-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони)
Торги не відбулися
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 17:06 - 30.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
5a9bf576399c4de18fec9dcc4cf1dbba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-008196-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, у т.ч. виключити дискримінаційні вимоги,для забезпечення чесної конкуренції (детальна інформація додається у файлах)
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 29.04.2020 22:21
- платіжне доручення 2360.pdf 29.04.2020 22:21
- Додаткові обгрунтування..pdf 13.05.2020 19:15
- рішення від 04.05.2020 №8427+ лист Замовнику.pdf 05.05.2020 14:16
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-16-008196-b.b2.pdf 15.05.2020 00:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2020 №9508 .pdf 18.05.2020 16:00
- рішення від 15.05.2020 №9508 .pdf 20.05.2020 22:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 22:21
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2020 22:16
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
26.05.2020 р. ГУ ДСНС України у Запорізькій області прийняв до виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9508-р/пк-пз від 15.05.2020 р. Зміни до тендерної документації внесені.
Вимога
Вирішена
ВИМОГА (ТД)
Номер:
0e72e73db1534edc9b010af6b2087fd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-008196-b.b1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.docx 21.04.2020 12:04
- Відповідь 24.04.2020 12:16
Дата подачі:
21.04.2020 12:04
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Стосовно першого питання, відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» ГУ ДСНС України у Запорізькій області має намір укласти договір про закупівлю з учасником тендеру який надасть найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію саме для Замовника тендеру.
Зазначаємо, що ГУ ДСНС України у Запорізькій області здійснює функцію держави, спрямовану на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період. Враховуючи специфіку роботи пожежно-рятувальних підрозділів Головного управління та необхідність здійснювати завдання за призначенням на всій території України у будь – який час, тому термін дії бланків дозволів (талонів) на пальне повинен бути 36 місяців, а у разі зміни зовнішньої форми бланків дозволів (талонів) на пальне Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати (інформація терміну дії бланків дозволів (талонів) на пальне, а також їх безоплатного обміну зазначається у відповідному положенні пункту 2.2 проекту Договору про закупівлю Товару), це є умовою Замовника для забезпечення оперативного захисту населення у будь – який час. Зазначена вимога жодним чином не обмежує учасників укласти відповідні договори та брати участь у зазначеній процедурі. Крім того в своїй вимозі Ви не зазначаєте не можливість для Вас випуску бланків дозволів (талонів) на пальне строком більше 12 місяців. Слід зазначити, що за аналогічною тендерною документацією ГУ ДСНС України у Запорізькій області вже неодноразово проводило закупівлю паливно-мастильних матеріалів переможцями яких були різні учасники.
Таким чином вважаємо, що Ваші зауваження з приводу зміни строку дії бланків дозволів (талонів) на пальне з 36 місяців на 12 місяці є недоцільним та не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Стосовно другого питання, відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в м. Запоріжжя та в Запорізькій області.
Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає бланки дозволів (талони) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск пального необхідний для підтвердження факту можливості отримання талонів та здійснення відпуску ПММ по зазначеним талонам.
Статтею 39 закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що споживачі мають право на: належну якість товару, необхідну, доступну та достовірну інформацію про кількість, якість, і асортимент товару. Відповідно вимога ГУ ДСНС України у Запорізькій області про надання листа (гарантія або довідка) від емітенту, який надає бланки дозволів (талони) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск пального є обґрунтованою та повністю відповідає вимогам чинного законодавства, також ст.268 Господарського кодексу України передбачено, що постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.
У зв’язку з зазначеним вище ГУ ДСНС України у Запорізькій області не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Стосовно третього питання щодо: «Також Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) розгалужену мережу АЗС по всій території Запорізькій області та міста Запоріжжя, кількість АЗС у кожному районі міста Запоріжжя та кожному районному центрі Запорізької області повинна бути не менше 1 одиниці.», повідомляємо наступне: метою діяльності управління є своєчасна ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій в м. Запоріжжя та на всій території Запорізької області (в кожному районі області) з мінімальними грошовими витратами для управління, зокрема щодо придбання ПММ. Підрозділи управління розташовані у кожному районі м. Запоріжжя та в кожному районі Запорізької області, тому є необхідність забезпечені всіх підрозділів ГУ ДСНС України у Запорізькій області щоденними заправками автомобілів управління з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива при «нульових» пробігах, та як наслідок – економії бюджетних коштів.
В той же час ГУ ДСНС України у Запорізькій області з метою залучення більшої кількості Учасників вважає за необхідним викласти дану вимогу у наступній редакції: «Також Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) розгалужену мережу АЗС по всій території Запорізькій області та міста Запоріжжя, кількість АЗС у місті Запоріжжя повинна бути не менше 1 одиниці на правому березі р. Дніпро в Хортицькому або Дніпровському районі м. Запоріжжя та не менше чим три АЗС на лівому березі р. Дніпро в різних районах м. Запоріжжя. Крім цього АЗС повинні бути в кожному районі Запорізької області», так як вона є пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів управління, призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
Статус вимоги:
Задоволено