• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 000.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 15:42 - 26.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про прийняття незаконного рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС»

Номер: bebd4e51c5344fe0801ccac35d948a24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-004992-b.c3
Назва: СКАРГА про прийняття незаконного рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС»
Скарга:
№ 119 від 01.06.2020 року ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Сектор освіти Андрушівської районної державної адміністрації 13401, Україна, Житомирська область, місто Андрушівка, пл.Т. Шевченка,1 код ЄДРПОУ: 02142980, Тел.: +380413621532 e-mail: avorda@ukr.net СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (УЧАСНИК) Товариство з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» 03035, м. Київ, вул. Сурікова, буд.3, офіс 43 Код ЄДРПОУ: 42780491, Тел.: +380679823828, +380444656586 e-mail: tov.cobalt@ukr.net СКАРГА про прийняття незаконного рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС» Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі робіт. ТОВ "Кобальт Енерджі" як Скаржником внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк згідно платіжного доручення, що додається. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній до 19.04.2020 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». На офіційному веб-порталі системи електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 15.04.2020 року тендерним комітетом Сектора освіти Андрушівської районної державної адміністрації було розміщено оголошення з ідентифікатором: UA-2020-04-15-004992-b про проведення закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки ДГКОМ 13-100) За вказаною закупівлею, Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» на відповідність вимогам тендерної документації, що підтверджується протоколом №29 засідання тендерного комітету від 14.05.2020року, за яким, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» по закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне)на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» 22.05.2020 року Замовником через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено протокол №32 засідання тендерного комітету, за яким визнано ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС» переможцем закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір Вважаємо, що дані рішення Тенедерного комітету Сектору освіти Андрушівської районної державної адміністрації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси ТОВ «Кобальт Енерджі». ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення нашої Пропозиції. А саме, в протоколі №29 засідання тендерного комітету від 14.05.2020року міститься перелік невідповідностей (згідно з якими прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції замовника) які не відповідають дійсності: 1. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї ЕЦП або КЕП. Проте, Учасник ТОВ «Кобальт енерджі» наклав на документи тендерної пропозиції електронну печатку ТОВ «Кобальт енерджі» АЦСК АТ КБ «Приватбанк», а не електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, в документах тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт енерджі» відсутній лист-пояснення, в якому зазначено законодавчі або технічні причини не накладення ЕЦП або КЕП. ТОВ «Кобальт Енерджі» з цим не погоджується та з цього приводу повідомляє про наступне: Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа Видача останнього, згідно Закону є довірчою послугою, а тому здійснюється в Акредитованих центрах сертифікації ключів, які внесені до довірчого списку. Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг: • Акціонерне товариство комерційний банк «ПРИВАТБАНК»; • Генеральний штаб Збройних Сил України; • Генеральна прокуратура України; • Державна казначейська служба України; • Державне підприємство «Енергоринок»; • Державне підприємство «Національні інформаційні системи»; • Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності»; • Державне підприємство «Українські спеціальні системи»; • Інформаційно-довідковий департамент ДФС; • Міністерство внутрішніх справ України; • Національний банк України; • Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»; • Публічне акціонерне товариство «Національний депозитарій України»; • Публічне акціонерне товариство «УкрСиббанк»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Алтерсайн»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Метл»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна»; • Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» було підписано кваліфікованим електронним підписом, згенерованим 26.06.2019 року та наданим Акціонерним товариством комерційного банку «ПРИВАТБАНК». Даний кваліфікований електронний підпис містить дві складові: печатка товариства та підпис уповноваженої особи (керівника), а також базується на відповідних Сертифікатах, які дійсні до 25.06.2020 року. Перевірити вказану інформацію можна за посиланням: https://acsk.privatbank.ua/certs , вказавши ЄДРПОУ товариства – 42780491. (Скриншот, який підтверджує дійсність Сертифікатів та кваліфікованого електронного підпису додається до вимоги) У зв’язку з відхиленням нашої пропозиції з даної підстави ТОВ «Кобальт Енерджі» здійснило запит до АТ КБ «ПриватБанку» про підтвердження інформації про те, що електронний цифровий підпис, яким було підписано тендерну пропозицію містить в собі два компоненти: електронний цифровий підпис та електронну печатку, на який 01.06.2020 року було отримано відповідь про підтвердження даної інформації (відповідь з банку додається до скарги) Отже, дана невідповідність тендерній документації не відповідає дійсності, тому не може бути підставою для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції. 2. Відповідно до вимог п. 2.12 Додатку № 3 до ТД Замовником визначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а також у випадку, якщо вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Учасником ТОВ «Кобальт Енерджі» в складі тендерної пропозиції надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, відповідно до якого вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Проте ТОВ «Кобальт енерджі» в складі тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на укладення договору за результатами даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «Кобальт Енерджі» з цим не погоджується та з цього приводу повідомляє про наступне: В матеріалах тендерної пропозиції було надано документ – Рішення № 3, Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» від 27.04.2020 року за яким було надано згоду Товариству з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Вказане рішення розповсюджується на дану закупівлю, оскільки, її вартість перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. ТОВ «Кобальт Енерджі» має лише одного учасника – Ковальчук Назарія Володимировича, всі рішення приймаються ним одноосібно без будь – яких обмежень, згідно Статуту товариства, крім цього він являється директором товариства та єдина уповноважена особа, яка має право підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі), обмежень згідно статуту немає, що підтверджується документами, наданими в складі тендерної пропозиції («31Статут ТОВ Кобальт Енерджі», «40 підпис_ підтвердження повноважень», «28 Витяг з реєстру платників податку на додану вартість») Вказана тендерним комітетом невідповідність пропозиції тендерній документації не відповідає дійсності, жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, тому не може бути підставою для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції Виходячи з зазначеного – у тендерного комітету відсутні підстави для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає умовам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Отже, тендерний комітет Замовника неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» та перейшов до розгляду наступної пропозиції. Дії Замовника про призначення переможцем ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС» та опублікованння повідомлення про намір укласти з ним договір прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Рішенням Замовника було порушено право та охоронювані Законом інтереси ТОВ «Кобальт Енерджі», як Учасника даної закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМ: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі 3. Задовільнити скаргу та зобов’язати Сектор освіти Андрушівської районної державної адміністрації скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС» за протоколом №32 від 21.05.2020 року 4. Задовільнити скаргу та зобов’язати Сектор освіти Андрушівської районної державної адміністрації скасувати рішення згідно протоколу №29 засідання тендерного комітету від 14.05.2020року, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» Додатки: 1. Платіжне доручення №315 від 01.06.2020р. 2. Скрин-шот з Сертифікатами електронного цифрового підпису 3. Офіційний запит до банку 4. Довідка №HPTK18FSM46UVKQ6 від 01.06.2020р. Директор ТОВ «Кобальт Енерджі» Ковальчук Н. В
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2020 22:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.06.2020 00:20
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі»

Номер: 614d908be0114fc3a28add6ba059eb4e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-004992-b.a2
Назва: щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі»
Вимога:
18.05.2020 № 95 Тендерному комітету Сектора освіти Андрушівської районної державної адміністрації ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» На офіційному веб-порталі системи електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 15.04.2020 року тендерним комітетом Сектора освіти Андрушівської районної державної адміністрації було розміщено оголошення з ідентифікатором: UA-2020-04-15-004992-b про проведення закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки ДГКОМ 13-100) За вказаною закупівлею, Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» на відповідність вимогам тендерної документації, що підтверджується протоколом №29 засідання тендерного комітету від 14.05.2020року, за яким, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» по закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне)на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вважаємо, що дане рішення Тенедерного комітету Сектору освіти Андрушівської районної державної адміністрації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси ТОВ «Кобальт Енерджі». А саме, в протоколі міститься перелік невідповідностей (згідно з якими прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції замовника) які не відповідають дійсності: 1. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї ЕЦП або КЕП. Проте, Учасник ТОВ «Кобальт енерджі» наклав на документи тендерної пропозиції електронну печатку ТОВ «Кобальт енерджі» АЦСК АТ КБ «Приватбанк», а не електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, в документах тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт енерджі» відсутній лист-пояснення, в якому зазначено законодавчі або технічні причини не накладення ЕЦП або КЕП. З цього приводу, ТОВ «Кобальт Енерджі» повідомляє тендерний комітет про наступне: Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа Видача останнього, згідно Закону є довірчою послугою, а тому здійснюється в Акредитованих центрах сертифікації ключів, які внесені до довірчого списку. Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг: • Акціонерне товариство комерційний банк «ПРИВАТБАНК»; • Генеральний штаб Збройних Сил України; • Генеральна прокуратура України; • Державна казначейська служба України; • Державне підприємство «Енергоринок»; • Державне підприємство «Національні інформаційні системи»; • Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності»; • Державне підприємство «Українські спеціальні системи»; • Інформаційно-довідковий департамент ДФС; • Міністерство внутрішніх справ України; • Національний банк України; • Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»; • Публічне акціонерне товариство «Національний депозитарій України»; • Публічне акціонерне товариство «УкрСиббанк»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Алтерсайн»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Метл»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ»; • Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна»; • Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» було підписано кваліфікованим електронним підписом, згенерованим 26.06.2019 року та наданим Акціонерним товариством комерційного банку «ПРИВАТБАНК». Даний кваліфікований електронний підпис містить дві складові: печатка товариства та підпис уповноваженої особи (керівника), а також базується на відповідних Сертифікатах, які дійсні до 25.06.2020 року. Перевірити вказану інформацію можна за посиланням: https://acsk.privatbank.ua/certs , вказавши ЄДРПОУ товариства – 42780491. (Скриншот, який підтверджує дійсність Сертифікатів та кваліфікованого електронного підпису додається до вимоги) Отже, дана невідповідність тендерній документації не відповідає дійсності, тому не може бути підставою для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції. 2. Відповідно до вимог п. 2.12 Додатку № 3 до ТД Замовником визначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а також у випадку, якщо вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Учасником ТОВ «Кобальт Енерджі» в складі тендерної пропозиції надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, відповідно до якого вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Проте ТОВ «Кобальт енерджі» в складі тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на укладення договору за результатами даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. З цього приводу, ТОВ «Кобальт Енерджі» повідомляє тендерний комітет про наступне: В матеріалах тендерної пропозиції було надано документ – Рішення № 3, Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» від 27.04.2020 року за яким було надано згоду Товариству з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Вказане рішення розповсюджується на дану закупівлю, оскільки, її вартість перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Вказана тендерним комітетом невідповідність пропозиції тендерній документації не відповідає дійсності, тому не може бути підставою для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції Виходячи з зазначеного – у тендерного комітету відсутні підстави для визнання пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» такою, що не відповідає умовам тендерної документації та для відхилення даної пропозиції на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У зв’язку з вищевикладеним Товариство з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» ВИМАГАЄ: 1. Скасувати протокол №29 засідання тендерного комітету від 14.05.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт Енерджі» по закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне)на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). 2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі». 3. У випадку ігнорування нашого звернення та не усунення порушень чинного законодавства ТОВ «Кобальт Енерджі» буде змушене звернутися до органу оскарження, судових та правоохоронних органів щодо захисту своїх прав та притягнення винних осіб до визначеної законом відповідальності. Директор ТОВ «Кобальт Енерджі» Ковальчук Н. В
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 12. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Відповідно до п. 9. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Як вбачається з понять наведених вище, електронний підпис і електронна печатка мають різний характер використання. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладення на неї ЕЦП або КЕП. Проте, Учасник ТОВ «Кобальт енерджі» наклав на документи тендерної пропозиції електронну печатку ТОВ «Кобальт енерджі» АЦСК АТ КБ «Приватбанк», а не електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, в документах тендерної пропозиції ТОВ «Кобальт енерджі» відсутній лист-пояснення, в якому зазначено законодавчі або технічні причини не накладення ЕЦП або КЕП. Також, відповідно до вимог п. 2.12 Додатку № 3 до ТД Замовником визначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а також у випадку, якщо вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Учасником ТОВ «Кобальт енерджі» в складі тендерної пропозиції надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, відповідно до якого вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Проте ТОВ «Кобальт енерджі» в складі тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на укладення договору за результатами даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція ТОВ «Кобальт енерджі» була відхилена правомірно.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення чинного законодавства

Номер: defbaf34043b4f6fa4c7e848852e6251
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-004992-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення чинного законодавства
Вимога:
Згідно з статтею 37 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року передбачено, що у товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника. У складі пропозиції надано РІШЕННЯ №2 УЧАСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМСВЕЛЛ» ВІД 13 ГРУДНЯ 2019 РОКУ. Тому рішення ухвалене тендерним комітетом Протоколом №27 від 08.05.2020 р. протиправне та вказує на некомпетентність тендерного комітету та підлягає скасуванню. Слід зазначити, що тендерний комітет несе адміністративну відповідальність за правопорушення, що передбачені ст. 16414 КпАП «Порушення законодавства про закупівлі». Також повідомляємо, що у разі ігнорування та подальших протиправних дій тендерного комітету будем змушені звернутися АМКУ згідно з вимогами ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог п. 2.12 Додатку № 3 до ТД Замовником визначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а також у випадку, якщо вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. У наданому в складі пропозиції РІШЕННЯ №2 УЧАСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМСВЕЛЛ» ВІД 13 ГРУДНЯ 2019 РОКУ відсутня згода на укладання договору за результатами даної закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція ТОВ «Праймсвелл» була відхилена правомірно.
Статус вимоги: Задоволено