• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Оливи технічні та мастила для ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС

лот 1 – оливи технічні для ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС – 29 330,00 кг, лот 2 – мастила для ВП ХАЕС – 2 756,74 кг.

Завершена

2 346 118.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 295.68 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 14:52 - 30.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f3dccdaf1dd24413990b8c89949d5267
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004406-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Міститься у вкладенні
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2020 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.07.2020 20:31
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2020 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відмінено торги за лотом 3 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (неможливість задовольнити вимоги скаржника щодо внесення змін до тендерної документації та необхідність доопрацювати технічні вимоги до предмета закупівлі).
Автор: ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Вадим Оксентюк +380935525647 kornettender@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на недотримання законодавства при складанні умов тендерної документації

Номер: fd3e160045e84798ac8dca780b7909de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004406-a.a4
Назва: СКАРГА на недотримання законодавства при складанні умов тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на недотримання законодавства при складанні умов тендерної документації
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2020 23:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2020 20:47
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2020 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2020 № 9998-р/пк-пз та від 22.05.2020 № 10100 р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.07.2020.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗВ КИЇВ", Сірануш Артаківна +380990025772 azvkyiv@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 89f848a9b83a449a9e22c6543f5d12f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004406-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Міститься у вкладенні
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2020 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.05.2020 01:56
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2020 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2020 № 9998-р/пк-пз та від 22.05.2020 № 10100 р/пк-пз внести зміни до тендерної документації та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.07.2020, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Автор: ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ", Вадим Оксентюк +380935525647 kornettender@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 58b338e20ce4410e96d805be7bfce202
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004406-a.c2
Назва: Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Враховуючи специфіку умов, що Викладені Вами в тендерній документації, у нас, як у компанії, яка є потенційним учасником даної закупівлі, виникли деякі питання із-за неясності/нечіткості висвітлення деяких моментів. Відповідно до п.1 розділу І тендерна документація розроблена Вами на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон № 922). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом № 922. Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 зазначеного вище Закону 2. тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи те, що тендерна документація не містить технічної специфікації, припустимо, Додаток №1 тендерної документації - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками і є технічною специфікацією. Уважно вивчивши умови тендерної, в тому числі Додатку №1, технічна специфікація не містить вираз "або еквівалент", або як такої технічної специфікація Вами зовсім не додано. Лише у п.6 розділу ІІІ тендерної документації, існує фраза «з далеку» «турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії…», але самі умови тендерної документації не передбачають можливість пропонування учасниками до постачання еквівалентної продукції, а саме технічною специфікацією. Вираз «пропонується як еквівалент» містить неоднозначне значення та залишає за Замовником право на власний розсуд приймати пропозицію учасника з еквівалентною продукцією або ні. Крім того, технічні умови ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 не є національними та загально доступними документами для потенційних учасників, тим паче для порівняння технічних характеристик/показників еквівалентної продукції, щоб з’ясувати відповідність запропонованої еквівалентної продукції Вашим вимогам. При викладенні технічних характеристик у тендерній документації Замовник має керуватися виключно Законом, згідно якого складена дана тендерна документація, але факт складення цієї тендерної документації свідчить про повну невідповідність Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Також, умови п.6 розділу ІІІ тендерної документації містять, на наш погляд, умови, що дискримінують учасників з еквівалентною продукцією - «Турбінна олива за лотом 3, яка пропонується як еквівалент, має мати допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, для якого вона закуповується». Як ми здогадуємся, посилання на нормативний документ, який є внутрішнім для ДП НАЕК «Енергоатом» - СОУ НАЕК 006:2018 й містить всі умови та порядок для отримання допуску ДП «НАЕК «Енергоатом» певних олив до застосування на обладнанні АЕС, а також містить перелік компетентних випробувальних лабораторій. Враховуючи те, що тендерна документація містить інформацію, що не відповідає вимогам Закону, документи, на які посилається Замовник не доступні в загальному доступі для потенційних учасників, а також не зрозуміло на підставі яких нормативних актів, законів, правил тощо умовами тендерної документації встановлено, що до моменту прийняття участі у відкритих торгах потенційними учасниками з еквівалентною продукцією вони повинні отримати доступ до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях с турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС ВИМАГАЄМО: 1. Викласти для загального доступу нормативні документи - ТУ У 23.2-30802990-015-2003 та СОУ НАЕК 006:2018 для ознайомлення із технічними характеристиками. У разі відмови по пункту 1 – видалити із умов тендерної документації посилання на зазначені нормативні документи, а керувалися лише загально доступними існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. 2. Надати роз’яснення із посиланням на певні пункти, розділи нормативних документів, законодавчих актів тощо, із наданням їх копій до загального доступу, що регламентують отримання допуску до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС, саме до початку прийняття участі у відкритих торгах учасниками із еквівалентною продукцією. Чи має потенційний учасник торгів, в якого до прийняття участі в зазначених торгах не було договірних відносин із Замовником, можливість отримати швидко та безперешкодно допуск до застосування ДП «НАЕК «Енергоатом» та висновок компетентної випробувальної лабораторії про сумісність і змішування в любих пропорціях з турбінною оливою, яка експлуатується в обладнанні ВП ХАЕС і ВП ЮУАЕС? Якщо так, то яку процедуру має пройти цей учасник? 3. В умовах тендерної документації обов’язково передбачити вираз «або еквівалент», як це передбачено п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Вирішення: Відповідь на вимогу підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом» та міститься у доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: aed65c86ca874b688947169e6997834c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004406-a.a1
Назва: Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Вимога щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення не містить вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено