• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сухий корм для службових собак

Поставка товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення договору.

Торги не відбулися

369 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 846.50 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 17:06 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Усунення порушень при відхиленні пропозиції

Номер: 455e29bf62e1448cbb4f89e6f9fa9783
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010341-b.c3
Назва: Усунення порушень при відхиленні пропозиції
Вимога:
Головним управління Національної поліції в Донецькій області (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель, було оголошено Відкриті торги із предметом закупівлі згідно ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (надалі – Процедура закупівлі). Згідно протоколу розгляду пропозицій № 203 від 13.05.2020, тендерну пропозицію ТОВ «ТИТАН-РИ» визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме показники одного з компонентів корму (сира зола) є гіршими, ніж показники цього компонента, зазначені у вимогах до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідний протокол оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу. У додатку 3 до тендерної документації: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Вами було зазначено: "Запропонований Учасником товар повинен відповідати вимогам у технічному описі або мати покращені параметри». У вищевказаних вимогах в технічному описі зазначено: вміст сирої золи в кормі для дорослих тварин - 6,5%, вміст сирої золи в кормі для цуценят - 6,2%. У предметі закупівлі, який ми пропонуємо: вміст сирої золи в кормі для дорослих тварин - 4,5%, вміст сирої золи в кормі для цуценят - 4,59%. Ви визнали цей показник гіршим, ніж вимоги. Ми змушені з цим не погодитися, тому що це є помилковим висновком. Це цілком поширена механічна помилка. Цілком ймовірно, що ваші фахівці, приймаючи таке рішення, ґрунтувалися на стереотипі, що УСІ показники повинні бути вище необхідних (або такими ж). Однак це не так. У деяких показників, таких як зола, все рівно навпаки - чим вище зольність, тим гірше якість корму. Ми звернулися до виробника з проханням роз'яснити щодо впливу показника сирої золи на якість корму. Виробник корму, ТОВ "Голден Фуд", надав нам висновок фахівців, що є безумовними експертами в цій галузі - Українська асоціація лікарів ветеринарної медицини дрібних тварин. Ми докладаємо цей висновок до даної вимоги. У резолютивній частині висновку зазначено: "поживна цінність сухого корму тим вище, чим нижче відсотковий вміст в продукті золи (сирої золи)." Таким чином показник сирої золи в запропонованому предметі закупівлі має покращені параметри, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", вимагаємо: 1) Скасувати рішення тендерного комітету з публічних закупівель Головного управління Національної поліції в Донецькій області, оформлене протоколом № 203 від 13.05.2020, про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ТИТАН-РИ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації; 2) Завершити процедуру закупівлі, визнавши пропозицію ТОВ «ТИТАН-РИ», як найбільш економічно вигідну, переможної у процедури закупівлі UA-2020-04-17-010341-b, оскільки інших невідповідностей тендерної документації, згідно з протоколом № 203, Замовником вказано не було. Директор ТОВ «ТИТАН-РИ» Цибуткіна О. П.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! За даною вимогою повідомляємо, що зола – це група мінеральних речовин, технічний термін, який вказує на необхідні для здоров'я собак мінеральні речовини. До цієї групи належать такі мінеральні речовини як магній, залізо, цинк, кальцій, калій, фосфор, тощо. Мінімальний вміст золи в сухому кормі повинен складати не менше5 відсотків.Зниження цих показників негативно впливає на розвиток та стан здоров’я собаки. Зола– мінеральні речовини, які необхідні для здорового і тривалого життя тварини), що міститься в кормі в належній кількості, гарантовано безпечна і корисна для життя та здоров'я собак. У деяких кормах, до складу яких входить м'ясо ягняти або лосось, процентний вміст золи може становити 8-9,5%,це відбувається тому, що дані види м'яса відрізняються більш високим вмістом мінеральних речовин відносноінших джерел білків тваринного походження, наприклад, м'яса домашньої птиці. Тому, вміст золи в кормі повинен оцінюватисьу тому числі в залежності від джерела білків. Якщо кількість золи в кормі перевищує 10%, то такий рівень зольності може несприятливо позначитися на засвоєнні їжі. В наданому Вами листівід Української асоціаціїлікарів ветеринарної медицини дрібних тварин вказано, що вміст золи в сухому кормі, який не завдає шкоди системі органів травлення собак коливається в межах 4-8 відсотків від загальної кількості речовин (в кормі). У деяких кормах, до складу яких входить м'ясо ягняти або лосось, відсотковий вміст золи може складати 8-9,5 %, якщо вид м’яса з більшим вмістом мінеральних речовин. Таким чином 4-4,59% це найменший вміст золи, що підтверджує незначну кількість мінеральних речовин у складі корму. ГУНП в Донецькій області не повинен лабораторним методом визначати фактичну кількість золи в сухому кормі, цим повинні займатися виробники та постачальники сухого корму для собак. З урахуванням вищенаведеного,у Додатку 3 до тендерної документації було вказано середнє значення вмісту сирої золи - не менше 6,5% для дорослих собак та не менше 6,2% для цуценят, що вказує на оптимальну кількість мінеральних речовин у сухому кормі. Додатково, начальником Відділу організації кінологічної діяльності Національної поліції України майором поліції С. Коломієць підготовлена доповідна записка на ім’я заступника Голови Національної поліції України генерала поліції третього рангу І. Клименка «Про недоліки в організації проведення закупівлі сухих кормів для годування службових собак поліції», в якій зазначається, що під час проведення допорогових закупівель сухих кормів є непоодинокі випадки визначення переможцями представників торгових компаній з виробництва неякісних кормів за цінами нижчими ніж корми високої якості. У 2018 році до Відділу організації кінологічної діяльності Національної поліції України надійшов лист начальника ДУ «Житомирський навчальний центр підготовки поліцейських» підполковника поліції М. Каптенка про використання неякісного сухого корму для годівлі службових собак слухачів циклу кінології, від яких надходили неодноразові скарги на якість корму деяких виробників, що призводило до розладів травлення у тварин та спостерігалися інші побочні ефекти. З урахуванням вищевикладеного, було складено вимоги у Додатку 3 до тендерної документації. Отже, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, запропонований Учасником товар повинен відповідати вимогам у технічному описі (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації) або мати покращені параметри: поживна цінність (аналіз) 100г корму не менше: … сира зола 6,5%.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі

Номер: a511f18e46a440fcace11d501ecd031f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010341-b.c2
Назва: ВИМОГА про усунення порушень процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА(СКАРГА) Головним управління Національної поліції в Донецькій області (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель, було оголошено Відкриті торги із предметом закупівлі згідно ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (надалі – Процедура закупівлі). Згідно протоколу розгляду пропозицій № 202 від 07.05.2020, 17:35:29, тендерну пропозицію ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» визнано такою, що не відповідає вимогам Замовника. Відповідний протокол оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «Харчові Технології Закарпаття», як учасник Допорогової закупівлі, не погоджується з такими рішеннями Замовника з огляду на наступне. Під час аналізу вимоги Замовника було встановлено, що окремі її вимоги не відповідають положенням чинного законодавства, зокрема ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі. Вимога Замовника розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, який регламентує , що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;» Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII).» 1.Вимога про необхідність подання у складі пропозиції ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» інформації, що запропонований продукт повинен відповідати класові «Преміум» або «Супер преміум» призводить до обмеження конкуренції та усуває від участі в торгах учасників, що пропонують Товар, який за якісними та технічними характеристиками відповідає всім заявленим вимогам тендерної документації, що вказані в Додатку № 3 до Тендерної документації, так як склад корму для дорослих активних собак Пан Пес «Чемпіон» та Пан Пес «Юніор», виробника ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» за своїм складом, якісними та технічними характеристиками повністю відповідає заявленим вимогам Замовника, а деякі його складові є навіть кращими від заявлених. «Преміум» або «Супер преміум» ставить учасників торгів у нерівне становище та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, тобто є дискримінацією та обмежує конкуренцію, що забороняється ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. В свою чергу, діюче законодавство України передбачає заборону обмеження конкуренції, та здійснює підтримку економічної конкуренції в підприємницькій діяльності, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Отже, незважаючи на те, що п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII передбачає можливість участі в торгах учасників, які пропонують товар, що є еквівалентом Товару класу «Преміум» або «Супер преміум». Вимога Замовника згідно додатку №3 тендерної документації обмежує конкуренцію, адже замовником встановлена вимога на закупівлю товару конкретного класу «Преміум» або «Супер преміум». Таким чином, дії Замовника внаслідок дискримінаційної вимоги, про надання товару конкретного класу «Преміум» або «Супер преміум» призводить до обмеження конкуренції і всі учасники, що пропонують еквівалент товару до закупівлі, який за технічними характеристиками відповідає технічним вимогам Замовника, що вказані в Додатку №3 до тендерної документації, не в змозі конкурувати оскільки товар заявлений Замовником поставлений у виграшне положення для перемоги у цій закупівлі. До таких учасників належить ТОВ «Харчові Технології Закарпаття». 2. Згідно ч.9 ст. 18 Закону України «Про безпечність та гігієну кормів», експертний висновок Національної установи України з ветеринарних препаратів та кормових добавок повинен містити: 1) відомості про найменування та адресу заявника; 2) ідентифікаційні відомості про кормову добавку, її класифікація за категоріями та функціональними групами відповідно до статті 16 цього Закону, її характеристики, в тому числі у разі необхідності - критерії чистоти та методи аналізу кормової добавки в кормі та залишкових кількостей кормової добавки та/або її метаболітів у харчових продуктах; 3) особливі умови та/або обмеження обігу кормової добавки, вимоги щодо постреєстраційного моніторингу, умови застосування, види та категорії тварин, для яких призначена кормова добавка, якщо їх необхідність обумовлена результатами наукової оцінки; 4) додаткові вимоги до маркування кормової добавки, необхідні для забезпечення особливих умов, обмежень та вимог, зазначених у пункті 3 цієї частини; 5) максимально допустимий вміст кормової добавки у кормі (у разі необхідності); 6) максимально допустимий вміст залишкової кількості кормової добавки та/або її метаболітів у харчових продуктах тваринного походження (у разі необхідності). Виходячи із норми закону, потрібно звернути увагу на те, що у складі понадої пропозиції учасником ТОВ «Харчові Технології Закарпаття», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-17-010341-b, а саме у Експертному висновку № 000138 п/20 від 21.04.2020, міститься вся необхідна інформація передбачена чинним законодавством України. У такому разі відхилення пропозиції учасника ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» вважаємо безпідставним та таким, що порушує вимоги чинного законодавства України. 3. Якість Товару гарантується відповідними сертифікатами, які видаються уповноваженими на те органами, експертними висновками, висновками лабораторних експертиз та іншими документами, законність яких передбачена і визначена чинним законодавством України. З огляду на наступне вважаємо, що вимоги Замовника, які не передбачені законодавством про закупівлі, та прийняття рішень на основі відсутності таких документів, зокрема таких, які не регламентують відповідність Товару класові «Преміум» або «Супер преміум» є неправомірними і використовуються при можливій змові конкретного учасника та Замовника відкритих торгів, що прямо заборонено законом України. Необхідно зазначити, що у складі тендерної пропозиції наданій учасником ТОВ «ТИТАН-РИ» взагалі відсутній Експертний висновок, який згідно чинного законодавства України повинен бути виданий незалежною лабораторією, та містити інформацію чітко передбачену ч.9 ст. 18 Закону України «Про безпечність та гігієну кормів» У складі тендерної пропозиції наданій учасником ТОВ «ТИТАН-РИ», подані лише реєстраційні документи № AA-06574-05-16, та № AA-06575-05-16 від 28.09.2016 видані Міністерством аграрної політики України, у яких відсутня така інформація, що прямо передбачена ч.9 ст.18 Закону України «Про безпечність та гігієну кормів». Згадані документи містять лише назву запропонованого учасником Товару, реєстраційний номер та інформацію про те, що реєстрація виробника є рекомендованою в Україні. В такому разі визнання учасника ТОВ «ТИТАН-РИ» переможцем буде кваліфікуватися прямим порушенням законодавства України, зокрема ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначені такі принципи як: добросовісна конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інші. Також слід зауважити, що визнання учасника ТОВ «ТИТАН-РИ» переможцем є економічно невиправданим, позаяк цінова пропозиція останнього суттєво перевищує пропозицію надану учасником ТОВ «Харчові Технології Закарпаття». На основі цього, є незрозумілим визнання переможцем учасника ТОВ «ТИТАН-РИ». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1) Скасувати (відкликати) рішення тендерного комітету з публічних закупівель Головного управління Національної поліції в Донецькій області, оформлене протоколом від № 202 від 07.05.2020, 17:35:29, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» за кодом ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010341-b; 2)Завершити процедуру закупівлі «Відкриті торги»: за кодом ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010341-b; у відповідності з вимогами Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», визнавши тендерну пропозицію ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та визнати переможцем процедури закупівлі «Відкриті торги»: за кодом ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010341-b ТОВ «Харчові Технології Закарпаття». Додатки: 1)Копія вихідний документ №5 від 10.04.2020, який містить технічні кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі; 2) Копія Експертний висновок № 000138 п/20 від 21.04.2020 Директор ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» А.І. Хрипта
Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо увагу, що технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з обов’язковим дотриманням вимог підпункту 1 пункту 35 розділу VIIІ Інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів Національної поліції України, затвердженої наказом МВС України від 01.11.2016 № 1145, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2016 за № 1544/29674, а саме: для годівлі службових собак дозволяється використовувати сухі корми «преміум» або «супер преміум» класів з вмістом з них протеїну (білку) не менше 20%, за нормами (рекомендаціями) виробника корму з урахуванням енергетичної цінності, навантаження на собаку, умов його служби та потреби організму в поживній речовині для покриття енергетичних затрат, а також на підставі зважування службових собак. З вищенаведеним нормативним актом можна ознайомитись на офіційному вебпорталі Верховної Ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua. Така вимога, як клас сухого корму, є обов’язковою для забезпечення потреб та організації функціонування кінологічного підрозділу ГУНП в Донецькій області. Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАКАРПАТТЯ» повідомляємо, дана пропозиція була відхилена через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасник ТОВ «ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАКАРПАТТЯ» не надав належну інформацію, що запропонований корм для дорослих тварин та для цуценят має клас «преміум» або «супер-преміум». Також, учасника було додатково проінформовано про неможливість встановити зв’язок між запропонованим учасником товаром та експертним висновком №000138 п/20 від 21.04.2020, який надано у складі пропозиції. Відповідно до ч. 4, 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 04abadece87c48f5905b79162b611f42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-010341-b.b1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до Тендерної документації Головним управління Національної поліції в Донецькій області (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель, було оголошено Відкриті торги із предметом закупівлі згідно ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин(Сухий корм для службових собак), (надалі – Процедура закупівлі). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-17-010341-b. Згідно із вимогами до тендерної документації , процедури закупівлі № UA-2020-04-17-010341-b, очікувана вартість предмета закупівлі складає 369 300,00 UAH з ПДВ, кінцевим строком подання тендерних пропозицій вказано 03-05-2020, 17:00 год., електронний аукціон має розпочатися 04-05-2020, 15:15 год. ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» має намір взяти участь у Процедурі закупівлі, оскільки є виробником товару, який за якісними характеристиками повністю відповідає вимогам, що ставляться Замовником до предмету закупівлі, має змогу своєчасно поставити товар у необхідній кількості та на визначених Замовником умовах. 1. У вимогах до тендерної документації за номером Процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-17-010341-b зазначається, що Корм для дорослих тварин та для цуценят повинен бути класу «преміум» або «супер-преміум», повинен містити в необхідній кількості поживні речовини тваринного та (або) рослинного походження в такій кількості (від загальної ваги): сирий протеїн 23%, сирий жир 15%, сира клітковина 2,0%, сира зола 6,5%, кальцій 1,3%, фосфор 0,95%, Омега-3 жирних кислот 0,2%.Енергетична цінність (калорійність корму) не менше 370 ккал./100 г, а також антиоксіданти, консерванти дозволені в ЄС. Проте, Замовник зазначає у вимогах до тендерної документації, що пропозиція учасника Процедур закупівель повинна містити консерванти. З огляду на це вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують охоронювані законом права учасників Процедури закупівель. Вимога Замовника у тендерній документації про необхідну наявність консервантів, що дозволені в ЄС порушує права учасників Процедури закупівлі, є упередженим ставленням до всіх учасників. Вимога замовника надає преференцію виключно конкретному учасникові, для перемоги у цій закупівлі. 2. Товар повинен містити: вітаміни A, D, E, цинк, мідь, та інші незамінні складові, що забезпечать активну життєдіяльність організму. Товар повинен відповідати нормативному документу на цей вид продукції, ТУ, Закону України «Про безпечність та гігієну кормів», іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. На підтвердження відповідності вимогам до предмету закупівлі учасник повинен надати всю необхідну інформацію, визначену вимогами до тендерної документації та чинним законодавством України. Проте, законодавством не передбачено поділу класу Товару на «преміум» або «супер-преміум», що зазначається безпосередньо у вимогах до тендерної документації за номером Процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-17-010341-b . Такий поділ є суб’єктивним і відноситься в першу чергу до маркетингової діяльності, задля надання Товарові того чи іншого виробника можливої переваги в процесі конкуренції на ринку і не може чітко визначати якість Товару, того чи іншого виробника, без підтверджуючих цю інформацію, визначених Законом документів. Вважаємо, що встановленням вимоги про обов’язкову належність корму, що пропонується у складі тендерної пропозиції, до класу «преміум» або «супер-преміум», Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принципу добросовісної конкуренції; - принципу недискримінації учасників; - принципу запобігання корупційним діям і зловживанням. ОБГРУНТУВАННЯ Товариством «Харчові Технології Закарпаття» у складі своєї тендерної пропозиції будуть надані всі документи (експертні висновки акредитованих лабораторій, декларації виробника, гарантійні листи, сертифікати), які згідно вимог чинних в Україні нормативно-правових актів у галузі виробництва та обігу кормів для тварин, є обов’язковими, та, якими підтверджуватиметься повна відповідність товару, що пропонуватиметься до поставки у складі тендерної пропозиції, тим вимогам, які висуваються Замовником до предмету закупівлі. За приписами частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (частина 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Водночас частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (абз. 2 частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). У свою чергу, за приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо, що ТОВ «Харчові Технології Закарпаття», як виробник кормів для домашніх тварин, здійснює свою діяльність у відповідності з вимогами чинних нормативно-правових актів, зокрема, нормативно-правових актів у галузі виробництва та обігу кормів для тварин. У свою чергу, ТОВ «Харчові Технології Закарпаття», в силу відсутності нормативної вимоги, не зазначає на упаковці корму, що пропонуватиметься до поставки у складі тендерної пропозиції по Процедурі закупівлі, про те, що він належить до класу «преміум». Однак корм, що пропонуватиметься ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» за своїми якісними характеристиками повністю відповідає технічним вимогам, які затверджені у складі тендерної документації Процедури закупівлі. Більше того, чинними в Україні нормативно-правовими актами у галузі виробництва та обігу кормів для тварин, будь-який поділ кормів на класи не передбачений. Тоді як Замовником вчиняються дії, спрямовані на обмеження конкуренції та дискримінацію окремих учасників, наслідком яких може бути порушення права ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» на участь у Процедурі закупівлі та визнання його переможцем. За таких обставин, вимога тендерної документації Процедури закупівлі, про обов’язкову належність корму, який є предметом закупівлі до класу «преміум» є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «Харчові Технології Закарпаття», такою що обмежує конкуренцію, надає перевагу іншим можливим учасникам Процедури закупівлі, може свідчити про корупційні прояви та зловживання Замовника в інтересах інших, потенційних учасників, а, отже, рішення Замовника про включення до складу тендерної документації такої вимоги є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження. 3. Замовник у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету встановив такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» подає цю вимогу до Замовника для надання рівних прав та можливостей всім учасникам цієї закупівлі. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника є дії Замовника стосовно встановлення у Тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до ТОВ «Харчові Технології Закарпаття») вимог, а також вимог, які обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають учаснику одержати перемогу у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками. Так, у Додатку 3 до Тендерної документації у Таблиці 1 «Технічний опис предмета закупівлі» в Пункті 1 «Найменування Товару, корм для дорослих тварин» встановлена вимога фасування корму по 20 кг, або 15кг, та в Пункті 2 «Найменування товару, корм для цуценят» встановлена вимога фасування по 20 кг, або 14 кг, що обмежує можливість участі та перемоги у Процедурі закупівлі учасників, які здійснюють свою діяльність у повній відповідності до законодавства України, однак не відповідають зазначеній вимозі Замовника. До таких учасників належать і ТОВ «Харчові Технології Закарпаття». В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси всіх учасників, зокрема, право на участь та перемогу у Процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог, щодо фасування корму по 20 кг., 15кг., та 14 кг., порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченні статтею 3 Закону, вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачено недискримінація учасників, а також права та законні інтереси всіх учасників, у тому числі і учасника ТОВ «Харчові Технології Закарпаття». Враховуючи вищевикладене, просимо: Внести наступні зміни до тендерної документації процедури закупівлі - відкриті торги з предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 – 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин(Сухий корм для службових собак), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-010341-b: - виключити із Додатку 3 до тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимогу про необхідну наявність , консервантів, що дозволені в ЄС, через те, що це порушує права учасників Процедури закупівлі та спрямовано на упереджене визнання переможцем конкретного учасника. Слово «антиоксіданти», що прописане у Додаткові №3 відредагувати згідно діючого правопису, та прописати як : «антиоксиданти». - виключити з тендерної документації вимогу/умову про обов’язкову належність корму до класу «преміум» або «супер-преміум» (Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі); - внести зміни до тендерної документації та вказати фасування від 5 кг до 20 кг, у пункті 1 та пункті 2, таблиці 1, додатку №3 тендерної документації. Директор ТОВ «Харчові Технології Закарпаття» А.І. Хрипта
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 9 розділу 2 Норм годування штатних тварин військових частин, закладів, установ і організацій Збройних Сил, інших військових формувань, структурних підрозділів Державної спеціальної служби транспорту, органів і підрозділів Національної поліції, цивільного захисту та установ кримінально-виконавчої служби, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 15.01.2001 № 1348 (зі змінами), підпункту 1 пункту 35 розділу VIIІ Інструкції з організації діяльності кінологічних підрозділів Національної поліції України, затвердженої наказом МВС України від 01.11.2016 № 1145, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2016 за № 1544/29674, для годування службових собак дозволяється використовувати сухі корми «преміум» або «супер преміум» класів з вмістом з них протеїну (білку) не менше 20%, за нормами (рекомендаціями) виробника корму з урахуванням енергетичної цінності, навантаження на собаку, умов його служби та потреби організму в поживній речовині для покриття енергетичних затрат, а також на підставі зважування службових собак. Так, слід зазначити, що при використанні кормів низької якості, або кормів, які не можуть добре засвоюватися за фізіологічними особливостями тієї чи іншої тварини - призводить до погіршення стану їх здоров’я (може викликати алергійні реакції організму, порушення роботи шлунково-кишкового тракту, погіршення вгодованості тварин тощо), та внаслідок чого втрати ними працездатності, а це, в свою чергу, потребуватиме використання додаткових державних коштів на діагностику хвороб, а в подальшому лікування службових собак. На підставі вищевикладеного виключити з тендерної документації вимогу/умову про обов’язкову належність корму до класу «преміум» або «супер-преміум» не представляється можливим. З метою економії бюджетних коштів та зручності при годуванні службових собак КЦ ГУНП в Донецькій області, в тендерної документації було визначено фасування корму для дорослих тварин - 15 кг або 20 кг, для цуценят - 20 кг або 14 кг, враховуючи пропозицію у найближчий термін будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Щодо консервантів повідомляємо наступне. Консерванти - речовини, які здатні збільшувати строк зберігання харчових та інших продуктів (наприклад, сухий корм для тварин) шляхом захисту їх від мікробіологічного псування. У харчовій індустрії харчові продукти і сировина для них піддаються короткочасному чи тривалому зберіганню, яке залежить від ферментативного псування (під впливом власних ферментів), або мікробіологічного псування - ферментами мікроорганізмів. З метою подовження терміну зберігання поживної цінності харчового продукту їжу (сухий корм) консервують за допомогою різних технологічних методів. Застосування консервуючих речовин (консервантів) - один з них. Консервуючі речовини зупиняють процеси розкладання, що протікають у неживих клітинах, а також знижують активність метаболічних процесів у живих клітинах. Дія консервантів спрямована безпосередньо на клітини мікроорганізмів - уповільнення ферментативних процесів, синтезу білка, руйнування клітинних мембран, тому деякі консерванти можуть бути отрутою для організму тварини. Для найпоширеніших харчових додатків, використовуваних у Європейському союзі, були засновані і запроваджені коди харчових додатків, з метою використання виключення отруйних речовин. Величину допустимого добового надходження консервантів в організм тварини встановлюють на основі токсикологічних досліджень Об'єднаний комітет експертів ФАО/ВООЗ (JECFA) і Наукова комісія з харчових добавок Європейського співтовариства (SCF). В Україні перелік дозволених консервантів регулюється постановами Кабінету Міністрів України. Тому, на підставі вищевикладеного, враховуючи пропозицію у найближчий термін будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Також зазначаємо, що склад сухого корму, його поживна цінність, добавки та його енергетична цінність дуже важливі при збалансованості кормлінні, в якому повинна приділятися увага фосфорно-кальцієвим відношенням, кількості протеїну, жиру та клітковини, їх кількість та походження - для повноцінної годівлі службових собак, які надають допомогу у розшуку людини, пошуку зброї та вибухівки, пошуку трупів чи їх залишків та пошуку наркотичних засобів, наркотичних речовин. Таким чином, для нормального росту та розвитку організму цуценя та службового собаки, сухий корм повинен бути високоякісним («преміум» або «супер преміум» класу), що позитивно вплине на здоров’я та працездатність тварини. З урахування вищенаведеного, вимогу буде задовільнено частково. Вдячні Вашій зацікавленості закупівлею.
Статус вимоги: Задоволено