• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Безлотова
  • КЕП

Енергосервіс будівлі КЗ «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)№7»Волиняночка» Володимир-Волинської міської ради

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.04.2020 12:45 - 13.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення ТД

Номер: deb77772cf974a4cb100d90cccd787dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002661-a.a2
Назва: Порушення ТД
Вимога:
Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII встановлює правові та економічні засади ЗДІЙСНЕННЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності (преамбула до Закону). Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII фактичний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг визначається за показниками відповідних ЗАСОБІВ ОБЛІКУ/ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ та може бути скоригований з урахуванням змін кліматичних умов, температури зовнішнього повітря, призначення об’єкта енергосервісу, змін у конструкції або площі, порядку або режиму роботи об’єкта енергосервісу тощо. Замовник не має права визначати у тендерній документації вимоги щодо встановлення обладнання, оскільки усі заходи визначає учасник. Окрім того на заходи енергоменеджменту вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не поширюються. Тому Ваша вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу вилучити вказану вимогу. Практика розгляду скарга Антимонопольного комітету України вказує на те, що довідки у довільній формі та листи-відгуки належать до категорії критеріїв документального підтвердження. Тому вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам; надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання є документальним підтвердженням досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів. Дана норма зазначена у ч. 5 ст. Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VI та набирає чинності з 01.01.2022 року, а тому пункт 2.9 додатку 7 до тендерної документації є незаконним. Також вважаємо, що встановлення забезпечення виконання договору/або банківської гарантії обмежує можливість учасника взяти участь у закупівлі. Поряд з тим, такі вимоги Закону України від 9 квітня 2015 року № 327-VIII не передбачені та підлягають вилученню з тендерної документації. Прошу невідкладно внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству. Оскільки аналогічні норми ідентичного змісту містяться у багатьох тендерних документаціях різних замовників з різних регіонів, а відповіді на вимоги інших учасників носять ідентичний зміст, вважаємо за доцільне звернутись до Державного бюро розслідувань та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України з заявою про створення злочинної організованої групи та зловживанням службовим становищем посадовими особами тендерного комітету Замовника. Також копію заяви буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 07.05.2020 р. повідомляємо наступне. 1. Що стосується "грубого порушення з боку Замовника чинного законодавства України, в тому числі ч. 3 ст. 3 Закону "ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЕНЕРГОСЕРВІСУ", а саме: право Замовника на визначення у тендерній документації переліку виконання конкретних енергоефективних заходів Законом про закупівлю енергосервісу не передбачено" тобто, зазначена в тендерній документації вимога встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам та надання гарантійного листа - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам не відповідає положенням діючого законодавства, оскільки Учасник не зобов'язаний встановлювати вказане обладнання в обов'язковому порядку" повідомляємо наступне. Слід зазначити, що публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації". Основними енергоефективними заходами на об'єкті енергосервісу є: 1. Підвищення термічного опору огороджувальних конструкцій будівель - термомодернізація будівель (утеплення зовнішніх стін, перекриття над підвалом, перекриття горища, заміна вікон тощо) 2. Модернізацію внутрішніх та зовнішніх мереж систем тепло- та водопостачання (встановлення ІТП з погодним регулюванням, модернізація систем опалення, установлення балансувальних клапанів на стояках системи опалення, встановлення термостатичних вентилів та зарадіаторних екранів, утеплення внутрішніх трубопроводів, встановлення кліматичних панелей тощо); 3. Модернізацію систем вентиляції (встановлення індивідуальних рекуператорів тощо); 4. Облік і регулювання споживання енергоресурсів і води (становлення лічильників з регуляторами тощо); 5. Модернізація системи освітлення (встановлення сонячних колекторів, заміна існуючих ламп розжарювання на світлодіодні тощо). 6. Інші заходи із реконструкції (реновації, модернізації) капітального або організаційного характеру, що мають ефект зниження споживання енергоресурсів, енергоносіїв. Встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не є енергоефективним заходом, що впливає на рівень енергоефективності будівель. Вищезазначена система відноситься до організаційних заходів з енергоменеджменту, тобто дозволяє здійснювати безперервний контроль і аналіз за рівнем споживання енергії у будівлі та відповідно підтримувати досягнутий рівень споживання енергоресурсів після впровадження енергозберігаючих заходів. Запровадження систем енергетичного менеджменту є вимогою пункту 6 «Плану заходів із запровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах», що затверджено Розпорядженням КМУ від 26.04.2017 № 732-р. Тобто, в даному випадку, Замовник не порушує законодавства в частині визначення переліку виконання конкретних енергоефективних заходів, оскільки встановлення системи диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу не належить до енергоефективних заходів і дана вимога не є дискваліфікаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Дана вимога надає можливість Замовнику дотримуватися законодавства, що регулює енергосервіс в бюджетній сфері, в тому числі: - оцінити якість та ефективність запроваджених на об'єктах енергосервісу енергоефективних заходів; - отримувати дані про споживання паливно-енергетичних ресурсів або енергоносіїв для верифікації та корегування досягнутої економії за енергосервісними договорами, що дозволятиме реал
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у ТД

Номер: 1fe8f4c42de34348b52b4683e3cf125d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002661-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
При вивченні тендерної документації, встановлено наявність дискримінаційних вимог та вимог, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, не усунення яких порушує законне право учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» на участь в даних відкритих торгах, а саме: 1. Вимога встановити систему диспетчеризації та віддаленого управління і контролю (аналізу) енергоспоживання на об'єкті енергосервісу, яка повинна відповідати вказаним технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ». Вимога надати гарантійний лист - підтвердження від Виробника системи дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання, яку Учасник планує встановити, щодо її відповідності технічним характеристикам Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ», ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК В СИЛУ АБЗАЦУ 1 ЦЬОГО ПУНКТУ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВКАЗАНЕ ОБЛАДНЕННЯ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ. 2. Вимога надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду з впровадження систем дистанційного аналізу та контролю енергоспоживання та надати відгук в довільній формі від попереднього Замовника, на об'єкті/об'єктах якого було встановлено систему диспетчеризації та систему віддаленого управління та контролю за енергоспоживанням, щодо її надійності та ефективності в процесі використання Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ Ч. 1 РОЗДІЛУ ІІ «ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ". 3. Вимога надати документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатне сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік фактично унеможливлює її виконання для підприємств створених у ІІ-IV кварталах 2019 року або у 2020 році. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ ВИМОГУ, А ОТЖЕ ВИНИКАЄ НЕМОЖЛИВІСТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТОМУ ПОЛОЖЕННЯ ТД Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. ДІЇ ЗАМОВНИКА Є ПОРУШЕННЯМ Ч. 3 СТ. 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ, ГАРАНТУВАННЯ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МАСШТАБНОЇ ЕНЕРГОМОДЕРНІЗАЦІЇ» ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ. Супровідний лист з обґрунтуванням додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу додається в супровідному листі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Невідповілність документів

Номер: 36a563616389416198cf3f7075f0a7b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002661-a.a4
Назва: Невідповілність документів
Вимога:
Відповідно п. 2.2 додатку 7 тендерної документації учасник повинен надати копію Статуту або іншого установчого документу. ТОВ «Київеско» надало Статут, але редакція наданого Статуту може бути неактуальною в зв’язку з тим, що перелік учасників зазначений в Статуті не співпадає із переліком учасників зазначених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців. Вказаний факт став підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Київеско» по закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-011518-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-011648-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-011225-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-011876-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-012024-b. Тому, вимагаю, скасувати рішення про допуск ТОВ «Київеско» до аукціону та прийняти нове рішення: тендерні пропозиції ТОВ «Київеско» відхилити як таку, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Порушення умов ТД

Номер: 4b0e2051041641e681339815a42116ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002661-a.c3
Назва: Порушення умов ТД
Вимога:
Відповідно до п. 2.9 дод. 7 до ТД учасник у складі Тендерної пропозиції має надати: «Документальне підтвердження фінансової спроможності учасника для впровадження енергозберігаючих заходів, а саме значення чистого прибутку (збитку), що має додатнє сальдо, відповідно до звіту про фінансові результати підприємства за 2019 рік, або податкова декларація платника єдиного податку за 2019 рік (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) з відміткою про прийняття відповідного органу». Поряд з тим, в порушення ТД ПП «Гідромонтаж», надало фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, який не містить відмітки про прийняття його відповідним органом, а тому тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.