• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 14:47 - 01.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 57761932fd5948b6b3fa534a9ab6f2a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-005288-b.c5
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Щодо неправомірного визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2020 10:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.06.2020 21:57
Автор: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Виталий Бодак +380931472100 nikovit2019@gmail.com
Вимога
Вирішена

Наказу МОН № 283 від 23.03.2018

Номер: 2c2fb37389264c5488fb871697090be5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-005288-b.b4
Назва: Наказу МОН № 283 від 23.03.2018
Вимога:
Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесемо зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b28c81c68d00456da09b92fc032dda14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-005288-b.b3
Назва: Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація щодо закупівлі Шкільні меблі ДК 021:2015 – 39160000-1 містить вимогу, яка саме обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до Тендерної документації Ви вимагаєте надати копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником,Вказану вимогу суб’єктам господарської діяльності неможливо виконати, адже період отримання вказаного свідоцтва відповідно до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» складає не менше ніж 45 днів, а строк на подачу пропозицій є на порядок меншим . Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва . Також, при отриманні Свідоцтва передбачається зазначення чітких характеристик товару, при їх зміні – вимоги стають нікчемні, що свідчить про можливість їх отримання під конкретного виробника. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики товару, що будуть предметом закупівлі. Інститут модернізації змісту освіти надає роз’яснення про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Вимоги про обов’язкову наявність таких свідоцтв у виробників не встановлено жодним нормативним актом чинного законодавства України та суперечить європейським нормам, які взяла на себе Україна в рамках Зони вільної торгівлі. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Рішенням Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації) було встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. Тому, вважаємо, що вимога про наявність в учасників Свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства, а саме виключити із тендерної документації вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесемо зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам

Номер: 21be4270c6a8438cacf4984c0264a99a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-005288-b.b2
Назва: щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику, щодо вашої вимоги про надання копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником;звертаю Вашу увагу на наступне: Згідно Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»,а саме: п.1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Тобто є гриф "затверджено" або "рекомендовано",гриф "щодо визнання педагоічним вимогам"-відсутній. Також згідно п 2.3. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що МАЮТЬ ВИКЛЮЧНІ ПРАВА на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. За проханням автора (виробника) навчально-наочних ігрових посібників на підставі рішення Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників лист-клопотання до Інституту може подавати Державний музей іграшки. Тому згідно вище зазначеного прошу Вас видалити данну вимогу з тендерної документації або дати обгрунтоване пояснення чому саме Ви встановили цю вимогу тільки до наборів лічильного матеріалу?набори лічильного матеріалу захищені чиїмось авторським правом на використання?З чим пов язана така вибірковість? Якщо Вам так кортить отримати данний документ, який не має ніякого відношення до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» то чому би не встановити цю вимогу до всіх позицій,що плануються до закупівлі? Шановний Замовнику,перед тим как оголошувати Закупівлю і опубліковувати тендерну документацію,явно не Вами підготовлену рекомендую її (тендерну документацію)уважно читати,тому що якщо би Ви самі готували ТД та як цього вимагає закон та дійсно затверджували її(ТД) на засіданні тендерного комітету,то Ви би зрозуміли які там прописані дискримінаційні вимоги та які там наявні безглузді вимоги,щодо надання тих чи інших документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесемо зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо копії Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару;

Номер: 35a92dee2b184bbbb304daae5bf02c27
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-005288-b.b1
Назва: щодо копії Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару;
Вимога:
Шановний Замовнику,прошу Вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації,а саме : "копія Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару"; та "копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів та на лотки F1 для зберігання, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів"; Не чекайте скаргу до АМКУ. Також рекомендую переглянути закупівлю UA-2020-04-09-003927-b яку оголосив ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ в якій подана скарга на повністю ідентичні дискримінаційні вимоги.(додам Вам файл зі скаргою для ознайомлення)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесемо зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено