• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 016.-2010 код 10.12.2 М’ясо свійської птиці, заморожене (кури заморожені та їх частини); ДК 021-2015 код 15112100-7 М’ясо свійської птиці

ДК 016.-2010 код 10.12.2 М’ясо свійської птиці, заморожене (кури заморожені та їх частини); ДК 021-2015 код 15112100-7 М’ясо свійської птиці

Завершена

2 055 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 275.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2016 17:40 - 24.12.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про приведення у відповідність до законодавства

Номер: be2074a56f6e467aa01e07737c320342
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-07-001330-a.a1
Назва: Про приведення у відповідність до законодавства
Вимога:
Голові тендерного комітету Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Вимога в порядку ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» УО Солом’янської РДА в м. Києві у своїй тендерній документації виклали вимоги до учасників та пропонованого товару, які частково не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного. Відповідно до п. 3 Додатку 2 Замовник вимагає надання учасником підтвердження виконання аналогічного договору, в той же час пп.3.2. визначено надання копії договорів (не менше двох договорів) та таку ж кількість відгуків. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зазначена вимога чітко встановлює кількість аналогічних договорів, а саме, - 1 договір. Відповідно до п.8 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» Додатку 2 Замовник вимагає надання переможцем «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)…». Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На сьогоднішній день інформація про відсутність та/або наявність заборгованості із сплати податків і зборів наявна у відкритих джерелах на офіційному веб порталі Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua.businesspartner), а тому вимагати надання цієї інформації від учасника чи переможця, законодавство забороняє. Відповідно до п. 3 Додатку без нумерації (можливо 3) Замовник зазначає, що характеристики предмету закупівлі повинні відповідати чинному законодавству, але в той же час визначено ряд документів які дискримінують учасників, а саме: 1. «завірені Учасником копії сертифікату(-ів) відповідності (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації), протоколу(-ів) та/або декларації про результати випробувань продукції, яка є предметом закупівлі, та дійсні на 2017 рік, копії висновків та посвідчень про якість» по-перше, Замовником у ТД не визначено необхідність надання копій таких документів, по-друге, чинним законодавством визначено, що виробник надає лише посвідчення про якість або декларація про якість або декларація виробника. 2. «кожна партія супроводжується документами, що засвідчують її якість: підтверджують їх походження, безпечність і якість, та повинні відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.» по-перше, надання позитивного висновку ДСЕЕ більшістю учасниками є неможливим оскільки відповідно до внесених змін до чинного законодавства з 20.09.2015 такі висновки не надаються, по-друге, зазначена вимога є дискримінаційною оскільки Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію у зв’язку з ненаданням такого документа. 3. «Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005), що діє на підприємстві не менше 2 років.» по-перше, Замовником не визначено надання цього документу у пропозиції, по-друге, це є дискримінаційною вимогою Замовника виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю належать до нерегульованої сфери та не є обов’язкові для отримання учасниками, встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування. Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, а саме: 1. Встановити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з наданням ОДНОГО договору з одним відгуком; 2. Виключити надання переможцем оригіналу або нотаріально завірена копії довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); 3. Внести зміни щодо вимог про якість предмету закупівлі та викласти їх у редакції «учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість продукту харчування передбачених законодавством, - посвідчення про якість або декларація про якість або декларація виробника на пропонований товар.»; 4. Внести зміни до вимог, які встановлені при поставках продукції в наступній редакції «кожна партія супроводжується документами, що засвідчують її якість: посвідчення про якість або декларація про якість або декларація виробника»; 5. Виключити п. 5 додатку 3 до ТД; 6. Надати роз’яснення про те, яким чином підтвердити можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога/скарга не задоволена
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.12.2016 17:40
Підтвердження вирішення: Учаснику надана відповідь у прикріпленому файлі