-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.
Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.
Завершена
2 746 327.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 731.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 731.64 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 15:24 - 01.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"
Номер:
2f57c16557184896a9bb7c5a85a64651
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002783-c.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"
Вимога:
Шановний Замовнику! В розділі III Тендерної Документації, а саме в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» підпунктом 4 задекларовані наступні вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів соціальної сфери, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення торгів, за якими було укладено договори, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не укладали договори на електронних майданчиках і не брали участі в торгах, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Згідно статті 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі:
. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 4 статті 22 Закону прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на засадах таких принципів:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки наведене положення Тендерної Документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Усунути дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність аналогічних договорів», шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути цю вимогу та прийняти відповідні дії у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- 2020-04-27-0001.pdf 27.04.2020 14:33
Дата подачі:
25.04.2020 10:44
Вирішення:
Добрий день ! Розглянувши Вашу вимогу вносимо зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено