-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (3 лоти).
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг) (3 лоти).
Завершена
129 633 969.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 139 424.55 UAH
мін. крок: 0.1% або 139 424.55 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 14:01 - 11.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
e4d6ef59d086490dbc39626cbf1add36
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.a1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
17 квітня 2020 року Службою автомобільних доріг у Херсонській області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (3 лоти)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-003684-a; ID у ЦБД 2bf0458c473f4a8ab9a8bb684012cee6) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» (надалі – Скаржник) повідомляє, що під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації за вищевказаною закупівлею було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси учасників Закупівлі.
Дані порушення створюють дискримінаційні умови безпосередньо для Скаржника та інших потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі.
1. Відповідно до умов Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме:
Лот №1 – 1 748 271,30 грн. (Один мільйон сімсот сорок вісім тисяч двісті сімдесят одна грн. 30 коп.)
Лот №2 – 836 547,30 (Вісімсот тридцять шість тисяч п’ятсот сорок сім грн. 30 коп.)
Лот №3 – 1 304 200,47 (Один мільйон триста чотири тисячі двісті грн. 47 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними з огляду на наступне.
1.1. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до законодавства про публічні закупівлі, забезпеченням тендерної пропозиції може бути будь-який вид гарантії, надання якої передбачено законодавством. Тому встановлення вимоги щодо надання забезпечення у вигляді тільки банківської гарантії є таким що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
Умова про "блокування" 3 % від суми тендеру (Лот №1 – 1 748 271,30 грн, Лот №2 – 836 547,30 грн., Лот №3 – 1 304 200,47 грн.) на строк у 120 днів на банківському рахунку учасника є дискримінаційною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, які можуть якісно та вчасно виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі, але не мають можливості заблокувати дану суму для забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в Тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 560 та статті 561 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Гарантією визнається письмове зобов’язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта) яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов’язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов’язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату.
Відповідно до статті 560 ЦК України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Відтак, права та інтереси Замовника захищають гаранти зі 100 % покриттям.
Частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Як зазначено вище, відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", у Тендерній документації замовник може встановити вимогу про надання забезпечення у вигляді гарантії, проте Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідності встановлення у тендерній пропозиції вимоги щодо документів, які підтверджують забезпечення (банківської) гарантії.
2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) Замовник у Тендерній документації вимагає надання інформації відповідно до Таблиці 6 Додатку №1 (стор. 35-36 Тендерної документації).
Таблиця 6
ДОВІДКА
про виконання аналогічного договору
№ з/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2.дата укладання договору
3.предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. категорія а/д 1. Ціна договору
2.Вартість виконання договору** Найменування робіт/одиниця виміру Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт
1 2 3 4 5 6
*Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
У разі, якщо Учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, Учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку, Учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт та, у разі необхідності, іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг за аналогічним(ми) договором(ми) наступних видів:
Лот№1:
1. Регенерація конструктивних шарів та/або влаштування основи дорожнього одягу;
2. Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші;
3. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші;
4. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки ;
Лот№2:
1. Регенерація конструктивних шарів та/або влаштування основи дорожнього одягу;
2. Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші;
3. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші;
4. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки;
Лот№3:
1. Регенерація конструктивних шарів та/або влаштування основи дорожнього одягу;
2. Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші;
3. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші;
4. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки ;
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору**;
- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання.
Замовник приймає рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків***, якщо це зазначено у листі-відгуку.
Замовник може прийняти рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків*** з надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг, де Замовником виступала Служба автомобільних доріг у Херсонській області.
***Невиконання/неналежне виконання Учасником договірних обов’язків вважається у випадках, якщо за аналогічним(и) договором(ах) між Замовником та Учасником (Підрядником/Виконавцем) виконувались послуги/роботи із затримкою початку надання послуг/виконання робіт, Учасник (Підрядник/Виконавець) порушував строки/терміни надання послуг/виконання робіт, якість послуг/робіт Учасника (Підрядника/Виконавця) не відповідала вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисної документації, технічному завданню та договору, Замовник видавав Учаснику (Підряднику/Виконавцю) письмовий припис(и), складав акт(и) щодо виявлених недоліків/ дефектів/ порушень, застосовував до Учасника (Підрядника/Виконавця) штрафні санкції, оперативно-господарська санкція.
Скаржник вважає вимоги Замовника дискримінаційними через наступні підстави.
Дискримінація полягає в тому, що Замовник встановив вимогу надати аналогічний договір на виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах саме загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні). Вказана вимога є дискримінаційною та обмежує право участі у процедурі закупівлі Скаржника з огляду на те, що вона обмежує учасників певним видом та категорією доріг.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях.
Відповідно до статті 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Відповідно до пункту 4.1 розділу 4 частини І Державних будівельних норм України "Автомобільні дороги Частина І. Проектування частина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015" в залежності від розрахункової середньорічної добової перспективної інтенсивності руху автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги І категорії, автомобільні дороги II категорії, автомобільні дороги III категорії, автомобільні дороги IV категорії та автомобільні дороги V категорії.
Скаржник має великий досвід з виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів, які відносяться до І, II та III категорії. Технологія виконання капітального та поточного середнього ремонтів на автомобільних дорогах загального використання державного значення не відрізняється від технології виконання капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах інших видів та форм власності.
Крім того, торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг та виходячи зі статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має встановлювати кваліфікаційний критерій наявності досвіду з виконання аналогічних договорів. Так як предметом закупівля є Ремонт доріг (ДК 021:2015:45233142-6), відповідно аналогічними роботами також мають бути роботи, які виконувались учасниками за предметом закупівлі. У випадку Скаржника види робіт, підтвердження яких вимагається Замовником, виконувались не тільки під час виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту, а й під час виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг.
Всупереч даним вимогам чинного законодавства України, Замовник в Тендерній документації встановив дискримінаційну умову, згідно якої ним береться до уваги як аналогічний досвід виконання відповідних робіт (надання послуг) виключно на автомобільних дорогах загального користування державного значення, що направлено на звуження кола потенційних учасників та свідчить про підготовку Тендерної документації під певного учасника, який має досвід виконання робіт на дорогах державного значення загального користування.
Тобто, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону "Про публічні закупівлі".
3. Крім того, умови Додатку №1 Тендерної документації Скаржник вважає такими, що також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник встановив необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
Лот №1:
1. Коток дорожній – 5 од.
2. Асфальтоукладальник – 1 од.
3. Ресайклер – 1 од.
4. Автогрейдер – 1од.
5. Екскаватор – 1 од.
6. Навантажувач – 1 од.
7. Автогудронатор – 1 од.
8. Автоцементовоз – 1 од.
9. Машина поливальна-мийна – 1 од.
Лот №2:
1. Коток дорожній – 5 од.
2. Асфальтоукладальник – 1 од.
3. Ресайклер – 1 од.
4. Автогрейдер – 1од.
5. Екскаватор – 1 од.
6. Навантажувач – 1 од.
7. Автогудронатор – 1 од.
8. Автоцементовоз – 1 од.
9. Машина поливальна-мийна – 1 од.
Лот №3:
1. Коток дорожній – 5 од.
2. Асфальтоукладальник – 1 од.
3. Ресайклер – 1 од.
4. Автогрейдер – 1од.
5. Екскаватор – 1 од.
6. Навантажувач – 1 од.
7. Автогудронатор – 1 од.
8. Автоцементовоз – 1 од.
9. Машина поливальна-мийна – 1 од.
При ознайомленні та проведенні ананлізу технічного завдання виконання робіт, учасник вказує у довідці про наявність обладнання перелік техніки та обладнання, яких достатньо для виконання відповідного обсягу робіт. При виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічними технічними та якісними характеристиками, застосування якої надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно вказана мінімально необхідна кількість техніки є необґрунтованим та неправомірно встановленим Замовником. Таким чином Замовник намагається штучно створити перешкоди для інших учасників для участі у процедурі, зокрема і Скаржника.
Тобто, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що протизаконні дії Замовника, а саме встановлення вищевказаних вимог, порушують право Скаржника брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» до розгляду.
2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Херсонській області внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог.
3. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 13.05.2020 21:44
- Скарга до АМКУ 13.05.2020 21:44
- Заява 29.05.2020 20:35
- Ордер 29.05.2020 20:35
- Свідоцтво 29.05.2020 20:35
- Рішення від 18.05.2020 № 9568 + лист Замовнику.pdf 18.05.2020 18:39
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-04-17-003684-a.a1 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ.pdf 01.06.2020 21:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 № 10917.pdf 03.06.2020 18:46
- Рішення від 02.06.2020 № 10917.pdf 05.06.2020 22:12
- Пояснення на скаргу АЛЬКОР (ua-2020-04-17-003684-a.a1).doc 25.05.2020 16:29
- Пояснення на скаргу ua-2020-04-17-003684-a.a1.PDF 25.05.2020 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2020 21:45
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 18:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.06.2020 22:12
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про допуск учасників
Номер:
05def7dde01b4f8ba894cecb60b0e687
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.a16
Назва:
Скарга на рішення Замовника про допуск учасників
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про допуск учасників (див. додану скаргу).
Пов'язані документи:
Учасник
- 468-5.pdf 12.08.2020 23:56
- Скарга Миколаївбудцентр допуск учасників UA-2020-04-17-003684-a.docx 12.08.2020 23:56
- Допуск учасників UA-2020-04-17-003684-a.zip 12.08.2020 23:58
- Рішення від 14.07.2020 _13629.pdf 13.08.2020 00:10
- трудова Ткач з процедури UA-2020-05-13-002960-a.pdf 13.08.2020 00:10
- Рішення від 14.08.2020 №15540.pdf 17.08.2020 10:18
- Рішення від 14.08.2020 №15540.pdf 17.08.2020 10:18
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №13573.pdf 01.09.2020 14:18
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №13573.pdf 01.09.2020 14:18
- інформація про резулятивну частину рішення від 02.09.2020 №16536.pdf 03.09.2020 20:19
- Рішення від 02.09.2020 №16536.pdf 07.09.2020 18:18
- Клопотання Т-04-03 3лота.pdf 19.08.2020 10:48
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ Т-04-03 Миколаївбудцентр.docx 20.08.2020 16:13
- Пояснення на скаргу.pdf 20.08.2020 16:13
- Протокол 479.doc 08.09.2020 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2020 23:57
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 10:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2020 18:19
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2020 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення від 02.09.2020 №16536-р/пк-пз
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
e8b4e3ef7f784080b086b846c297625b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.b3
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи на уповноважену особу.pdf 13.07.2020 15:20
- Платіжне доручення №98.pdf 13.07.2020 15:20
- рішення від 11.03.2020 №4623 (п.1.2).pdf 13.07.2020 15:21
- Скарга лот 2.pdf 13.07.2020 15:21
- Рішення від 15.07.2020 № 13699 (+лист Замовнику).pdf 15.07.2020 19:50
- Рішення від 15.07.2020 № 13699 (+лист Замовнику).pdf 15.07.2020 19:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14785.pdf 03.08.2020 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14785.pdf 03.08.2020 18:36
- Рішення від 31.07.2020 № 14785.pdf 05.08.2020 18:46
- Пояснення УПС (лот2).doc 22.07.2020 18:01
- Пояснення на скаргу ТОВЗІІ УПС (ЛОТ2).pdf 22.07.2020 18:02
- Протокол 391.pdf 07.08.2020 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 15:21
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 19:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 18:47
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
незаконне рішення Замовника
Номер:
49677fa608184b459c40613bff0fbd45
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.a11
Назва:
незаконне рішення Замовника
Скарга:
Оскардження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Херсон 129 лот3.docx 13.07.2020 18:16
- платіжне доручення лот3.pdf 13.07.2020 18:16
- скарга лот3.pdf 13.07.2020 18:16
- рішення від 16.07.2020№13771+лист замовнику.pdf 16.07.2020 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020№14788.pdf 03.08.2020 14:55
- рішення від 31.07.2020№14788.pdf 05.08.2020 19:25
- Пояснення на скаргу ТОВ Мего ЛТД (лот3) від 23.07.2020.doc 23.07.2020 16:50
- Пояснення на скаргу ТОВ Мего ЛТД (лот3).pdf 23.07.2020 16:50
- Протокол 390.pdf 07.08.2020 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 18:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 19:25
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
3c3a953e6a0d4264b386039ed099fd36
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи на уповноважену особу.pdf 13.07.2020 15:01
- Платіжне доручення №99.pdf 13.07.2020 15:01
- рішення від 11.03.2020 №4623 (п.1.2).pdf 13.07.2020 15:01
- Скарга лот 1.pdf 13.07.2020 15:01
- рішення від 15.07.2020 № 13698 + лист Замовнику .pdf 15.07.2020 19:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14787.pdf 03.08.2020 18:38
- рішення від 31.07.2020 № 14787.pdf 05.08.2020 20:56
- Пояснення УПС (лот1).doc 22.07.2020 18:02
- Пояснення на скаргу ТОВзІІ УПС (ЛОТ1).pdf 22.07.2020 18:02
- Протокол 391.pdf 07.08.2020 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 15:02
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 19:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 20:57
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Номер:
7661c027317a4ea2ae056b1025e43756
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.c12
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот 1.rar 13.07.2020 22:43
- Лист банку.pdf 13.07.2020 22:43
- Лист-відповідь Лот1.pdf 13.07.2020 22:43
- платіжне доручення 1.pdf 13.07.2020 22:43
- Рішення від 16.07.2020 №13757.pdf 16.07.2020 19:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14799.pdf 03.08.2020 19:09
- рішення від 31.07.2020 № 14799.pdf 05.08.2020 21:20
- Пояснення на скаргу ТОВ БК Євродор (лот1).doc 22.07.2020 17:47
- Пояснення на скаргу ТОВ БК ЄВРОДОР (лот1).pdf 22.07.2020 17:47
- Протокол 392.pdf 07.08.2020 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 22:44
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 19:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 21:21
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
6bbb94937a7f4740bc7992155e42af8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.b5
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника на відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи на уповноважену особу.pdf 13.07.2020 15:24
- Платіжне доручення №100.pdf 13.07.2020 15:25
- рішення від 11.03.2020 №4623 (п.1.2).pdf 13.07.2020 15:25
- Скарга лот 3.pdf 13.07.2020 15:25
- рішення від 15.07.2020 № 13681 + лист Замовнику.pdf 15.07.2020 18:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14786.pdf 03.08.2020 18:37
- рішення від 31.07.2020 № 14786.pdf 05.08.2020 21:39
- Пояснення УПС (лот3).doc 22.07.2020 18:02
- Пояснення на скаргу ТОВзІІ УПС (ЛОТ3).pdf 22.07.2020 18:03
- Протокол 391.pdf 07.08.2020 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 15:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 18:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 21:39
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Номер:
25bb2cade61442b093ea286a37d7c124
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.b14
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-відповідь Лот3.pdf 13.07.2020 22:46
- платіжне доручення 3.pdf 13.07.2020 22:46
- скарга лот 3.rar 13.07.2020 22:46
- Лист банку.pdf 13.07.2020 22:46
- рішення від 16.07.2020 № 13746 + лист Замовнику.pdf 16.07.2020 18:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14797.pdf 03.08.2020 19:06
- рішення від 31.07.2020 № 14797.pdf 05.08.2020 21:44
- Пояснення на скаргу ТОВ БК Євродор (лот3).doc 22.07.2020 18:00
- Пояснення на скаргу ТОВ БК ЄВРОДОР (лот3).pdf 22.07.2020 18:00
- Протокол 392.pdf 07.08.2020 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 22:46
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 18:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 21:45
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Номер:
5c5996f539c44cb5b7b6b06fbe6af6d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.a13
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» під час проведення перекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 2.rar 13.07.2020 22:44
- Лист банку.pdf 13.07.2020 22:45
- Лист-відповідь Лот2.pdf 13.07.2020 22:45
- платіжне доручення 2.pdf 13.07.2020 22:45
- рішення від 16.07.2020 № 13747 + лист Замовнику.pdf 16.07.2020 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14798.pdf 03.08.2020 19:08
- рішення від 31.07.2020 № 14798.pdf 05.08.2020 21:47
- Пояснення на скаргу ТОВ БК Євродор (лот2).doc 22.07.2020 17:59
- Пояснення на скаргу ТОВ БК ЄВРОДОР (лот2).pdf 22.07.2020 17:59
- Протокол 392.pdf 07.08.2020 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 22:45
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 21:47
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2020 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення про допуск до аукціону іншого учасника
Номер:
9e1865e9eee14be9ba97f02016a74a6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003684-a.b15
Назва:
Скарга на рішення про допуск до аукціону іншого учасника
Скарга:
Скарга на рішення про допуск до аукціону іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону іншого учасника 13.07.2020 23:54
- Скан-копія платіжного доручення 13.07.2020 23:54
- Рішення від 16.07.2020 №13758.pdf 16.07.2020 19:05
- інформація про перенесення розгляду скарги 11601.pdf 03.08.2020 09:32
- інформація про перенесення розгляду скарги 11601.pdf 03.08.2020 09:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14877.pdf 04.08.2020 16:22
- рішення від 03.08.2020 № 14877.pdf 06.08.2020 19:36
- Пояснення на скаргу ТОВ Миколаївбудцентр.pdf 27.07.2020 16:02
- фото 5.jpeg 27.07.2020 16:05
- фото 1.jpeg 27.07.2020 16:05
- фото 6.jpeg 27.07.2020 16:05
- фото 4.jpeg 27.07.2020 16:06
- фото2.jpeg 27.07.2020 16:06
- фото3.jpeg 27.07.2020 16:06
- Атестат виробництва від 17.07.2020р., м.Нова Каховка.PDF 27.07.2020 16:07
- Пояснення на скаргу Миколаївбудцентр (лот1, лот2, лот3)).doc 27.07.2020 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 23:55
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 19:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2020 19:36
Задовільнена:
Так