• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Шановні учасники! 13.05.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати наступне: Банківські гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) мають посилатись на тендерну документацію в редакції від 20.05.2020. Строк дії банківських гарантій повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (20.05.2020). Не змінюйте формати/назви фалів - банківських гарантій. Не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на ПК, що пропонуються до постачання та не визначаєте документи конфеденційними. Успіхів!

Завершена

2 200 000.00 USD з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 USD
Період оскарження: 17.04.2020 15:05 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Відповідність ТХ

Номер: b3870c7d06bc47509085789a40202381
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008015-b.b3
Назва: Відповідність ТХ
Вимога:
Доброгор дня. Так саме згідно 32 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» ми як учасники торгів вимагаємо надати повну інформацію щодо технічної відповідності ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" . Так як володіючи ситуацією на ринку маємо інформацію, щодо недостатнью кількості запропонованих складових ПК. Для того щоб ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" не мала змоги на поставку різних комплектів, так як він подав лише одну комплектацію ПК. В нашому розумінні цілком нормальна вимога, впевнитися, що пропозиція є конкурентна та відповідна ТХ замовника, ми за прозорі конкурсні торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відповідь вже дана
Дата скасування: 10.06.2020 13:25
Вимога
Є відповідь

Відповідність ТХ

Номер: 756d236a8b014d85a91073d0eba3a865
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008015-b.b2
Назва: Відповідність ТХ
Вимога:
Доброго дня. Просимо ТОВ "Техніка для бізнесу" надати детальні технічні характеристики пропонуємого товару, що у складі ПК для точного визначення відповідності ТХ замоника з ТХ ТОВ "Техніка для бізнесу", так як у ТХ доданій у пропозиції не зазчначено яка саме модель материнської плати, ссд та оперативноїх пам*яті пропонується. Також звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "Техніка для бізнесу" не надо сертифікат якості на ПБЖ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником інформації про модель материнської плати, «ссд» та оперативної пам’яті, що пропонується, також не вимагався сертифікат якості на ПБЖ. У зв’язку з викладеним запропоновано обговорену вимогу залишити без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0bef6e02354a48a8b161d88e6ef7d8b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-008015-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
17 квітня 2020 року АТ "Укрпошта" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю номер оголошення UA-2020-04-17-008015-b, код закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина). Товариство з обмеженою відповідальністю ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД як потенційний учасник, ознайомившись з Тендерною документацією, вважає, що її окремі положення містять дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Замовником в Додатку 1 ТД вимагається надання «Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного та/або партнерського центру сервісного обслуговування (ЦСО) в кожній області України (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням контактної інформації, а саме: - назви області обслуговування; - найменування ЦСО; - адреси місцезнаходження ЦСО ; - контактного номеру телефону ЦСО». Сформульовані Замовником вимоги є дискримінаційними та такими, що спрямовані на штучне обмеження конкуренції. З метою дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання «Довідки у довільній формі про наявність сервісних центрів в кожній області України (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням контактної інформації, а саме: - назви області обслуговування; - найменування ЦСО; - адреси місцезнаходження ЦСО ; - контактного номеру телефону ЦСО», так як даний пункт обмежить коло потенційних учасників закупівлі. З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання вказане вище має бути замінено на: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного сервісного центру (центрів), або сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого виробником обладнання сервісного центру), назва сервісного центру, адреса та контактний номер телефону», що забезпечать гарантійну підтримку обладнання по всій території України за власні кошти, на протязі гарантійного терміну, визначеного Тендерною документацією. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО Замовника, усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. У випадку незадоволення даної скарги залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаємо! На найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання про виключення згаданої вимоги. Ми готуємо відповідні зміни до тендерної документації, слідкуйте за оголошенням!
Статус вимоги: Задоволено