• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 - М'ясо

15110000-2 - М'ясо: Свинина (заморожена), потрухи (печінка яловича заморожена), м’ясо свійської птиці (філе куряче заморожене)

Торги відмінено

311 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 117.82 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 12:18 - 30.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d17aabbb40fd45889c7562f9792db7e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004206-b.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні дії Замовника
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2020 18:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2020 21:27
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2020 08:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НОВІКОВА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЙОВИЧА та рішення про визначення фізичної особи-підприємця ГЕНСЛЕР СВІТЛАНИ ВІКТОРІВНИ переможцем процедури закупівлі – "15110000-2 - М'ясо ".
Автор: ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Олександр Новiков +380933003492 novikov.oleksandr.s@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірні дії Замовника

Номер: e5466a688d5d4f3a81c33f8d13773807
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004206-b.c2
Назва: Вимога на неправомірні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити кандидатуру на статус переможця ФОП Генслер С.В. через неправомірні дії Замовника, що порушує принципи здійснення закупівель добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі неправомірної дискваліфікації нашої пропозиції ФОП Новікова О.С., звертаємо Вашу увагу на те, що: 1. Відповідно до вимог абз. 2 п.12.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, стан: «*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - завірені Учасником копії правовстановлюючих документів (дійсними на дату подання Учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих та/або договорів відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися Учасником по Договору орендоване та/або договорів відповідального зберігання, Учаснику потрібно надати сканований з оригіналу лист – підтвердження на оренду та/або відповідальне зберігання зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця та/або відповідального за зберігання) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця та/або відповідального за зберігання).». В рамках нашої тендерної пропозиції замовником вимагається надання листа-підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора (орендодавця). На підтвердження оренди (відповідно до договору суборенди з ТОВ «Ліра» №1/03.01 від 03.01.2019 року, директором якого є Шевченко В.Г.) зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора Шевченко В.Г. (орендодавця) було надано лист-підтвердження № 03/05-2020 від 03.05.2020 року. Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. 2. Відповідно до вимог абз. 4, 5 п.12.2. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. «*- оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт) (акти, чеки, платіжки тощо) за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання); - акт звірки взаєморозрахунків з об’єктом господарювання, що здійснював дезінфекційну обробку автотранспортних засобів, згідно наданого діючого договору за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання)». На підтвердження проведення дезінфекційної обробки автотранспортного засобу нами було надано оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції №18/5 від 10.01.2020 року, повна сума якого складає 2635,20 грн. Нами сплачено 1317,60 грн за 10 (!) обробок автотранспорту площею 366м2. У квітні 2020 році, а саме 10.04.2020 та 27.04.2020 проводилась планова дезінфекційна обробка транспортного засобу, площа якого 29м2, отже, загальна площа за дві дезінфекційні обробки складає 58м2. В акті взаєморозрахунків №35/5-3 від 27.04.2020 чітко зазначено, що було сплачено за 61м2, чим, навіть, перевищує площу автотранспорту. Станом на кінець квітня 2020 року нами було використано 9 послуг площею 261м2 (з 10.01.2020 по 27.04.2020), таким чином, за нами залишалася ще одна не використана дезінфекційна обробка авто, але вже за котру сплатили кошти (!). Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. 3. Відповідно до вимог абз. 2 п.12.4. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стосовно предмета закупівлі): «*До довідки надати: - оригінал документів, які підтверджують право власності на обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі). На підтвердження наявності у нашої власності обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) було надано товарні чеки, що підтверджують придбання зазначеного обладнання. Обладнання було придбано у 2017-2018 роках та якщо би довелося переоформлювати ці чеки – це була би підробка документів. До того ж, від Замовника не було конкретно зазначено за якої форми повинні бути чеки на придбання обладнання. Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. Складається враження, що Замовника геть не цікавить якість продукції та виконання послуг, а лише дотримується чіткої цілі – у будь-який спосіб заключити договір на поставку товару зі «своєю людиною», що звісно тягне за собою змову та корупцію між Замовником та ФОП Генслер С.В. Також, зазначаємо, що відповідно до законодавства України Постачальник має право здійснювати прямі поставки від виробника до Замовника, не використовуючи склади, за наявності відповідного транспортного засобу з можливістю підтримання температурного режиму для перевезення продуктів (предмету закупівлі), яким й є автотранспорт, зазначений нами у складі тендерної пропозиції. У разі незадоволення наших законних вимог до 23.05.2020 року ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з питань прозорості проведення аукціону для з’ясування обставин явного просування та лобіювання інтересів ФОП Генслер С.В. тричі поспіль у попередніх аукціонах даного замовника, які були відмінені Замовником після поданих скарг до АМКУ з подальшим підписанням прямих договорів за тими же позиціями, без проведення аукціонів та у скорочений термін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вимогу від 18.05.20 поданої на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо) Замовник вважає її такою що не може бути задоволена і підлягає відхиленню
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на дії Замовника

Номер: 355c07e287f24d1883bd1a1aed998d46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-004206-b.c1
Назва: Вимога на дії Замовника
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити кандидатуру на статус переможця ФОП Генслер С.В. через неправомірні дії Замовника, що порушує принципи здійснення закупівель добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі неправомірної дискваліфікації нашої пропозиції ФОП Новікова О.С., звертаємо Вашу увагу на те, що: 1. Відповідно до вимог абз. 2 п.12.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність складських приміщень за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, стан: «*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - завірені Учасником копії правовстановлюючих документів (дійсними на дату подання Учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих та/або договорів відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися Учасником по Договору орендоване та/або договорів відповідального зберігання, Учаснику потрібно надати сканований з оригіналу лист – підтвердження на оренду та/або відповідальне зберігання зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця та/або відповідального за зберігання) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця та/або відповідального за зберігання).» В рамках нашої тендерної пропозиції замовником вимагається надання листа-підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора (орендодавця). На підтвердження оренди (відповідно до договору суборенди з ТОВ «Ліра» №1/03.01 від 03.01.2019 року, директором якого є Шевченко В.Г.) зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора Шевченко В.Г. (орендодавця) було надано лист-підтвердження № 03/05-2020 від 03.05.2020 року. Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. 2. Відповідно до вимог абз. 4, 5 п.12.2. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. «*- оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт) (акти, чеки, платіжки тощо) за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання); - акт звірки взаєморозрахунків з об’єктом господарювання, що здійснював дезінфекційну обробку автотранспортних засобів, згідно наданого діючого договору за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання)». На підтвердження проведення дезінфекційної обробки автотранспортного засобу нами було надано оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції №18/5 від 10.01.2020 року, повна сума якого складає 2635,20 грн. Нами сплачено 1317,60 грн за 10 (!) обробок автотранспорту площею 366м2. У квітні 2020 році, а саме 10.04.2020 та 27.04.2020 проводилась планова дезінфекційна обробка транспортного засобу, площа якого 29м2, отже, загальна площа за дві дезінфекційні обробки складає 58м2. В акті взаєморозрахунків №35/5-3 від 27.04.2020 чітко зазначено, що було сплачено за 61м2, чим, навіть, перевищує площу автотранспорту. Станом на кінець квітня 2020 року нами було використано 9 послуг площею 261м2 (з 10.01.2020 по 27.04.2020), таким чином, за нами залишалася ще одна не використана дезінфекційна обробка авто, але вже за котру сплатили кошти (!). Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. 3. Відповідно до вимог абз. 2 п.12.4. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стосовно предмета закупівлі): «*До довідки надати: - оригінал документів, які підтверджують право власності на обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі). На підтвердження наявності у нашої власності обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) було надано товарні чеки, що підтверджують придбання зазначеного обладнання. Обладнання було придбано у 2017-2018 роках та якщо би довелося переоформлювати ці чеки – це була би підробка документів. До того ж, від Замовника не було конкретно зазначено за якої форми повинні бути чеки на придбання обладнання. Замовник порушуючи законодавство України свідомо зазначив це помилкою, що не відповідає дійсності та не є підставою для дискваліфікації нашої кандидатури. Таким чином вимагаємо відновити наше законне право на чесну та відкриту перемогу у даному тендері. Складається враження, що Замовника геть не цікавить якість продукції та виконання послуг, а лише дотримується чіткої цілі – у будь-який спосіб заключити договір на поставку товару зі «своєю людиною», що звісно тягне за собою змову та корупцію між Замовником та ФОП Генслер С.В. Також, зазначаємо, що відповідно до законодавства України Постачальник має право здійснювати прямі поставки від виробника до Замовника, не використовуючи склади, за наявності відповідного транспортного засобу з можливістю підтримання температурного режиму для перевезення продуктів (предмету закупівлі), яким й є автотранспорт, зазначений нами у складі тендерної пропозиції. У разі незадоволення наших законних вимог до 23.05.2020 року ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з питань прозорості проведення аукціону для з’ясування обставин явного просування та лобіювання інтересів ФОП Генслер С.В. тричі поспіль у попередніх аукціонах даного замовника, які були відмінені Замовником після поданих скарг до АМКУ з подальшим підписанням прямих договорів за тими же позиціями, без проведення аукціонів та у скорочений термін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вимогу від 18.05.20 поданої на закупівлю код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо) Замовник вважає її такою що не може бути задоволена і підлягає відхиленню
Статус вимоги: Відхилено