-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Туалетний папір, рушники та серветки паперові
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
Завершена
5 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 750.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 17:43 - 29.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо технічних вимог
Номер:
cfb7cdb2f91545f095a9cfbdaf4e3514
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002263-c.a3
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
(Текст вимоги у прикріпленому файлі)
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши технічні вимоги документації закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники та серветки паперові) (код ДК 021:2015 - 33760000-5)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-15-002263-c), результати попередньої закупівлі № UA-2019-11-28-000216-a, проведеної ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (надалі – Замовник) на поставку аналогічних товарів, а саме, «Папір туалетний білий типу «Джамбо» (надалі – туалетний папір), а також дослідивши ринок цін на зазначену продукцію (відповідно до параметрів, зазначених Замовником) та сировину для її виготовлення, маємо вагомі підстави для припущення щодо виникнення в процесі здійснення даної закупівлі наступної ситуації: переможець запропонує двошаровий туалетний папір, а по факту поставить одношаровий або двошаровий, який не відповідає діючим в Україні нормативним актам щодо щільності (грамматури) пареру. Цьому сприяє відсутність в технічному завданні Замовника вимог щодо документального підтвердження якості запропонованої продукції (надання сертифікатів/паспортів якості, висновків ДСЕЕ тощо) та вимог щодо якості сировини, з якої виготовляється папір (марка та маса паперу площею 1 м2).
Також, відсутність даних вимог не дозволяє іншим учасникам закупівлі визначити, який саме Товар буде запропоновано переможцем, що порушує вимоги Закону України Про Публічні Закупівлі, зокрема Ст.5: здійснення публічних закупівель за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Для приведення документації закупівлі до вимог чинного законодавства (забезпечення відкритості та прозорості; добросовісної конкуренції), уникнення зазначеної вище ситуації та зважаючи на значний бюджет даної закупівлі, вимагаємо внести наступні зміни до документації закупівлі:
• Внести в документацію вимогу щодо документального підтвердження запропонованих характеристик та якості запропонованого Товару шляхом надання сертифікату/паспорту якості та висновку ДСЕЕ;
• Внести вимоги щодо відповідності продукції та сировини, з якої виготовляється запропонований Товар, вимогам діючих нормативних документів;
• Внести вимогу до сировини, з якої виготовляється запропонована продукція, щодо маси одного шару паперу площею 1 м2 для всіх найменувань товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Щодо_Усунення_Порушень.pdf 16.05.2020 11:17
Дата подачі:
16.05.2020 11:18
Вирішення:
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначені Замовником технічні характеристики Товару розроблені таким чином, щоб не звужувати коло потенційних учасників.
Вважаємо, що зазначені в Тендерній документації від 14.05.2020 №15-03-119 є достатніми для закупівлі якісного товару, який відповідає вимогам Замовника.
Також, відповідно до вимог пункту 4 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації від 14.05.2020 №15-03-119: «Разом з Товаром Постачальник надає Замовникові наступні документи:
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування Товару;
- копію сертифікату або паспорту якості (або іншого документу про якість), що виданий виробником Товару на кожне найменування Товару.»
Надання даних документів забезпечить належну якість запропонованого товару.
Пунктом 2.7 Проекту Договору передбачено, що «при прийманні товару здійснюється вхідний контроль за якістю згідно Пам’ятки керівникам структурних підрозділів ДП МА «Бориспіль» та стороннім організаціям, що працюють з ДП МА «Бориспіль» (порядок контролю якості товарів), яка наведена в Додатку №3 проекту Договору».
Отже контроль якості товарів та наявність необхідних документів здійснюється при прийманні товару на складі ДП МА «Бориспіль».
З огляду на викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Номер:
3c17d0ae9f3f4c2db89118b53d37a83c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002263-c.c2
Назва:
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі 09.05.2020 10:07
Дата подачі:
09.05.2020 10:07
Вирішення:
За результатами звернення внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Номер:
8091b5cb1a3e4f0b8fe21f171ca085ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002263-c.a1
Назва:
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2020 10:02
Опис причини скасування:
Не додано файл з вимогою
Дата скасування:
09.05.2020 10:05
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
bac73ddae91043029e1c2d40bed8ff67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002263-c.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг.rtf 26.06.2020 19:22
- Опис.pdf 26.06.2020 19:23
- Скарга ред.docx 26.06.2020 19:23
- Скарга.pdf 26.06.2020 19:23
- Платіжне доручення.pdf 26.06.2020 19:23
- Рішення від 02.07.2020 № 12911 (+лист Замовнику).pdf 02.07.2020 21:43
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10340.pdf 16.07.2020 22:42
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10453.pdf 17.07.2020 22:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2020 № 13962.pdf 21.07.2020 19:52
- Рішення від 20.07.2020 № 13962.pdf 23.07.2020 20:44
- 50-22-488.pdf 08.07.2020 17:34
- АМКУ__пояснення по суті скарги_туалетний папір _код доступу.doc 08.07.2020 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2020 19:23
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 21:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.07.2020 20:44
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
802265f4159544b4b4766c6f6bb9d5e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002263-c.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на недопущення до участі в аукціоні
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 29.06.2020 11:14
- Лист Укрпромтехнології.pdf 29.06.2020 11:14
- Платіжне.pdf 29.06.2020 11:14
- Повноваження.pdf 29.06.2020 11:15
- Пояснення АЛЬЯНС.pdf 29.06.2020 11:15
- рішення від 02.07.2020 № 12888+лист Замовнику.pdf 02.07.2020 22:23
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10248 .pdf 16.07.2020 22:28
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10471 .pdf 17.07.2020 22:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2020 №13945 .pdf 21.07.2020 20:28
- рішення від 20.07.2020 №13945 .pdf 23.07.2020 20:37
- 50-22-489.pdf 08.07.2020 17:36
- АМКУ__пояснення по суті скарги_туалетний папір _банківська гарантія.doc 08.07.2020 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2020 11:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 22:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.07.2020 20:37
Задовільнена:
Так