-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 50310000-1 (Послуги з ремонту комп’ютерної, офісної, копіювальної та друкувальної техніки, відновлення та заправки картриджів)
Торги не відбулися
3 825 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 825.28 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 825.28 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 15:36 - 31.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Зміни до тендерної документації
Номер:
a246d45f451d4ba78210d6a9b89999df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002845-c.b1
Назва:
Зміни до тендерної документації
Скарга:
Дискримінаційні та антиконкурентні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .pdf 28.04.2020 15:12
- рішення від 09.04.2020 № 6850 .cleaned.pdf 28.04.2020 15:12
- Рішення від 07.03.2019 № 2568.cleaned.pdf 28.04.2020 15:12
- payment_document.pdf 28.04.2020 15:12
- доповнення до скарги_UA-2020-04-17-002845-c.doc 21.05.2020 11:27
- доповнення до скарги_UA-2020-04-17-002845-c.doc.p7s 21.05.2020 11:27
- Рішення від 04.05.2020 № 8512 + лист Замовнику .pdf 04.05.2020 19:56
- Про перенесення розгляду UA-2020-04-17-002845-c.b1 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ.pdf 20.05.2020 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2020 № 9971.pdf 22.05.2020 18:55
- рішення від 18.05.2020 № 9971.pdf 26.05.2020 21:49
- Пояснення по суті скарги від Замовника.pdf 08.05.2020 13:08
- Пояснення по суті скарги від Замовника.doc 08.05.2020 13:08
- Довіреність.pdf 15.05.2020 15:49
- Клопотання.pdf 15.05.2020 15:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2020 15:12
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.05.2020 19:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2020 21:49
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2020 10:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №9971-р/пк-пз від 21.05.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, уповноваженою особою Замовника на підставі рішення було внесено зміни до тендерної документації.