, що зазначений вище Сертифікат не є новелою і його може отримати будь-яка організація, даний сертифікат передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ. Таким чином, вимога даного документу не є дискримінаційною, а є бажання Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги на належному рівні. Щодо умови про наявність інформації (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця.) Зазначаємо, що задля якісного виконання капітального ремонту системи опалення на об’єкті Замовника, тендерним комітетоим було прийняте рішення про впровадження вище наведеної умови, адже енергоаудит – це перший крок в тепловій модернізації. Капітальний ремонт системи опалення буде виконуватися у будівлі школи, згідно наказу №267 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.10.2017 Про визначення будівель, які часто відвідують громадяни, школа відноситься до вищевказаного переліку будівель, сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для даного виду будівлі. На думку тендерного комітету задля проведення якісного капітального ремонту та ефективності опалення у школі,будівельна компанія – майбутній переможець процедури відкритих торгів, має мати в своєму складі фахівця з енергетичного аудиту, мінімум одну службову (посадову) особу. Це забезпечить добросовісну конкуренцію у процедурі закупівлі. Законодавством України це не заборонено. Також, звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією не передбачено вимоги про наявність в такої особи чітко визначеної кількості років стажу, що могло б послужити як ознакою дискримінації. Тож, вважаємо, що тендерний комітет не порушив Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема і в ч. 4 ст. 22. Підстави для скасування даного положення тендерної документації – відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

До тендерної документації

Номер: 810c874887084ecba1f3e634f320609c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-011454-b.b1
Назва: До тендерної документації
Вимога:
Для визначення вартості закупівлі згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” Замовник забов*язан надати об*єми робіт, умови при яких вони виконуються, спеціфікацію або ведомість ресурсів. Згідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повинен надати креслення. На підставі вищевикладенного вимагаємо надати документи вище вказані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити вичерпну інформацію, що визначена частиною другою статті 22 Закону а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як видно з наведеного надання креслення передбачається у разі потреби! Тобто Закон залишає право на розміщення/не розміщення даної інформації за Замовником. Надання проектної документації також не передбачено. У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено: для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з декількох варіантів. Тендерний комітет обрав варіант надання відомості обсягів робіт, які розміщені в Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Цього цілком достатньо для розрахунку учасником вартості закупівлі. Підстав для задоволення Вашої вимоги – не виявлено.
Статус вимоги: Відхилено