-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015–22210000-5 Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали (газети, журнали, періодичні видання, на друге півріччя 2020 року)
Торги не відбулися
64 693.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 324.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 324.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 16:23 - 03.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Стосовно Тендерної Документації
Номер:
7e41f42d775b4839968620288dfe733e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-002330-c.b5
Назва:
Стосовно Тендерної Документації
Вимога:
Просимо надати остаточний список адрес постачання видань періодичних визначених в технічний специфікації, це потрібно для складання пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2020 15:55
Вирішення:
В проект договору будуть внесені відповідні зміни з додаванням списку адрес постачання періодичних видань для складання пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно Тендерної Документації Код за ДК 021:2015–22210000-5 Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали (газети, журнали, періодичні видання, на друге півріччя 2020 року)
Номер:
f8519935e9d0412d9c2119e279632a7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-002330-c.b4
Назва:
Стосовно Тендерної Документації Код за ДК 021:2015–22210000-5 Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали (газети, журнали, періодичні видання, на друге півріччя 2020 року)
Вимога:
З метою полегшення підготовки до торгів, збільшення кола учасників та створення конкурентного середовища, що призведе до зменшення вартості закупівлі та економії бюджетних коштів, просимо викласти Тендерну документацію у форматі “.doc”, “.docx”. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2020 14:54
Вирішення:
Законодавством встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, замовником розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Враховуючи вищевикладене замовником не порушено норми законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.05.2020 16:31
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно Тендерної Документації
Номер:
dff8e727aba14016a7af50a42bea6c0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-002330-c.b3
Назва:
Стосовно Тендерної Документації
Вимога:
Шановний, Замовник! В тендерній документації стососно ст 16 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору (сторінка 9-10 ТД) зазначена необхідність надання відгуку по виконаному Договору не раніше квітня 2020 року. Як що договір виконано рік, 2 року....по тому і є внаявності Відгук який відповідає ТД та підтверджує наявність досвіду виконання і датований датою закінчення повного виконання Договору або більш пізнішою датою до 1 січня 2020 року то - ВИМОГА надання відгуку на дату не раніше квітня 2020 року має обмежувальний та дискримінаційний характер. Вимагаємо виключити з ТД вимогу "не раніше квітня 2020 року"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 22:23
Вирішення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Замовник має право вимагати в Учасників, в тому числі, й один договір як аналогічний. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Успішне та якісне виконання аналогічного договору за кошти державного бюджету України або місцевих бюджетів дає змогу Замовнику здійснити перевірку виконання договору через електрону систему PROZZORO.
Таким чином, враховуючи здійснення замовником попередньої оплати за бюджетні кошти, надання відгуку (ів) не раніше квітня 2020 року обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами факту якісного та позитивного виконання умов договору в тому числі в режимі реального часу. Враховуючи вищевикладене замовником не порушено норми законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.05.2020 16:31
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно тендерної документації
Номер:
8959c03d8fcb4f029caa5cfb18a7d5e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-002330-c.b2
Назва:
Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши Тендерну Документацію, а саме Додаток 3. "Проект Договору про закупівлю", маємо зауваження, стосовно невідповідності предмету закупівлі (код за за ДК 021:2015- 22200000-5 « Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали»- ЦЕ ТОВАР, а Ви надаєте Договір №__на передплату періодичних видань- ЦЕ послуги, що відповідають код за ДК 021:2015 79980000-7 Послуги з передплати та доставки друкованих видань. Також лід зауважити стосовно використання термінів, а саме Постанова КМУ № 1070 від 04.12.2020 року передбачає попередню оплату (бухгалтерську процедуру) в разі закупівлі ......періодичних видань (ТОВАРУ)— на строк (попередньої оплати- примітка) не більше 12 місяців, а не передплати ( ПОДПИСКИ - послуги). Також стосовно Тарифи на послуги приймання передплати та доставку періодичних видань затверджених наказами Міністерства інфраструктури України стосуються предмету закупівлі код за ДК 021:2015 79980000-7 та КВЕД- 53.10 Діяльність національної пошти. Тому яким чином це має відношення до закупівлі ТОВАРУ до ціноутворення якого застосовується Законом України «Про ціни та ціноутворення» ні кому не зрозуміло крім працівників АТ "УКРПОШТА". Враховующи вище наведене вимагаю:
1. Проект договору привести до единої термінології з предметом закупівлі, та внести відповідні зміни в ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 22:01
Вирішення:
Передплата періодичних видань — це попередній збір замовлень на товар: періодичні видання (газети, журнали), багатотомні книжкові видання (серії) та інші продукти що, мають видаватися (виготовлятися) в майбутньому з попередньою повною чи частковою оплатою за товари, здійснена до (а не після) отримання цих товарів, що в свою чергу служить гарантією того, що покупець дійсно зацікавлений в операції купівлі-продажу.
Відповідно до пункту 5 Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі", якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
При цьому відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Звертаємо увагу, що зазначені в проекті договору істотні умови, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів. Тому вносити зміни до проекту договору на даному етапі не має потреби.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.05.2020 16:31
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно Тендерної документації
Номер:
f648edd33af840baae87da58d6a4a872
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-002330-c.b1
Назва:
Стосовно Тендерної документації
Вимога:
З метою полегшення підготовки до торгів, збільшення кола учасників та створення конкурентного середовища, що призведе до зменьшення вартості закупівлі та економії бюджетних коштів, просимо викласти Тендерну документацію у форматі “.doc”, “.docx”. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 20:37
Вирішення:
Законодавством встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, замовником розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Враховуючи вищевикладене замовником не порушено норми законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.05.2020 16:31