-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Севофлуран (Sevoflurane); Ізофлуран (Isoflurane); Кетамін (Ketamine); Пропофол (Propofol); Атракуріуму бесилат (Atracurium); Тіопентал (Thiopental))
згідно технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3)
Завершена
1 157 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 787.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 787.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 16:27 - 28.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
6a1a346b6d4648ee9e1cffeae60d82ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007443-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога наркоз.docx 22.04.2020 12:33
Дата подачі:
22.04.2020 12:33
Вирішення:
На Вашу вимогу тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У таблиці, що містить Додаток 3 Тендерної документації замовником було вказано перелік лікарських засобів (МНН та найменування товару). Найменування товару, а саме – Ізофлуран, Кетамін було вказано для прикладу, оскільки учасники можуть надавати еквівалент товару.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації:«*Еквівалентом (аналогом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, в якому якість, діюча речовина препарату (міжнародна непатентована назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково до Додатку 3 порівняльну характеристику (в довільній формі) запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних вимогах з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника». Отже, при поданні своїх тендерних пропозицій учасники повинні брати за основу МНН товару, а не найменування лікарського засобу.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації передбачено: «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівельProZorro.»
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст.3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесення такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпечення мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник співпрацює безпосередньо з виробником (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Насьогодні для закупівлі лікарських засобів не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Додатково звертаємо увагу на вже завершені процедури закупівлі: UA-2020-03-20-000709-с; UA-2019-05-22-000596-с; UA-2019-09-16-000596-а; UA2020-02-28-000509-с; UA-2020-03-10-001864-а , що мають аналогічні МНН і торгові марки та відбулися без питань і вимог. Також виділені Вами препарати не є лише у одного виробника.
Зважаючи на вищевикладене, тендерний комітет не вбачає жодних підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено