-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) населених пунктів Гаївської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (сіл Гаївка, Плавневе, Лучинське, Нове)
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 15:26 - 04.05.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на неправомірні рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Архізем» та визначення переможцем процедури ТОВ «ПБ БАЗИС»
Номер:
619c9da8ee9e4497b526ee763407ef2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008546-b.a4
Назва:
Скарга на неправомірні рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Архізем» та визначення переможцем процедури ТОВ «ПБ БАЗИС»
Скарга:
За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (рішення оформлене протоколом №3 від 02.06.2020р.) на підставі ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем та про намір укласти договір з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПБ Базис», код ЄДРПОУ 41457747 (рішення оформлене протоколом №5 від 15.06.2020р.).
У вказаному протоколі №3 від 02.06.2020р. зазначено, що «тендерна пропозиція ТОВ «Архізем» не відповідає умовам тендерної документації», а саме: «тендерна пропозиція не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв» та «у тендерній пропозиції зазначена недостовірна інформація, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі» (абз 7. стор. 2 протоколу №3 від 02.06.2020р.).
Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним.
Скаржник також вважає, що подальше визнання Замовником переможцем учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБ Базис» та повідомлення Замовником про намір укласти договір з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПБ Базис» здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним, з огляду на неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене протоколом №3 від 02.06.2020р., а також рішення Замовника про визнання переможцем та про намір укласти договір з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПБ Базис», оформлене протоколом №5 від 15.06.2020р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на проведення експертної оцінки_ТОВ «АНАЛІТИКА» (1).pdf 25.06.2020 15:03
- Протокол про визнання переможця ТОВ ПРОЕКТНЕ БЮРО БАЗИС.pdf 25.06.2020 15:03
- Протокол_вiдхилення_ТОВ_АРХIЗЕМ.pdf 25.06.2020 15:04
- Скарга UA-2020-04-17-008546-b.docx 25.06.2020 15:04
- Скарга UA-2020-04-17-008546-b.pdf 25.06.2020 15:04
- Платіжне доручення №1142.jpg 25.06.2020 15:04
- рішення від 30.06.2020 № 12715.pdf 30.06.2020 20:18
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10286.pdf 16.07.2020 22:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2020 № 13874.pdf 20.07.2020 17:51
- рішення від 17.07.2020 № 13874.pdf 22.07.2020 18:25
- Пояснення по суті Cкарги (1).doc 10.07.2020 11:16
- Пояснення_по_сутi_Cкарги.pdf 10.07.2020 11:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2020 15:04
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 20:19
Дата прийняття рішення по скарзі:
22.07.2020 18:25
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії
Номер:
d8b80407cee742dfaad9530d00668568
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008546-b.b3
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
У п.1 додатку 1 до тендерної документації замовник просить підтвердити виконання графічних матеріалів аналогічного договору у форматі .dmf. У зазначеному форматі графіка генерального плану аба плану зонування не розробляється. У такому форматі може бути виконана топозйомка. Статтею 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що містобудівна документація розробляється у системі координат УСК-200, а не СК-42, СК-63. Внесіть належні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 17:45
Вирішення:
У п.1 додатку 1 до тендерної документації замовник просить підтвердити виконання графічних матеріалів аналогічного договору у форматі .dmf. У зазначеному форматі графіка генерального плану аба плану зонування не розробляється. У такому форматі може бути виконана топозйомка. Статтею 2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що містобудівна документація розробляється у системі координат УСК-200, а не СК-42, СК-63. Внесіть належні зміни у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо усунення порушень
Номер:
ad5d75d872e9460abb9e365bb6d0d43a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008546-b.a2
Назва:
Вимоги щодо усунення порушень
Вимога:
В Додатку 1 тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та визначий перелік документів, що підтверджуює інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, згідно якому для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати:
- довідку за встановленою формою згідно з Додатком 8 до тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (не менше трьох населених пунктів) щодо розроблення генерального(-их) плану(-ів) та плану(-ів) зонування території (у складі генерального(-их) плану(-ів). Розроблений генеральний(-і) план(-и) та план(-и) зонування території (у складі генерального(-их) плану(-ів) повинні бути затвердженні не пізніше ніж через шість місяців з моменту заключення договору(-ів), в підтвердження чого надати відповідні рішення сесії.
Вимога, що Учасник повинен надади дані про Розроблені генеральний(-і) план(-и) та план(-и) зонування території (у складі генерального(-их) плану(-ів) повинні бути затвердженні не пізніше ніж через шість місяців з моменту заключення договору(-ів), в підтвердження чого надати відповідні рішення сесії суперечить чинному законодавству.
Так, порядок розроблення генеральних планів визначено в ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» де вказано:
1. Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід’ємною частиною генерального плану.
Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами, державними стандартами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником.
7. Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації в установлений строк:
1) подають пропозиції до проекту відповідного місцевого бюджету на наступний рік або про внесення змін до бюджету на поточний рік щодо потреби у розробленні містобудівної документації;
2) визначають в установленому законодавством порядку розробника генерального плану населеного пункту, встановлюють строки розроблення та джерела його фінансування;
3) звертаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (для міст обласного та республіканського Автономної Республіки Крим значення), центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування (для міст Києва та Севастополя) щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення генерального плану населеного пункту;
4) повідомляють через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту та визначають порядок і строк внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами;
5) забезпечують попередній розгляд матеріалів щодо розроблення генерального плану населеного пункту архітектурно-містобудівними радами відповідного рівня;
6) узгоджують проект генерального плану населеного пункту з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, з метою врегулювання питань планування територій у приміських зонах;
7) забезпечують здійснення стратегічної екологічної оцінки.
10. Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.
Таким чином, виконавці проектів генеральних планів, а також і планів зонування територій (згідно положень ст. 18 Закону) не відповідають за терміни розгляду проектів, їх погодження та затвердження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 15:56
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
d94b7ac225ba4c12960ffa68ef3ea830
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008546-b.b1
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Надайте показники чисельності населення, площі населених пунктів, кількості дворів, площі нових земель, що вводитимуться у межі населених пунктів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 12:10
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено