• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільні меблі

Торги відмінено

1 275 183.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 751.83 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 17:19 - 04.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: cf160b1ef32040cc807bef8afefaed19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010600-b.c5
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Безпідставна дискваліфікація при надпорогових закупівлях
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2020 20:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.07.2020 18:39
Дата виконання рішення Замовником: 29.07.2020 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АКМУ виконано
Автор: ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, Катасонов Андрій +380504032505 info@lmf.net.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо безпідставної дискваліфікації

Номер: e083f1b2a9fa49b996fff13ad9cf5fad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010600-b.c4
Назва: Щодо безпідставної дискваліфікації
Вимога:
Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради 17.04.2020 року було оголошено державну закупівлю за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі. Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” 12.05.2020 року було завантажено на електорнний майданчик тендерну пропозицію. В ході електронного аукціону ціна Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” була економічно вигіднішою. Рішенням тендерного комітету Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради було винесено Протокол № 27 засідання тендерного комітету ТВО Вознесенівського району № 50-р від 15 червня 2020 року, щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” з наступних причин: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію — наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: обов'язкова наявність не менше двох працівників зі зборки (монажу) меблів; в штаті підприємства Учасника зазначено одного збірника меблів. 2. Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тому що в складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідні відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасникаом договору (ів) та сканкопії договорів, зазначених у довідці; - дата та номер договору з Управлінням освіти культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області згідно довідки №2/к-2019 від 02.01.2019 в той час, як сканкопія та лист-відгук на договір №7 від 19.06.2019 р. - у відгуку від Відділу освіти Миколаївської районної держаної адміністрації зазначено дату та номер договору (№ 43 від 20.06.2019 ) на відміну від дати та номера (№3916-ШМ від 27.05.2019), відображених в довідці, та наданої сканкопії ; 3. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме п.п. 6.5-6.6 та 6.8-6.11 пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ: для підтвердження відповідності тендероної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закіпівлі, встановленим замовником, учасник не надав наступні документи у складі своєї пропозиції: 6.5 Гарантійний лист щодо поставки, занесення в приміщення, складання, налогодження та зборка (монтаж) шкільних меблів в загальноосвітніх навчальних закладах. 6.6 Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасник про гарантійний термін на товар із зазаначенням відповідальної особи та контактного телефону. 6.8 Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмета закупівлі; 6.9 Гарантійний лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодження на виконання його вимог у разі перемоги в торгах. 6.10 Гарантійний лист щодо можливості заміни бракованого товару протягом 7 днів з дня зборки ( монтаж) товару. 6.11 Гарантійний лист, щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації не менше ніж 24 місяці. Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” просить уважно переглянути нашу пропозицію, так як: 1. В складі нашої тендерної пропозиції надано файл 1.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору згідно якої у учасника є два працівників зі зборки (монажу) меблів, а саме : № 7 Складальник виробів з деревини Гаврін Сергій Михайлович та № 12 Збірник меблів Смаглий Роман Сергійович, тому виходячи з вище викладеного Учасник відповідає кваліфікаційному критерію — наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а саме п.п. 6.5-6.6 та 6.8-6.11 пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ: для підтвердження відповідності тендероної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закіпівлі, встановленим замовником, учасник надав наступні документи у складі своєї пропозиціїв файлі № 4.1 “Документи, що підтверджують відповідність ТЯКХ” в якому містилися документи: 6.5 файл № 2.5 який містить інформацію “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, що постачання, розвантаження та зборка (монтаж) товару здійснюються за рахунок та силами Учасника згідно з заявками Замовника за адресами закладів освіти Замовника з наданням копій документів для підтвердження якості товару. “ та файл № 2.12 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо поставки, занесення в приміщення, складання, налагодження та зборка (монтаж) шкільних меблів в загальноосвітніх навчальних закладах.” який підписаний уповноваженою особою та оформлений на бланку підприємства та містить відбиток печатки. 6.8 файл № 2.15 який містить містить інформацію із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмета закупівлі та підписаний уповноваженою особою та оформлений на бланку підприємства та містить відбиток печатки; 6.9 файл № 2.16 “ Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах ” зігдно якого учасник погодився з умовами догвору Замовника та файл № 5 Проект договору який містить запис “З умовами договору ознайомлені та згодні Директор ТОВ КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Н.В. Ніколаєнко 05.05.2020р.” підписаний уповноваженою особою та містить відбиток печатки, що цілком підтверджує згоду на підписання даного договору. 6.10 надано файл № 2.17 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо можливості заміни  бракованого товару протягом 7 днів з дня зборки (монтаж) товару.”. 6.11 надано файл №2.18 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації 24 місяці.” 6.6 надано файл № 2.13 “Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо участі у публічній закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та вимог тендерної документації наступним гарантуємо, що гарантійний термін на товар складає 24 місяці з дня введення товару в експлуатацію, відповідальної особи директор Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Н.В. Ніколаєнко (067) 510 17 33, директор з виробництва Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ» Кириченко Євгеній Володимирович (068)0921165” Учасник відповідає кваліфікаційному критерію - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тому як в складі тендерної документації Згіно вимоги замовника було потрібно “надати відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та зборки (монтажу), завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). “ відповідно Учасником надано аналогічний договір Управлінням освіти культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області згідно довідки №7 від 19.06.2019 в той час, як сканкопія та лист-відгук на договір №7 від 19.06.2019 р. Що цілком підтверджує кваліфікаційним коретіям. Також просимо звернути, що допущена помилка в наданій довідці не впливає на відповідність кваліфікаційним критеріям Учасника та є допустимою. Також просимо звернути увагу, що Замовник має право витрибувати документи від Учасника. Згідно вище викладеного, вимагаємо скасувати Рішенням тендерного комітету Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради було винесено Протокол № 50-р засідання тендерного комітету Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради № 50-р від 15 червня 2020 року, щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології”, та визнати Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” переможцями за закупівлею за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-16-002592-c. В іншому разі ми звернемося до АМКУ, зі скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимогу відхилено, відповідь надано в окремому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-04-17-010600-b

Номер: ea461b10508041e6be97c984beb72b88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010600-b.b3
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-04-17-010600-b
Вимога:
Замовник, Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради проводить закупівлю з ідентифікатором UA-2020-04-17-010600-b за ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя). Тендерну пропозицію ТОВ «УТП ГРУП» було відхилено згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 40-р від 26.05.2020. Вважаю неправомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в зазначеній закупівлі з наступних причин: 1.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «у Єдиному реєстрі фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням http://usr.miniust.gov.ua/ua/freesearch) відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-резидента України що суперечіть інформації, яка надана в Довідці від 07.05.2020 № 45/05 п.7.» Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: Дані в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) не суперечать довідці від 07.05.2020 № 45/05 п.7 тендерної пропозиції про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-резидента України. З дати державної реєстрації ТОВ «УТП ГРУП» до поточного часу кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ «УТП ГРУП» були і залишаються згідно з законодавством засновники, (учасники) юридичної особи (до тендерної пропозиції додавались протокол про створення ТОВ «УТП ГРУП» та статут ТОВ «УТП ГРУП»). В ЄДР відсутня позначка КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) поряд з персональними даними засновників тому, що внесення цих даних не вимагалося процедурою при формуванні записів в ЄДР під час державної реєстрації ТОВ «УТП ГРУП». Згідно з положеннями Закону N 475-VIII відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються: юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. З приводу цього є лист-роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства” від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» (додається до вимоги). Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». 2.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «зображення столу в Технiчному паспортi не вiдповiдае пiдпункту 4 «Опис та характеристика» п.6 «Iнформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» роздiлу ІІІ «Iнструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї», а саме: вiдсутня така характеристика столу, як «Робоча поверхня стола мае ергономiчну форму iз заокругленими кутами, що запобігає травмуванню школярiв». Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: В тендерній документації замовника відсутня вимога того, щоб зображення технічних паспортів виробів відповідали детальному опису товару. Технічні паспорти на вироби складені згідно з ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи». В цьому нормативному документі відсутня вимога щодо надання будь-яких зображень, в тому числі зображень в повній відповідності з описом виробу. Згідно з частиною 4 статті 16 Закону №922-VIII документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». 3.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «гарантiйний лист вiд 07.05.2020 № 40/05 щодо застосування заходів із захисту довкілля в своєму змісті не містить переліку таких заходів». Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: Тендерною документацією не вимагалося надання переліку заходів довкілля. Цитую відповідну вимогу розділу ІІІ Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі». Розберемо тлумачення слова «зазначати» з академічного тлумачного словника української мови (можна ознайомитися за посиланням http://sum.in.ua/s/zaznachaty): «зазначати - робити якусь помітку, позначку; позначати; записувати з метою обліку, реєстрації і т. ін.; фіксувати; пишучи, указувати». В тендерній пропозиції в гарантійному листі від 04.05.2020 № 10/05 міститься наступна фраза: «На виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» цією довідкою ТОВ «УТП ГРУП» підтверджує, що товар, який є предметом закупівлі відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені Замовником в тендерній документації. А також підтверджуємо, що товар виготовлений з екологічно безпечних матеріалів та відповідає вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Ми, як учасник закупівлі гарантуємо, що предмет закупівлі передбачає застосування заходів із захисту довкілля. ». Цей лист відповідає типовій формі довідки щодо застосування заходів довкілля офіційного ресурсу «PROZORRO.ІНФОБОКС», яке міститься за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-shchodo-zastosuvannya-zahodiv-iz-zahistu-dovkillya. В зазначеному листі робиться відповідна позначка про застосування заходів з захисту довкілля та про відповідність вимогам чинного законодавства із захисту довкілля , що відповідає тлумаченню фрази замовника «лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля». В тексті гарантійного листа зазначено як мінімум два заходи (наміру, задума здійснення чогось): виготовлення для реалізації предмету закупівлі з екологічно безпечних матеріалів та контроль відповідності предметів закупівлі вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». Звертаю увагу замовника, Уповноважений орган щодо розгляду скарг та правоохоронні органи, що тендерна документація складена з багатьма фразами, які передбачають двояке трактування. На мою думку це свідчить про можливі ознаки узгоджених антиконкурентних дій замовника щодо учасників публічної закупівлі. На підставі викладених протиправних дій вимагаю замовника відмінити рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». В разі незадоволення моєї вимоги я буду вимушений звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів не лише з скаргою про неправомірне відхилення тендерної пропозиції, а й про антиконкурентні узгоджені дії замовника щодо проведення цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: скаргу розглянуто, відповідь надана в окремому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-04-17-010600-b

Номер: 31d5858dfbe445cca2d74bede3e84fd5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010600-b.b2
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в закупівлі UA-2020-04-17-010600-b
Вимога:
Замовник, Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради проводить закупівлю з ідентифікатором UA-2020-04-17-010600-b за ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя). Тендерну пропозицію ТОВ «УТП ГРУП» було відхилено згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 40-р від 26.05.2020. Вважаю неправомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП» в зазначеній закупівлі з наступних причин: 1.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «у Єдиному реєстрі фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням http://usr.miniust.gov.ua/ua/freesearch) відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-резидента України що суперечіть інформації, яка надана в Довідці від 07.05.2020 № 45/05 п.7.» Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: Дані в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) не суперечать довідці від 07.05.2020 № 45/05 п.7 тендерної пропозиції про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-резидента України. З дати державної реєстрації ТОВ «УТП ГРУП» до поточного часу кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ «УТП ГРУП» були і залишаються згідно з законодавством засновники, (учасники) юридичної особи (до тендерної пропозиції додавались протокол про створення ТОВ «УТП ГРУП» та статут ТОВ «УТП ГРУП»). В ЄДР відсутня позначка КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) поряд з персональними даними засновників тому, що внесення цих даних не вимагалося процедурою при формуванні записів в ЄДР під час державної реєстрації ТОВ «УТП ГРУП». Згідно з положеннями Закону N 475-VIII відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються: юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. З приводу цього є лист-роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства” від 25.11.2016 № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» (додається до вимоги). Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». 2.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «зображення столу в Технiчному паспортi не вiдповiдае пiдпункту 4 «Опис та характеристика» п.6 «Iнформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» роздiлу ІІІ «Iнструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї», а саме: вiдсутня така характеристика столу, як «Робоча поверхня стола мае ергономiчну форму iз заокругленими кутами, що запобігає травмуванню школярiв». Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: В тендерній документації замовника відсутня вимога того, щоб зображення технічних паспортів виробів відповідали детальному опису товару. Технічні паспорти на вироби складені згідно з ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи». В цьому нормативному документі відсутня вимога щодо надання будь-яких зображень, в тому числі зображень в повній відповідності з описом виробу. Згідно з частиною 4 статті 16 Закону №922-VIII документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». 3.Підстава відхилення тендерної пропозиції, що зазначена в протоколі: «гарантiйний лист вiд 07.05.2020 № 40/05 щодо застосування заходів із захисту довкілля в своєму змісті не містить переліку таких заходів». Зауваження ТОВ «УТП ГРУП»: Тендерною документацією не вимагалося надання переліку заходів довкілля. Цитую відповідну вимогу розділу ІІІ Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі». Розберемо тлумачення слова «зазначати» з академічного тлумачного словника української мови (можна ознайомитися за посиланням http://sum.in.ua/s/zaznachaty): «зазначати - робити якусь помітку, позначку; позначати; записувати з метою обліку, реєстрації і т. ін.; фіксувати; пишучи, указувати». В тендерній пропозиції в гарантійному листі від 04.05.2020 № 10/05 міститься наступна фраза: «На виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» цією довідкою ТОВ «УТП ГРУП» підтверджує, що товар, який є предметом закупівлі відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені Замовником в тендерній документації. А також підтверджуємо, що товар виготовлений з екологічно безпечних матеріалів та відповідає вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Ми, як учасник закупівлі гарантуємо, що предмет закупівлі передбачає застосування заходів із захисту довкілля. ». Цей лист відповідає типовій формі довідки щодо застосування заходів довкілля офіційного ресурсу «PROZORRO.ІНФОБОКС», яке міститься за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-shchodo-zastosuvannya-zahodiv-iz-zahistu-dovkillya. В зазначеному листі робиться відповідна позначка про застосування заходів з захисту довкілля та про відповідність вимогам чинного законодавства із захисту довкілля , що відповідає тлумаченню фрази замовника «лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля». В тексті гарантійного листа зазначено як мінімум два заходи (наміру, задума здійснення чогось): виготовлення для реалізації предмету закупівлі з екологічно безпечних матеріалів та контроль відповідності предметів закупівлі вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Таким чином ця підстава не є правомірною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». Звертаю увагу замовника, Уповноважений орган щодо розгляду скарг та правоохоронні органи, що тендерна документація складена з багатьма фразами, які передбачають двояке трактування. На мою думку це свідчить про можливі ознаки узгоджених антиконкурентних дій замовника щодо учасників публічної закупівлі. На підставі викладених протиправних дій вимагаю замовника відмінити рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТП ГРУП». В разі незадоволення моєї вимоги я буду вимушений звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів не лише з скаргою про неправомірне відхилення тендерної пропозиції, а й про антиконкурентні узгоджені дії замовника щодо проведення цієї закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Недозавантажив документ
Дата скасування: 27.05.2020 12:00
Вимога
Є відповідь

відмінити неправомірне рішення

Номер: 7c04f1c5ac3742a69b353cd94abffae8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010600-b.b1
Назва: відмінити неправомірне рішення
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІРЮЗА» у складі тендерної пропозиції надало документ №16 від 07.05.2020 р. «Інформаційна довідка» , яка містить інформацію щодо гарантійного терміну на товар, що буде поставлятись, що складає 24 місяці. У документі чітко зазначено, «…що гарантійний термін на товар, що буде поставлятись, за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя) складає 24 місяці. Відповідальним за гарантію є Суховецький Костянтин Вікторович, директор, тел…». Відповідно до п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок належать: - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо, що виникла помилка, яку можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок, таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІРЮЗА» надало всі документи, які вимагав Замовник, тому наша пропозиція повністю відповідає усім умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником. Також, просимо звернути увагу на те, що згідно до тендерної документації, найважливішим та єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна (з ПДВ). Ціна надана учасником є найнижча. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 28 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: Скасувати рішення від 19.05.2020 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІРЮЗА», зазначене у протоколі № 39-р засідання тендерного комітету Територіального відділу освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 19.05.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет територіального відділу освіти Хортицького району розглянув Вашу вимогу про скасування протоколу від 19.05.2020 №39-р та повідомляє наступне. Ваша тендерна пропозиція в закупівлі UA-2020-04-17-010600-b, код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя), була відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме: пропозиція учасника не містила Гарантійного листа щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації не менше ніж 24 місяці, як це передбачено – підпунктом 6.11. п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що Гарантійний лист (передбачений підпунктом 6.11. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) є окремим документом. Даний Гарантійний лист не є аналогічним за змістом і за суттю Інформаційній довідці від 07.05.2020 №16 (передбаченій підпунктом 6.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції), на яку Ви посилаєтесь у вимозі. Наявність Інформаційної довідки від 07.05.2020 №16 у складі тендерної пропозиції не відміняє необхідності подання Гарантійного листа щодо забезпечення гарантійного обслуговування товару на термін експлуатації не менше ніж 24 місяці (підпункт 6.11. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції). Виходячи з вищевикладеного тендерний комітет вважає обґрунтованим рішення, яке викладене в протоколі від 19.05.2020 №39-р, не вбачає правових підстав для його скасування та відхиляє Вашу скаргу.
Статус вимоги: Відхилено