• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )

Завершена

651 197.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 511.97 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 14:58 - 03.05.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Щодо незаконного визначення переможця

Номер: 15f2dab88d47443aac3a2eaa20575543
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.c8
Назва: Щодо незаконного визначення переможця
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги з дератизації та дезінсекції)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-001750-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. За результатами торгів Замовник прийняв пропозицію учасника ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039), та повідомив про намір укласти договір на закупівлю (протокол розгляду тендерних пропозицій № 168 від 14.05.2020 р). Опрацювавши документи, що подані ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції, було встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Скаржник не може погодитися з рішеннями тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема: 1. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати «копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності». Окрім того, вимогу ТОВ «ЕМПЕКС» (UA-2020-04-16-001750-c.b4) щодо вилучення з тендерної документації вимоги щодо надання саме ПОСВІДЧЕНЬ, а не «довідок» чи «документів», Замовник відхилив і наголосив на наданні саме посвідчень про проходження навчання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на сторінках 50-53 надано ДОВІДКИ про проходження навчання. Таким чином ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації замовника, а отже тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 2. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати довідку у довільній формі про наявність не менше П’ЯТИ працівників, їх кваліфікації та копії підтверджуючих документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на стор. 1-2 надано Довідку №27/03-3 від 24.04.2020 року із зазначенням шести дезінфекторів, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг. Проте навіть копії Довідки, а не посвідчення, про навчання основам дезінфекційної діяльності ТОВ «Укрбіоекологія» не надано на дезінфектора Матицин Андрій Ігорович та Мішин (Какун) Дмитро Григорович. Таким чином Довідки про навчання основам дезінфекційної діяльності (стор. 50-53) були надані лише на 4-х дезінфекторів, а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації і тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 3. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав обов’язкову наявність у штаті учасника лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів та наказів про призначення). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» у файлі «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації» на стор. 62-63 надано копію диплому та посвідчень гр. Слободкіна В.І., що датовані ще 1963 та 1968 роками, які не свідчать що гр. Слободкін В.І. має лікарську спеціалізацію «Епідеміологія» та має право працювати на посаді лікаря-епідеміолога. Оскільки, у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» та наказу МОЗ України від 22.02.2019р № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» (п. 11) «Лікарі, які протягом року після закінчення п’ятирічного строку з дати попередньої атестації не виявили бажання і не подали документи на чергову атестацію, та лікарі, яким за рішенням атестаційної комісії відмовлено в атестації або присвоєнні (підтвердженні) кваліфікаційної категорії, підлягають атестації на визначення знань та практичних навичок з підтвердженням звання «лікар-спеціаліст» після проходження стажування.» Відповідно до вказаних нормативно-правових актів усі лікарі зобов’язані кожні 5 років підтверджувати свою спеціалізацію та рівень кваліфікації. Таким чином документи, що видані у 1963 та 1968 роках не підтверджують лікарської спеціальності гр. Слободкіна В.І., а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги Тендерної документації Замовника. 4. У п.4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію ліцензії та/або дозволу на провадження певного виду діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством. У відповідності до ч.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Замовник вимагав від учасників мати у штаті лікаря-епідеміолога, а отже учасник повинен мати ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю. Відповідні роз’яснення МОЗ України 14.06.2018р були надані ТОВ «ЕМПЕКС» у листі, що додається. Оскільки ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики, то учасник не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція має бути відхилена. 5. У п.11 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати Погодження маршруту руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів з департаментом Національної поліції України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «5. Інші документи» у складі якого на стор. 59 розміщено Погодження маршруту руху. Проте, при перевірці погодження за QR-кодом в реєстрі Нацполіції розміщується зовсім інше Погодження з № 2019-13853001-8605НВ, а при перевірці за номером погодження такий документ взагалі відсутній. Вказаний факт та інші може свідчити про фальсифікування документів тендерної пропозиції учасником. Оскільки надане Погодження маршруту руху не підтверджується в електронному реєстрі, а також у ньому зазначено отримувачем вантажу іншу юридичну особу (п. 7.1), а не особу Замовника, то тендерна пропозиція ТОВ «Укрбіоекологія» має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації 6. У пп. 2 п. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати санітарний паспорт на автотранспорт, який буде задіяний до предмету закупівлі. У файлі «1. Перелік документів, щодо наявності МТБ» на стор. 20-21 ТОВ «Укрбіоекологія» надано копії санітарних паспортів виданих Голосіївським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України». Водночас, у листі ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 18.03.2019р № 772 вказано, що видача санітарних паспортів не належить до повноважень вказаної установи, а у відповіді Голосіївського міжрайонного відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 30.04.2020 №298 вказано, що санітарні паспорти на транспорт ТОВ «Укрбіоекологія» не дійсні і не видавалися. Таким чином учасник у складі тендерної пропозиції надав не дійсні документи, а отже не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція мала бути відхилена. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», що підтверджується наведеними фактами та документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та порушення прав Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Опис причини скасування: У зв'язку з прийняттям не продовжувати оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.05.2020 12:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.05.2020 20:52
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Щодо незаконного визначення переможця

Номер: 10e6be57a6e74c55b414bceb1b6322be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.c7
Назва: Щодо незаконного визначення переможця
Вимога:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги з дератизації та дезінсекції)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-001750-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. За результатами торгів Замовник прийняв пропозицію учасника ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039), та повідомив про намір укласти договір на закупівлю (протокол розгляду тендерних пропозицій № 168 від 14.05.2020 р). Опрацювавши документи, що подані ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції, було встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Скаржник не може погодитися з рішеннями тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема: 1. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати «копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності». Окрім того, вимогу ТОВ «ЕМПЕКС» (UA-2020-04-16-001750-c.b4) щодо вилучення з тендерної документації вимоги щодо надання саме ПОСВІДЧЕНЬ, а не «довідок» чи «документів», Замовник відхилив і наголосив на наданні саме посвідчень про проходження навчання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на сторінках 50-53 надано ДОВІДКИ про проходження навчання. Таким чином ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації замовника, а отже тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 2. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати довідку у довільній формі про наявність не менше П’ЯТИ працівників, їх кваліфікації та копії підтверджуючих документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на стор. 1-2 надано Довідку №27/03-3 від 24.04.2020 року із зазначенням шести дезінфекторів, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг. Проте навіть копії Довідки, а не посвідчення, про навчання основам дезінфекційної діяльності ТОВ «Укрбіоекологія» не надано на дезінфектора Матицин Андрій Ігорович та Мішин (Какун) Дмитро Григорович. Таким чином Довідки про навчання основам дезінфекційної діяльності (стор. 50-53) були надані лише на 4-х дезінфекторів, а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації і тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 3. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав обов’язкову наявність у штаті учасника лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів та наказів про призначення). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» у файлі «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації» на стор. 62-63 надано копію диплому та посвідчень гр. Слободкіна В.І., що датовані ще 1963 та 1968 роками, які не свідчать що гр. Слободкін В.І. має лікарську спеціалізацію «Епідеміологія» та має право працювати на посаді лікаря-епідеміолога. Оскільки, у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» та наказу МОЗ України від 22.02.2019р № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» (п. 11) «Лікарі, які протягом року після закінчення п’ятирічного строку з дати попередньої атестації не виявили бажання і не подали документи на чергову атестацію, та лікарі, яким за рішенням атестаційної комісії відмовлено в атестації або присвоєнні (підтвердженні) кваліфікаційної категорії, підлягають атестації на визначення знань та практичних навичок з підтвердженням звання «лікар-спеціаліст» після проходження стажування.» Відповідно до вказаних нормативно-правових актів усі лікарі зобов’язані кожні 5 років підтверджувати свою спеціалізацію та рівень кваліфікації. Таким чином документи, що видані у 1963 та 1968 роках не підтверджують лікарської спеціальності гр. Слободкіна В.І., а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги Тендерної документації Замовника. 4. У п.4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію ліцензії та/або дозволу на провадження певного виду діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством. У відповідності до ч.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Замовник вимагав від учасників мати у штаті лікаря-епідеміолога, а отже учасник повинен мати ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю. Відповідні роз’яснення МОЗ України 14.06.2018р були надані ТОВ «ЕМПЕКС» у листі, що додається. Оскільки ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики, то учасник не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція має бути відхилена. 5. У п.11 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати Погодження маршруту руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів з департаментом Національної поліції України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «5. Інші документи» у складі якого на стор. 59 розміщено Погодження маршруту руху. Проте, при перевірці погодження за QR-кодом в реєстрі Нацполіції розміщується зовсім інше Погодження з № 2019-13853001-8605НВ, а при перевірці за номером погодження такий документ взагалі відсутній. Вказаний факт та інші може свідчити про фальсифікування документів тендерної пропозиції учасником. Оскільки надане Погодження маршруту руху не підтверджується в електронному реєстрі, а також у ньому зазначено отримувачем вантажу іншу юридичну особу (п. 7.1), а не особу Замовника, то тендерна пропозиція ТОВ «Укрбіоекологія» має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації 6. У пп. 2 п. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати санітарний паспорт на автотранспорт, який буде задіяний до предмету закупівлі. У файлі «1. Перелік документів, щодо наявності МТБ» на стор. 20-21 ТОВ «Укрбіоекологія» надано копії санітарних паспортів виданих Голосіївським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України». Водночас, у листі ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 18.03.2019р № 772 вказано, що видача санітарних паспортів не належить до повноважень вказаної установи, а у відповіді Голосіївського міжрайонного відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 30.04.2020 №298 вказано, що санітарні паспорти на транспорт ТОВ «Укрбіоекологія» не дійсні і не видавалися. Таким чином учасник у складі тендерної пропозиції надав не дійсні документи, а отже не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція мала бути відхилена. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», що підтверджується наведеними фактами та документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та порушення прав Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів. Вимагаємо скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та рішення про намір укласти договір
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Додаток 1, п. 22 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції

Номер: 7914831f537d44398f5b1b939d8b0c67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b6
Назва: Додаток 1, п. 22 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції
Вимога:
У п. 22 Переліку документів вказано, що учасник має надати "Копію договору страхування Учасника цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, затверджених Постанови КМУ від 16.11.2002р. № 1788. та оригінал Страхового сертифікату до Договору". Проте вимога щодо надання "Страхового сертифікату до Договору" є дискримінаційною та незаконною, оскільки вказаною постановою КМУ від 16.11.2002р. № 1788 Страховий сертифікат не передбачений, а передбачено лише Договір обов'язкового страхування, та затверджена його типова форма у додатку 2. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – ЗУ) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з ч 3. ст. 22 ЗУ Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, згідно п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації, було зазначено, що Учасники завантажують у складі тендерної пропозиції Копію договору страхування Учасника цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, затверджених Постанови КМУ від 16.11.2002р. № 1788. та оригінал страхового сертифікату до Договору. Страховий сертифікат - документ, котрий видається страховим товариством страхувальнику, який засвідчує, що страхування було здійснено і що був виданий поліс. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

пп. 2.1 п. 2 додатку 1 щодо лікаря-епідеміолога

Номер: 6354c1b0cd7f4e93867eb95beb322f3e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b5
Назва: пп. 2.1 п. 2 додатку 1 щодо лікаря-епідеміолога
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу про Обов’язкову наявність в штатному розписі лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів, копії наказів про призначення), оскільки вказана вимога не стосується предмету закупівлі. У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики лікаря – дезінфекціоніста та лікаря-епідеміолога, зокрема: 7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень. 8. ЛІКАР-ЕПІДЕМІОЛОГ Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд. Бере участь у проведенні протиепідемічних заходів. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Застосовує сучасні методи профілактики інфекційних та паразитарних хвороб. Бере активну участь в поширенні знань з профілактики інфекційних захворювань серед населення. Керує роботою середнього медичного персоналу. Веде лікарську документацію. Постійно удосконалює свій професійний рівень. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тексту пп.2.1., п. 2 Дод. 1, чи внести зміни до цього підпункту і після слів лікаря-епідеміолога доповнити словами "або лікаря-дезінфекціоніста". У разі відмови Замовника вилучити дискримінаційні вимоги із тендерної документації ми обов'язково подамо скаргу до Антимонопольного комітету для поновлення наших прав на добросовісну конкуренцію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовник вимагає від учасників, зокрема подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати замовник, є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто, Замовник має право на власний розсуд визначати кількість працівників відповідної кваліфікації та вимагати документальне підтвердження цієї кваліфікації, знань та досвіду. Організатором дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт повинен бути лікар - дезінфекціоніст або лікар-епідеміолог з відповідною освітою та кваліфікацією, що є підтвердженням його знань та досвіду у даній сфері діяльності. Зважаючи на значний обсяг робіт, які будуть проводитись на території та в приміщеннях Замовника, вважаємо правомірною вимогу про наявність у штаті підприємства лікаря - епідеміолога. 1. Лікар – епідеміолог необхідний для того (зауважимо - мова не йде про медичну практику), щоб здійснювати наступні функції: - здійснює консультативно-методичну функцію; - участь у проведенні протиепідемічних заходів вразі виявлення спалаху в межах території та приміщень Змовника; - участь в поширенні знань з профілактики та запобіганню виникнення інфекційних захворювань серед населення; - планування роботи та проведення аналізу результатів своєї діяльності, щодо профілактики поширення епідемічних хвороб; - контролює виконання функціональних обов’язків дезінфекторів (що є дуже важливим); - контролює дотримання виконання дезінфекторами інструкцій щодо застосування препаратів (що є дуже важливим). Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 щодо посвідчень про навчання дезсправі

Номер: ca63897cde9c47bfb16edfde9c4295f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b4
Назва: пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 щодо посвідчень про навчання дезсправі
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності". Навчання основам дезінфекційної справи здійснюється ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України" і після його закінчення видається Довідка, а не посвідчення. У зв'язку з цим вимагаємо слово "посвідчення" замінити словом "довідка" або "документ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.17 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. Документом, що підтверджує кваліфікацію дезінфекторів відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 березня 2002 р. № 117, є посвідчення про відповідне навчання у лабораторних центрах МОЗ України. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо санітарного паспорту на автотранспорт

Номер: 7f56ff71fcf54e9a865436ce134f8894
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b3
Назва: пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо санітарного паспорту на автотранспорт
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "санітарні паспорти на автотранспорт, який буде задіяний щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, завірені належним чином або інший відповідний документ на автотранспорт, відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві»." Відповідно до листів ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві та ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України" санітарні паспорти на автотранспорт ці державні установи не видають. У додатку 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" затверджено форму "Санітарного паспорта на право одержання і зберігання пестицидів та мінеральних добрив", інших санітарних паспортів не передбачено.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Санітарні паспорти на автотранспорт надаються відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» санітарним лікарем структурних підрозділів МОЗ та належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Нормативні акти, якими регламентується надання санітарного паспорту: Закон України від 24.02.1994 №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» стаття 25, Закон України від 02.03.1995 №86/95-ВР «Про пестициди і агрохімікати» статті 11, 16-3, Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 03.08.1998 №1, пункти 4.1, 4.5. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо висновку держсанепідекспертизи

Номер: 1bd4c4637d0b4c31bf0eca6dbd7c4b99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b2
Назва: пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо висновку держсанепідекспертизи
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "(обов’язково надається кольорова скан-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України щодо використання офісного приміщення за призначенням)". Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 р. № 90) надання вказаних висновків не належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Водночас лабораторні центри МОЗ України проводять санітарно-епідеміологічні обстеження об'єктів та складається відповідний Акт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи- це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам, вимогам безпеки для здоров’я і життям людини, затверджується головним державним лікарем, вимоги якого є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи. Висновок Державної санітарно- епідеміологічної експертизи дає змогу оцінити Учасника (суб’єкта господарювання), що проводять дезінфекційні, дезінсекційні та дератизаційні роботи. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо погодження сан паспорта

Номер: 200771f68e414e919f0da7cead5a0d19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-001750-c.b1
Назва: пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо погодження сан паспорта
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо погодження інспектором по охороні навколишнього природного середовища санітарного паспорту на складське приміщення, оскільки згідно листа-роз'яснення це не належить до компетенції Інспекції.
Вирішення: Відповідно до п 5.1.21. Державних санітарних правил ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві. Зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта (Додаток N 4 до Державних санітарних правил). Паспортизація здійснюється щорічно. У Додатку № 4 до Державних санітарних правил ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджена форма санітарного паспорту на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив. В зазначеній формі визначено «ПОГОДЖЕННЯ» Інспектора по охороні навколишнього природного середовища. Тому санітарний паспорт на складські приміщення без погодження його з інспектором по oxopоні навколишнього природного середовища є недійсним. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.05.2020 12:01