• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам`яне)

Завершена

141 934.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 709.67 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 11:23 - 03.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Незаконне визначення переможця

Номер: 5ef5c33bf9164e9293f30dece0fbb268
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002892-b.c4
Назва: Незаконне визначення переможця
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольннй комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ, 03680 Тел.: (044) 594-64-12 Факс: (044) 520-10-42 Найменування Замовника: Відділ освіти Лисичанської міської ради (ЄДРПОУ 02141928) 93100 Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, будинок 62 тел.: + 380507044524, Факс: не відомий lisosvita-tender@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКАРБО» (ЄДРПОУ 37294061) 93113, м. Лисичанськ, Луганської обл., вул. Московська,302 Тел.: 050-324-44-65, e-mail: ukrkarbo.buh@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-002892-b Підстави подання скарги: порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» при визнанні переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" (ЄДРПОУ 41264504). СКАРГА на дії Замовника щодо незаконного визнання переможцем учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" 17 квітня 2020 Відділ освіти Лисичанської міської ради (далі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Вугілля кам'яне марки ДГ (0-200) Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 - Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-17-002892-b. 01 червня 2020 року Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій, та визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» (ЄДРПОУ 41264504) переможцем зазначеної процедури відкритих торгів. За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ», тендерним комітетом Відділ освіти Лисичанської міської ради по закупівлі UA-2020-04-17-002892-b складено протокол №137 від 01.06.2020 року щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеними Додатком 2 до неї, та який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано 01.06.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу. Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час визначення переможцем підприємства ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ», та як наслідок - оприлюднення повідомлення про намір укладення договору на веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «УКРКАРБО» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії такими, що грубо порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі UA-2020-04-17-002892-b. Незаконність дій тендерного комітету Відділу освіти Лисичанської міської ради при проведенні закупівлі UA-2020-04-17-002892-b полягає у нижчезазначеному. 1. У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.3. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник повен надати: «1.3. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копія протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 75 наявна частина документу: копія Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00772-02081-19 від 25.05.2019 року (ВМ №426086), а також на сторінці 76 учасником надано лише перший аркуш копії Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00726-02789-19 від 26.04.2019 року (ВМ №354711). Постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» затверджено відповідний порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (Далі – Порядок). Згідно із пунктом 16 Порядку визначено, що обов’язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. № 106, і Вимогами до перевірки. Виконавець здійснює фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, про що попереджає замовника. Результат фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю (одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака) ДРУКУЄТЬСЯ НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ ПРОТОКОЛУ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ. Крім того, постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 затверджено технічний опис та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (Далі – Технічний опис). Пунктом 9 Технічного опису встановлено, що усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені. НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ БЛАНКА протоколу друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака розміром 13 х 18 сантиметрів. Тобто, виходячи із зазначених норм, форма бланка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу складається із передньої та зворотної частини ТА Є ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ, який учасником не надано. Враховуючи вищевикладене, уасником ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не виконано кваліфікаційні вимоги Замовника, оскільки ним документально не підтверджено вимогу підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання копії протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. 2. Додатком 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник повен надати: «1.2. Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яке розміщено на території нерухомості, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг.». У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 4 наявний документ: «Довідка вих. № 555 від 24.04.2020р. щодо інформації про наявність матеріально-технічної бази», у якій зазначено про наявність у складі МТБ учасника наступного об’єкту: «Територія для складування (майданчик) 400 кв.м. (200 кв.м.) Луганська обл. м. Новодружевськ, вул. Центральна 3 Договір № 02/01¬2020 від 02.01.20р. про оренду складської території». Водночас з цим, на сторінці 62-66 вищевказаного файлу учасником завантажено документ: копія Договору оренди території №02/1-2020 від 02.01.2020 року, укладеного між ФОП Анопченко Д.В. (орендодавець) та ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» (орендар). Пунктом 1.1. договору №02/1-2020 від 02.01.2020 року визначено його предмет: «Орендодавець» надає «Орендарю» території для складування сипучих матеріалів (вугілля, щебінь, пісок, надалі «Майно»), на відкритому асфальтованому майданчику, розташованому за адресою: Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3, загальною площею - НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ - 200 м.кв., та ТЕРИТОРІЮ ДЛЯ СКЛАДУВАННЯ – 400 (чотириста) квадратних метрів, а «Орендар» використовує даний майданчик для проведення своєї господарсько-комерційної діяльності та сплачує за надані послуги. Приміщення та територія знаходиться на балансі «Орендодавця». Учасником завантажено лише Державний акт на право власності на земельну ділянку від 06.03.2006 (кадастровий номер 4411870400:09:001:0001) площею 2,3825 га, яка на праві власності належить Анопченку Дмитру Вікторовичу, та яка розташована за адресою - Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3 Водночас з цим, учасником закупівлі ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано жодного документу, який підтверджує право власності на нежиле приміщення - 200 м.кв. яке нібито передано в оренду, та яке зазначено у довідці вих. № 555 від 24.04.2020р. та договорі №02/1-2020 від 02.01.2020 року, чим не підтверджено кваліфікаційну вимогу Замовника, яку встановлено підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля. 3. Додатком 2 до тендерної документацї, Замовником визначено кваліфікаційну вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 3.2. Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено, що учасник повинен надати: «3.2. Копію договору стосовно постачання аналогічного товару у відповідності до предмету закупівлі та лист відгук на постачання аналогічного товару. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яне).» У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 32 наявний лист-відгук №519 від 24.10.2019, який виданий Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області для ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ». Частиною 12 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19 листопада 1992 року № 2801-XII визначено, що залежно від форми власності заклади охорони здоров’я утворюються та функціонують як державні, комунальні, приватні чи засновані на змішаній формі власності. Частиною 14 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що за організаційно-правовою формою заклади охорони здоров’я комунальної власності можуть утворюватися та функціонувати як комунальні некомерційні підприємства або комунальні установи. Частиною 4 ст. 18 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що фінансове забезпечення державних та комунальних закладів охорони здоров’я - бюджетних установ здійснюється відповідно до бюджетного законодавства. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області засноване Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області (код ЄДРПОУ 04335430), яка в свою чергу є органом місцевого самоврядування. Статтею 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські, районні у містах, районні, обласні ради МАЮТЬ ПЕЧАТКИ ІЗ ЗОБРАЖЕННЯМ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА УКРАЇНИ І СВОЇМ НАЙМЕНУВАННЯМ, рахунки в установах банків України. Зразки печаток, бланків і табличок (вивісок) міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затверджуються Кабінетом Міністрів України. Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду та виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, а також питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України. Згідно зі статтею 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Таким чином, бюджетні установи, які не є органами виконавчої влади, але утримуються за рахунок бюджетних коштів та створені такими органами, мають дотримуватись вимог бюджетного законодавства та проставляти печатки на документах. Виходячи із змісту та принципів оформлення інших документів, які подано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ», зокрема, договір №66 від 22 липня 2019 року, укладений з КНП «Біловодський ЦПМСД», додатку 1,2,3 до договору №66 від 22 липня 2019 року, додаткової угоди №1 без дати до вказаного договору – зазначені документи містять відповідну печатку підприємства якою скріплено підпис головного лікаря. У зв’язку із вищевикладеним, завантажений учасником лист-відгук №519 від 24.10.2019 не відповідає вимогам чинного законодавства в частині наявності печатки на документах, які видаються бюджетними неприбутковими установами, та як наслідок – не має юридичної сили. Частиною 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено принцип здійснення закупівель, який полягає у об’єктивній оцінці тендерних пропозицій. Частина 1 пункту 4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, з урахуванням вищевказаних порушень які наявні у тендерній пропозиції ТОВ «Покровск-Вугілля», членами тендерного комітету Замовника в порушення принципу здійснення державних закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону та ч.1 п.4 ст. 30 Закону, неправомірно визначили переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» яка не відповідає вимогам тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог, та опублікували повідомлення про намір укладення договору із ним. Отже, ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано усіх необхідних документів та відомостей, які вимагалися Замовником, що є невиконанням вимог документації, тому пропозиція ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» повинна бути відхиленою з цієї підстави. 10.06.2020 року нашим підприємством на адресу замовника подано вимогу про усунення вищевказаних порушень, які виникли під час проведення закупівлі та визнання переможцем ТОВ "Покровськ-Вугілля" (номер вимоги UA-2020-04-17-002892-b.c2), але така вимога не вирішена, що призвело до порушення прав Скаржника, оскільки Замовником оголошено переможцем закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, враховуючи вищевикладене, визнання переможцем ТОВ "Покровськ-Вугілля" та публікація наміру про укладання договору із ним є грубим порушенням з боку тендерного комітету, у зв’язку із чим, Замовником повинно було прийнято рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилено його тендерну пропозицію ч.1 п.4 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» з огляду на вищевказані порушення, чого тендерним комітетом зроблено не було. На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Відділом освіти Лисичанської міської ради (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-17-002892-b). 3. Прийняти рішення, яким зобов'язати Відділ освіти Лисичанської міської ради скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" (ЄДРПОУ 41264504) закупівлі UA-2020-04-17-002892-b, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №137 від 01.06.2020 року, та рішення щодо укладання договору із ним. ДОДАТОК: 1. Докази оплати за подання скарги. Дириректор В.М. Каленюк
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2020 11:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2020 20:57
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2020 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення № 12941-р/пк-пз від 02.07.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасоване рішення тендерного комітету, оформлене протоколом №137 від 01.06.2020р. , яким визначено переможця відкритих торгів ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ".
Автор: ТОВ "УКРКАРБО", Варфоломєєва Олена Юріївна +380953894766 helena131287@mail.ru
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вимогам тендерної документації Замовника

Номер: 372cb337822c4f69a03fcb0f7c6694f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002892-b.c3
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вимогам тендерної документації Замовника
Вимога:
Після розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» нами ретельно проаналізовано документацію, яку подано у її складі та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Така невідповідність полягає у нижчезазначеному. 1. У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.3. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «1.3. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копія протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 75 наявний документ: копія Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00772-02081-19 від 25.05.2019 року (ВМ №426086), а також на сторінці 76 надано ЛИШЕ перший аркуш копії Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00726-02789-19 від 26.04.2019 року (ВМ №354711). Постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» затверджено відповідний порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (Далі – Порядок). Згідно із пунктом 16 Порядку визначено, що обов’язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. № 106, і Вимогами до перевірки. Виконавець здійснює фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, про що попереджає замовника. Результат фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю (одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака) ДРУКУЄТЬСЯ НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ ПРОТОКОЛУ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ. Крім того, постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 затверджено технічний опис та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (Далі – Технічний опис). Пунктом 9 Технічного опису встановлено, що усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені. НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ БЛАНКА протоколу друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака розміром 13 х 18 сантиметрів. Тобто, виходячи із зазначених норм, форма бланка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу складається із передньої та зворотної частини ТА Є ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ. Враховуючи вищевикладене, учасником закупівлі ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано жодної копії зворотного боку Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00772-02081-19 від 25.05.2019 року (ВМ №426086), а також копії зворотного боку Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00726-02789-19 від 26.04.2019 року (ВМ №354711), чим документально не підтверджено вимогу підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання копії протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. 2. Також, у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.2. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «1.2. Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яке розміщено на території нерухомості, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг.». У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 4 наявний документ: «Довідка вих. № 555 від 24.04.2020р. щодо інформації про наявність матеріально-технічної бази», у якій зазначено про наявність у складі МТБ учасника наступного об’єкту: «Місце розташування складських приміщень для зберігання вугілля (або майданчик, або площадки тощо) - Територія для складування (майданчик) 400 кв.м. (200 кв.м.) Луганська обл. м. Новодружевськ, вул Центральна 3 Договір № 02/01¬2020 від 02.01.20р. про оренду складської території». Водночас з цим, на сторінці 62-66 вищевказаного файлу наявний документ: копія Договору оренди території №02/1-2020 від 02.01.2020 року, укладеного між ФОП Анопченко Д.В. (орендодавець) та ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» (орендар). Пунктом 1.1. договору №02/1-2020 від 02.01.2020 року визначено його предмет: «Орендодавець» надає «Орендарю» території для складування сипучих матеріалів (вугілля, щебінь, пісок, надалі «Майно»), на відкритому асфальтованому майданчику, розташованому за адресою: Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3, загальною площею - НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ - 200 м.кв., та ТЕРИТОРІЮ ДЛЯ СКЛАДУВАННЯ – 400 (чотириста) квадратних метрів, а «Орендар» використовує даний майданчик для проведення своєї господарсько-комерційної діяльності та сплачує за надані послуги. Приміщення та територія знаходиться на балансі «Орендодавця». Для підтвердження права власності майданчика надано лише копію Державного акту на право власності на земельну ділянку від 06.03.2006 (кадастровий номер 4411870400:09:001:0001) площею 2,3825 га, яка на праві власності належить Анопченку Дмитру Вікторовичу, та яка розташована за адресою - Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3 Водночас з цим, учасником закупівлі ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано жодного документу, який підтверджує право власності на нежиле приміщення - 200 м.кв. яке передано в оренду, та яке зазначено у довідці вих. № 555 від 24.04.2020р. та договорі №02/1-2020 від 02.01.2020 року, чим не підтверджено кваліфікаційну вимогу Замовника, яку встановлено підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, щодо права власності відповідних будівель на зберігання вугілля. 3. Додатком 2 Тендерної документації визначено критерій про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 3.2. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «3.2. Копію договору стосовно постачання аналогічного товару у відповідності до предмету закупівлі та лист відгук на постачання аналогічного товару. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яне).» У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 32 наявний документ: лист-відгук №519 від 24.10.2019 наданий Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області для ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ». Частиною 12 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19 листопада 1992 року № 2801-XII визначено, що залежно від форми власності заклади охорони здоров’я утворюються та функціонують як державні, комунальні, приватні чи засновані на змішаній формі власності. Частиною 14 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що за організаційно-правовою формою заклади охорони здоров’я комунальної власності можуть утворюватися та функціонувати як комунальні некомерційні підприємства або комунальні установи. Частиною 4 ст. 18 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що фінансове забезпечення державних та комунальних закладів охорони здоров’я - бюджетних установ здійснюється відповідно до бюджетного законодавства. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області засноване Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області (код ЄДРПОУ 04335430), яка в свою чергу є органом місцевого самоврядування. Статтею 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські, районні у містах, районні, обласні ради МАЮТЬ ПЕЧАТКИ ІЗ ЗОБРАЖЕННЯМ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА УКРАЇНИ І СВОЇМ НАЙМЕНУВАННЯМ, рахунки в установах банків України. Зразки печаток, бланків і табличок (вивісок) міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затверджуються Кабінетом Міністрів України. Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду та виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, а також питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України. Згідно зі статтею 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Таким чином, бюджетні установи, які не є органами виконавчої влади, але утримуються за рахунок бюджетних коштів та створені такими органами, мають дотримуватись вимог бюджетного законодавства та проставляти печатки на документах. Виходячи із змісту та принципів оформлення інших документів, які подано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ», зокрема, договір №66 від 22 липня 2019 року, укладений з КНП «Біловодський ЦПМСД», додатку 1,2,3 до договору №66 від 22 липня 2019 року, додаткової угоди №1 без дати до вказаного договору – зазначені документи містять відповідну печатку підприємства якою скріплено підпис головного лікаря. У зв’язку із вищевикладеним, зазначений ЛИСТ-ВІДГУК №519 ВІД 24.10.2019 НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ НАЯВНОСТІ ПЕЧАТКИ НА ДОКУМЕНТАХ, ЯКІ ВИДАЮТЬСЯ БЮДЖЕТНИМИ НЕПРИБУТКОВИМИ УСТАНОВАМИ. Частина 1 пункту 4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, відповідно до ч. 1 п. 4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та має бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилкова повторна подача вимоги через технічні проблеми автоматизованого майданчика закупівель.
Дата скасування: 10.06.2020 10:52
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вимогам тендерної документації Замовника

Номер: 5ef4f6eb97604285873a3339791bafbf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002892-b.c2
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вимогам тендерної документації Замовника
Вимога:
Після розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» нами ретельно проаналізовано документацію, яку подано у її складі та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Така невідповідність полягає у нижчезазначеному. 1. У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.3. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «1.3. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копія протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 75 наявний документ: копія Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00772-02081-19 від 25.05.2019 року (ВМ №426086), а також на сторінці 76 надано ЛИШЕ перший аркуш копії Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00726-02789-19 від 26.04.2019 року (ВМ №354711). Постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» затверджено відповідний порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (Далі – Порядок). Згідно із пунктом 16 Порядку визначено, що обов’язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. № 106, і Вимогами до перевірки. Виконавець здійснює фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, про що попереджає замовника. Результат фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю (одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака) ДРУКУЄТЬСЯ НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ ПРОТОКОЛУ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ. Крім того, постановою КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 затверджено технічний опис та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (Далі – Технічний опис). Пунктом 9 Технічного опису встановлено, що усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені. НА ЗВОРОТНОМУ БОЦІ БЛАНКА протоколу друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака розміром 13 х 18 сантиметрів. Тобто, виходячи із зазначених норм, форма бланка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу складається із передньої та зворотної частини ТА Є ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ. Враховуючи вищевикладене, учасником закупівлі ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано жодної копії зворотного боку Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00772-02081-19 від 25.05.2019 року (ВМ №426086), а також копії зворотного боку Протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00726-02789-19 від 26.04.2019 року (ВМ №354711), чим документально не підтверджено вимогу підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, щодо надання копії протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. 2. Також, у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено критерій щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 1.2. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «1.2. Копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих вугільних складів або інших складських приміщень (майданчиків), придатних для прийому, складування і охорони вугілля та адреси їх розташування, а також копії документів, підтверджуючих наявність вантажно-розвантажувальної техніки; ваг, придатних для зважування автотранспорту з вугіллям (якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільної вагової, яке розміщено на території нерухомості, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг.». У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 4 наявний документ: «Довідка вих. № 555 від 24.04.2020р. щодо інформації про наявність матеріально-технічної бази», у якій зазначено про наявність у складі МТБ учасника наступного об’єкту: «Місце розташування складських приміщень для зберігання вугілля (або майданчик, або площадки тощо) - Територія для складування (майданчик) 400 кв.м. (200 кв.м.) Луганська обл. м. Новодружевськ, вул Центральна 3 Договір № 02/01¬2020 від 02.01.20р. про оренду складської території». Водночас з цим, на сторінці 62-66 вищевказаного файлу наявний документ: копія Договору оренди території №02/1-2020 від 02.01.2020 року, укладеного між ФОП Анопченко Д.В. (орендодавець) та ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» (орендар). Пунктом 1.1. договору №02/1-2020 від 02.01.2020 року визначено його предмет: «Орендодавець» надає «Орендарю» території для складування сипучих матеріалів (вугілля, щебінь, пісок, надалі «Майно»), на відкритому асфальтованому майданчику, розташованому за адресою: Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3, загальною площею - НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ - 200 м.