• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплект для стентування стентом без лікарського покриття) (НК 024:2019 код 53616 - Стент для коронарних артерій металевий непокритий; 47732 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; 35094 - Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий; 17846 - Одноразовий судинний напрямний катетер; 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 15:05 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 98f3e346639f40f685d734db24914285
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-003240-a.b1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-16-003240-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-04-16-003240-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: На сьогодні в Україні існує як мінімум 2 виробника, продукти яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації. З огляду на це, відсутня необхідність у внесенні змін до медико-технічних вимог. Тендерному комітету медико-технічні вимоги надають лікарі, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань. Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Відповідно до законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Посилання на те, що Вами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним документам, яка порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об’єднання предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах, є виключно непідтвердженими та необґрунтованими припущеннями.
Статус вимоги: Відхилено