• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти мультимедійного обладнання для НУШ

Завершена

1 170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 700.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 15:28 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця закупівлі №UA-2020-04-17-008595-b

Номер: dba0a3817d304091b85d20b3595d56eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008595-b.c4
Назва: Вимога щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця закупівлі №UA-2020-04-17-008595-b
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо розглянути вимогу ТОВ "ІТЕС-СЕРВІС" щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі. Звертаємо вашу увагу на невідповідність пропозиції ФОП Коробєйнікова А.В. технічним та кваліфікаційним вимогам, що визначені тендерною документацією.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вивчивши Вимогу ТОВ "ІТЕС-СЕРВІС", повідомляємо наступне: Замовник не має повноважень розглянути по суті дану Вимогу щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі. Замовник може розглядати Вимоги отримані з підстав і в порядку, передбаченому ч.1. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ТОВ "ІТЕС-СЕРВІС" в своїй вимозі вимагаєте скасувати рішення №493 від 12.05.2020р. про присвоєння статусу переможця учаснику ФОП Коробєйнікову А.В.; відхилити пропозицію ФОП Коробєйнікова А.В. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації; повернути пропозиції інших учасників на етап кваліфікації. Звертаємо увагу, що рішення №493 від 12.05.2020р. є повідомленням про намір укласти договір, яке оприлюднене 12 травня 2020р., після оцінки пропозиції учасника ФОП Коробєйнікова А.В. Згідно частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 1, 2 ст.. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». Таким чином, Учасник має право оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників виключно до органу оскарження. Згідно до ч. 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Не раціональне витрачання державних коштів

Номер: 074f85ac059648259b5b4fadd807ec9d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008595-b.b3
Назва: Не раціональне витрачання державних коштів
Вимога:
Чи відомо Замовнику, що проектор який прописаний в документації коштує близько 40 000 грн за 1 шт? Якими джералами і моніторингами Ви користувались при виборі проектору? Є набагато економічно вигідніші моделі проекторів і коштують в двічі дешевше та нічим не відрізняються в роботі! Ви, як державний Замовник повинні враховувати доцільне і раціональне витрачання державних коштів. Просимо Вас вилучити наступні вимоги з характеристик проектору: 1) Технологія відтворення зображення - 3LCD; 2) Термін безкоштовного гарантійного обслуговування, що надається виробником на проектор не менше 5-ти років. Інакшим чином будемо змушені привернути увагу до вашої закупівлі контролюючі органи!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно ст 23 внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Шановний замовник!

Номер: d2ef09d711f94316814acdb5d6e54b51
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008595-b.b2
Назва: Шановний замовник!
Вимога:
Шановний замовник! Просимо тендерний комітет переглянути технічні вимоги тендерної документації і привести їх у відповідність до наказів №704 від 22/06/2016р., та №58 від 19/01/2018р. (на які Ви посилаєтесь у додатку 2 Тендерної документації) 1. Ноутбук вчителя : 1.1. В Додатку 2 до тендерної документації вказано «Пакет програмних засобів офісного призначення. Преінстальований ліцензійний пакет офісного прикладного програмного забезпечення з україномовним інтерфейсом Microsoft Office 2016 з корпоративною ліцензією, сумісний з обраною ОС, що має у складі: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Publisher, і підтримує роботу з файловими форматами DOC, RTF, XLS, PPT, HTML, а також роботу з електронною поштою.» , що не відповідає наказу Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704, а саме «пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки.». В свою чергу, Microsoft Office 2016 не підтримує формати MDB, ODT, ODS, ODP. 1.2. Операційна система в додатку 2 до тендерної документації означена як «Предінстальована ліцензійна операційна система (ОС) Microsoft Windows 10 Professional 64біт, з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом (інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій). В наявності повинні бути диски з Microsoft Windows 10 Professional 64біт та драйверами від виробника ноутбука.». Слід зазначити, що переважна більшість сучасних ноутбуків постачається без оптичного приводу з можливістю читання / запису оптичних дисків. Також виробники ноутбуків з попередньо встановленою операційною системою не надають в комплекті з ноутбуком оптичних дисків з операційною системою, а використовують електронні ліцензії з прошитим в SLIC-таблиці (Software Licensing Description Table – таблиця описів ліцензій програмного забезпечення) BIOS ноутбука ключем активації та розділом відновлення працездатності в окремій (прихованої) області на жорсткому диску. Якщо ноутбук постачається без операційної системи від виробника, то можливо використання OEM, ESD, FPP версій операційних систем що постачаються як на оптичних носіях, так і на USB Flash Drive, а також у вигляді електронних ключів без фізичних носіїв.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно ст 23 внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику!

Номер: 359ed461ffeb46b494be300d36e5dd93
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008595-b.c1
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Просимо внести зміни в тендерну документацію і коригувати технічні вимоги до інтерактивної дошки, а саме: Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 215 см, але не більше 220 см, не менше 85”; • Ширина дошки повинна бути не менше 180, та не більше 186 • Висота дошки повинна бути менше 128 см, і не більше 130 • Ширина активної поверхні повинна бути не менше або 179,5 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше або 122,3 см • Товщина дошки не більше ніж 3,9 см. З якою метою так детально вказано розміри інтерактивної дошки? Щоб звузити конкуренцію? З такими розмірами відповідає Вашим вимогам лише одна модель інтерактивних дошок на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах. Просимо провести закупівлю ПРОЗОРО! Внесіть, будь ласка, зміни!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно ст 23 внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено