• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дезінфекції, дератизації та дезінсекції

Торги не відбулися

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 16:42 - 01.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо листа МОЗ про державну реєстрацію деззасобу.

Номер: 275a16f61c1c48e89c3365adc2e816fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b8
Назва: Щодо листа МОЗ про державну реєстрацію деззасобу.
Вимога:
Згідно п. 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) за результатами розгляду документів МОЗ протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів. Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Внесення інформації про засіб до Реєстру здійснюється безоплатно. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Отже Порядком реєстрації не передбачено отримання листа від МОЗ про внесення до реєстру, а отже вимога є дискримінаційною та повинна бути вилучена із ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Лист від МОЗ , про внесення даного дезінфікуючого засобу до реєстру дезінфікуючих засрбів Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006, Постанови Кабінету Міністрів України №178 від 14.03.2018 та Наказу Міністерства охорони здоров'я України № 739 від 06.11.2006 дані засоби повинні бути належним чином перевірені і внесені до офіційного державного реєстру. Підтвердженням того, що дез. засіб є зареєстрованим є лист від МОЗ., Замовник вимагає оприлюднювати підтверджуючий документи про реєстрацію (Свідоцтво про державну реєстрацію дез. засобу або лист про внесення до Державного реєстру дезінфекційних засобів), чим вважає підтвердження реєстрації засобу в Україні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вет лікаря у ШТАТІ

Номер: b8a76045cbfa4e9fac7efbc82691a7a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b7
Назва: Щодо вет лікаря у ШТАТІ
Вимога:
Вимогами тендрної документації передбачено, що у ШТАТІ учасника обов'язково повинен бути лікар ветеринарної медицини. Проте вказана вимога є дискримінаційною та суперечить предмету закупівлі оскільки. Відповідно до Закону «України про ветеринарну медицину» Документ 2498-XII, чинний, поточна редакція — Редакція від 13.02.2020, підстава - 440-IX, ст.1, р. 1 Ветеринарна медицина - галузь науки та практичних знань про фізіологію і хвороби тварин, їх профілактику, діагностику та лікування, визначення безпечності продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження; діяльність, спрямована на збереження здоров’я і продуктивності тварин, запобігання їхнім хворобам та на захист людей від зоонозів і пріонних хвороб; - Спеціалісти ветеринарної медицини - лікарі та фельдшери ветеринарної медицини, які мають відповідний диплом та здійснюють діяльність з профілактики, оздоровлення, діагностики і лікування тварин, проведення ветеринарно-санітарної експертизи або іншу ветеринарну діяльність; Ст.3.р.1. - захист тварин та населення від збудників та хвороб тварин шляхом здійснення профілактичних, діагностичних та лікувальних заходів; Згідно чинного Класифікатора професій ДК 003:2010 . 2223,3 20323 - Професіонали в галузі ветеринарної медицини. Ветеринарна професія, посада та ветеринарна освіта. Лікар, що спеціалізується на роботі з тваринами. Лікар ветеринарної медицини — фахівець, що постійно працює в закладі ветеринарної медицини чи ветеринарній аптеці, АБО фізична особа — підприємець, яка має кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини та ОТРИМАЛА ЛІЦЕНЗІЮ на здійснення певних видів діяльності в галузі ветеринарної медицини (у тому числі з ветеринарної практики, виробництва ветеринарних препаратів, роздрібної, оптової торгівлі ветеринарними препаратами, проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт).ТОМУ ми вимагаємо вилучити вимогу про необхідність мати у штаті Лікаря ВМ, оскільки це може бути фізична особа — підприємець, яка має кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини та ОТРИМАЛА ЛІЦЕНЗІЮ і уклала договір про надання відповідних послуг .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надання послуг Виконавцем відбувається як в громадських місцях на території Замовника так і в тваринницьких приміщення (у віварії, острів тварин, копитний, пташиний відділ, відділ хижаків, приматів та ін.). Санітарно-гігієнічні послуги відбуваються в переважній більшості в присутності тварин, тому Замовник вимагає надавати послуги під наглядом фахівця з ветеринарною освітою. Охорона тваринницького світу в Зоопарку забезпечується Положенням про Київський Зоологічний парк Загальнодержавного значення. Встановлення норм та правил охорони та відтворення тварин; Дотримання норм та правил безпеки підчас утримання тварин та їх обслуговування; Запобігання шкоді, заподіяної в наслідок порушення природоохоронного законодавства на території Зоопарку. Тому Замовник вимагає залишити вимогу, щодо наявності в штатному розкладі обслуговуючої компанії Лікаря ВМ для більш якісного та професійного надання послуг. Замовник вимагає виконання робіт тільки власними силами, без залучення сторонніх осіб ( фізичних осіб – підприємців, юридичних осіб, установ та інших організацій).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо лікаря ветеринарної медицини

Номер: df30c5579e6b4d69b76d62791052c9a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b6
Назва: Щодо лікаря ветеринарної медицини
Вимога:
Вимогами тендрної документації передбачено, що у штаті учасника обовязково повинен бути лікар ветеринарної медицини. Проте вказана вимога є дискримінаційною та суперечить предмету закупівлі. Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 79 "Ветеринарна діяльність" лікар ветеринарної медицини здійснює передзабійний огляд тварин і ветеринарно-санітарну експертизу продуктів забою. Організовує клеймування м'ясних туш та шкур, патолого-анатомічний розтин трупів тварин і видає ветеринарні свідоцтва на відвантажуване м'ясо, м'ясопродукти та сировину тваринного походження. Повідомляє в установленому порядку про виявлення заразних хвороб серед забійних тварин. Готує висновки про придатність м'яса і м'ясних продуктів для реалізації або переробки, безпечності виробленої продукції та контролює умови зберігання на складах м'яса, м'ясних продуктів та сировини тваринного походження. З'ясовує причини випуску недоброякісної продукції, оформляє акти на недоброякісне м'ясо, м'ясні продукти, сировину та матеріали, які надійшли для переробки та лабораторних досліджень. Впроваджує в ветеринарну практику нові ветеринарні засоби, досягнення науки та передовий досвід у цій галузі. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону «України поро ветеринарну медицину» Документ 2498-XII, чинний, поточна редакція — Редакція від 13.02.2020, підстава - 440-IX, ст.1, р. 1 Ветеринарна медицина - галузь науки та практичних знань про фізіологію і хвороби тварин, їх профілактику, діагностику та лікування, визначення безпечності продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження; діяльність, спрямована на збереження здоров’я і продуктивності тварин, запобігання їхнім хворобам та на захист людей від зоонозів і пріонних хвороб; - Спеціалісти ветеринарної медицини - лікарі та фельдшери ветеринарної медицини, які мають відповідний диплом та здійснюють діяльність з профілактики, оздоровлення, діагностики і лікування тварин, проведення ветеринарно-санітарної експертизи або іншу ветеринарну діяльність; Ст.3.р.1. - захист тварин та населення від збудників та хвороб тварин шляхом здійснення профілактичних, діагностичних та лікувальних заходів; Згідно чинного Класифікатора професій ДК 003:2010 . 2223,3 20323 - Професіонали в галузі ветеринарної медицини. Ветеринарна професія, посада та ветеринарна освіта. Лікар, що спеціалізується на роботі з тваринами. Лікар ветеринарної медицини — фахівець, що постійно працює в закладі ветеринарної медицини чи ветеринарній аптеці, або фізична особа — підприємець, яка має кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини та отримала ліцензію на здійснення певних видів діяльності в галузі ветеринарної медицини (у тому числі з ветеринарної практики, виробництва ветеринарних препаратів, роздрібної, оптової торгівлі ветеринарними препаратами, проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт).ТОМУ ми вважаємо за необхідне мати у штаті Лікаря ВМ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо Свідоцтва про реєстрацію та висновків МОЗ