кв., та ТЕРИТОРІЮ ДЛЯ СКЛАДУВАННЯ – 400 (чотириста) квадратних метрів, а «Орендар» використовує даний майданчик для проведення своєї господарсько-комерційної діяльності та сплачує за надані послуги. Приміщення та територія знаходиться на балансі «Орендодавця». Для підтвердження права власності майданчика надано лише копію Державного акту на право власності на земельну ділянку від 06.03.2006 (кадастровий номер 4411870400:09:001:0001) площею 2,3825 га, яка на праві власності належить Анопченку Дмитру Вікторовичу, та яка розташована за адресою - Луганська обл., м. Новодружеськ, вул. Центральна 3 Водночас з цим, учасником закупівлі ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не надано жодного документу, який підтверджує право власності на нежиле приміщення - 200 м.кв. яке передано в оренду, та яке зазначено у довідці вих. № 555 від 24.04.2020р. та договорі №02/1-2020 від 02.01.2020 року, чим не підтверджено кваліфікаційну вимогу Замовника, яку встановлено підпунктом 3.2. пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, щодо права власності відповідних будівель на зберігання вугілля. 3. Додатком 2 до Тендерної документації на підтвердження учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону, частиною 3 визначено критерій про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та визначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції. Підпунктом 3.2. Додатку 2 встановлено, що учасник повен надати: «3.2. Копію договору стосовно постачання аналогічного товару у відповідності до предмету закупівлі та лист відгук на постачання аналогічного товару. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яне).» У складі пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» завантажено файл із назвою «3.3. Додаток 2. Кваліфікація. ст. 16.pdf» у якому на сторінці 32 наявний документ: лист-відгук №519 від 24.10.2019 наданий Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області для ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ». Частиною 12 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19 листопада 1992 року № 2801-XII визначено, що залежно від форми власності заклади охорони здоров’я утворюються та функціонують як державні, комунальні, приватні чи засновані на змішаній формі власності. Частиною 14 ст. 16 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що за організаційно-правовою формою заклади охорони здоров’я комунальної власності можуть утворюватися та функціонувати як комунальні некомерційні підприємства або комунальні установи. Частиною 4 ст. 18 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» визначено, що фінансове забезпечення державних та комунальних закладів охорони здоров’я - бюджетних установ здійснюється відповідно до бюджетного законодавства. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області засноване Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області (код ЄДРПОУ 04335430), яка в свою чергу є органом місцевого самоврядування. Статтею 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські, районні у містах, районні, обласні ради МАЮТЬ ПЕЧАТКИ ІЗ ЗОБРАЖЕННЯМ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА УКРАЇНИ І СВОЇМ НАЙМЕНУВАННЯМ, рахунки в установах банків України. Зразки печаток, бланків і табличок (вивісок) міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затверджуються Кабінетом Міністрів України. Відносини, що виникають у процесі складання, розгляду та виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, а також питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України. Згідно зі статтею 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Таким чином, бюджетні установи, які не є органами виконавчої влади, але утримуються за рахунок бюджетних коштів та створені такими органами, мають дотримуватись вимог бюджетного законодавства та проставляти печатки на документах. Виходячи із змісту та принципів оформлення інших документів, які подано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ», зокрема, договір №66 від 22 липня 2019 року, укладений з КНП «Біловодський ЦПМСД», додатку 1,2,3 до договору №66 від 22 липня 2019 року, додаткової угоди №1 без дати до вказаного договору – зазначені документи містять відповідну печатку підприємства якою скріплено підпис головного лікаря. У зв’язку із вищевикладеним, зазначений ЛИСТ-ВІДГУК №519 ВІД 24.10.2019 НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ НАЯВНОСТІ ПЕЧАТКИ НА ДОКУМЕНТАХ, ЯКІ ВИДАЮТЬСЯ БЮДЖЕТНИМИ НЕПРИБУТКОВИМИ УСТАНОВАМИ. Частина 1 пункту 4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, відповідно до ч. 1 п. 4 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та має бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша вимога не відповідає ч.3 ст.30 Закону. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Інших випадків подання вимог Законом не передбачено. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» Ваша вимога не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників закупівлі

Номер: 36514ebe0bfd451a99e555b56e67ed0f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-002892-b.b1
Назва: Дискримінація учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно додатку 3 до Тендерної документації Ви вимагаєте: 8.Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - якщо учасник є виробником товару закупівлі, то він надає лист-довідку із зазначенням місця видобутку, дозволу на проведення підземних гірничих робіт та дозвіл на користування надрами, і документ, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею; - якщо закупівля вугілля здійснюється у виробника, учасники зобов’язані надати спеціальний дозвіл на користування надрами, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Такий дозвіл повинен зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі. Використання такого дозволу на користування надрами учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою /або листом виробника, якому такий дозвіл видано. Питання: «Навіщо Замовнику документи третіх осіб, які взагалі не впливають на якість та поставку товару(вугілля) до замовника?». До уваги Замовника, шахта є виробником вугільної продукції, а торгівельну марку,що до предмету закупівлі вугілля кам`яне ДГ 0-200 виробляє – збагачувальна фабрика ,яка працює згідно ДСТУ. Документи які засвідчують якість вугілля передбачені у ДСТУ 7146:2010, а саме документ: Сертифікат генетичних технологічних та якісних характеристик. Вимагати спеціальні дозволи на користування надрами , не в компетенції Замовника, цє повноваження Держаної служби з питань праці, а не відділу освіти, та до того, такі документи у фабрик взагалі відсутні. Тим паче, що Замовник оголошує закупівлю у четвертий раз, та у попередні три рази такі дозволи Вам були не потрібні. Наведені Ваші вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, тим самим дискримінуєте інших учасників торгів. Ці питання вже неодноразово були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. Наприклад, Рішення АМКУ № 1113-р/пк-ск від 05.07.2013р. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, які відповідають ДСТУ 7146:2010 та не суперечать Законодавству України. У разі Вашої бездіяльності щодо вимоги внесення змін до ТД, повідомляємо, що у випадку ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас плати за подання Скарги разом з компенсування витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності. Втім нагадуємо про відповідальність згідно до Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог Закону«Про публічні закупівлі», а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Згідно із Законом голова тендерного комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій, а члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) — персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України. При цьому, відповідно до статті 38 Закону відповідальність у сфері публічних закупівель зазначені вище особи несуть не тільки в разі порушення вимог, установлених цим Законом, а й у разі порушення вимог, установлених нормативно-правовими актами, розробленими для його реалізації, а саме: «накладення штрафу на членів тендерного комітету та уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових (службових) осіб та уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Відповідно це становить від 11900 грн. до 17000 грн. у першому випадку та від 17000 грн. до 25000 грн. у другому. Пунктом 13 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зі змінами від 16.10.2012р.. передбачено, що органу державного фінансового контролю надається право при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку. При дослідженні питання наявності матеріальної шкоди (збитків) ДАСУ наразі керується ЦКУ, ГКУ, наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 № 346/1025/685/53 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно - ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.10.2006 за № 1166/13040). В разі доведення відповідними органами факту наявності в діях голови, членів тендерного комітету ознак злочину, ці посадові особи можуть нести відповідальність за вчинення «службових злочинів», склад яких передбачений розділом XVII Кримінального кодексу України (далі – ККУ), зокрема за такими статтями ККУ: - стаття 364 (Зловживання владою або службовим становищем) ККУ, відповідальність, зокрема за частиною першою якої: арешт на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до трьох років, або позбавлення волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією; - стаття 367 (Службова недбалість), відповідальність, зокрема за частиною першою якої: штраф від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років; - а також статті ККУ щодо неправомірної вигоди (стаття 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою), стаття 368-2 (Незаконне збагачення)).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення! До тендерної документації Додатку 3 будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено