-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки вогнегасників (Джерело фінансування: Бюджет Пенсійного фонду України)
Відповідно до затвердженого кошторису на 2020 рік
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2020 11:24 - 22.04.2020 11:28
Вимога
Відхилено
підтвердження досвіду
Номер:
7ba354c1e6904e26a0aa7fccc9d4f468
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-16-001998-b.b1
Назва:
підтвердження досвіду
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-код ДК.pdf 06.05.2020 10:01
- Відповідь на вимогу 07.05.2020 13:15
Дата подачі:
06.05.2020 10:01
Вирішення:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області на Вашу вимогу повідомляє наступне.
Вашу пропозицію було відхилено на підставі п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 № 10 (із змінами) (далі – Інструкція).
На етапі розгляду пропозицій учасників, після автоматичного розкриття ЕСЗ всієї інформації, зазначеної в пропозиціях учасників та формування їх переліку у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни, замовником було прийнято рішення про відхилення поданої Вами пропозиції.
Щодо надання учасником у складі своєї пропозиції до кінцевого строку завершення подання пропозицій (28.04.2020) листа-згоди (складеного в довільній формі) з проектом Договору, викладеним в Додатку 3 Оголошення, зазначаємо.
1. Замовник підтверджує, що в складі поданої Вами пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій (28.04.2020) дійсно було надано лист-згоду (складеного в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 3 оголошення, що вимагалось замовником, відповідно до п. 4 Оголошення.
Щодо відхилення пропозиції Учасника, який на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надав договори, в яких Державний Класифікатор (ДК) предмета закупівлі не відповідає ДК 021:2015:50610000-4, зазначеному в п. 3.1. Оголошення замовника про проведення допорогової закупівлі, повідомляємо.
2. Відповідно до п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація …в тому числі: про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Так, в п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником на підтвердження кваліфікації учасників та способу їх підтвердження вимагалось від учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання).
Тобто, Замовником чітко було визначено, що учасник на підтвердження критерію досвіду виконання аналогічного договору повинен надати копію договору (договорів) щодо предмета закупівлі. Разом з тим, предмет закупівлі визначений в п. 3.1. оголошення (ДК 021:201550610000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання).
Перш ніж прийняти рішення про оголошення проведення процедури закупівлі Замовник (бюджетна установа) повинен запланувати допорогову закупівлю у додатку до річного плану та оприлюднити такий додаток або зміни до нього за наявності затвердження розпорядником коштів річного кошторису. Після затвердження кошторису всі виділені кошти розподіляються за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ) у відповідності до потреб конкретного Замовника.
Враховуючи потребу закупівлі послуг з заправки вогнегасників та наявність передбачених на це коштів, Замовником було заплановано проведення процедури з закупівлі цієї послуги саме за кодом ДК 021:2015:50610000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання з внесенням відповідної інформації до електронної системи.
Тому, Договори з закупівлі послуг, надані учасником в якості аналогічних, з предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015:50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, не відповідають вимозі Замовника, викладеній в п. 3.1. Оголошення та не приймаються Замовником як аналогічні.
З огляду на зазначене, замовником було прийнято рішення про те, що учасник ТОВ «Лугспецтехносервіс»» не підтвердив відповідність учасника зазначеним кваліфікаційним критеріям, відповідно до п. 4 Оголошення.
На підставі викладеного, Замовником було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції.
Начальник головного управління В. АЧКАСОВ
ПОГОДЖЕНО:
Начальник юридичного управління І. ГОРДУС
Заступник начальника управління –
начальник відділу господарського
обслуговування та матеріально-
технічного забезпечення № 1 управління
адміністративного забезпечення І. ФОКІНА
Заступник начальника управління –
Начальник відділу бухгалтерського обліку № 1
фінансово-економічного управління –
заступник головного бухгалтера Л. ПРИХОДЬКО
Заступник начальника відділу
договірної роботи
юридичного управління К. БУДЬОННА
Сергій Медведок, (057) 7050501
Статус вимоги:
Відхилено