-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
39160000 – 1 Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)
Завершена
6 664 316.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 765.60 UAH
мін. крок: 0% або 765.60 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 13:52 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
85370462af0e4bc0ad975a381ecbf223
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b7
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо виключити вимогу про наявність декларації відповідності ДСТУ EN71-1 та копії протоколу випробувань, який зазначено у декларації, виданого уповноваженим органом сертифікації (випробування повинні бути проведені на запропонований Учасником товар) - ця вимога стосується товару «Робот з полем для вивчення алгоритмів», у зв’язку з тим, що цей національний стандарт ДСТУ EN71-1 стосується тільки Безпечності іграшок, але немає ніякого відношення до предмету закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі приладдя для навчальних закладів (навчально-дидактичне обладнання). Наголошуємо, що предметом закупілві, не є іграшки. Також, згідно Статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» де визначено: «Недискримінація учасників: 1.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.». На підставі вищезазначеного, надання будь яких сертифікатів та декларацій ДСТУ, є дискримінаційною вимогою для учасників нерезидентів. Просимо прибрати дану вимогу в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2020 20:52
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ця вимога не є дискримінаційною.
Предметом закупівлі є навчально-дидактичне обладнання, до якого відноситься у тому числі і Робот з полем для вивчення алгоритмів. Концепція Нової української школи передбачає навчання у формі гри,тому даний товар буде використовуватись для навчання як під наглядом вчителя під час уроку, так і самостійно дітьми без учителя. У зв’язку з тим, що запропонований товар буде використовуватись у навчальних закладах, однією з найважливіших вимог до запропонованого товару є безпечність. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN71-1 підтверджує безпечність іграшок. Дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не звужує коло Учасників.
Декларацію відповідності ДСТУ EN71-1 та копію протоколу випробувань, який зазначено у декларації, виданого уповноваженим органом сертифікації (випробування повинні бути проведені на запропонований Учасником товар) - ця вимога стосується товару «Робот з полем для вивчення алгоритмів» - може отримати кожен учасник/виробник/ імпортер товару.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2020 13:58
Вимога
Залишено без розгляду
Видалити дискримінаційну вимогу.
Номер:
fc7f8ab42379419abc0e78dffc963257
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b6
Назва:
Видалити дискримінаційну вимогу.
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами зроблено посилання на новий Наказ «№ 143 від 07.02.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»»; і затверджені зміни-посилання на дозвільні документи, що мають бути надані на товар, який постачається, згідно цього наказу: 2 абзац додано «або гігієнічний сертифікат»; 3 абзац додано «технічний паспорт на виріб»; 4 абзац додано - «декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів»; Просимо видалити з ТД ще одну дискримінаційну вимогу - про надання Свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам на окремий тип товару. В наказі № 143. яким Ви керуєтесь при здійсненні закупівлі, немає вимог про надання цього свідоцтва. Згорнути
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2020 15:54
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ця вимога не є дискримінаційною. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам є офіційним визнанням відповідності товару вимогам державних стандартів освіти, що не суперечить п.3. наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143, а саме: «Оснащення навчального кабінету початкової школи повинно відповідати вимогам: стандарту початкової освіти…»
Окрім того, Свідоцтво може отримати будь-який учасник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2020 13:58
Вимога
Залишено без розгляду
Видалити дискримінаційну вимогу.
Номер:
d3c3ceed87cd473fa3e38c4b3216d2b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b5
Назва:
Видалити дискримінаційну вимогу.
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами зроблено посилання на новий Наказ «№ 143 від 07.02.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»»; і затверджені зміни-посилання на дозвільні документи, що мають бути надані на товар, який постачається, згідно цього наказу:
2 абзац додано «або гігієнічний сертифікат»;
3 абзац додано «технічний паспорт на виріб»;
4 абзац додано - «декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів»;
Просимо видалити з ТД ще одну дискримінаційну вимогу - про надання Свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам на окремий тип товару. В наказі № 143. яким Ви керуєтесь при здійсненні закупівлі, немає вимог про надання цього свідоцтва.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2020 15:44
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ця вимога не є дискримінаційною. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам є офіційним визнанням відповідності товару вимогам державних стандартів освіти, що не суперечить п.3. наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143, а саме: «Оснащення навчального кабінету початкової школи повинно відповідати вимогам: стандарту початкової освіти…»
Окрім того, Свідоцтво може отримати будь-який учасник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2020 13:58
Вимога
Вирішена
ВИМОГА (в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
0e4fa96378fe4f4fa8fc8df7b33f5836
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.a4
Назва:
ВИМОГА (в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
уповноважена замовником особа:
Голова тендерного комітету – перший заступник начальника управління освіти – Олепір Дар’я Андріївна
ВИМОГА
(в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету: «39160000 – 1 Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів) – 6 лотів».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, наявні підстави для звернення за наданням роз’яснень щодо тендерної документації та можливого внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
В Додатку 2 до ТД «Технічна специфікація» Замовником визначено перелік документів, які подаються учасниками на підтвердження якісних та інших характеристик товару.
