-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Торги відмінено
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 16:45 - 03.08.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на незаконні дії Замовника – Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві вих. №21-08 від 21 серпня 2020 року
Номер:
e42a67db3c074492aeee049037f18f3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.a9
Назва:
Скарга на незаконні дії Замовника – Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві вих. №21-08 від 21 серпня 2020 року
Скарга:
Протоколом № 51 від 12.08.2020 р., засідання тендерного комітету Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві переможцем закупівлі ДК 021: 2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» було визначено ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ". Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність умовам тендерної документації, які викладені в Скарзі вих. №21-08 від 21.08.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ_21.08 Гінкул Є.Ю..pdf 21.08.2020 13:47
- Платіжне доручення про оплату за скаргу 21.08.pdf 21.08.2020 13:48
- Інформація про невідповідність скарги статті 18.pdf 25.08.2020 14:25
- рішення від 26.08.2020 № 16061+ лист Замовнику.pdf 26.08.2020 21:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 13:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 21:28
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" в зв’язку з численними порушеннями в пакеті тендерної пропозиції.
Номер:
28edefc9562f41be99cf8df6d36f307f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.a8
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" в зв’язку з численними порушеннями в пакеті тендерної пропозиції.
Вимога:
Опис викладений у Вимозі щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" в зв’язку з численними порушеннями в пакеті тендерної пропозиції від 17.08.2020 року № 1708/20 від 17.08.20 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ Компанія Тітал оскарження визначення переможця.pdf 17.08.2020 18:44
Дата подачі:
17.08.2020 18:44
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
1. Замовником вимагалось надання підтвердження виконання учасником аналогічного договору на ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів. При цьому, замовником не встановлювалось окремих спеціальних вимог щодо змісту аналогічного договору. Ретельно вивчивши наданий учасником аналогічний договір про надання послуг, встановлено, що в п. 12.4 договору Сторонами узгоджено код послуги згідно ДКПП (ДК 016-2010) — 45.20.21-00.00. Точною назвою цього коду є “Технічне обслуговування та ремонтування інших автотранспортних засобів (крім ремонтування електричної системи та кузова), звичайне”, що є аналогічним до предмету даної закупівлі. Окрім цього, відповідно до Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, яке затверджене наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 року №102 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 квітня 1998 р. за № 268/2708, ремонт — це комплекс операцій щодо відновлення справності або роботоздатності виробів та відновлення ресурсів виробів чи їх складових частин. Виходячи зі змісту аналогічного договору та акту надання послуг, Виконавцем здійснено комплекс операцій щодо відновлення справності виробу та відновлення ресурсів виробу (у тому числі із заміною складових частин).
2. Відповідно до підпункту 9) пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, гарантія — це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Отже, згідно наданого учасником забезпечення тендерної пропозиції, зобов’язання за банківською гарантією виникають саме у банка-гаранта перед замовником, а не в учасника перед банком-гарантом. Крім цього банківська гарантія не передбачає інформації щодо відкритих рахунків, так як зазначена Постанова не містить вимог відкриття рахунків в банку-гаранті. Враховуючи це, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
3. Тендерна документація замовника не містила вимог щодо надання копії сертифіката відповідності або декларації відповідності, які повинні містити саме назву кожного ДСТУ EN. Додатком 4 вимагалось надання інформації щодо відповідності вимогам зазначених ДСТУ EN. В п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначалось, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Замовник не має підстави відхилити дану тендерну пропозицію, так як учасник підтвердив відповідність вимогам замовника, надавши детальний опис (технічну специфікацію), згідно якого учасник гарантує відповідність у тому числі й вимогам зазначених ДСТУ EN.
4. Згідно вимог тендерної документації надання копії протоколу випробувань не було обов’язковим для учасників. Тому його ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
5. В тендерній документації встановлювався один із кваліфікаційних критеріїв — це наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Одним з підтверджень цього критерію для замовника є наявність власного або орендованого місця надання послуг. Копія договору оренди, що надана учасником містить всі необхідні реквізити сторін, дату договору, його номер, адресу об’єкту нерухомого майна, що надано в оренду та строк дії цього договору, який в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, учасником також надано акт приймання-передачі нерухомого майна в оренду, що підтверджує факт виконання цього договору. Враховуючи викладене, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції, так як учасником виконано всі окремі вимоги надання вищезазначеного підтвердження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЗУ "Пропублічні закупівлі" передбачає 10 днів
Номер:
b0d225877a5a47e0a78c6e670f42b147
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c7
Назва:
ЗУ "Пропублічні закупівлі" передбачає 10 днів
Вимога:
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі ?
Відповідно до ТД, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику.
ЗУ Про публічні закупівлі передбачає 10 днів.
Чому для ВАС п’ять днів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:37
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Яка стаття ЗУ Про публічні закупівлі передбачає надання документів у паперовій формі?
Номер:
22d65a1fa4b94bd29bb37c64785ad79c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c6
Назва:
Яка стаття ЗУ Про публічні закупівлі передбачає надання документів у паперовій формі?
Вимога:
Шановний Замовнику, чому учасники повинні надавати паперові документи на адресу Замовника ?
Яка стаття ЗУ Про публічні закупівлі передбачає надання документів у паперовій формі ?
Відповідно до ТД,
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- заповнені та підписані тендерні пропозиції (Додаток 1) приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону;
- документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації;
- оригінали документів, поданих учасником відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (якщо учасником являється нерезидент України);
Особа, уповноважена для отримання від учасника вищевказаних документів — начальник сектору закупівель та гуманітарної допомоги центру забезпечення діяльності Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві Лебедєв Семен Миколайович, адреса: вул. Володимирська, буд. 13, м. Київ, 01601, тел. (044) 272-49-16.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:36
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Редакція Закону України “Про публічні закупівлі” яка була чинна на день оголошення закупівлі передбачає надання Учасником переможцем документів Замовнику, безпосередній спосіб надання таких документів лише в електронному вигляді незакріплений. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Номер:
0eac051e8cdf4b05b51d546c7f28cbd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c5
Назва:
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Вимога:
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- заповнені та підписані тендерні пропозиції (Додаток 1) приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону;
- документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації;
- оригінали документів, поданих учасником відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (якщо учасником являється нерезидент України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:35
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація складена не у відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
e2ee64b329a440d8812c93ec7939d162
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c4
Назва:
Тендерна документація складена не у відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі ?
Відповідно до умов ТД, Істотні умови Зазначаються замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною четвертою статті 36 Закону.
Відповідно до ЗУ Про публічні Закупівлі, ст.36 регулює Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю, а ст. 37 Оголошення про проведення торгів з обмеженою участю.
Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:33
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна документаація складена не у відповідно до чинного законодавства України
Номер:
163054b58db74856b4c946486d354113
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c3
Назва:
Тендерна документаація складена не у відповідно до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИКУ!
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до чинного законодавства України?
Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» - ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ.
Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:31
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, чинної на дату оголошення закупівлі зазначено, що: Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація складена не у відповідності до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3d7605ad8a2045c0995761f3fffa879b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c2
Назва:
Тендерна документація складена не у відповідності до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до умов ТД,
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідності до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 15:28
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання роз'яснень
Номер:
f4772558724940978c0ae4bd074b2498
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-009946-b.c1
Назва:
Щодо надання роз'яснень
Вимога:
Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Замовник грубо порушує законодавство та не своєчасно надає відповіді та роз'яснення на поставлені питання. Питання по вказаній закупівлі, які були поставлені 28.05.2020, Замовник надав відповіді 02.06.2020 р., тобто на 4 (четвертий робочий день), вимагаємо відмінити закупівлю або застосувати міри до уповноважених осіб Замовника шляхом накладення штрафу та прозвітувати про вказане публічно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 13:14
Вирішення:
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
У ваші вимозі міститься чітке вказання на дати коли було поставлено запитання та на дату коли було дано відповідь. Але при формуванні своєї вимоги вами не враховано один із фундаментальних правових принципів який викладений у статті 253 Цивільного кодексу України і закріплює наступне: “Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок“. Ознайомившись із цією правовою нормою, Замовник впевнений, що Ви зрозуміли б некоректність підрахунків перебігу строку, викладену у вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено