-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах" (енергосервіс будівлі комунального підприємства “Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги” Дніпропетровської обласної ради”)
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.04.2020 16:55 - 15.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення ТД
Номер:
c4b3295fafeb4bf1a8fe7247edbc4ea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-010127-b.b2
Назва:
Порушення ТД
Вимога:
Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII встановлює правові та економічні засади ЗДІЙСНЕННЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності (преамбула до Закону).
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII фактичний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг визначається за показниками відповідних ЗАСОБІВ ОБЛІКУ/ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та може бути скоригований з урахуванням змін кліматичних умов, температури зовнішнього повітря, призначення об’єкта енергосервісу, змін у конструкції або площі, порядку або режиму роботи об’єкта енергосервісу тощо.
Замовник не має права визначати у тендерній документації вимоги щодо встановлення обладнання, оскільки усі заходи визначає учасник. Окрім того на заходи енергоменеджменту вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не поширюються.
Тому Ваша вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити вказану вимогу.
Практика розгляду скарга Антимонопольного комітету України вказує на те, що довідки у довільній формі та листи-відгуки належать до категорії критеріїв документального підтвердження. Тому вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Дана норма зазначена у ч. 5 ст. Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та набирає чинності з 01.01.2022 року, а тому пункт 2.9 додатку 7 до тендерної документації є незаконним.
Також вважаємо, що встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії обмежує можливість учасника взяти участь у закупівлі. Поряд з тим, такі вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не передбачені та підлягають вилученню з тендерної документації.
Прошу невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству.
Оскільки аналогічні норми ідентичного змісту містяться у багатьох тендерних документаціях різних замовників з різних регіонів, а відповіді на вимоги інших учасників носять ідентичний зміст, вважаємо за доцільне звернутись до Державного бюро розслідувань та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України з заявою про створення злочинної організованої групи та зловживанням службовим становищем посадовими особами тендерного комітету Замовника. Також копію заяви буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 41 від 12.05.2020 - відповідь на вимогу.pdf 12.05.2020 15:35
Дата подачі:
07.05.2020 12:03
Вирішення:
1. Щодо встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу:
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, не є енергоефективним заходом.
Поняття «енергозберігаючі (енергоефективні) заходи» визначено абзацом дев’ятим преамбули Закону України «Про енергозбереження», а саме: «енергозберігаючі (енергоефективні) заходи - заходи, спрямовані на впровадження та виробництво енергоефективних продукції, технологій та обладнання». Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» встановлює правові та економічні засади здійснення енергосервісу для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності та визначає енергосервіс, як комплекс технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, спрямованих на скорочення замовником енергосервісу споживання та/або витрат на оплату паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг порівняно із споживанням (витратами) за відсутності таких заходів. У свою чергу, пунктом сьомим частини першої статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» визначено, що заходи із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності будівель – будівельні роботи, результатом виконання яких є підвищення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель та/або показників споживання енергетичних ресурсів інженерними системами.
До енергозберігаючих (енергоефективних) заходів відносяться: термоізоляція зовнішніх стін будівлі, підвалу та фундаменту, заміна вікон та дверей, перекриття горища, встановлення індивідуального теплового пункту з погодним регулюванням, заміна радіаторів, промивка існуючої системи опалення, теплоізоляція трубопроводів, встановлення автоматичних терморегуляторів на опалювальних приладах, модернізація систем вентиляції, заміна ламп на енергозберігаючі, встановлення обладнання, яке використовує відновлювані джерела енергії, а також інші заходи, що призведуть до зменшення споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг.
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, по суті є частиною менеджменту з енергозбереження (енергетичного менеджменту). Відповідно до абзацу дванадцятого преамбули до Закону України «Про енергозбереження»: «менеджмент з енергозбереження - система управління, спрямована на забезпечення раціонального використання споживачами паливно-енергетичних ресурсів». Вимога щодо запровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах визначена пунктом шість Плану заходів із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 732-р.
Визначення вимог до системи енергетичного менеджменту, яка не є енергоефективним заходом, але напряму пов’язана із запровадження енергосервісу є компетенцією Замовника, та не відноситься до виключного права Учасника, оскільки Тендерною документацією визначено вимоги до Учасника тільки щодо переліку енергоефективних (енергозберігаючих) заходів (додаток 8).
Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, як частини менеджменту з енергозбереження (енергетичного менеджменту) дозволить дотримуватися законодавства, а саме: оцінити якість та ефективність запроваджених на об'єкті енергосервісу енергоефективних заходів; отримувати дані про споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг для верифікації та корегування досягнутої економії за енергосервісним договором, що дозволить проводити розрахунки згідно із вимогами додатку 7 до Примірного енергосервісного договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 845 «Про затвердження Примірного енергосервісного договору»; контролювати виконавця енергосервісу (зокрема, за датчиками температури внутрішніх приміщень) щодо забезпечення під час виконання енергосервісного договору узгоджених сторонами та/або визначених законодавством режимів та умов використання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг (включаючи повітряно-тепловий режим, штучне освітлення, інші характеристики, що відповідають вимогам у сфері організації праці, утримання будинків, будівель, споруд), що є істотною умовою енергосервісного договору відповідно до пункту сім частини другої статті 5 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації». Отже, виходячи з вищевказаного, Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не належить до енергоефективних заходів та дана вимога не є дискримінаційною.
2. Щодо вимоги надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання.
Замовник не встановлював кваліфікаційного критерію, передбаченого абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так як система дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання не є енергоефективним заходом.
Вимога щодо надання гарантійного листа – підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, надає можливість підтвердити технічні характеристики устаткування зазначеної системи, які заявлені в тендерній документації, та є усередненими, стандартними і не унікальними для даного виду обладнання, підтверджує Замовнику, що Учасник планує встановити саме вказане обладнання та готовий нести відповідальність за його якісне функціонування, що гарантуватиме задекларовану Учасником економію паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг за рахунок запровадження енергоефективних заходів відповідно до істотних умов енергосервісного договору.
Документи, які підтверджують всі якісні та технічні характеристика обладнання, а саме копії паспортів якості чи декларації/сертифікати відповідності на запропоноване обладнання, в Тендерній документації не вимагаються, тому зазначена вимога не є порушенням норм частини третьої статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації».
Стосовно надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, а саме: виконання робіт, в рамках яких впроваджувалися системи диспетчеризації та системи віддаленого управління та контролю із зазначенням об’єкта (місця) та дати встановлення та відгуку в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах, якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання. надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, повідомляємо що, по суті, вищезазначені інформаційні довідки не є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних). Підтвердженням досвіду роботи є копії укладених та виконаних договорів з підтверджувальними документами щодо їх виконання, а вони не вимагаються Замовником в Тендерній документації, а тому і порушень з боку Замовника не має.
3. Щодо пункту 2.9 додатку 7 до тендерної документації:
Документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатнє сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік, або податкова декларація платника єдиного податку за 2019 рік (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.Щодо встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії.
Замовник не вважає потрібним вносити зміни до Тендерної документації, оскільки у пункті 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю енергосервісу (енергосервісного договору)» Тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Тому враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Замовник не вбачає порушень тендерної документації і законодавства, зокрема Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”.
Відповідно у Замовника, підстав для задоволення вимог заявника за всіма порушеними запитаннями , не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги у ТД
Номер:
9f80d34cccaf4529b56d984ababc6f59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-010127-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
При вивченні тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, не усунення яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме:
1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ».
Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ.
2. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ".
3. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ»
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Обгрунтування неправомірності ТД.pdf 04.05.2020 14:16
- Протокол №37 від 06.05.2020 року - відповідь на вимогу.pdf 06.05.2020 14:30
Дата подачі:
04.05.2020 14:16
Вирішення:
1. Стосовно першого запитання:
Статтею 3 Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” встановлені вимоги тендерної документації. Вичерпність цих вимог не зазначено жодним нормативно-правовим актом. Згідно із статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник закупівлі має право встановлювати в тендерній документації інші вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України “Про публічні закупівлі” для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”. Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель. Встановлення вищезазначеної системи відноситься до організаційних заходів з енергоменеджменту, тобто дозволяє здійснювати безперервний контроль і аналіз за рівнем споживання енергії у будівлі та відповідно підтримувати досягнутий рівень споживання енергоресурсів після впровадження енергозберігаючих заходів. Запровадження систем енергетичного менеджменту є вимогою пункту 6 “Плану заходів із запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 732-р.
Таким чином Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи енергомоніторингу (диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання) не належить до енергоефективних заходів. Вимога надає можливість Замовнику отримувати дані про споживання паливно-енергетичних ресурсів або енергоносіїв для верифікації та корегування досягнутої економії за енергосервісними договорами та мати доступ в онлайн режимі до даних про температури внутрішніх приміщень. Це дозволить аналізувати виконання санітарних норм та правил, що є вимогою до енергосервісних договорів згідно із пунктом 7 частини 2 статті 5 Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”.
Вимога гарантійного листа в довільній формі від виробника системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання надає можливість підтвердити технічні характеристики устаткування системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, та не є порушенням вимог частини 3 статті 3 Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”. Інформаційна довідка лише підтверджує, що обладнання, яке виготовляється зазначеним виробником, відповідає всім заявленим в тендерній документації параметрам, які в свою чергу є усередненими та стандартними і не є унікальними для даного виду обладнання. Документи, які підтверджують всі якісні та технічні характеристика обладнання (копії паспортів якості чи декларації/сертифікати відповідності на запропоноване обладнання), Замовником не вимагалися в тендерній документації. Порушень, в частині наявності такої вимоги, відповідно, не має.
Гарантійний лист від Виробника в певній мірі доводить Замовнику, що Учасник процедури закупівлі планує встановити саме вказане обладнання та готовий нести відповідальність за якісне функціонування цього устаткування, що гарантуватиме задекларовану Учасником економію паливно-енергетичних ресурсів (енергоносіїв) внаслідок запровадження енергоефективних заходів за енергосервісним договором.
2. Стосовно другого запитання:
Замовником в тендерній документації вимагається надання довідки в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання. У відповіді на перше запитання викладено обґрунтування, що зазначена система не є енергоефективним заходам, тому Замовник не встановлював кваліфікаційного критерію, передбаченого абзацом 4 частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо вимагання відгуку від іншого Замовника: вищезазначені інформаційні довідки не є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних). Підтвердженням досвіду роботи є копії укладених та виконаних договорів з підтверджувальними документами щодо їх виконання, які не вимагаються Замовником в тендерній документації, а тому і порушень з боку Замовника не має.
3. Стосовно третього запитання:
Відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність” новостворені суб’єкти господарювання можуть мати перші звітні періоди менш за 12 місяців або не більш за 15 місяців (стаття 13 зазначеного Закону). Перший випадок відноситься до підприємств, державна реєстрація яких відбулася протягом року. Звітувати про перші результати господарської діяльності суб’єкт зобов’язаний за період від дати реєстрації по останній день календарного року. Другий випадок для суб’єктів, що зареєстровані наприкінці року в період із першого жовтня по 31 грудня. Для підприємства, що є платником податку на прибуток, вимога – скласти фінансову звітність від дати реєстрації до кінця року, оскільки під час подання річної декларації з податку на прибуток такий суб’єкт господарювання зобов’язаний долучити до зазначеної декларації фінансову звітність відповідно Податкового Кодексу України (пункт 137.5, пункт 46.2). Декларацію з податку на прибуток складають на основі показників фінансової звітності. Таким чином, в усіх випадках Учасник закупівлі має мати фінансову звітність за 2019 рік згідно вимог законодавства, що регулює бухгалтерську діяльність та оподаткування. Звинувачення Учасника закупівлі щодо бажання Замовника закупівлі штучно усунути небажаного учасника не має жодних обґрунтованих підстав. Вимога тендерної документації щодо підтвердження Учасником прибуткової діяльності Учасника за попередній рік, що може бути надана Учасником відповідно до викладеного вище, цілком відповідає чинному законодавству та виглядає абсолютно логічно з огляду на очікування значних приватних капіталовкладень з боку Учасника в енергоефективні заходи за результатами укладення енергосервісного договору.Тому враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Замовник не вбачає порушень тендерної документації і законодавства, зокрема Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”.
Статус вимоги:
Відхилено