Зокрема в складі зазначеного переліку Замовником також зазначено необхідність подання декларації про відповідність вимогам технічних регламентів.
Відносно товару, що є предметом закупівлі, відсутні окремі технічні регламенти, якими б визначались спеціальні вимоги щодо забезпечення безпечності товару.
З огляду на вказане, для забезпечення можливості участі в оголошеній закупівлі прошу надати роз’яснення:
- які декларації про відповідність вимогам технічних регламентів зазначено Замовником в ТД, зокрема хто є належною особою (органом) з видачі декларації?
За наявності відмінностей в особі (органі), уповноваженому на видачу декларації, роз’яснення просимо надати в розрізі лотів закупівлі та позицій лоту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2020 14:30
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що за підсумками розгляду Вашої вимоги до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
3cf7194a19c94d2a8c38ee5be5701e45
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b3
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету, що у вашій тендерній документації, а саме у Додатку № 2 до Тендерної документації серед документів, які потрібно надати учасникам у складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару зазначено наступні документи: "сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікат ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника товару", які встановлені Замовником з порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ!!!
) Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не мають жодного відношення до товару і таким чином вони не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). - СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Як визначив законодавець «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю» і це означає, що стандарт стосується лише СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ і аж ніяк не стосується безпосередньо товару, не визначає його якість чи безпеку. Також, пункт а) говорить про «…постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника», тобто визначено постійне надання продукції, тривале в часі, як мінімум 2 і більше разів, але тендерна закупівля передбачає лише одноразове постачання, отже у замовника навіть в цьому випадку немає такої потреби. Жодної раціональної необхідності вимоги надати цей сертифікат не існує, так як товарообіг в Україні регламентований окремими законодавчими актами, законами та кодексами, де зазначені вимоги до якості, безпеки та документи, які це підтверджують, на сьогодні це санітарно-гігієнічний висновок. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст.. 16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Стосовно сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2015 ніяким чином не свідчить про екологічність ТОВАРУ чи послуги. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління» . З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити екологічності товару, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст.16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)).
Варто зазначити про всебічно прийняту практику багатьма замовниками що до маніпуляції та підміни понять, визначених статтею 22, ч. 3, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Маніпуляція полягає в тому, що замовник подає ВИМОГУ, як «інформацію», забуваючи про відповідність такої інформації, законодавству. Стаття 22, частина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Проте, замовники намагаються обійти вимоги ст.16, мотивуючи свої дії правом закріпленим в ст..22, ч.3. Однак такі дії є маніпуляцією та прямим порушенням закону, адже відповідно до ст..22, ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», є очевидним право замовника включити ІНФОРМАЦІЮ, а не вимогу чи вимоги. Те, що даним законом є чітке розмежування понять «інформація» та «вимога», випливає з п. 4, ст. 22, де зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідно до статті 1, закону «Про інформацію», інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Отже, як випливає із самого визначення «Інформація», замовнику надано право внести будь-які відомості та/або дані відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА. Так як перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений ЗАКОНОДАВСТВОМ, тобто ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має повноважень видавати індивідуально-правові акти із вимогами, що виходять за рамки закону і таким чином замість подання інформації (відомості та/або дані) встановлювати ВИМОГИ. Аналогічна ситуація спостерігається і стосовно п.3, ст..22, де визначено, що тендерна документація повина містити ІНФОРМАЦІЮ (знову ж таки, інформацію, а не вимогу) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Проте, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді «подання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікат ISO 14001: 2015 Таким чином, при вивчені вимог даної тендерної документації у більшості потенційних учасників складається таке враження, що з боку замовника відбувається відверта маніпуляція, так як зазначені вимоги не мають жодного відношення до товару і не можуть підтвердити ні безпечність товару, ні його екологічність.
ХОЧЕМО НАГОЛОСИТИ, що згідно ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ відповідність вищенаведеним умовам Замовника учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як ОБОВ’ЯЗКОВИЙ до такого предмету закупівлі чинним законодавством (це підтверджується п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ). На сьогоднішній день, чинним законодавством визначено, що ЄДИНИМ ОБОВЯЗКОВИМ ДОКУМЕНТОМ, який видається акредитованим органом і який повинні мати юридичні і фізичні особи та який засвідчує якість і безпечність товару, що є предметом закупівлі, являється ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. Оскільки саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції і обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги, викладені Вами в Додатку № 2 до Тендерної документаціїу вигляді зобов'язання учасників надати: "сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника товару" та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, і не ставить під сумність прозорість даної закупівлі, а також репутацію посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2020 19:49
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що за підсумками розгляду Вашої вимоги до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
В підтримку попередньої вимоги потенційного учасника щодо дискримінаційних вимог
Номер:
9a5dda7ae02c4067b40b12a9a49c8bd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.c2
Назва:
В підтримку попередньої вимоги потенційного учасника щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Дуже хотілось би підтримати попереднього потенційного учасника з його цілком доречною Вимогою (Скаргою) від 01.05.2020, 15:40. ID: UA-2020-04-17-003576-A.B1 щодо порушення прав інших учасників та Закону України "Про публічні закупiвлi". Однак, не важко здогадатися, якою буде на неї відповідь Замовника. Оскільки переглянувши вимоги та технічні характеристики по даній закупівлі одразу ж можна зробити висновок, що дана закупівля свідомо прописана Замовником під конкретного учасника ринку. Внаслідок чого явно обмежена конкуренція, що являється дискримінацією учасників і порушенням принципів закупівель, викладених в Законі України «Про публічні закупівлі». І це стосується не тільки позиції «Мікроскоп оптично-електронний (з екраном)». Тобто всі все бачать і не здивовані.
Однак, на даний момент все ж таки є ймовірність простого НЕНАВМИСНОГО копіювання Замовником вимог тендерної документації у більш досвідчених колег з інших регіонів та реальне не розуміння їх змісту (нічого не зробиш і таке буває). І насамперед тоді треба нагадати Замовнику, що статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. А також слід привести Замовнику до прикладу ситуацію з аналогічною закупівлею UA-2020-02-11-000286-b, де явно вбачається змова учасників з замовником і це чітко відстежується з пояснень скаржника до АМКУ. Але на жаль скаржнику в задоволені цієї скарги на той момент АМКУ відмовлено у зв'язку з недоведеністю та відсутності документального підтвердження. Однак це ще не кінець, і факти залишаються фактами, ситуації повторюються все частіше, отже і кількість скаржників з одного й того ж приводу, як вбачається вже сьогодні, також збільшилась і є впевненість, що і надалі буде збільшуватись, доки буде продовжуватись це беззаконня з боків замовників у вигляді свідомого викладення вимог тендерних закупівель під конкретного учасника ринку (виробника) або суб'єкта господарювання, безпосередньо пов'язаного з ним у монопольних відносинах. Рекомендуємо Замовнику даної закупівлі добре проаналізувати аналогічні ситуації з цього ж приводу, які склалися у інших замовників, і тричі подумати чи варта ця «гра» майбутньому моніторингу та іншим проблемам і наслідкам та ВИМАГАЄМО ще раз ретельно перевірити вимоги даної закупівлі та технічні вимоги до товарів, самостійно усунути ВСІ наявні дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства і не ставити під сумнів прозорість даної закупівлі та свою репутацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2020 19:40
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що, на жаль, вимога не містить конкретної інформації щодо того, які саме вимоги Ви вважаєте дискримінаційними та відповідні докази, обґрунтування. У зв’язку із чим ми не маємо можливості задовільнити вимогу. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2020 13:58
Вимога
Вирішена
Порушення прав інших учасників та Закону України "Про закупiвлi"
Номер:
34ebfb418a5449bdb0fbc5aaf6a1c0de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b1
Назва:
Порушення прав інших учасників та Закону України "Про закупiвлi"
Вимога:
У Додатку №2 (Технічна специфікація) прописан дитячий - Мікроскоп оптично-електронний (з екраном), виробництва КНР(ціна 350гр), завезений в Україну тільки компанією ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" з ціною продажу 2499 гр (https://didacta.ua/biologiya/1195-mikroskop-optichno-elektronnij-z-ekranom.html).
Назва не відповідає дійсності «Мікроскоп оптично-електронний», не має жодного електронного пристосування, а є тільки LED підсвічування - яке функціонує окремо.
Мікроскоп має додатковий «Проєкційний екран» - ЕКРАНОМ ЦЕ НАЗВАТИ ВАЖКО (просто скляний отвір 34мм, на яке механично переключається дзеркало - в яке складно спостерігати під час уроку, тому це домашня іграшка)
Збільшення мікроскопа не менше 300х600х900 - не відповідає дійсності
Таким чином будь який учасник, не має можливостi запропопонувати еквівалент цього товару, так як аналогів якому не має, під прописані характеристики (та режим дослідження за допомоги проєкційного екрану), та не зможе взяти участь у закупівлі, .
Подібна вимога суперечить чинному законодавству, в тому числі оновленому Закону про публічні закупівлі та порушує і дискримунує права інших учасників.
Просимо на виділені державні гроші в розмірi 299880 гр(120шт х 2499гр) придбати не дитячу іграшку, а повномасштабний мікроскоп для навчання дітей відповідно до НУШ, та внести зміну в документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.05.2020 15:40
Дата подачі:
01.05.2020 15:40
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що тендерна документація не містить обмеження у виборі Вами товару конкретного виробника. Нами було здійснено попередній аналіз ринку щодо наявності декількох виробників товару. Ви можете запропонувати товар будь-якого виробника, який відповідатиме технічному завданню. Технічні вимоги завдання передбачають постачання шкільного мікроскопу, який не є іграшкою.
Щодо виділених державних коштів, закупівля даного обладнання здійснюється за кошти, виділені з міського бюджету, а не за кошти державної субвенції, про що зазначено в оголошенні про закупівлю та в тендерній документації замовника. До того ж усі предмети закупівлі вибрані за пропозиціями педагогів, які працюють у класах НУШ.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
f75fd3635bc84bdead79d9c49a0797b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b14
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Детальний опис скарги у прикріпленому файлі!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ 1.pdf 02.06.2020 23:37
- Платіжне доручення.pdf 02.06.2020 23:37
- Рішення від 05.06.2020 № 11159 + лист Замовнику .pdf 05.06.2020 20:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 №12390.pdf 24.06.2020 21:43
- рішення від 23.06.2020 № 12390.pdf 26.06.2020 16:26
- Скарга UA-2020-04-17-003576-a.b14 ФОП Кучеренко 10.06.2020 14:09
- doc. Скарга UA-2020-04-17-003576-a.b14 ФОП Кучеренко 10.06.2020 14:09
- протокол 30.06.2020 10:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 23:37
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 20:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2020 16:26
Дата виконання рішення Замовником:
30.06.2020 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг за № 12390-р/пк-пз від 23.06.2020 за процедурою закупівлі 39160000 – 1 Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів) до виконання та відмінити процедуру закупівлі за № UA-2020-04-17-003576-a, за лотами №№ 1-4.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
8d2a153d234e4b888247933bb077b3bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b12
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.06.2020 15:27
- платыжка 5000.pdf 02.06.2020 15:33
- Рішення від 05.06.2020 №11120.pdf 05.06.2020 19:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 №12398.pdf 24.06.2020 19:36
- Рішення від 23.06.2020 №12398.pdf 26.06.2020 19:20
- Скарга UA-2020-04-17-003576-a.b12 Брунера 11.06.2020 16:45
- doc. Скарга UA-2020-04-17-003576-a.b12 Брунера 11.06.2020 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 15:27
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 19:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2020 19:20
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f3e548ef3d6f4b38ad89c7bcbfbae68a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-003576-a.b13
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога лот 1.pdf 02.06.2020 15:37
Дата подачі:
02.06.2020 15:38
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій Замовником торгів за подання в складі пропозиції Учасником інформації, що не вимагалася тендерною документацією не передбачена.
Одночасно повідомляємо, що подана пропозиція Учасника ПП НВК «Учприлад» відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено