-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (ручне та механічне прибирання вулиць, тротуарів, узбіччя від бруду, листя інше)
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 12:21 - 04.06.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження неправомірних дій Замовника Козинської селищної ради
Номер:
6b2d3cd30ce546cf9e96dcb79656bea4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002411-a.a4
Назва:
Оскарження неправомірних дій Замовника Козинської селищної ради
Скарга:
ПП "Бриз Дніпра" оскаржує неправомірне відхилення своєї пропозиції Замовником Козинською селищною радою.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ДО АМКУ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF 19.06.2020 14:18
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ ЗА СКАРГУ.PDF 19.06.2020 14:18
- sign.p7s 19.06.2020 14:22
- рішення від 23.06.2020 № 12336 + лист Замовнику.pdf 24.06.2020 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2020 № 13299.pdf 09.07.2020 18:02
- рішення від 08.07.2020 № 13299.pdf 13.07.2020 19:33
- Відповідь на Скаргу UA20200407002411аа4.pdf 02.07.2020 12:56
- Лист-відповідь на скаргу UA20200417002411а прибирання.doc 02.07.2020 12:56
- Лист-відповідь на скаргу UA20200417002411а прибирання.doc 02.07.2020 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 14:18
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 11:46
Дата прийняття рішення по скарзі:
13.07.2020 19:34
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
afb04e1c5e0a4ef88689640467a97131
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002411-a.c3
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Приватне підприємство "Бриз Дніпра" оскаржує умови тендерної документації Козинської селищної ради
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ДО АМКУ ПП БРИЗ ДНІПРА.PDF 29.04.2020 09:48
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ ЗА СКАРГУ.PDF 29.04.2020 09:48
- sign.p7s 29.04.2020 10:01
- Рішення від 04.05.2020 № 8496 (+лист Замовнику).pdf 05.05.2020 15:59
- Інформація про перенсення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-17-002411-a.c3.pdf 20.05.2020 22:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-17-002411-a.c3.pdf 21.05.2020 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2020№10103.pdf 25.05.2020 15:34
- рішення від 22.05.2020№10103.pdf 28.05.2020 01:54
- Відповідь на Скаргу UA20200417002411a.pdf 14.05.2020 15:59
- Довідка 13 від 02.01.2020.PDF 14.05.2020 15:59
- Договір №16.PDF 14.05.2020 15:59
- Додаток 7 підписаний.PDF 14.05.2020 15:59
- ТД м Українка сніг.docx 14.05.2020 16:01
- Лист-відповідь на скаргу UA20200417002411а.doc 14.05.2020 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 09:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2020 01:55
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2020 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерний комітет Козинської селищної ради задовільнив усі вимоги: внесені зміни до тендерної документації та опубліковані на майданчику
Вимога
Вирішена
Внесення змін в ТД
Номер:
16a39a0ec47246cfaad6c3084d97460a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002411-a.c2
Назва:
Внесення змін в ТД
Вимога:
Окремо звертаємось до Замовника із зауваженнями з метою недопущення можливих непорозумінь і недобросовісних маніпуляцій в майбутньому з потенційним переможцем, привести у відповідність наступні вимоги ТД:
1. Послуга ліквідації стихійних сміттєзвалищ відсутня в Додатку 2 до ТД «Найменування послуг). В п. 5 Інструкції наявна. Чого дотримуватись?
2. Найменування послуг: «4.Посипання тротуарів піском». Визначте джерело піску, чи пісчано-сольової суміші (ПСС)? Кількість? Готує виконавець чи замовник?
3. Найменування послуг: «10. Прибирання центральної дороги під бордюром». Назва дороги (вулиці), протяжність?
4. Необхідність екскаватора-навантажувача (або аналог) з об’ємом переднього ковша не меньше 1м3? Жодної послуги для її виконання екскаватором в ТД немає. Маємо фронтальні навантажувачі від 0,5 м3 до 1,5 м3. Не будете проти застосування іменно ФРОНТАЛЬНОГО-навантажувача?
5. Щодо необхідності одного автомобіля грузо-пасажирського? Із власного досвіду більш раціональним являється застосування двох автомобілів: вантажного і пасажирського. При виконанні подібних робіт є необхідність і автомобіля-самоскида. Чи буде підставою для відхилення Замовником нашої пропозиції якщо ми надамо автомобілі вантажний-бортовий, вантажний-самоскид, пасажирський (кі)?
6. Технічні Характеристики: «Вивантаження (довантаження) всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватись … у контейнери … розташовані на території селища (або на полігон відходів)». Вивезення сміття на полігон не передбачено ДК 021:2015 – 90610000-6. Прохання виключити «…(або на полігон відходів).
7. Якісні Характеристики: «В разі виявлення Замовником, при візуальному обстеженні, неякісного або не в повному обсязі виконання послуг Учасником, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт-претензія, Замовник не сплачує учаснику за неякісно виконані послуги (згідно складеного акту-претензії)». Просимо виправити з дотриманням принципу паритетності, тобто всі зазначені дії виконуються в присутності представника Учасника/Виконавця.
8. Кількісні Характеристики: «Назва вулиці (провулку)» - «Довжина (тис. м2)». Довжина чи площа? Просимо внести зміни.
9. Організація прибирання: «… миття об’єктів благоустрою» в «Найменуванні послуг» не зазначено. Просимо виключити, або зазначити необхідний об’єм води та перелік об’єктів і спосіб миття.
10. Організація прибирання. Варіанти матеріалів для посипки тротуарів: пісок, інертними матеріалами, технологічними матеріалами, пісчано-сольова суміш, фракційними матеріалами. Просимо конкретизувати який матеріал, де, скільки, тощо?
11. У зв’язку із оголошенням в Україні карантинних заходів та переводом усіх державних структур в он-лайн режим просимо прибрати із змісту ТД всі вимоги надання Замовнику Учасником/Переможцем будь-яких паперових довідок, обмежившись електронними версіями. Дістати «паперовий» документ зараз складно (неможливо) і небезпезпечно. Оскаржити просто, але затратно в часі і в грошах. Зробіть свій маленький внесок в боротьбу з коронавірусом.
Звертаємо увагу шановного Замовника, що запропоновані зміни, які ми вимагаємо внести до ТД ніяким чином не погіршать якість послуг, а лише нададуть змогу найповніше дотриматися принципів добросовісної конкуренції учасників, недискримінації та дотримання правил найбільш економічно вигідної закупівлі.
У разі відмови виконання законних вимог (виконання не в повному обсязі) про внесення змін до ТД, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України з відповідною скаргою.
З повагою,
Ваш потенційний учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 16:36
Вирішення:
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник вносить зміни в ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 14:55
Підтвердження вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
ad47ffdffadf42febeebbc80e969f4ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-002411-a.a1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовник,
наша компанія має намір прийняти участь у аукціоні UA-2020-04-17-002411-a, опублікованому 17 квітня 2020 року, але у п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників…) Вами виставлені умови , які обмежують коло потенційних учасників та не дають, зокрема, нам змогу прийняти участь у аукціоні, а саме:.
«Наявність обладнання, техніки, спецтехніки та матеріально-технічної бази на території смт Козин (для оперативного реагування, для усунення наслідків негоди, снігопадів, буревіїв та для швидкого усунення стихійних сміттєзвалищ, прибирання територій після проведення святкових заходів)».
Цю умову ми розуміємо так, що її виконати може або місцева фірма, або інша яка має договір оренди виробничої бази (приміщення, земельної ділянки, тощо) з місцевим підприємством де може бути розташована наша техніка на весь період надання послуг по предмету закупівлі.
Договір оренди промислової нерухомості у Вашому чудовому «Спальному» селищі нам вбачається недосяжним, а Ваша умова є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, що розташовані, наприклад, в Обухівському районі чи мають будь-які інші технічні можливості забезпечити наявність комунальної техніки для виконання умов закупівлі (наприклад, доставка техніки автоплатформою).
Проаналізувавши історію по цьому предмету закупівлі за останні три роки бачимо, що у всіх випадках проводилась договірна процедура закупівлі з одним учасником (місцевим) із-за відсутності конкуренції. Звідси ми робимо висновок про дискримінаційний підхід до «не місцевих» фірм і в попередніх аукціонах.
Відповідно до п.3 ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Просимо Замовника розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом виключення із тендерної документації (далі ТД) зазначеної на початку вимоги. Ця зміна дозволить нам прийняти участь в закупівлі, та не буде суперечити ч.3 ст. 5 Закону.
При Вашій незгоді це зробити просимо довести зв'язок необхідності бази дислокації на території Козина для:
1) «…швидкого усунення стихійних сміттєзвалищ…»;
2) «…прибирання територій після проведення святкових заходів.»,
адже ці види робіт повинні виконуватись в плановому порядку і часу вистачить для прибуття необхідної техніки в призначений час з будь-якого регіону України.
Стосовно «…оперативного реагування для усунення наслідків негоди, снігопадів, буревіїв…» ми маємо великий досвід і гарантуємо (наприклад офіційним листом) Замовнику вчасне прибуття необхідної техніки і людей у випадку настання подібних природних явищ, або ж іще до їх настання при умові отримання штормового попередження.
З повагою, потенційний учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 16:32
Вирішення:
Відповідь про внесення змін до ТД
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.06.2020 09:03
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 14:50
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю,передбаченої цим Зоконом.
Відповідно до п.3 статті 5 Закону ,Замовни не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ви, як Потенційний учасник, пропонуєте збільшити вартість надання послуг по даному предмету закупівлі, шляхом доставки техніки автоплатформою .
Згідно з Додатком 2 (найменування послуг) , пункт 1 – Перевезення сміття трактором з причепом – послуга має надаватись 48 разів за 6 місяців – це суттєве збільшення собівартості виконуваних робіт, залучення додаткового персоналу , спецтехніки.
Згідно з Додатком 2 (найменування послуг) , пункт 13 – Навантаження (довантаження) сміття в баки від 15м3 кожен з допомогою екскаватора-навантажувача (або аналог) в відповідно відведених місцях – послуга має надаватись 72 рази за 6 місяців – це суттєве збільшення собівартості виконуваних робіт , залучення додаткового персоналу, спецтехніки.
При наявності МТБ на території смт. Козин – вартість вищеперерахованих послуг значно зменьшиться.