Номер: c61d3747db4a4cefa73ace26c21670da
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b5
Назва: Щодо Свідоцтва про реєстрацію та висновків МОЗ
Вимога:
Вимогами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати Копію свідоцтв державної санітарно-епідеміологічної служби України про державну реєстрацію препаратів, які будуть використовуватись при виконанні предмету закупівлі та копії Висновків Міністерства охорони здоров'я України відносно кожного препарата, що будуть використовуватись при наданні послуг. Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки Державна санітарно-епідеміологічна служба України ліквідована і не видає жодних свідоцтв, а відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 р. № 90) надання вказаних висновків не належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Свідоцтво про державну реєстрацію дез. засоба залишаємо і вносимо зміни до тендерної документації, а саме: або Лист від МОЗ , про внесення даного дезінфікуючого засобу до реєстру дез. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №908 від 03.07.2006, Постанови Кабінету Міністрів України №178 від 14.03.2018 та Наказу Міністерства охорони здоров'я України № 739 від 06.11.2006 дані засоби повинні бути належним чином перевірені і внесені до офіційного державного реєстру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо сертифікатів ІSO 9001 та ІSO 14001

Номер: 34ee795236c34f2b973841970769a757
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b4
Назва: щодо сертифікатів ІSO 9001 та ІSO 14001
Вимога:
Вимогами тендерної документації передбачено, що учасник має надати копії сертифікатів на ІSO 9001 та ІSO 14001 та підтверджуючого документу щорічного технічного нагляду та підтвердження чинності його дії на зазначений (вказаний) період сертифікації. Проте вказана вимога є дискримінаційною, оскільки учасники, які отримали сертифікати у 2019 чи 2020 роках не проходили щорічного технічного нагляду і відповідно не можуть надати відповідні документи. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 17021- 1:2015 Оцінка відповідності – Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту. Даний стандарт опубліковано Міжнародною організацією для встановлення єдиних вимог до органів оцінки відповідності систем менеджменту (ISO 17021). Підтверджуючи відповідність стандарту, органи з сертифікації визнаються на державних і міжнародних ринках та гарантують якість наданих послуг. Нижче, наведено витяги з даного стандарту, щодо порядку проведення сертифікації і термінів сертифікаційного періоду. - Інформація щодо сертифікаційної діяльності та вимог - це створення усіх необхідних умов для проведення аудитів, включаючи надання документації для перевіряння і забезпечення доступу до всіх процесів і ділянок, записів і персоналу для первинної сертифікації, наглядання, повторної сертифікації та вирішення скарг; - За умови наявності вимог конкретної галузевої схеми сертифікації, тривалість циклу сертифікації може бути іншою ніж три роки. - Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації. - Орган з сертифікації повинен спланувати свою діяльність щодо наглядання таким чином, щоб на регулярній основі проводити моніторинг репрезентативних об’єктів і функцій, які охоплені сферою системи менеджменту, а також враховувати зміни у сертифікованого підприємства і його системи менеджменту. Наглядовий аудит Наглядові аудити - це аудити на місці, повні аудити системи, які повинні плануватися разом з іншими діями щодо наглядання таким чином, щоб орган з сертифікації був в змозі підтримувати упевненість в тому, що сертифікована система менеджменту підприємства продовжує відповідати вимогам у періоди між повторними сертифікаційними аудитами. - Орган з сертифікації повинен призупинити сертифікацію у випадках: - сертифікована система менеджменту підприємства постійно або суттєво не відповідає вимогам сертифікації, зокрема вимогам щодо ефективності системи менеджменту, - сертифіковане підприємство не дозволяє проводити наглядові аудити або повторні сертифікаційні аудити з необхідною періодичністю; - сертифіковане підприємство добровільно подало прохання щодо призупинення. - Під час призупинення, сертифікація системи менеджменту підприємства є тимчасово недійсною. - Орган з сертифікації повинен поновити призупинену сертифікацію, якщо проблемне питання, результатом якого є призупинення, вирішено. Неспроможність вирішити проблемне питання, результатом якого є призупинення, в терміни, встановлені органом з сертифікації, має своїм результатом скасування сертифікації або скорочення сфери сертифікації. Враховуючи вище наведені витяги з пунктів стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 повідомляємо, що сертифікат на системи менеджменту видається терміном на 3 роки за умови щорічного підтвердження (наглядових аудитів). Наглядові аудити протягом цього трирічного періоду дають змогу підтвердити наявність що підприємство відповідає вимогам сертифікації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо надання Страхового сертифікату до Договору

Номер: 5a262dd18f7f419fbc2686012af3782f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b3
Назва: Щодо надання Страхового сертифікату до Договору
Вимога:
Учасник має надати "Копію договору страхування Учасника цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, затверджених Постанови КМУ від 16.11.2002р. № 1788. та оригінал Страхового сертифікату до Договору". Проте вимога щодо надання "Страхового сертифікату до Договору" є дискримінаційною та незаконною, оскільки вказаною постановою КМУ від 16.11.2002р. № 1788 Страховий сертифікат не передбачений, а передбачено лише Договір обов'язкового страхування, та затверджена його типова форма у додатку 2. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: на розгляді, щодо внесення змін ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо погодження інспектором по охороні навколишнього природного середовища санітарного паспорту

Номер: a6bc90adf8c845c0b596effae31c816f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b2
Назва: Щодо погодження інспектором по охороні навколишнього природного середовища санітарного паспорту
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо погодження інспектором по охороні навколишнього природного середовища санітарного паспорту на складське приміщення, оскільки згідно листа-роз'яснення це не належить до компетенції Інспекції.
Вирішення: Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у cnoci6, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) е центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується i координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних pecypciв i який реалізує державну політику iз здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення i охорони природних pecypciв. Відповідно до покладених на Держекоінспекцію та її територіальні органи завдань та в межах їх повноважень не передбачено погодження Держекоінспекцією та и територіальними органами зберігання пестицидів на складі. Більше того, в п. 2 Положення про Державну екологічну інспекцію зазначається: Держекоінспекція у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законами України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства. Враховуючи вищевикладене, повноваження у Держекоінспекції та її територіальних органах у погодженні санітарних пacnopтів на право одержання, зберігання i застосування пестицидів відсутні. Відповідно п 5.1.21. Державні санітарні правила ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві». Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві. Зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта (Додаток N 4). Паспортизація здійснюється щорічно. Відповідно до Додатку № 4 Державні санітарні правила ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві». Затверджена форма санітарного паспорту - САНІТАРНИЙ ПАСПОРТ на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив. В зазначеній формі визначено «ПОГОДЖЕННЯ» Інспектора по охороні навколишнього природного середовища тому санітарний паспорт на складські приміщення без погодження його з інспектором по oxopоні навколишнього природного середовища є недійсним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо сан паспортів на автотранспорт

Номер: 3b2ccc1e1809499593964e5423a0e84d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007768-b.b1
Назва: Щодо сан паспортів на автотранспорт
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "санітарні паспорти на автотранспорт, який буде задіяний щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, завірені належним чином або інший відповідний документ на автотранспорт, відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві»." Відповідно до листів ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві та ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України" санітарні паспорти на автотранспорт ці державні установи не видають. У додатку 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" затверджено форму "Санітарного паспорта на право одержання і зберігання пестицидів та мінеральних добрив", інших санітарних паспортів не передбачено.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Санітарні паспорти на автотранспорт надаються відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» санітарним лікарем структурних підрозділів МОЗ та належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Нормативні акти, якими регламентується надання санітарного паспорту: Закон України від 24.02.1994 №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» стаття 25, Закон України від 02.03.1995 №86/95-ВР «Про пестициди і агрохімікати» статті 11, 16-3, Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 03.08.1998 №1, пункти 4.1, 4.5. При цьому, повідомляємо, що у випадку ненадання Учасником того чи іншого документа у складі тендерної пропозиції, ним може бути надано довідку в довільній формі з відповідними обґрунтуваннями його ненадання.
Статус вимоги: Відхилено