-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням
Завершена
349 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 745.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 745.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 15:20 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація ФОП Татарін М.В.
Номер:
dd3e2e7a894347ec9a48b95ef876ffbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008368-b.b4
Назва:
Дискваліфікація ФОП Татарін М.В.
Вимога:
Просимо дискваліфікувати учасника ФОП Татарін М.В. із-за невиконання наступних вимог тендерної документації:
1. Згідно п.6 розділа ІІІ ... Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
ФОП Татарін М.В. не надав довідки про відповідність чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
2.Згідно вимог п.8 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар.
ФОП Татарін М.В. не надав жодних документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар.
Виходячі з цих порушень просимо дискваліфікувати учасника закупівлі №5701934 ФОП Татарін М.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- Оскарження переможця ФОП ТАТАРІН.docx 04.06.2020 17:14
Дата подачі:
02.06.2020 14:20
Вирішення:
П Р О Т О К О Л № 276 засідання тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від «04» травня 2020 року м. Київ 16:00 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олександр Сірий, Олег Бабенко, Дмитро Матросов, Давід Грушевой, Віталій Данчук Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги на оскарження переможця ФОП ТАТАРІНА МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА від 02.06.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b4) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням). СЛУХАЛИ: 1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що після визначення переможця ФОП ТАТАРІНА МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА (далі-ФОП ТАТАРІН М. В.), подано вимогу Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН» від 02.06.2020 (ід.UA-2020-04-17-008368-b.b4) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) щодо дискваліфікації ФОП ТАТАРІН М. В. на підставі наступних причин: 1. 1. Згідно п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. ФОП ТАТАРІН М.В. не надав довідки про відповідність чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 2.1. Згідно вимог п.8 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар. ФОП ТАТАРІН М.В. не надав жодних документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН» просить дискваліфікувати учасника закупівлі ФОП ТАТАРІН М.В. Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену Вимогу. Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне. 1.1. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток № 3 до тендерної Документації). Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Замовник в тендерній документації не вимагав надання довідки про відповідність чинним нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам України тощо). Замовник вимагав надати документи які підтверджують технічні, якісні характеристики предмета закупівлі які повинні відповідати чинним нормативним актам. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ТАТАРІН М. В. наявні документи, які підтверджують відповідність вимогам Замовника до предмета закупівлі. 2.2. Відповідно до п. 8 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар. У складі тендерної пропозиції ФОП ТАТАРІН М.В. надав: Лист-роз’яснення щодо сертифікації від 29.04.2020; Рішення Органу з сертифікації метало – та деревообробного обладнання та продукції машинобудування і систем якості Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» від 19.12.2011 № 1109/11, в яких надав роз’яснення що товар не підлягають сертифікації; Сертифікат відповідності № UA1.182.0014262-17 від 05.09.2017; Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.06.2016 № 05.03.02-03/23032, що відповідає умовам тендерної Документації. Відповідно до ст. 3 Закону визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, тендерний комітет вважає, що по вищевказаним причинам тендерна пропозиція Учасника ФОП ТАТАРІН М. В. процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) була об’єктивно та правомірна кваліфікована. Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання. Результати голосування: Руслан Лапанашвілі – «за»; Дмитро Струць – «за»; Іван Подолянко – «за»; Олександр Сірий – «за»; Олег Бабенко – «за»; Дмитро Матросов – «за»; Давід Грушевой – «за»; Віталій Данчук – «за»; Вікторія Іосіфова – «за». Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Надати пояснення щодо Вимоги від 02.06.2020 Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН» (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b4) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням). 2. Секретарю комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 та ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». О 16:30 засідання тендерного комітету було завершено. СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Струць Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Іван Подолянко Начальник відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Олександр Сірий Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Олег Бабенко Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Матросов Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Давід Грушевой Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Віталій Данчук Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Вікторія Іосіфова
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відміна рішення про дисваліфікацію ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН"
Номер:
560c3ffe61bc4dfdb41d675a27cd9be0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008368-b.c3
Назва:
Відміна рішення про дисваліфікацію ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН"
Вимога:
Вважаємо, що рішення про дискваліфікацію ФОП Дідук С.О. згідно П Р О Т О К О Л № 273 засідання тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від «19» травня 2020 року є помилковим.
ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН" просить скасувати дискваліфікацію нашої компанії згідно наступних аргументів:
1. Наявна в тендерній документації копія договору, який укладений з Державним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О. О. Морозова» № 3766-ХКБН від 14.08.2017 року, згідно п.9 цьго договору, є безстроковим, до повного виконання Сторонами своїх зобовязань, відповідно і діючим на данний момент часу, т.к. існують гарантийні та сервисні зобовязання між ДП "ХКБМ ім. Морозова" та ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН". Тому вважаемо, що довідка відповідає вимогам тендерної Документаці про наявність досвіду виконання аналогічного договору з документальним підтвердженням відповідають вимозі п. 1.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження Відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації
2. Згідно п. 3 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію статуту ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН" у останній редакції. Статут містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. Вимоги тендерної документації виконані, інших вимог, крім наявності відмитки державного реєстратора про проведення державної реєстрації, в тендерній документації не передбачено.
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН" та визнати ТОВ "ВКФ "МАНДАРИН" переможцем закупівлі №5701934 "Таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу 3.docx 22.05.2020 16:23
Дата подачі:
20.05.2020 12:44
Вирішення:
П Р О Т О К О Л № 291
засідання тендерного комітету
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
від «22» травня 2020 року
м. Київ
09:30
ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць
Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олександр Сірий, Олег Бабенко, Дмитро Матросов, Давід Грушевой, Давід Грушевой
Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги щодо дискваліфікації
ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» від 20.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.c3) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
СЛУХАЛИ:
1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що подано вимогу Учасником ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» від 20.05.2020
(ід. UA-2020-04-17-008368-b.c3) процедури закупівлі згідно коду за
ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) щодо скасування дискваліфікації ТОВ «ВКФ»МАНДАРИН» на підставі наступних причин:
1. Наявна в тендерній документації копія договору, який укладений з Державним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудува ння ім. О. О. Морозова» № 3766-ХКБН від 14.08.2017 року, згідно п. 9 цього договору, є безстроковим, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, відповідно і діючим на данний момент часу, т. к. існують гарантійні та сервісні зобов’язання між ДП «ХКБМ ім. Морозова» та ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН». Тому вважаємо, що довідка відповідає вимогам тендерної Документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору з документальним підтвердженням відповідають вимозі п. 1.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження Відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації.
2. Згідно п. 3 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку
№ 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію статуту ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» у останній редакції. Статут містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. Вимоги тендерної документації виконані, інших вимог, окрім наявності відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації в тендерній документації не передбачено.
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» та визнати ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» переможцем закупівлі ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» просить скасування дискваліфікації ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН».
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену Вимогу.
Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне.
1.1. Відповідно до п. 1.1. таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній Документації) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та лист-відгук). ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» надало довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначило два договори (договір, який укладався з Державним підприємством «АНТОНОВ» та договір, який укладався з Державним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім.
О. О. Морозова»). ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» не надало копію договору укладеного з Державним підприємством «АНТОНОВ», лише рекомендаційні листи, які викладені російською мовою без належного перекладу. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» наявна копія договору, який укладений з Державним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. О. О. Морозова»
№ 3766-ХКБН від 14.08.2017 року. .
Тендерний комітет не може дійти висновку, що договір з Державним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім.
О. О. Морозова» № 3766-ХКБН від 14.08.2017 року є безстроковим, та чи є він дійсний на момент подання тендерної пропозиції. Оскільки Учасником ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» не було надано ніяких інших документів для підтвердження.
1.2. Відповідно до п. 3 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, Учасники повинні були надати копію статуту або іншого установчого документа в останній редакції (для юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації, Учасник також надає довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або копію «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» наявна копія статуту з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації із зазначеним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, але зазначений код доступу є не дійсним (неможливо перевірити дійсність статуту), що не відповідає вимозі п. 3 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерний комітет вважає, що по вищевказаним причинам тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН» процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) була об’єктивно та правомірна відхилена.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання.
Результати голосування:
Руслан Лапанашвілі – «за»;
Дмитро Струць – «за»;
Іван Подолянко – «за»;
Олександр Сірий – «за»;
Олег Бабенко – «за»;
Дмитро Матросов – «за»;
Давід Грушевой – «за»;
Віталій Данчук – «за»;
Вікторія Іосіфова – «за».
Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
ВИРІШИЛИ:
1. Надати пояснення, щодо Вимоги від 20.05.2010 ТОВ «ВКФ «МАНДАРИН»
(ід. UA-2020-04-17-008368-b.c3) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
2. Секретарю комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 та ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
О 09:50 засідання тендерного комітету було завершено.
СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ:
Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Дмитро Струць
Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Іван Подолянко
Начальник відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олександр Сірий
Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олег Бабенко
Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Дмитро Матросов
Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Давід Грушевой
Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Віталій Данчук
Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Вікторія Іосіфова
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця ФОП МАЗУР
Номер:
d2768ab02b774724b692ba840428560b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008368-b.a2
Назва:
Оскарження переможця ФОП МАЗУР
Вимога:
Просимо дискваліфікувати ФОП МАЗУР на підставі наступних данних:
1. В копії паспорта відсутні всі листи паспорту, а тільки декілька, що було причиною дисваліфікації ФОП Дідук
2. В довідці про наявність працівників не розкриті ні досвід роботи, ні фах працівників фірми та не доведено їх офіційне працевлаштування
3. Договір та лист-відгук повинні бути надані на аналогічні закупівлі, а наданий лист-відгук та договір з ТОВ "БІК ГРУП" - з іншою рекламно-виробничою компанією, що визиває сумніви в достовірності цих документів та ці компанії можуть бути повязані.
Просимо відминити рішення по обранню пересможцем ФОП МАЗУР
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь на вимогу № 2.docx 22.05.2020 15:56
Дата подачі:
20.05.2020 11:22
Вирішення:
П Р О Т О К О Л № 290
засідання тендерного комітету
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
від «22» травня 2020 року
м. Київ
09:00
ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць
Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олександр Сірий, Олег Бабенко, Дмитро Матросов, Давід Грушевой, Давід Грушевой
Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги на оскарження переможця ФОП МАЗУР М. А. від 20.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.a2) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
СЛУХАЛИ:
1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що після визначення переможця ФОП МАЗУР М. А., подано вимогу Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН» від 20.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.a2) процедури закупівлі згідно коду за
ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) щодо дискваліфікації ФОП МАЗУР М. А. на підставі наступних причин:
1. В копії паспорта відсутні всі листи паспорту, а тільки декілька, що було причиною дисваліфікації ФОП Дідук.
2. В довідці про наявність працівників не розкриті ні досвід роботи, ні фах працівників фірми та не доведено їх офіційне працевлаштування
3. Договір та лист-відгук повинні бути надані на аналогічні закупівлі, а наданий лист-відгук та договір з ТОВ «БІК ГРУП» - з іншою рекламно-виробничою компанією, що визиває сумніви в достовірності цих документів та ці компанії можуть бути повязані.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН» просить відмінити рішення по обранню переможцем
ФОП МАЗУР М. А.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену Вимогу.
Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне.
1.1. Відповідно до п. 1 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, у складі тендерних пропозицій Учасники повиннні надати копію паспорта. Тендерний комітет Протоколом № 269 від 15.05.2020 року переглянув рішення щодо підстав дискваліфікації Учасника ФОП ДІДУКА С. О. процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) та виключив підставу відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Дідука Сергія Олександровича, а саме: підставу щодо надання всіх сторінок паспорту.
1.2. Відповідно до п. 3.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, Учасники повинні були надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП МАЗУР М. А. наявна довідка про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, яка відповідає всім вимогам, що були поставленні в п. 3.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження Відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації.
1.3. Відповідно до вимоги п. 1.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної Документації, Учасники у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних договорів повинні надати довідку в довільній формі, копію договору (-ів), які включені в цю довідку та лист-відгук (-ів). В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП МАЗУР М. А. наявний договір та лист-відгук, що відповідає умові тендерної Документації.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерний комітет вважає, що по вищевказаним причинам тендерна пропозиція Учасника ФОП МАЗУР процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) була об’єктивно та правомірна кваліфікована.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання.
Результати голосування:
Руслан Лапанашвілі – «за»;
Дмитро Струць – «за»;
Іван Подолянко – «за»;
Олександр Сірий – «за»;
Олег Бабенко – «за»;
Дмитро Матросов – «за»;
Давід Грушевой – «за»;
Віталій Данчук – «за»;
Вікторія Іосіфова – «за».
Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
ВИРІШИЛИ:
1. Надати пояснення щодо Вимоги від 20.05.2010 Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАНДАРИН»
(ід. UA-2020-04-17-008368-b.a2) процедури закупівлі згідно коду за
ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
2. Секретарю комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 та ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
О 09:30 засідання тендерного комітету було завершено.
СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ:
Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Дмитро Струць
Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Іван Подолянко
Начальник відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олександр Сірий
Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олег Бабенко
Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Дмитро Матросов
Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Давід Грушевой
Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Віталій Данчук
Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Вікторія Іосіфова
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
НЕЗГОДА з рішенням про дискваліфікацію.
Номер:
c0a61f3b1d5b4ccea7d8f05d1efeff98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-008368-b.b1
Назва:
НЕЗГОДА з рішенням про дискваліфікацію.
Вимога:
Вважаємо, що рішення про дискваліфікацію ФОП Дідук С.О. згідно протоколу № 268 засідання тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 13 травня 2020 року є помилковим.
Було надано усі сторінки паспорту з записами та відмітками ( не вказували в умовах, що потрібно завантажити пусті сторінки паспорта). Довідку з вказанням точного числа співробітників, їх ПІБ, посади та стаж роботи із з копіями трудових книжок було подано також. Надано також докумети мро матеріалти, з яких мають виготовлятися таблички (висновок СЕС на оргскло., як матеріалу, що не поступається за характеристиками гартованному склу). В зв'язку з пандемією та запровадженням карантинного режиму на території всієї країни не було можливості завірити лист-відгук про виконання аналогічних замовлень по наявному договору протягом останніх двох років.
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Дідук С.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- паспорт Дідук (1).pdf 14.05.2020 15:29
- гигиена оргскло.pdf 14.05.2020 15:29
- додаток 1_3___.pdf 14.05.2020 15:29
- Рекомендований лист_ПОДОРОЖНИК.pdf 14.05.2020 15:29
- Рекомендаційний лист_Промавтоматика.pdf 14.05.2020 15:29
- Рекомендаційний лист Франція.pdf 14.05.2020 15:29
- Протокол відповідь на вимогу та внесення змін.docx 15.05.2020 20:06
Дата подачі:
14.05.2020 15:29
Вирішення:
П Р О Т О К О Л № 269
засідання тендерного комітету
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
від «15» травня 2020 року
м. Київ
16:00
ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: Олександр Сірий
Члени тендерного комітету: Дмитро Матросов, Іван Подолянко,
Олег Бабенко, Давід Грушевой, Наталія Шатайло
Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги Учасником Фізичною особою-підприємцем Дідуком Сергієм Олександровичем
від 14.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
2. Внесення змін до протоколу тендерного комітету від 13.05.2020 № 268 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича у зв’язку з поданою Вимогою від 14.05.2020
(ід. UA-2020-04-17-008368-b.b1).
СЛУХАЛИ:
1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що після розгляду та відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича процедури закупівлі згідно коду за
ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) подано Вимогу Учасником Фізичною особою-підприємцем Дідук Сергій Олександрович від 14.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b1) щодо помилкового прийнятого рішення про дискваліфікацію.
Фізична особа-підприємець Дідук Сергій Олександрович просить переглянути рішення про дискваліфікацію його тендерної пропозиції.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену Вимогу.
Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до вимоги п. 1.1 таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження Відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної Документації, Учасники у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних договорів повинні надати довідку в довільній формі, копію договору (-ів), які включені в цю довідку та лист-відгук (-ів). В складі тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича відсутній лист-відгук, що не відповідає умові тендерної Документації.
Відповідно до вимоги п. 8 таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник на підтвердження відповідності пропозиції умовам тендерної Документації» Додатку № 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції Учасники повинені надати копії документів, які свідчать про якість матеріалів, з яких виготовлено товар та згідно п. 5 Додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника» до тендерної Документації, Учасники процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або декларацію відповідності для підтвердження якості матеріалів, з яких має бути виготовлений товар. В складі тендерної пропозиції Учасника Фізичної особа-підприємця Дідука Сергія Олександровича не надано сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або декларацію відповідності, що не відповідає умовам тендерної Документації. Учасник Фізична особа-підприємець Дідук Сергій Олександрович у складі тендерної пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.09.2015 № 05.03.02.-03/43837 який не вимагався згідно вимог тендерної Документації.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерний комітет вважає, що по вищевказаним причинам тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Дідук Сергія Олександровича процедури закупівлі згідно коду за
ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням) була об’єктивно та правомірна відхилена.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання.
Результати голосування:
Руслан Лапанашвілі – «за»;
Олександр Сірий – «за»;
Іван Подолянка – «за»;
Олег Бабенко – «за»;
Дмитро Матросов – «за»;
Давід Грушевой – «за»;
Наталія Шатайло – «за»;
Вікторія Іосіфова – «за».
Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
2. У зв'язку з поданою Вимогою Учасником Фізичною особою-підприємцем Дідуком Сергієм Олександровичем від 14.05.2020 (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням), голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі повторно надав на розгляд тендерну пропозицію Учасника Фізичну особу-підприємця Дідука Сергія Олександровича. Розглянувши повторно тендерну пропозицію Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича, голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував виключити дві підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича, а саме: довідки щодо підтвердження наявності працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі та підставу щодо надання всіх сторінок паспорту.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі повідомив, що вищезазначені підстави відхилення зазначені помилково та потребують виключення з протоколу тендерного комітету від 13.05.2020 № 268 про відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича.
У зв’язку з вищезазначеним голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував виключити вищевказані підстави з протоколу тендерного комітету від 13.05.2020 № 268 та запропонував провести голосування з даного питання.
Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання.
Результати голосування:
Руслан Лапанашвілі – «за»;
Олександр Сірий – «за»;
Іван Подолянка – «за»;
Олег Бабенко – «за»;
Дмитро Матросов – «за»;
Давід Грушевой – «за»;
Наталія Шатайло – «за»;
Вікторія Іосіфова – «за».
Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».
ВИРІШИЛИ:
1. Надати пояснення щодо Вимоги від 14.05.2010 Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича (ід. UA-2020-04-17-008368-b.b1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (таблички фасадні та таблички офісні зі встановленням).
2. Внести зміни до протоколу тендерного комітету від 13.05.2020 № 268 щодо виключення вищезазначених підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Дідука Сергія Олександровича.
3. Секретарю комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10, ч. 4 ст. 11 та ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
О 16:40 засідання тендерного комітету було завершено.
СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ:
Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Руслан Лапанашвілі
Заступник голови тендерного комітету: начальник відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олександр Сірий
Заступник начальника Управління забезпечення примусового виконання рішень державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Іван Подолянко
Завідувач Сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Олег Бабенко
Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Дмитро Матросов
Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Давід Грушевой
Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Наталія Шатайло
Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Вікторія Іосіфова
Статус вимоги:
Відхилено