• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання та інвентар для харчоблоків в закладах освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

10 162 500.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.04.2020 18:06 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")

Номер: 274a128de86c4bb9a43751928a0dc45d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-006593-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Скарга:
СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі") 17 квітня 2020 року, Тендерним комітетом Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочату процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-006593-a. За результатами перекваліфікації учасників (Протокол від 04.06.2020 року) відкритих торгів з публікацією англійською мовою, до процедури закупівлі було допущено двох учасників, а саме: ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД"; ТОВ Торговий дім "С-Проф". та дискваліфіковано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"; ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" (надалі - Скаржник) ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» не погоджується із допущенням ТОВ Торговий дім "С-Проф" та ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» до процедури закупівлі за результатами перекваліфікації, так як його тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації, з огляду на наступне. 1. ТОВ Торговий дім "С-Проф", на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надало Довідку про виконання аналогічного Договору вих. №33/05/-20 від 15.05.2020 року, в якому зазначено: - Договір поставки товару №18/19 від 21 листопада 2019 року укладений з ТОВ «С.Н.А.Б.». При цьому відповідно до Специфікації №1 до Договору поставки товару №18/19 від 21 листопада 2019 року, ТОВ Торговий дім "С-Проф" зобов’язується поставити картоплечистку Firman PPF 10M (позиція №15), при цьому, відповідно до видаткової накладної №280 від 25.11.2019 року, ТОВ Торговий дім "С-Проф" не здійснило поставку зазначеної Картоплечистки, а поставило Картоплечистку MAXIMA 8KG. Жодних додаткових угод, щодо погодження зміни переліку товару ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиціє не надало, а отже поставка товару була здійснена з порушенням умов Договору. - Договір поставки товару №49/21 від 16.03.2018 року. Сканована копія Договору не містить Додаткової угоди №1 від 24.01.2019 року, якою вносились зміни до Додатку №1 (Специфікації №1) до Договору поставки товару №49/21 від 16.03.2018 року, про що зазначено в самому Додатку №1. Отже обидва надані договори на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору мають суттєві недоліки, та не можуть бути належними доказами виконання аналогічних договорів. 2. ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиції, в таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним характеристикам Замовника, зазначає: - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність; - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність. Відповідні сторінки офіційного каталогу з технічними характеристиками всіх зазначених моделей додаються до Скарги. Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG» з виробництва у зв’язку з розробленням та введнням в виробництва нових покращених моделей Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E з 05 травня 2020 року, про що Компанія «Rational AG» повідомила всіх свої імпортерів офіційним листом, додається до Скарги. Замовником 08.05.2020 року було внесено зміни до тендерної документації, та викладено габаритні розміри і потужність товарів, які вимагаються Замовником, відповідно до нових моделей. Враховуючи, що презентація нових моделей була здійснена тільки 05.05.2020 року, Учасники не мали можливості до початку аукціону отримати на них Декларації відповідності та Висновки СЕС. Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначені у статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Згідно з цією статтею державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: - проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; - інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; - схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; - документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; - діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначений Наказом Міністерства охорони здоров'я України No247 від 09.10.2000. Відповідно до п.7.4 цього Порядку, державна санітарно-епідеміологічна експертиза включає такі етапи: - звернення заявника; - здійснення вимірювань, досліджень об'єктів, наукового обґрунтування відповідних вимог щодо об'єкта експертизи (показників безпеки та умов використання тощо) та оформлення звіту. Тобто, для отримання висновку уповноважений орган повинен провести обстеження обладнання. Це виключає можливість поставки обладнання, яке на момент проведення експертизи і подання тендерної документації ще не ввезено на територію України. Згідно з пунктом 7.10 Порядку термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. З огляду на неможливість реалізувати вимоги тендерної документації в частині надання Декларації відповідності та Висновку СЕС на нові моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, які відповідають технічним характеристикам (зі змінами від 08.05.2020 року), що вимагались тендерним комітетом, ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиції надав висновок СЕС та Сертифікат відповідності на моделі Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG», запропонував їх до закупівлі при тому, що вони не відповідають технічним характеристикам, а також взагалі зняті з виробництва. Тобто ТОВ Торговий дім "С-Проф" ввів в оману тендерний комітет Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, щодо товарів запропонованих ним до закупівлі, і запропоновував товари, які в дійсності не відповідають вимогам тендерної документації. 3. ТОВ Торговий дім "С-Проф" надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вимогах тендерної документації. Відповідно до п.1. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник мав надати у складі тендерної пропозиція, як підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, власне чи орендоване відповідне обладнання). ТОВ Торговий дім "С-Проф" надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій в примітках зазначається, що обладнання та МТП або орендоване або знаходиться на балансі підприємства. При цьому не зазначено чи є обладнання та МТП які знаходяться на балансі підприємства власними чи орендованими, що є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до законодавчих актів, щодо ведення бухгалтерського обліку, на балансі підприємства за конкретних умов може бути, як власне так і орендоване майно. до того ж за вимогою замовника, Учасники мали зазначити саме «орендованим» чи «власним» є обладнання, а не чи знаходиться воно на балансі підприємства, отже ТОВ Торговий дім "С-Проф" надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам тендерної документації, та таку яка не може бути підтвердженням відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» не надано до тендерної пропозиції скан-копії оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності). Відповідно до п. 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник зокрема має надати: 6. скан-копію оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» містить скановану-копію завіреної копії Статуту ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» та сканову-копію копії Опису, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» у складі тендерної пропозиції, в таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним характеристикам Замовника, зазначає: - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність; - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність. Відповідні сторінки офіційного каталогу з технічними характеристиками всіх зазначених моделей додаються до Скарги. Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG» з виробництва у зв’язку з розробленням та введнням в виробництва нових покращених моделей Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E з 05 травня 2020 року, про що Компанія «Rational AG» повідомила всіх свої імпортерів офіційним листом, додається до Скарги. Замовником 08.05.2020 року було внесено зміни до тендерної документації, та викладено габаритні розміри і потужність товарів, які вимагаються Замовником, відповідно до нових моделей. Враховуючи, що презентація нових моделей була здійснена тільки 05.05.2020 року, Учасники не мали можливості до початку аукціону отримати на них Декларації відповідності та Висновки СЕС. Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначені у статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Згідно з цією статтею державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: - проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; - інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; - схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; - документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; - діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначений Наказом Міністерства охорони здоров'я України No247 від 09.10.2000. Відповідно до п.7.4 цього Порядку, державна санітарно-епідеміологічна експертиза включає такі етапи: - звернення заявника; - здійснення вимірювань, досліджень об'єктів, наукового обґрунтування відповідних вимог щодо об'єкта експертизи (показників безпеки та умов використання тощо) та оформлення звіту. Тобто, для отримання висновку уповноважений орган повинен провести обстеження обладнання. Це виключає можливість поставки обладнання, яке на момент проведення експертизи і подання тендерної документації ще не ввезено на територію України. Згідно з пунктом 7.10 Порядку термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. З огляду на неможливість реалізувати вимоги тендерної документації в частині надання Декларації відповідності та Висновку СЕС на нові моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, які відповідають технічним характеристикам (зі змінами від 08.05.2020 року), що вимагались тендерним комітетом, ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» у складі тендерної пропозиції надав висновок СЕС та Сертифікат відповідності на моделі Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG», запропонував їх до закупівлі при тому, що вони не відповідають технічним характеристикам, а також взагалі зняті з виробництва. Тобто ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» ввів в оману тендерний комітет Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, щодо товарів запропонованих ним до закупівлі, і запропоновував товари, які в дійсності не відповідають вимогам тендерної документації. 3. ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» надало Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не відповідає вимогах тендерної документації. ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» надало у складі тендерної пропозицію Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено інформацію, яка не може відповідати дійсності, а отже вона є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» зазначає, що бухгалтер Мальник С.М., має досвід роботи на аналогічній посаді 25 років, при цьому зазначає, що його(її) загальний стаж роботи складає 10 років. Так само водій Іващук О.Й має досвід роботи на аналогічній посаді 20 років, при цьому його (її) загальний стаж роботи складає 7 років. Загальний стаж роботи не може бути меншим аніж досвід роботи на аналогічній посаді, так як поняття «загальний стаж роботи» є ширшим та включає весь період роботи особи в незалежності від його посади. Отже, вважаємо, що Замовником було неправомірно допущено тендерні пропозиції учасників Торговий дім "С-Проф" та ТОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» до аукціону за результатами прекваліфікації учасників, та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі». На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-006593-a), що проводяться тендерним комітетом Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.06.2020 00:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.07.2020 20:50
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", Анастасія Макаренко +380663454908 tender@bmsales.com.ua