-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)
Завершена
14 660 495.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 303.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 303.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 16:05 - 13.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог
Номер:
2f0228bf76294104a819fc5c791fd3ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.b1
Назва:
Вимога внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Ознайомившись з Додатком №3 до тендерної документації, ми, як учасник, що має намір подавати свою пропозицію в даний конкурс, помітили, що деякі вимоги є дискримінаційними та економічно не доцільними, а саме:
1) наявність в позиції 1 (моноблок) вимог до чипсету «не гірше Q370» має дискримінаційні вимоги, так як вказує на лише одного виробника чипсетів Intel, звужує коло учасників та не дає змоги надати більш економічно вигідну пропозицію з використанням технологій АМD без погіршення основних характеристик та функціоналу в цілому. Присутність цієї вимоги призводить до дискримінації потенційних учасників, та не оптимального витрачання державних коштів.
2) наявність у позиції 2 та 3 (ноутбуки) вимог щодо розмірів та ваги має дискримінаційну складову, так як саме такі параметри вказують на моделі ноутбуків лише одного виробника, а саме – HP Inc (HP ProBook 450 G7 та HP 250 G7 відповідно). Різниця в міліметрах та грамах (від зазначених) в ноутбуках інших виробників ні яким чином не вплине ні на ергономіку, ні на функціонал пристроїв, які в свою чергу, також легко вміщуються у сумку під розмір 15,6 (ця вимога також присутня в документації); Присутність цієї вимоги призводить до дискримінації потенційних учасників, та не оптимального витрачання державних коштів;
3) В позиції 3 (ноутбуки) вимога щодо наявності оптичного приводу є невиправданою, т. як оптичні приводи є морально застарілими і, як правило, ніколи не використовуються користувачами. Тому багато виробників вже відмовились від комплектування своїх ноутбуків такими компонентами. Всі операції щодо встановлення програмного забезпечення або передачі/трансляції контенту з успіхом може бути виконано завдяки існуючому функціоналу, а саме USB- та бездротових інтерфейсів, значно зменшуючи вартість пристрою (ноутбуку). Присутність цієї вимоги призводить до дискримінації потенційних учасників, та не оптимального витрачання державних коштів;
Враховуючи все вище згадане, вимагаємо внести правки та прибрати всі дискримінаційні, економічно не доцільні вимоги, щоб провести дану закупівлю максимально відкрито та прозоро
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2020 13:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020 року) передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання вказаної вимоги в документації міститься Додаток № 3, в якому наведено детальний, повний і виключний перелік вимог до предмета закупівлі.
Перед підготовкою технічних характеристик предмета закупівлі для проведення процедури закупівлі Замовником було проведено дослідження ринку і з’ясовано, що у більшості відомих виробників є моделі з відповідними характеристиками, а товар широко представлений у продажу.
Стосовно чіпсету та оптичного приводу вимога не є дискримінаційною так як вони лише конкретизують бажані характеристики предмета закупівлі.
Стосовно габаритних розмірів буде внесено зміни в тендерну документацію.
Зважаючи на те, що головними принципами публічних закупівель є ефективне використання державних коштів, створення рівних конкурентних умов для всіх учасників закупівлі, Замовник має на меті провести закупівлю якісного сучасного товару за участі широкого кола учасників.
Тому Ваша вимога буде задоволена частково.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету Замовника під час оцінки тендерних пропозицій (ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b).
Номер:
818beb5782f24d47bcd4d0ef21342f84
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.b8
Назва:
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету Замовника під час оцінки тендерних пропозицій (ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b).
Скарга:
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro UA-2020-04-16-007024-b, ID у Prozorro ee6daca01d2f44f6ba13da4268b6044e з тендерною документацією, у відповідності до якої Служба судової охорони (далі – Замовник) оголосило про проведення торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)» (далі – Тендерна документація).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ КИТ» (далі – Скаржник) надала свою тендерну пропозицію у відповідності до умов Тендерної документації.
Рішенням Служби судової охорони віл 26.05.2020 року, оформленого Протоколом розгляду, тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ», ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та ТОВ "С І Е Л" були відхилені у відповідності до статті 30 Закону.
Тендерні пропозиції інших Учасників (Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" та ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ") були допущені до аукціону у відповідності до Протоколу розгляду.
У відповідності до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Уважно ознайомившись з вищевказаними рішеннями Замовника (у вигляді Протоколу розгляду) на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)» Скаржник вважає, що вищевказане Рішення Замовника (у вигляді Протоколу розгляду) є безпідставним та не законим та просимо скасувати Службу судової охорони скасувати рішення прийнятті ним по процедурі закупівлі – «Код ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)» (UA-2020-04-16-007024-b, ID у Prozorro ee6daca01d2f44f6ba13da4268b6044e) на підставах, які визначені в Скарзі за № 01/20-К-110 від 29.05.2020 року (що додається)
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 29.05.2020 17:28
- СКАРГА.PDF 29.05.2020 17:28
- Acer - Вывод СЭС.pdf 29.05.2020 17:28
- UA-2020-04-16-007024-b-qualifications.pdf 29.05.2020 17:28
- sign.p7s 29.05.2020 17:29
- Пояснення до скарги.PDF 16.06.2020 15:46
- рішення від 02.06.2020 № 10834 + лист Замовнику.pdf 03.06.2020 13:34
- інформація про перенесення розгляду скарги від 29 травня 2020 № UA-2020-04-16-007024-b.b8.pdf 17.06.2020 23:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 № 12177.pdf 22.06.2020 17:00
- рішення від 19.06.2020 № 12177.pdf 25.06.2020 00:23
- Пояснення по суті скарги.docx 12.06.2020 14:14
- Пояснення по суті скарги.pdf 12.06.2020 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2020 17:28
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 13:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.06.2020 00:23
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л»
Номер:
20b2152e9b2244098d9072a9c5d324cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.b6
Назва:
Щодо скасування рішення Замовника
щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л»
Вимога:
На етапі прекваліфікації за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «С І Е Л» визнавши, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та не допустити до оцінки шляхом проведення електронного аукціону.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
1. Вимоги замовника: Розділ ІІІ пункт 2 «Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 Розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначені в підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку.» Документи учасника: Учасником було надано забезпечення тендерної пропозиції з порушенням вимог п.п. 2.1. (замість зобов’язання відшкодувати на рахунок Служби судової охорони, вказано – на рахунок Міністерства оборони України).
Щодо цієї причини для дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л» повідомляємо наступне: АТ «РВС БАНК» було допущенно технічну описку у Гарантії та помилковим вказанням по тексту Гарантії «Міністерства оборони України».
Наголошуємо, що у Гарантії вказана ВСЯ необхідна ідентифікуюча Тендер інформація, яка унеможливлює неоднозначне розуміння чи тлумачення щодо Замовника закупівлі, а саме, реквізити протоколу із рішенням про затвердження тендерної документації, номер оголошення про проведення відкритих торгів, який є унікальним і неповторним, банківські реквізити Бенефіціара та вказане посилання за яким на веб-порталі Уповноваженого органу розміщена всі інформація щодо Тендеру.
Отже, у Гарантії вказана ВСЯ необхідна і вичерпна інформація, згідно із тендерною документацією та Положенням, і підстави для визнання її недійсною або такою, що не відповідає законодавству України і тендерній документації – ВІДСУТНІ.
Лист АТ «РВС БАНК» з поясненнями та виправлена банківська гарантія додається.
2. Вимоги замовника: Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 3 «Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).» Документи учасника: Учасником надано копії попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Щодо цієї причини дискваліфікації нашої пропозиції зауважуємо, що в Додатку № 2 Таблиці 1 пункт 3 тендерної документації, який було наведено Замовником указано: «Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (кольорова скан-копія з оригіналу заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або кольорова скан-копія з оригіналу листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист – відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Таким чином, оскільки сканований документ згідно тендерної документації є скан-КОПІЄЮ з оригіналу, то й завіряється він як копія, згідно вимог тендерної документації. Спираючись на вищенаведене оформлення скан-КОПІЙ ОРИГІНАЛІВ попередньо укладенного договору та відгуку, що був наданий ТОВ «С І Е Л», як копій, повністю відповідає вимогам тендерної документації.
При цитуванні цього пункту у протоколі, сполучення «кольорова скан-копія» Замовником було видалено, що розцінюється Учасником, як маніпулювання Замовника, метою якого є штучна дискваліфікація Учасника ТОВ «С І Е Л».
3. Вимоги замовника: Додаток № 2 Таблиця 3 пункт 2 «Оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити наступну інформацію: - технічні характеристики запропонованого товару (технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу (part number)) та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 3); - іншу інформацію, яка стосується предмету закупівлі.» Документи учасника: Учасником надано оригінал довідки, з технічним описом запропонованого товару, в якій не зазначено артикулу (part number). Вимоги замовника: Додаток № 3 Технічні та кількісні характеристики «Персональний комп’ютер» пункт 14 «Корпус: - All in One.» Документи учасника: Запропонований учасником системний блок Lenovo TC M920q 10RT*** з монітором TIO24Gen3 10QY*** - це два окремі пристрої Вимоги замовника: Додаток № 3 Технічні та кількісні характеристики «Ноутбук» пункт 14 «14. Вага не більше 1.8 кг.» Документи учасника: Вага запропонованого учасником Lenovo ThinkPad E15 20 RE*** становить 1,9 кг.
Щодо конфігурації моноблоку повідомляємо: монітором TIO24Gen3 10QY*** має позаду спеціальний відсік (опис та фото додається) для системного блоку, завдяки якому монітор та системний блок стають одним пристроєм та набувають статусу моноблоку All in One.
Така конфігурація моноблоку є покращеною характеристикою, оскільки при виходу зі строю монітору чи системного блоку цього моноблоку, інший пристрій можна перепідключити та продовжувати використовувати.
Таким чином запропонована конфігурація не тільки повністю відповідає вимогам тендерної документації, а й має більш кращі характеристики.
Щодо ваги запропонованого ноутбуку Lenovo ThinkPad E15 20 RE***, яка становить 1,9 кг, що на 100 г перевищує встановлену вимогою тендерної документації, зазначаємо, що ця різниця ніяким чином не впливає на продуктивність ноутбуку та ноутбук повністю сумісний з сумкою 15,6 дюймів.
Виходячи з вищевикладеного, Служба судової охорони:
- не мала підстав визнати тендерну пропозиції ТОВ «С І Е Л» як такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо Замовника: скасувати рішення про те, що тендерна пропозиція ТОВ «С І Е Л» не відповідає вимогам тендерної документації та допустити її до оцінки шляхом проведення електронного аукціону
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.05.2020 16:34
- Lenovo TiO 24 Gen 3.pdf 29.05.2020 16:34
Дата подачі:
29.05.2020 16:34
Опис причини скасування:
Не додано всі документи
Дата скасування:
29.05.2020 16:37
Вимога
Без відповіді
Щодо скасування рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л»
Номер:
fff414a864544b93a250db272b40e17e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.b7
Назва:
Щодо скасування рішення Замовника
щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л»
Вимога:
На етапі прекваліфікації за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «С І Е Л» визнавши, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та не допустити до оцінки шляхом проведення електронного аукціону.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
1. Вимоги замовника: Розділ ІІІ пункт 2 «Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 Розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначені в підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку.» Документи учасника: Учасником було надано забезпечення тендерної пропозиції з порушенням вимог п.п. 2.1. (замість зобов’язання відшкодувати на рахунок Служби судової охорони, вказано – на рахунок Міністерства оборони України).
Щодо цієї причини для дискваліфікації Учасника ТОВ «С І Е Л» повідомляємо наступне: АТ «РВС БАНК» було допущенно технічну описку у Гарантії та помилковим вказанням по тексту Гарантії «Міністерства оборони України».
Наголошуємо, що у Гарантії вказана ВСЯ необхідна ідентифікуюча Тендер інформація, яка унеможливлює неоднозначне розуміння чи тлумачення щодо Замовника закупівлі, а саме, реквізити протоколу із рішенням про затвердження тендерної документації, номер оголошення про проведення відкритих торгів, який є унікальним і неповторним, банківські реквізити Бенефіціара та вказане посилання за яким на веб-порталі Уповноваженого органу розміщена всі інформація щодо Тендеру.
Отже, у Гарантії вказана ВСЯ необхідна і вичерпна інформація, згідно із тендерною документацією та Положенням, і підстави для визнання її недійсною або такою, що не відповідає законодавству України і тендерній документації – ВІДСУТНІ.
Лист АТ «РВС БАНК» з поясненнями та виправлена банківська гарантія додається.
2. Вимоги замовника: Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 3 «Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).» Документи учасника: Учасником надано копії попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Щодо цієї причини дискваліфікації нашої пропозиції зауважуємо, що в Додатку № 2 Таблиці 1 пункт 3 тендерної документації, який було наведено Замовником указано: «Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (кольорова скан-копія з оригіналу заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або кольорова скан-копія з оригіналу листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист – відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Таким чином, оскільки сканований документ згідно тендерної документації є скан-КОПІЄЮ з оригіналу, то й завіряється він як копія, згідно вимог тендерної документації. Спираючись на вищенаведене оформлення скан-КОПІЙ ОРИГІНАЛІВ попередньо укладенного договору та відгуку, що був наданий ТОВ «С І Е Л», як копій, повністю відповідає вимогам тендерної документації.
При цитуванні цього пункту у протоколі, сполучення «кольорова скан-копія» Замовником було видалено, що розцінюється Учасником, як маніпулювання Замовника, метою якого є штучна дискваліфікація Учасника ТОВ «С І Е Л».
3. Вимоги замовника: Додаток № 2 Таблиця 3 пункт 2 «Оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити наступну інформацію: - технічні характеристики запропонованого товару (технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу (part number)) та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 3); - іншу інформацію, яка стосується предмету закупівлі.» Документи учасника: Учасником надано оригінал довідки, з технічним описом запропонованого товару, в якій не зазначено артикулу (part number). Вимоги замовника: Додаток № 3 Технічні та кількісні характеристики «Персональний комп’ютер» пункт 14 «Корпус: - All in One.» Документи учасника: Запропонований учасником системний блок Lenovo TC M920q 10RT*** з монітором TIO24Gen3 10QY*** - це два окремі пристрої Вимоги замовника: Додаток № 3 Технічні та кількісні характеристики «Ноутбук» пункт 14 «14. Вага не більше 1.8 кг.» Документи учасника: Вага запропонованого учасником Lenovo ThinkPad E15 20 RE*** становить 1,9 кг.
Щодо конфігурації моноблоку повідомляємо: монітором TIO24Gen3 10QY*** має позаду спеціальний відсік (опис та фото додається) для системного блоку, завдяки якому монітор та системний блок стають одним пристроєм та набувають статусу моноблоку All in One.
Така конфігурація моноблоку є покращеною характеристикою, оскільки при виходу зі строю монітору чи системного блоку цього моноблоку, інший пристрій можна перепідключити та продовжувати використовувати.
Таким чином запропонована конфігурація не тільки повністю відповідає вимогам тендерної документації, а й має більш кращі характеристики.
Щодо ваги запропонованого ноутбуку Lenovo ThinkPad E15 20 RE***, яка становить 1,9 кг, що на 100 г перевищує встановлену вимогою тендерної документації, зазначаємо, що ця різниця ніяким чином не впливає на продуктивність ноутбуку та ноутбук повністю сумісний з сумкою 15,6 дюймів.
Виходячи з вищевикладеного, Служба судової охорони:
- не мала підстав визнати тендерну пропозиції ТОВ «С І Е Л» як такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо Замовника: скасувати рішення про те, що тендерна пропозиція ТОВ «С І Е Л» не відповідає вимогам тендерної документації та допустити її до оцінки шляхом проведення електронного аукціону
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.05.2020 16:37
- Lenovo TiO 24 Gen 3.pdf 29.05.2020 16:37
- Відповідь РВС Банк_page-0001.pdf 29.05.2020 16:37
- RE_Банковская_гарант.zip 29.05.2020 16:37
Дата подачі:
29.05.2020 16:37
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Номер:
9fba6197144a429097060a6f445b77ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.b5
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Вимога:
Ознайомившись з рішеннями Замовника, оформленого ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b на закупівлю «код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Код ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)» з приводу ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» вважаємо, що вищевказане Рішення Замовника не відповідає нормам чинного законодавства України та підлягає скасуванню з наступних підстав:
Замовник вказує у своєму вищевказаному Рішенні, що ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надало документ у відповідності до умов Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. документації з інформацією про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України. Однак ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» в складі своєї тендерної пропозиції надала інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України в документі «довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», що не може бути порушенням умов Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. документації. Слід зауважити, що умовами Додатку № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. тендерної документації не було визначено окремих вимог до авторизованого сервісного центру. Наприклад, що учасник повинен надати інформацію саме про авторизаційні центри виробника від свого імені.
На думку ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» ви, як Замовник, помилково не звернули увагу на документ «довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та просимо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b (в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та допустити до аукціону ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Також просимо звернути уваги, що у учасника, ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ", в складі тендерної пропозиції відсутній документ на виконання умов Додаток № 2 Таблиця 3 пункт 2 п.п. 2.2 документації Замовника, в якому підтверджується, що у ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" є в наявності або відсутній сервісний центр із зазначенням адреси та контактних даних (власних або на договірних засадах), що є порушенням такої умови документації Замовника, та тендерна пропозиція ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" має бути відхилена Замовником, на нашу думку.
Просимо опублікувати відповідь на даний лист на веб-порталі Уповноваженого органу до 28.05.2020 року включно для запобігання оскарження з нашої сторони по даній процедурі закупівлі згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 27.05.2020 20:12
Дата подачі:
27.05.2020 20:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 5 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Оголошення про проведення процедури закупівлі по коду ДК 021:2015 – 30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук) та тендерну документацію було оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 16.04.2020 року. Так як закупівля створена до 19.04.2020 року, тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 року) – (далі – Закон).
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ч. 2 цієї ж статті Закону, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України, які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару, який є предметом закупівлі. Оригінал гарантійного листа, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), про наявність власної автоматизованої системи прийому, обліку і обробки вхідних звернень з можливістю створення заявки на гарантійний ремонт техніки та відстеження статусу виконання звернення.);
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (оригінал довідки у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання предмету закупівлі та для виконання умов договору (відповідно до тендерної документації замовника));
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (кольорова скан-копія з оригіналу заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або кольорова скан-копія з оригіналу листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист – відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання (відповідно до тендерної документації Замовника)).
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатком № 2 вимагалось «Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України, які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару, який є предметом закупівлі.». Вами не було надано довідки, яка вимагалась тендерною документацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Cтосовно сування рішення Замовника
Номер:
5ad826b6f587475cbfea0f1b89418160
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.a4
Назва:
Cтосовно сування рішення Замовника
Вимога:
Щодо скасування рішення Замовника (ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування рішення Замовника.PDF 27.05.2020 19:48
Дата подачі:
27.05.2020 19:48
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 5 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Оголошення про проведення процедури закупівлі по коду ДК 021:2015 – 30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук) та тендерну документацію було оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 16.04.2020 року. Так як закупівля створена до 19.04.2020 року, тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 року) – (далі – Закон).
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатком № 2 вимагалось «Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України, які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару, який є предметом закупівлі.». ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ", у складі своєї тендерної пропозиції, надав довідку на підтвердження вищезазначеної вимоги (назва файлу – Документи згідно таблиці 1 (Додаток 2).pdf).
Пунктом 2.2. Таблиці 3 Додатку № 2 вимагалось «Оригінал довідки, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), про наявність сервісних центрів із зазначенням адреси та контактних даних (власних або на договірних засадах).». ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ", у складі своєї тендерної пропозиції, надав гарантійний лист, в якому зазначає, що гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого обладнання здійснюють авторизовані виробником сервісні центри на території України, що підтверджується авторизаційним листом про повноваження від виробника та довідкою від учасника ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" з переліком сервісних центрів (назва файлу – Документи згідно таблиці 3 (Додаток 2).pdf)
2. Статтею 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
В тендерній документації зазначено, що Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами).
Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), принципал (аплікант, наказодавець) - особа, зазначена в гарантії як така, яка має зобов'язання за базовими відносинами, що забезпечуються такою гарантією. В свою чергу, базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
В гарантії від 15.05.2020 року № 10347/20-ТГ вказано, що принципал: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ».
Виходячи з вищевказаного, гарантія оформлена відповідно до вимог тендерної документації.
3. Пунктом 2.3 Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації, вимагалось «Оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити наступну інформацію: - технічні характеристики запропонованого товару (технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу (part number)) та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 3);». Замовником не вимагалось надання артикулу на додатковий (супутній) товар (тросик із кодовим замком до ноутбука, сумка, тощо).
Отримана відповідь на запит замовника, від 28.05.2020 року щодо сумісності ноутбука DELL Vostro 5590 (NJ5107PVN5590EMEA01 2101-08) з зовнішнім оптичним приводом DVD RW Dell Slim, від ТОВ «Делл Україна» підтверджує, що запропонований компанією ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» в складі ноутбуку оптичний привід має інтерфейс підключенням USB та є сумісним з усіма пристроями, які обладнанні такими типами підключення, в тому числі із ноутбуком DELL Vostro 5590 (NJ5107PVN5590EMEA01 2101-08)
4. Пунктом 2.3 Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації, вимагалось «Оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити наступну інформацію: - технічні характеристики запропонованого товару (технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу (part number)) та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 3);». Замовником не вимагалось надання артикулу на додатковий (супутній) товар (тросик із кодовим замком до ноутбука, сумка, тощо).
У технічних вимогах тендерної документації не зазначено, що оптичний привід має бути вбудованим та, що сумка, миша та тросик із кодовим замком до ноутбуку повинен бути обов’язково від виробника запропонованого обладнання.
Отримана відповідь на запит замовника, від 28.05.2020 року, щодо перевірки гарантії, від «Асер Сейлз Інтернешіонал СА» повідомляє, що щоб здійснити перевірку гарантії запропонованого обладнання потрібно перейти за посиланням customercsre.acer та ввести серійний номер обладнання, після чого отримати дату виробництва обладнання та термін гарантії.
Звертаємо Вашу увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися, через електронну систему закупівель, до замовника за роз’ясненням або оскарженням вимог тендерної документації (ч. 1 ст. 23 Закону).
Вимоги тендерної документації Вами не були оскаржені, під час періоду уточнень, що говорить про прийняття умов, визначених замовником, та готовність надання відповідного пакету документів під час подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Стосовно скасування рішення Замовника
Номер:
2ebbbac65c8345598c8febd1694516c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.a2
Назва:
Стосовно скасування рішення Замовника
Вимога:
Щодо скасування рішення Замовника під час оцінки тендерних пропозицій (ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних
пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 27.05.2020 18:14
Дата подачі:
27.05.2020 18:14
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 5 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Оголошення про проведення процедури закупівлі по коду ДК 021:2015 – 30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук) та тендерну документацію було оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 16.04.2020 року. Так як закупівля створена до 19.04.2020 року, тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020 року) – (далі – Закон).
По суті Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
1.) Надана Вами довідка, що містить інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України, які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару, який є предметом закупівлі (пункт 1 Таблиця 1 Додаток № 2) не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання недостовірної інформації, так як вказаний Вами авторизований сервісний центр не є авторизованим та не входить до переліку авторизованих сервісних центрів групи компаній НР з ремонту обладнання торгової марки НР (інформаційний лист REG NO: 3468/INF/2020).
Замовником у тендерній документації чітко прописано, перелік та умови надання документів учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.».
Звертаємо Вашу увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися, через електронну систему закупівель, до замовника за роз’ясненням або оскарженням вимог тендерної документації (ч. 1 ст. 23 Закону).
Вимоги тендерної документації Вами не були оскаржені, під час періоду уточнень, що говорить про прийняття умов, визначених замовником, та готовність надання відповідного пакету документів під час подання тендерної пропозиції.
2). Згідно частини 3 статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17, надається в довільній формі. Відповідно до Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації «Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен у складі пропозиції надати інформацію про відсутність підстав в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її наявності та використання).». Вами у складі тендерної пропозиції не було надано інформації в довільній формі про відсутність підстави передбаченою частиною другою статті 17 Закону. Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації наведений виключний перелік формальних (несуттєвих) помилок з описом та прикладами, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Ненадання документу, який вимагається тендерною документацію, не входить до даного переліку, тому Вашу тендерну пропозиції було відхилено на стадії прекваліфікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Номер:
7a51699e1e3e4ab5a4d4ec9e2c6e94df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-007024-b.c3
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Вимога:
Ознайомившись з рішеннями Замовника, оформленого ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b на закупівлю «код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Код ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер (моноблок) та ноутбук)» з приводу ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» вважаємо, що вищевказане Рішення Замовника не відповідає нормам чинного законодавства України та підлягає скасуванню з наступних підстав:
Замовник вказує у своєму вищевказаному Рішенні, що ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надало документ у відповідності до умов Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. документації з інформацією про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України. Однак ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» в складі своєї тендерної пропозиції надала інформацію про наявність авторизованого сервісного центру (центрів) на території України в документі «довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», що не може бути порушенням умов Додаток № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. документації. Слід зауважити, що умовами Додатку № 2 Таблиця 1 пункт 1 п.п. 1.1. тендерної документації не було визначено окремих вимог до авторизованого сервісного центру. Наприклад, що учасник повинен надати інформацію саме про авторизаційні центри виробника від свого імені.
На думку ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» ви, як Замовник, помилково не звернули увагу на документ «довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та просимо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 року по закупівлі UA-2020-04-16-007024-b (в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та допустити до аукціону ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Також просимо звернути уваги, що у учасника, ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ", в складі тендерної пропозиції відсутній документ на виконання умов Додаток № 2 Таблиця 3 пункт 2 п.п. 2.2 документації Замовника, в якому підтверджується, що у ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" є в наявності або відсутній сервісний центр із зазначенням адреси та контактних даних (власних або на договірних засадах), що є порушенням такої умови документації Замовника, та тендерна пропозиція ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" має бути відхилена Замовником, на нашу думку.
Просимо опублікувати відповідь на даний лист на веб-порталі Уповноваженого органу до 28.08.2020 року включно для запобігання оскарження з нашої сторони по даній процедурі закупівлі згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 18:54
Опис причини скасування:
помилка в даті надання відповіді від Замовника
Дата скасування:
27.05.2020 20:11