-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пакети медичного програмного забезпечення
(Впровадення медичної інформаційної системи)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 10:27 - 01.05.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Відповідь на "Резолюція від 14.05.2020 13:14"
Номер:
8bb18f869e9a49fe9d11f59a5485c2d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-001672-b.b3
Назва:
Відповідь на "Резолюція від 14.05.2020 13:14"
Вимога:
Щодо ЛИСТ-ВІДПОВІДЬ
Тендерним комітетом КНП «Коломийська ЦРЛ» КРР розглянуто повідомлення ТОВ «АСКЕП» щодо невідповідності на їхню думку пропозиції учасника тендерних закупівель ТОВ "Хелсі Юа" умовам тендерної документації
1) "в документації було чітко прописано «функціонал буде додано протягом року». "
Прохання вказати де саме в документації фігурує така фраза.
2) "ТОВ Хелсі ЮА надає можливість своїм користувачам безперешкодного доступу до Сервісу з мобільної версії, навіть без встановлення спеціальних додатків з Play Market"
В тендерній документації вказано чітко:
п.9 Додатку №4 (Технічна специфікація): "9. Додаток для середнього медичного персоналу відображений на PleyMarket та/або app store з необхідним функціонало для роботи серенього меичного персоналу листок призначення(Ранок , День , Вечір ) , уколи, капельниці , процедури , температурний листок , а також синхронізація з МІС і профілем лікаря також з статистикою "
Трактувати цей пункт як "надає можливість своїм користувачам безперешкодного доступу до Сервісу з мобільної версії, навіть без встановлення спеціальних додатків з Play Market" це те саме що провести закупівлю на 100 комп'ютерів і 100 клавіатур та 100 мишок, а тоді найнижчу ціну поставить фірма, що в лоті лише компютери вказала та клавіатури, без мишок. І на свій захист "так можна і без мишок користуватись компютером - клавіатури достатньо".
Мобільний додаток це окремий не залежний модуль, що вимагався тендерною документацією - його відсутність це порушення тендерних вимог закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2020 20:33
Вимога
Є відповідь
Не відповідність обраного переможця тендерним вимогам
Номер:
e39ca732a8874e4fa56574cb7a530135
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-001672-b.a2
Назва:
Не відповідність обраного переможця тендерним вимогам
Вимога:
1) Згідно п. 5, Таблиці 1, Додатку 1, Тендерних вимог вказано:
"Наявість протестованого функціоналу що відображається на сайті https://ehealth.gov.ua/ ДП «Електронне здоров`я»"
Аналогічний пункт 5, Додатку №4 (Технічна специфікація) де додано уточнення: "з усім відповідним функціоналом", "зі всіма відповідними модулями", "Статут на сайті Протестовано , та або підключено".
Себто МІС покинен мати УСІ модулі ПІДКЛЮЧЕНІ.
Згідно зі документами що надав ТОВ "Хелсі Юа" та згідно інформації на сайті https://ehealth.gov.ua/ на момент визначення переможця, МІС Helsi не має усього фунціоналу. Для прикладу - відсутність "ЕМЗ стаціонар: надходження", "Приєднання записів неідентифікованого пацієнта до ідентифікованого", "Доступ до даних".
Що у свою чергу означає, що ТОВ "Хелсі Юа" не відповідає Тендерним вимогам, та повинен бути дискваліфікований.
2) Згідно п.9 Додатку №4 (Технічна специфікація):
"9. Додаток для середнього медичного персоналу відображений на PleyMarket та/або app store з необхідним функціонало для роботи серенього меичного персоналу листок призначення(Ранок , День , Вечір ) , уколи ,капальнеці , процедури , температурний листок , а також синхронізація з МІС і профілем лікаря також з статистикою "
ТОВ "Хелсі Юа" не надав жодного підтвердження наявності мобільного додатку із заданим функціоналом.
Що у свою чергу означає, що ТОВ "Хелсі Юа" не відповідає Тендерним вимогам, та повинен бути дискваліфікований.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Аскеп.docx 14.05.2020 13:14
Дата подачі:
09.05.2020 17:16
Вирішення:
Відповідь щодо вимог
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника про усунення порушеннь в тендерній документації
Номер:
cbfca536f14946498eb8d7cc0fc47409
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-001672-b.b1
Назва:
Вимога до Замовника про усунення порушеннь в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно п. 1.5, 1.6. Таблиці 3. Інші документи (для юридичних осіб) вимагається надання наступних документів від юридичної особи:
«1.5. Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).»
«1.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу) (подається на особу/осіб уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).»
Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних регулюються Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI (далі - Закон №2297), який, окрім іншого, спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Стаття 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року №2657-XII (далі - Закон №2657) містить застереження щодо недопущення збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації (якою являється також інформація про персональні дані) про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.
Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини (далі - Уповноважений) Наказом від 08.01.2014 року №1/02-14 затверджено Типовий порядок обробки персональних даних (далі - Типовий порядок), яким визначено загальні вимоги до обробки та захисту персональних даних суб’єктів персональних даних.
Згідно з Типовим порядком кожен володілець/розпорядник повинен вести вичерпний облік усіх операцій з обробки персональних даних особи, тобто фіксувати кожен акт збору, перегляду, зміни, копіювання, видалення персональних даних. Виходячи з положень Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 року №477 та положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон №922), вся інформація, що розміщена учасником в електронній системі закупівель інформація оприлюднюється на веб-порталі та є доступною для перегляду та/або збереження, та/або накопичення тощо для невизначеного кола осіб. Таким чином, посадова особа підприємства, яка підписує тендерну пропозицію, якою вимагаються для опублікування у системі для вільного огляду майже повні ідентифікаційні (персональні) данні, зазнає втручання в своє особисте життя, оскільки ТД замовника не містить механізму реалізації збереження приватності його особистого життя, враховуючи, що замовником не встановлено порядок оброблення баз персональних даних з персональними даними отриманими від учасників закупівлі.
В разі відмови посадової особи нашого підприємства виконати незаконну вимогу ТД щодо надання згоди на обробку персональних даних, наша тендерна пропозиція, як потенційного учасника, може бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В такому випадку вимоги ТД щодо надання згоди на обробку персональних даних працівників є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, що суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель щодо недискримінації учасників.
Керуючись викладеним та зважаючи на те, що ТД, як мінімум, не містить чітко та зрозуміло сформульованої мети обробки персональних даних, переліку дій, яких передбачатиме обробка персональних даних, переліку осіб, яким можуть бути передані персональні дані, з якою метою, на яких підставах та ін., ураховуючи той факт, що розміщена учасником в електронній системі закупівель інформація оприлюднюється на веб-порталі та є доступною для перегляду та/або збереження, та/або накопичення для невизначеного кола осіб тощо, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність згідно чинного законодавства шляхом виключення п. 1.5, 1.6. Таблиці 3. Інші документи (для юридичних осіб) з Тендерної документації
Пов'язані документи:
Замовник
- ЗМІНИ МІС.docx 24.04.2020 16:50
Дата подачі:
24.04.2020 14:40
Вирішення:
Ваші зауваження прийняті до уваги. Зміни у тендерній документації відбудуться.
Статус вимоги:
Задоволено