• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (автоматичні вимикачі та рубильники)

автоматичні вимикачі та рубильники

Завершена

13 675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 16:14 - 14.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: ffc4c831d4064f0da7acc9f502b99e60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-007185-b.b1
Назва: Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі має законне право на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників. Нами було встановлено, що положення тендерної документації (далі – ТД) містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. // Додаток 4 до тендерної документації «Обсяги поставки та технічні вимоги» в позиціях 27-43, 45, 47 та 49 лоту № 1 містить дискримінаційні вимоги в технічних характеристиках предмету закупівлі, які передбачають надання автоматичних вимикачів з конкретними габаритними розмірами, зазначеними у таблиці «Габаритні розміри, установчі розміри та вагові показники серії e.industrial.ukm S-SL», а також вимогу, що «Вимикачі автоматичні повинні відповідати типу та розмірам, вказаних у вищенаведеній специфікації» (див. с. 23 ТД). // Силові автоматичні вимикачі, незалежно від виробника та країни походження, виготовляються у корпусі, який може мати незначні відхилення за габаритними розмірами. Дані розміри обумовлені вимогами стандарту ДСТУ EN 60947-2, який регламентує мінімальну міжфазну відстань, дистанцію між розімкнутими силовими контактами та інші параметри, які напряму впливають на функціонал вимикача. Дотримання вимог стандарту є достатнім для забезпечення стабільної роботи пристрою та виконання основної функції – захисту мережі від струмів перевантаження та короткого замикання. Тож хочемо зазначити, що відхилення за габаритними розмірами є у кожного виробника силових вимикачів, але за умови дотримання всіх вимог діючого стандарту EN 60947-2, вони ніяк не впливають на технічні характеристики вимикача та його функції, тож не можуть вважатися якісними характеристиками. // Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» п. 3 розділ 2 ст. 22 встановлено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".». Розділ 4 ст. 22 Закону встановлює, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Вказавши конкретні габаритні розміри автоматичних вимикачів Замовник обмежує коло учасників та запобігає добросовісній конкуренції серед учасників. Зауваження, наведене на с. 25 ТД «Учасник відкритих торгів може запропонувати на відкриті торги еквівалент предмету закупівлі. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вимогах.» неможливо застосовувати до габаритних розмірів, оскільки не існує критеріїв, які саме розміри, менші або більші, є не гіршими, ніж ті, що вимагаються тендерною документацією. // Цими дискримінаційними вимогами Замовник порушив п. 4 розділ 1 ст. 22, розділ 3 ст. 5, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». // Просимо Вас розглянути нашу вимогу та внести зміни до Тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги щодо габаритних розмірів автоматичних вимикачів з урахуванням вищевказаного. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Стосовно того, що положення Тендерної документації містять дискримінаційний характер, що порушує права та законні інтереси потенційного учасника процедури повідомляємо наступне. Формування та вимоги Тендерної документації щодо предмету закупівлі відбувається враховуючи потреби Замовника та аналізу вже проведених закупівель з метою допущення ефективного використання предмету закупівлі (автоматичні вимикачі та рубильники). Відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015р. Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином, Замовник має право самостійно визначати параметри, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Та посилання на окремі характеристики предмета закупівлі не є доказом дискримінаційних вимог. А лише конкретизують, встановлюють характеристики предмета закупівлі, який має показники, які вказані в тендерній документації. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Крім того, в тендерній документації зазначено, що учасник відкритих торгів може запропонувати на відкриті торги еквівалент предмету закупівлі. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вимогах. Враховуючи вищевикладене, відсутні будь-які обмеження та дискримінація щодо потенційної участі Учасників торгів. Крім того, враховуючи специфіку роботи енергетичних компаній, зокрема обслуговування довгих кабельних ліній електропередачі, із струмопровідною жилою з алюмінієвого сплаву, которыые мають більший переріз чим кабель із струмопровідною жилою з міді для забезпечення одній і той-же пропускної спроможності.Відповідно Кабель з алюмінієвими жилами вимагають для підключення наконечники більшого розміру.Автоматичні вимикачі деяких Китайських, Корейських а так-же Європейських виробників расчитаны на підключення в основному мідною кабельною провідниковою продукцією, що дозволяє виготовлення автоматичних вимикачів до 63А, а іноді і до 100А в менших кабаритах.Ці автоматичні вимикачі непридатні для використання АТ "Житомиробленерго".Також, хочемо відмітити, що роблячи заміну автоматичного вимикача, що вийшов з ладу, на повний аналог (використовуваний у минулому) не спричиняє за собою додаткових витрат за часом і грошових коштів. Адаптація автоматів малого габариту вимагає придбання додаткових перехідних шин, що спричиняє за собою зрештою до удорощення і знижує загальну надійність з'єднань.Не оперативне усунення аварій внаслідок відсутності перехідних шин, наконечників і інших комплектів адаптації також негативно відображається на споживачах (лікарнях, школах, комунальних підприємствах).
Статус вимоги: Відхилено