• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

1 459 548.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 919.10 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 16:46 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Скорих Андрія Івановича

Номер: 61b3bacd8a414e4eb5b8200c9e391097
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-003613-a.c2
Назва: Вимога щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Скорих Андрія Івановича
Вимога:
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі - відкриті торги: щодо незаконного визначення переможця закупівлі ФОП Скорих Андрія Івановича Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі-Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Так частиною 4 статті 33 Закону встановлено «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення» Відповідно до протоколу №3 від 12 травня 2020 року розгляду тендерних пропозицій Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства "Попаснянська Центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області" на закупівлю робіт «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» (Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-15-003613-a), визнано переможцем відкритих торгів Учасника ФОП Скорих Андрій Іванович. Вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Скорих Андрія Івановича не відповідає вимогам тендерної документації. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ФОП Скорих Андрій Іванович, зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника, вказаних в тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме: 1. У відповідності ч.1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати договірну ціну, локальні кошториси, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.» Учасник ФОП Скорих А.І. у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку (файл «кошторис») в якій застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку, 7,40 грн./люд.год., що порушує порядок встановлений "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Згідно п 6.1.5.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розмір кошторисного прибутку залежить від категорії складності об'єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт, тривалості будівництва, умов його фінансування тощо. Розмір кошторисного прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 Згідно п. 6.3.3 Зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників) Предмет закупівлі є «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» і згідно таблиці Е.1 відноситься до ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, з застосуванням усередненого показника для визначення розміру кошторисного прибутку є 6,80 грн./люд.год. (п.6 таблиці Е.1) (таблиця у доданих документах) Додатково було написано листа директору ТОВ «Лугекспертиза», як незалежній експертній організації в сфері будівництва (лист додається), з проханням дати оцінку правомірності застосування ФОП Скорих А.І. усередненого показника для визначення кошторисного прибутку 7,4 грн./люд.год., відповідь якого підтверджує, що ФОП Скорих А.І. при складанні кошторисної документації порушив порядок, встановлений "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (п. 6.3.3 Зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»), застосувавши усереднений показник для визначення кошторисного прибутку 7,4 грн./люд.год.(лист додається). На підставі викладеного просимо вжити заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - Відхилити тендерну пропозицію ФОП Скорих Андрій Іванович, як таку, що не відповідає тендерній документації; - Скасувати рішення тендерного комітету (протокол №3 від 12 травня 2020р. розгляду тендерних пропозицій) щодо визнання переможцем ФОП Скорих Андрій Іванович за предметом закупівлі «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник ” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» (Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-15-003613-a) - Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України. Додатки: - лист-запит ФОП Карпов В.Б. - лист-відповідь ТОВ «Лугексапертиза»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 5 ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна містити: «… договірну ціну, локальні кошториси, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013». Вимогами тендерної документації не встановлено необхідність надання пояснювальної записки, відтак тендерний комітет не може визначати підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю документа який не вимагався (пояснювальної записки) якимось вимогам. Тим паче, що об’єкт ремонту «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» відповідно до Додатку 4 до тендерної документації клас наслідків при виконанні робіт СС 1 та відповідно до «Додатку Е» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на даному об’єкті може застосовуватися усереднений показник для визначення кошторисного прибутку 7,40 грн./люд.год. Додатково в примітках до Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін після визначення переможця закупівлі під час укладення договору про закупівлю. Відтак, у випадку якщо необхідно застосувати усереднений показник для визначення кошторисного прибутку 6,80 грн./люд.год., учасник може скоригувати свою кошторисну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Скорих Андрій Іванович

Номер: 3c8488f1f30b42d980950575b3834f08
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-003613-a.b1
Назва: Вимога щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Скорих Андрій Іванович
Вимога:
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі - відкриті торги: щодо незаконного визначення переможця закупівлі ФОП Скорих Андрія Івановича Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі-Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Так частиною 4 статті 33 Закону встановлено «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення» Відповідно до протоколу №3 від 12 травня 2020 року розгляду тендерних пропозицій Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства "Попаснянська Центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області" на закупівлю робіт «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» (Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-15-003613-a), визнано переможцем відкритих торгів Учасника ФОП Скорих Андрій Іванович. Вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Скорих Андрія Івановича не відповідає вимогам тендерної документації. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ФОП Скорих Андрій Іванович, зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника, вказаних в тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме: 1. У відповідності ч.1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної документації Учасник повинен надати: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати договірну ціну, локальні кошториси, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.» Учасник ФОП Скорих А.І. у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку (файл «кошторис») в якій застосовано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку, 7,40 грн./люд.год., що порушує порядок встановлений "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Згідно п 6.1.5.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розмір кошторисного прибутку залежить від категорії складності об'єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт, тривалості будівництва, умов його фінансування тощо. Розмір кошторисного прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 Згідно п. 6.3.3 Зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників) Зміна № 2 (Проект, остаточна редакція) ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Додаток Е (в долучених документах) Предмет закупівлі є «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» і згідно таблиці Е.1 відноситься до ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, з застосуванням усередненого показника для визначення розміру кошторисного прибутку є 6,80 грн./люд.год. (п.6 таблиці Е.1) Додатково було написано листа директору ТОВ «Лугекспертиза», як незалежній експертній організації в сфері будівництва (лист додається), з проханням дати оцінку правомірності застосування ФОП Скорих А.І. усередненого показника для визначення кошторисного прибутку 7,4 грн./люд.год., відповідь якого підтверджує, що ФОП Скорих А.І. при складанні кошторисної документації порушив порядок, встановлений "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (п. 6.3.3 Зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»), застосувавши усереднений показник для визначення кошторисного прибутку 7,4 грн./люд.год.(лист додається). На підставі викладеного просимо вжити заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - Відхилити тендерну пропозицію ФОП Скорих Андрій Іванович, як таку, що не відповідає тендерній документації; - Скасувати рішення тендерного комітету (протокол №3 від 12 травня 2020р. розгляду тендерних пропозицій) щодо визнання переможцем ФОП Скорих Андрій Іванович за предметом закупівлі «Капітальний ремонт коридору головного корпусу (хірургічне відділення) Комунального некомерційного підприємства «Попаснянська Центральна района лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» за адресою: м.Попасна, вул. Сонячна, 35А» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник ” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» (Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-15-003613-a) - Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України. Додатки: - лист-запит ФОП Карпов В.Б. - лист-відповідь ТОВ «Лугексапертиза»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додані додатки.
Дата скасування: 14.05.2020 09:26