• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

папір ф. А4, папір ф. А3 - 16 607 пач. (детальніше в додатку 6 ТД)

папір ф. А4, папір ф. А3 - 16 607 пач. (детальніше в додатку 6 ТД)

Торги не відбулися

1 232 863.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 165.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 10:45 - 02.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність заявленої ціни замовника відповідно до ринкової ціни на ринку України учасників закупівлі

Номер: b523c6f4b999400ca5c913b85df1b1d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-000676-c.b1
Назва: Невідповідність заявленої ціни замовника відповідно до ринкової ціни на ринку України учасників закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПАП» має намір прийняти участь як – Учасник торгів за предметом закупівель ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір ф. А4, папір ф. А3). Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів № у ЦБД: UA-2020-04-17-000676-c на закупівлю за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір ф. А4, папір ф. А3), де Замовником виступає Акціонерне товариство «Українська залізниця» Регіональна філія «Придніпровська залізниця» Код згідно з ЄДРПОУ замовника - 40075815, 40081237 назва предмета закупівлі папір ф. А4, папір ф. А3, нами було встановлено, що місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Товар постачається на склад: структурного підрозділу «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а, кількість – 16607пач, на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі – 1232863,86 грн. з ПДВ (один мільйон двісті тридцять дві тисячі вісімсот шістдесят три гривень 86 копійок); 1027386,55 грн. без ПДВ (один мільйон двадцять сім тисяч триста вісімдесят шість гривень 55 копійок). Запропонована Вами початкова вартість предмета закупівлі паперу ф.А4 складає 69,1881621 грн. за пачку, паперу ф.А3 складає 138,376324 грн. за пачку що на 10 відсотків нижче ніж собівартість предмета закупівлі причиною цьому є послаблення курсу гривні до Євро аналізуючи період лютий – квітень 2020 рік, станом на квітень 2020 рік через коливання курсу така ціна є дискримінаційною, що унеможливлює вітчизняного учасника прийняття участі у процедурах закупівель на рівних умовах та звужує коло конкуренції в участі у тендері. Просимо Вас переглянути ціну/бюджет та змінити ціну за пачку паперу до мінімального рівня 73 - 74 гривні з ПДВ для проведення тендеру та можливості забезпечення чесних і прозорих торгів, прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено