-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - вугілля ДГ, лот 2 - вугілля АМ, лот 3 - паливні брикети (або еквівалент)
Торги не відбулися
4 911 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 357.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 357.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 14:44 - 04.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d46ebc89b780448eadc1000026a4b846
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.05.2020 19:03
- Платіжне доручення № 125.pdf 13.05.2020 19:03
- Рішення від 18.05.2020 № 9591 (+лист Замовнику).pdf 18.05.2020 22:32
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.05.2020 № UA-2020-04-17-007433-b.a6.pdf 02.06.2020 00:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 № 10924.pdf 03.06.2020 21:02
- Рішення від 02.06.2020 № 10924.pdf 05.06.2020 22:31
- Надання інформації по скарзі ТОВ Прайменергія.docx 27.05.2020 13:48
- Надання інформації по скарзі ТОВ Прайменергія.pdf 27.05.2020 13:48
- витяг з протоколу щодо внесення змін в ТД відповідно рішення 10924-р пк пз.pdf 24.06.2020 09:49
- витяг з протоколу щодо внесення змін в ТД відповідно рішення 10924-р пк пз.pdf 24.06.2020 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2020 19:03
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 22:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2020 22:32
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2020 09:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення від 02.06.2020р №10924-р/пк-пз були внесені зміни в ТД
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Номер:
2c2057a39e48412f84cb5c92c91ffce5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.a5
Назва:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- договір та атестат Рівне.pdf 13.05.2020 17:31
- ПД.pdf 13.05.2020 17:31
- договір авто.pdf 13.05.2020 17:31
- дог.з водіями.pdf 13.05.2020 17:31
- скарга.pdf 13.05.2020 17:31
- дог.ваги.jpg 13.05.2020 17:31
- договір та атестат Держвуглепостач.pdf 13.05.2020 17:31
- рішення від 18.05.2020№9595+лист замовнику.pdf 18.05.2020 16:54
- Інформація про пересення розгляду скарги від 13.05.2020 № UA-2020-04-17-007433-b.a5.pdf 01.06.2020 20:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020№10889.pdf 03.06.2020 16:12
- рішення від 02.06.2020№10889.pdf 05.06.2020 19:41
- Надання інформації по скарзі ТОВ Газенерго-трейд.pdf 28.05.2020 11:35
- Надання інформації по скарзі ТОВ Газенерго-трейд.docx 28.05.2020 11:35
- витяг з протоколу щодо внесення змін в ТД відповідно рішення 10889-р пк пз.pdf 24.06.2020 09:45
- витяг з протоколу щодо внесення змін в ТД відповідно рішення 10889-р пк пз.pdf 24.06.2020 09:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2020 17:31
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2020 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2020 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення від 02.06.2020р №10889-р/пк-пз були внесені зміни в ТД
Вимога
Відхилено
Не законні вимоги замовника стососно надання документів які непередбачені ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер:
72962aa870fb4d90a1d9fe5e58e44b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.b4
Назва:
Не законні вимоги замовника стососно надання документів які непередбачені ЗУ"Про публічні закупівлі"
Вимога:
відповідно до додатку 1 п.1.2.5 тендерної документації. Для перевірки Охорони праці на підприємстві є відповідальний працівник котрий несе за це відповідальність згідно з ЗУ "Про охорону праці" цю діяльність контролюєвідповідний держанийй орган і ЗУ "Про охорону праці" і не як не підверджує кваліфікацію учасника для участі у тендері з поставки товару відповідної якості. Відповідно до Наказу Держнаглядохоронпраці України від.26.01.2005 року № 15 встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою, згідно якого працівники нашого підприємства не будуть залучатися для виконання небезпечних робіт. Також ст.18 «Закону про охорону праці» , а саме п. 1- «Навчання з питань охорони праці» передбачено наступне: «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці». Виходячи з цього, роботи з транспортування вугілля , які виконує наше підприємство , не відносяться до виконання небезпечних робіт та не потребують відповідного посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці, а працівники дотримуються розроблених нормативно-правових документів нашого підприємства, відповідно яким кожен працівник перед початком роботи проходить відповідний інструктаж з питань охорони праці та забов’язується дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства, знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівники несуть безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Враховуючи вище наведене ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, що Дискримінацією відповідно до п.4 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Прошу вилучити даний пункт з Тендерної документації, для орагаінізації конкурентного середовища та уникнення подальшого оскарження у Антимонопольному комітеті України данної процедури з закупівлі твердого палива
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 4.pdf 08.05.2020 12:35
Дата подачі:
06.05.2020 16:47
Вирішення:
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимога.
Номер:
12d0093ff01f400e8c40bc8d279466ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.c3
Назва:
Дискримінаційні вимога.
Вимога:
Відповідно додатку 2 "Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб єкта господарювання , як легального виробника, шляхом надання у складі тендерної пропозції копію дозволу, виданого Державною службою з питань праці (Держпраці) на суб єккта господарювання. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки виконати її зможуть тільки учаники-виробники вугілля або учасники, які працюють безпосередньо з виробниками. Дана вимога дискримінує наше підприємство та потенційних учасників торгів, які не є виробниками вугілля та можуть купувати вугілля у інших організацій-посредників, які не рідко пропонують кращі умови а ніж виробники. Крім того, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив статус відповідного суб єкта господарювання як виробника вугілля, однак відповідно до ч.1 ст 16.ЗУ "про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними д окументально підтвердженої інформації про їх (тобто учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, дані документи жодним чином не можуть підтверджувати походження вугілля чи вибуток його виключно в Україні, оскільки надають право виробнику видобувати чи збагачувати / переробляти вугілля кам яне, однак не має жодної прив язки до вугілльної сировини, яка може мати різне походження. ТОму подання учасником копій документів дозвільного характеру, виданих виробнику вугілля, ні яким чином не підтверджує відповідність самого учасника процедури закупівлі кваліфікаціоним критеріям замовника, та не підтверджує його технічний потенціал чи можливість здійснення поставки вугілля
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 3.pdf 08.05.2020 12:34
Дата подачі:
06.05.2020 12:32
Вирішення:
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0533c44575db4fe6b008c8ad5b38b68a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до тендерної документації - Додаток 2, Замовником була встановлена вимога, щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дана вимога є дискримінаційною, так як при реалізації вугілля це не передбачено Законодавством України, та обмежує коло потенційних учасників,оскільки відповідно до Законодавства цей висновок є документом суворої звітності та надається в той день коли товар відпускається зі складу,на кожну окрему партію. Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик,згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010 на яке посилається Замовник.Беспечність вугілля характеризується показниками сірки,хлору та миш`яку.Згідно частини 3ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже встановлені вимоги до учасників,щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на марку вугілля (до предмета закупівлі)є дискримінаційною. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. В іншому випадку,в разі не внесення змін Замовником,будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету щодо захисту свої прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.pdf 08.05.2020 12:34
Дата подачі:
06.05.2020 11:45
Вирішення:
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
4419050ced854fe0b8da2b415f390fed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Додатком №1 до тендерної документації вимагається надання учасниками оригіналу довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися в процесі поставки товарів за формою, встановленою у Додатку 8, разом з копіями документів, що підтверджують право власності або оренди (найму чи інше) на обладнання та базу, що були зазначені учасником у довідці (п.1.1. Додатку №1). Згідно із формою, зазначеною у Додатку 8, учасники повинні мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу лише на умовах власності або оренди. Також учасники повинні надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (п.п. 1.1.2 п.1.1. Додатку №1), копії документів, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником (трудові книжки працівників (перша сторінка з прізвищем та остання сторінка з відміткою про останнє місце роботи) або договір, чи контракт між працівником та роботодавцем, тощо). Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції посвідчення на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом***, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (п.п.1.2.1. п.1.1. Додатку №1).
Тобто, учасник для участі у даній закупівлі повинен мати у власності або в оренді щонайменше два транспортні засоби, а також мати трудові відносини із щонайменше двома водіями транспортних засобів, що є дискримінацією, оскільки у даній процедурі не зможуть взяти участі ті учасники (у тому числі наше підприємство), які мають у власності або в оренді один транспортний засіб та одного водія транспортного засобу, що є цілком достатнім для виконання умов договору для постачання до 15.12.2020р. всього обсягу закупівлі.
До того ж, у Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що поставка вугілля здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів тощо покладено виключно на Постачальника.
З викладеного вбачається, що з урахуванням того, що поставка буде здійснюватися партіями, а також того, що Замовником передбачається в процесі виконання договору можливість найму транспортних засобів за рахунок Постачальника (тобто, за рахунок переможця тендеру, з яким буде укладений договір про закупівлю), є цілком достатнім наявність в учасника на момент подання тендерної пропозиції одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Таким чином, положення тендерної документації щодо наявності у власності або оренді декількох транспортних засобів та декількох водіїв на умовах трудових відносин з учасником порушують закріплений у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у попередній редакції) принцип недискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши наявність в учасника щонайменше одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу № 1.pdf 07.05.2020 12:55
Дата подачі:
04.05.2020 14:23
Вирішення:
На вашу вимогу від 04.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга щодо відхилення пропозиції
Номер:
49740563a919467faadebf169450002e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-007433-b.c7
Назва:
Скарга щодо відхилення пропозиції
Скарга:
Опис у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- ua_paymentплат 24.07.20.pdf 26.07.2020 17:00
- скарга UA-2020-04-17-007433-b.pdf 26.07.2020 17:00
- рішення від 29.07.2020 № 14583+лист Замовнику.pdf 29.07.2020 20:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2020 №15516.pdf 14.08.2020 19:45
- рішення від 13.08.2020 №15516.pdf 18.08.2020 19:50
- Протокол №95 від 21 07 2020.pdf 31.07.2020 15:37
- Щодо надання інформації по суті Скарги ТОВ ТК ЛОССВИ.docx 31.07.2020 15:37
- Щодо надання інформації по суті Скарги ТОВ ТК ЛОССВИ.pdf 31.07.2020 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2020 17:01
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2020 20:13
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.08.2020 19:51
Задовільнена:
Так