• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плівка флюорографічна медична

Торги відмінено

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 13:39 - 21.04.2020 13:43
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 37a2f9eecaab417490108465ad9fdb8a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002307-a.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п. 6 Додатку 2 учасник протягом 1 (однієї) доби з дати закінчення аукціону повинен надати Замовнику особисто форму «Цінова пропозиція» із зазначенням ціни за результатами аукціону. У разі відсутності в учасника пропозиції з остаточною ціною протягом доби після аукціону, Замовник залишає за собою право відхилити дану пропозицію. Ми добре розуміємо, що ця процедура допорогова, в той же час згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, Замовник для даної Закупівлі вирішив використати електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ), до складу якої згідно Закону входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Окрім того, згідно п. 5 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі - Інструкція), усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ. Отже вимога про надання форми «Цінова пропозиція» із зазначенням ціни за результатами аукціону особисто Замовнику щонайменше не відповідає вищезазначеним вимогам законодавства, зокрема, п. 5 Інструкції. Окрім того, зазначена вимога є невиваженою та нераціональною як з огляду на мету цієї дії та її значимість для Закупівлі в цілому, так і з точки зору тих заходів, які наразі вживаються на загальнодержавному рівні та спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. Замість того, щоб використати для вищезгаданої мети ЕСЗ, що відповідало б і Закону, і Інструкції, Замовник, будучи лікувальним закладом, де в першу чергу повинні б були опікуватись питаннями запобігання поширенню хвороби, навпаки створює умови для зайвих та непотрібних контактувань, лише для того, щоб особисто передати один аркуш паперу, від якого, відверто кажучи, аж нічого не залежить для проведення даної Закупівлі. Однак, вочевидь, питання не в цьому, а в тому, що дана вимога, яка опосередковує дискримінаційний підхід до учасників за територіальною (географічною) ознакою, покликана забезпечити закупівлю конкретної продукції у конкретного постачальника (чи постачальників), що вочевидь знаходяться неподалік від місцезнаходження самого Замовника. Так, абсолютно впевнено можна стверджувати, що виконати таку умову можуть лише суб’єкти господарювання, які знаходяться та/або безпосередньо здійснюють свою діяльність за місцезнаходженням Замовника (його територіально-адміністративним районом). А зайвим підтвердженням зазначеному висновку є умова за п. 4 Додатку 2 про те, що доставка із залученням Перевізників Замовником не передбачається, яка є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію й надає переваги одним учасникам, що мають власний автотранспорт, порівняно з іншими, які не мають власного транспорту, а користуються послугами з перевезення та/або транспортно-експедиційними послугами. При цьому використання для поставки товару власних транспортних засобів чи послуг професійних перевізників жодним чином не впливає на здатність виконати умови договору поставки товару в цілому. Враховуючи викладене вище, пропонуємо не витрачати час на надання розвернутих виправдань щодо права замовника визначати умови закупівлі на власний розсуд, а провести процедуру закупівлі дійсно на засадах прозорості, ефективності, недискримінації учасників та викорінення корупційних зловживань, та, зокрема, вилучити із Додатку 2 вищезгадані умови (п. 4 та п. 6 загальних вимог ТЗ).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що, у зв’язку із вступом у дію 19.04.2020 року нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п. 5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення, у Замовника відсутнє право закінчувати розпочату процедуру відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Отже, дана закупівля підлягає відміні.
Статус вимоги: Відхилено