-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Чай, кавовий напій
Завершена
19 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 98.75 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 12:25 - 17.04.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
225770bad8f547689f7191e5cc4e8b3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-001712-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
У складі тендерної пропозиції не надано договір з виробником або дилером який здійснює поставку товару по території України(Замовник чая Україна Анлета ЛТД м.Київ Дарницький бульвар 13 кв 14) В зв’язку з не дотриманням технічних вимог ФОП Гончаренко В.Л. потрібно дискваліфікувати.
Крім цього прошу враховувати дискваліфікацію ФОП Сидоревич необґрунтованою, а саме:
1 З приводу санітарних паспортів, Згідно закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів набрав чинності 20.09.2016 року оформлення санітарних паспортів не передбачено.
2 З приводу акту дезінфекції даний документ маємо, розміщений в складі пропозиції
3 З приводу медичної книжка в складі документів на тендер, є медична книжка з медичною картою з відміткою лікарів, ФОП Нігай надає послуги по оренді автотранспорту, а директор Сидоревич Є.М. завжди в автомобілі та має оформлену медичну книжку в установленому порядку,
4 Договір оренди склада розміщений в складі пропозиції та в договорі вказано запис регістрації Деснянським РДА 21.02.2007 за номером 206600000000\39\2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 15:54
Вирішення:
Стосовно Вашого твердження про недотримання технічних вимог ФОП Гончаренко В.Л., повідомляємо наступне.
Умовами закупівлі вимагалось на товар, що виробляється в Україні, надати договір з виробником або дилером. В своїй пропозиції ФОП Гончаренко В.Л. запропонував чай, що вироблений в Грузії, а отже умовами закупівлі надання договору з виробником або дилером, на зазначений товар, не вимагалось, а отже і підстави дискваліфікувати ФОП Гончаренко В.Л. відсутні.
Стосовно Вашого твердження, що дискваліфікація ФОП Сидоревич Є.М. є необґрунтованою, повідомляємо наступне.
1) Дійсно, вимогами закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції від 20.09.2016 року, оформлення санітарних паспортів не передбачено, про те і не містяться положення щодо скасування необхідності оформлення санітарного паспорту. В той же час, вимогами інших нормативних документів, зокрема пп.12.3 п. 12 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.02.98 за № 128/2568, п. 4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 № 298\227, передбачена необхідність наявності санітарного паспорту.
2) Умовами закупівлі вимагалось надання акта на проведення дезінфекції автомобіля, чинного на момент подання пропозицій. Вами в своїй пропозиції надано акт на проведення дезінфекції автомобіля від 02.03.2020, в той же час, відповідно до п.194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПін 5781-91) дезінфекція транспорту, що перевозить харчові продукти проводиться по мірі необхідності, але не рідше ніж один раз на 10 днів. Таким чином, Вами в документах закупівлі не надано акта на проведення дезінфекції автомобіля, чинного на момент подання пропозицій.
3) Відповідно до п. 1 Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою КМУ від 23.05.01 № 559, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту) підлягають обов’язковому медичному огляду з видачою їм особистих медичних книжок, крім того відповідно до пп. 12.4 п. 12 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.02.98 за № 128/2568, водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. В матеріалах пропозиції Вами надано договір надання послуг з перевезення, а не оренди автомобіля, укладеного з ФОП Нігай Г.А., а отже Нігай Г.А., або водій який працює у ФОП Нігай Г.А. повинні мати медичну книжку, про те її, у своїй пропозиції, Вами не надано.
4) Умовами закупівлі вимагалось, що у разі найму оренди складського приміщення крім договору оренди необхідно надати документи власника які підтверджують його право власності. Проте, Вами у своїй пропозиції зазначених документів не надано. В договорі оренди складу, розміщеному в складі пропозиції, дійсно існує запис, що ФОП Владецький Борис Михайлович зареєстрований як фізична-особа підприємець Деснянською РДА від 21.02.2007 запис № 2066000000 00/39/2, слід зазначити, що відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розміщеного на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) у ФОП Владецький Борис Михайлович номер запису: 2 066 000 0000 012912. Слід зазначити, що реєстрація фізичної особи-підприємця не є документом, який підтверджує його право власності на складське приміщення, а отже, зазначеного документу Вами у своїй пропозиції не надано.
Враховуючи викладене, дискваліфікація ФОП Сидоревич Є.М. є цілком обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2020 15:47