-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в закладах дошкільної освіти Дарницького району міста Києва)
ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в закладах дошкільної освіти Дарницького району міста Києва)
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 16:44 - 03.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
84cf2212cfcd44e18143541aee6aa2ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b9
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
У відповідності до пункту 1 Стаття 23 Закону України Про публічні закупівлі – «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів», але всупереч даній вимозі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Додатку 3 Тендерної документації цього не містять. Наприклад:
- Блок базовий на 10 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС – Це незрозуміле або невірне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик.
- Сповiщувач ПС автоматичний димовий у нормальному виконаннi - Це незрозуміле або неповне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик. Також незрозуміло що таке у нормальному виконанні.
- Сповiщувач ПС автоматичний тепловий у нормальному виконаннi - Це незрозуміле або неповне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик. Також незрозуміло що таке у нормальному виконанні.
- Прилад ультразвуковий в одноблочному виконаннi (моноблок оповіщення) - Це незрозуміле або невірне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик.
- і т.п.
На нашу думку приховування найменування, істинних технічних характеристик і опису обладнання і матеріалів носить ознаки дискримінаційного ставлення і виготовлення тендерної документації під конкретного замовника.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та додати Проектну документацію в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 762.PDF 29.04.2020 11:28
Дата подачі:
24.04.2020 15:41
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу слід привести тендерну документацію у відповідність та внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації
Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни та викласти Додаток № 3 у новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін і доповнень в Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі
Номер:
07f642daf30047bb9c86f57eb9e84ec0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b8
Назва:
Внесення змін і доповнень в Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі
Вимога:
У відповідності до підпункту 2, пункту 2, Статті 16 "Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі" Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016р «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», основним виконавцем робіт повинен бути Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації . В Додатку №1 Тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця робіт. У відповідності до вимог Закону та Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» і Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» Замовнику необхідно внести відповідні зміни в Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме:
- В пункт 2 додати пункт 2.6 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – надати посвідчення Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду, виданого Закладом професійне навчання чи підвищення кваліфікації (Ліцензія Міністерства освіти) та внесеного до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом керівника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 761.PDF 29.04.2020 11:25
Дата подачі:
24.04.2020 12:39
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу слід привести тендерну документацію у відповідність та внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни до Додатку № 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону.
Номер:
b852a8f6e2434dc7aeed5f3572249045
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b7
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону.
Вимога:
В Додатку 3 Тендерної документації не вказано назву (марка, тип) обладнання і матеріалів. По-перше Виконавець не має право відійти від типу і марки обладнання і матеріалів по специфікації, що вказано у Проектній документації, По-друге в даному випадку Замовник повинен застосувати вимогу пункту 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – «У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".». Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вказаних вимог Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 760.PDF 29.04.2020 11:22
Дата подачі:
24.04.2020 12:31
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу слід привести тендерну документацію у відповідність та внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації
Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
1a3152b2b6ba47bc9d006d1d319582bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b6
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
В Додатку 3 Тендерної документації та інших документах не міститься інформація щодо обсягів і опис послуг з монтажних робіт, що порушує вимоги підпункту 6 пункту 2 Статті 22 та пункту 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та викласти опис і обсяги робіт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 759.PDF 29.04.2020 11:18
Дата подачі:
24.04.2020 12:27
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу слід привести тендерну документацію у відповідність та внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації
Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Приведення предмету закупівель до норм законодавства і нормативних документів.
Номер:
b44a6079e823420091db92f1a80b899c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.a5
Назва:
Приведення предмету закупівель до норм законодавства і нормативних документів.
Вимога:
Судячи з тендерної документації дані послуги відносяться до послуг з монтажу Систем протипожежного захисту. У відповідності до законодавчих і нормативних документів (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанова Кабінету міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», Постанова Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», ДБН А2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво») данні роботи повинні проводитись виключно через послугу Проектування. Але дані послуги не зазначені в предметі закупівлі. Просимо предмет закупівлі привести до норм чинного законодавства і нормативних документів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 758.PDF 29.04.2020 11:13
Дата подачі:
24.04.2020 12:22
Вирішення:
Послуга проектування не являється предметом даної закупівлі саме тому вона не зазначена в предметі закупівлі. Предмет закупівлі визначено виходячи з планів розподілення бюджетних коштів та необхідності даної закупівлі. В свою чергу умови тендерної документації не порушують жодних нормативних документів. Під час формування тендерної документації та її умов, Замовник керувався законом України «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Враховуючи вищезазначене відсутня необхідність задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо листа ДСНС
Номер:
a51c7af75bae4365aad8365726ff9309
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b4
Назва:
Щодо листа ДСНС
Вимога:
Добого дня, згідно тендерної документації, вимагається -лист від ДСНС України щодо видачі відповідної ліцензії, датований не раніше 2020 рок . Не зрозуміло, що це за лист та навіщо він потрібен? На сьогодняшній день, в умовах карантину, Ви вимагаєте документ, по-перше, який не потрібен, тому що підприємства діє на підставі ліцензії, тим більше вона видається в електронному вигляді, і будь хто може це перевірити; по-друге: ДСНС приймає листи звірнення у кошик, і чекати відповіді можно дуже довго, тобто цей лист отримав "потрібний" учасник, а всі інші можуть його просто не дочекатись. ТОму, навіщо Ви оголошуєте закупівлю, якщо вже знаєте хто переможе? До того ж не зрозуміло, якими правовими документами Ви керувались при встановленні данної вимоги? На підставі вищезгаднного просимо Вас видалити цю вимогу, тому що вона дискримінаційна, яка обмежує коло потенційних Учасників та не наражати на небезпеку співробітників Учасників, які будуть вимущені оббивати пороги ДСНС, щоб отримати цей лист, який безглуздий. До того ж згідно ЗУ "Про публічні закувілі" Ви, як Замовник не маєте право вимагати документи, які знаходятся у відкритих реєстрах, а інформація про наявність ліцензії, як раз є вільною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 12:03
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу слід привести тендерну документацію у відповідність та внести зміни до п. 1.2. Додатку № 1 тендерної документації
Враховуючи викладене вище, слід задовільнити вимогу та внести відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимоги
Номер:
8876ddac5bc143f5b715e301b59cd3bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.b3
Назва:
Вимоги
Вимога:
Згідно тендерної документаціїї Учасники повинні надати Сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції (ДСТУ ISO 37001:2017). Шановний Замовник, а на підставі ЯКОГО законодавчого акту вимагаєтся цей документ? Ви посилаєтесь на нього у контексті: ДО УВАГИ УЧАСНИКА! За підроблення документів, печаток, штампів, та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України.""" Не зрозуміло до чього тут піддроблення документів, якщо у ДСТУ, який є Державним стандартом, обовязковим до виконання усіма підприємствами,усіх форм власності, чітко зазначено: ВСТУП до ISO 37001:2016 Хабарництво — широко поширене явище. Воно веде до значних соціальних, моральних, економічних і політичних наслідків, підриває доброчесне управління, перешкоджає розвитку і спотворює конкуренцію. Воно підриває принципи правосуддя, права людини і є перешкодою до зменшення масштабів бідності. Це веде до збільшення вартості ведення бізнесу, непрозорості в комерційних угодах, збільшення вартості товарів і послуг, зниження їхньої якості, що може призвести до втрати життя і власності, знищує довіру в організаціях і заважає справедливій та ефективній роботі ринків. " Тобто аж ніякого відношення цей стандарт не має до Учасників, скоріш Ви повинні мати цей сертифікат. До того ж, усі ДБН та постанови, наприклад Поставнова № 852, яке регламенує діяльність підприємств у сфері пожежної безпеки не обмежує підприємства обовязковою наявністю цього сертифікату, а вимагаючи цей документ Ви по-перше збільшуєте вартість закупівлі, тому що вартітсь цього сертифікату підприємство заложить у вартість Вашої закупівлі, тому що для успішнох діяльності підприємства він не потрібен, що є збільшенням використання державних коштів, по-друге - дискримінуєте учасників, які ресурси вкладують у матеріально-технічну базу та працівників,а не у вартість сертифікату, а він достатньо дорогий, тому не змушуйте учасників отримувати документи, які не потрібні до даної закупівл. На підставі вищезгаданного Ми , вимагаємо видалити цю вимогу з документації, як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 756І1.PDF 29.04.2020 11:04
Дата подачі:
24.04.2020 11:55
Вирішення:
на сьогоднішній день Україна займає 120 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях.
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції є документом, що передбачається чинним законодавством України - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, вимога не має правових підстав для задоволення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації до вимог Закону
Номер:
4c11423171d7431da9675aeb25f0aa97
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.a2
Назва:
Приведення тендерної документації до вимог Закону
Вимога:
Судячи з предмету тендерної документації і Додатку №3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) у Замовника може матися Проектна документація. У відповідності до вимоги підпункту 3 пункту 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – дана проектна документація (креслення) повинна долучатися до Тендерної документації. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимоги норми Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 756.PDF 29.04.2020 10:44
Дата подачі:
24.04.2020 11:36
Вирішення:
Згідно п.3 ч.2 ст 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Вимоги щодо розміщення проектної документації згідно вимог п.3 ч.2 ст. 22 закону не містяться та відповідно не є обов’язковими.
Враховуючи вищезазначене, необхідність розміщення проектної документації відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміна найменування процедури відкритих торгів
Номер:
87abd5fdb143433e85134ceea8d25542
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-004417-a.c1
Назва:
Зміна найменування процедури відкритих торгів
Вимога:
Судячи з тендерної документації дані послуги відносяться до послуг з монтажу Систем протипожежного захисту, а не «ремонт та налагодження систем…». Дані послуги регламентуються нормативними документами - ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування Систем пожежної сигналізації та оповіщення", ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту". Просимо внести зміни в найменування процедури відкритих торгів та зробити відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 755.PDF 29.04.2020 10:19
Дата подачі:
24.04.2020 11:31
Вирішення:
Під час формування тендерної документації та її умов, Замовник керувався законом України «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Крім того, під час проведення процедур закупівлі планування та розподілення бюджетних коштів здійснюється завчасно та змінювати статті витрат безпосередньо під час торгів не має можливості. В свою чергу умови тендерної документації не порушують жодних нормативних документів та не є дискримінаційними умовами щодо жодного з учасників.
Враховуючи вищезазначене відсутня необхідність внесення змін в найменування закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено