• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів школи («Нова українська школа»).

Торги відмінено

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 15:17 - 20.04.2020 15:30
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d1acb847eb1d48b9af886b0c60108df7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-002756-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, у відповіді на вимогу Ви пишите, що складові інтерактивних комплексів мають бути сумісні між собою бути налаштовані та встановлені відповідно до вимог оголошення. Виходячи із зазначених вимог учасник здійснює постачання інтерактивного комплексу, а не окремо техніку по складових. Це, звичайно, так. Але Ви вимагаєте сертифікати ISO на виробництво комплексу. Тому, встановлення складових комплексу не є його ВИРОБНИЦТВОМ. Ваша вимога є незаконною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення та наголошуємо що оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції «Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів». Отже сертифікат вимагається на Обладнання та виробництво. З чого виходить, що інтерактивний комплекс має виробляти юридична особа, яка пройшла відповідні перевірки та має зазначений сертифікат. Зазначена вимога не є незаконною, оскільки відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Та відповідно до ч.3 статті 22 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: a020e02a1a2140e7a37c3e7dc9ced12a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-002756-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 2.8. Додатку 2 Ви вимагаєте надання Копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів). Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу мультимедійного комплексу (дошка, проектор, ноутбук, кріплення) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свій Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО дошок, проектоів, ноутбуків, кріплень. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (дошок, проектоів, ноутбуків, кріплень ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в мультимедійний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ). Виходячи з цього, надання Сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво мультимедійних комплексів не є можливим. Більше того, зазначені Сертифікати не визначені як обов’язкові жодним Наказом МОН та не підтверджують якість обладнання. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та викласти пункт 2.8 в наступній редакції: «Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) мобільних комплексів або на кожну з їх складових».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам наступне, що Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлені вимоги щодо надання «Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів». Дана вимога встановлена у зв’язку з тим що відповідно до оголошення а саме додатку 2 оголошення встановлені Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та передбачено закупівлю Інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів але є одним цілим – тобто одиницею товару. Складові інтерактивних комплексів мають бути сумісні між собою бути налаштовані та встановлені відповідно до вимог оголошення. Виходячи із зазначених вимог учасник здійснює постачання інтерактивного комплексу, а не окремо техніку по складових (для аналогії наводимо Вам приклад, що при закупівлі персональних комп’ютерів не вимагаються сертифікати на їх складові а лише на кінцевий продукт). Отже у зв’язку з тим що закуповуються саме інтерактивні комплекси то і вимоги встановлені щодо надання сертифікатів саме на інтерактивний комплекс. Відповідно до зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі відсутні дискримінаційні вимоги та відсутня необхідність внесення змін. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Та відповідно до ч.3 статті 22 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: f3cc1b31e060410cb3760360c9787e13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-002756-a.a1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, пунктом 2.1. Додатку 2 передбачено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України. Розглянувши вимоги до програмного забезпечення нами було встановлено, що на ринку України таким вимогам відповідає лише програмне забезпечення "Lifeliqe", яке імпортується в Україну компанією ТОВ "Бі-Про". Враховуючи Ваші вимоги до ПЗ, підібрати аналог в Учасників немає можливості. Придбати вищезазначене ПЗ можна через сайт офіційного дистриб'ютора без будь-яких перешкод та авторизацій. Звертаємо Вашу увагу, що дистриб'ютор зазвичай надає авторизацію лише ОДНОМУ постачальнику, що позбавляє можливості інших Учасників взяти участь у Вашій закупівлі зі своєю панеллю, тобто дискримінує їх. Крім цього, по-перше, наявність авторизаційного листа від виробника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору; по-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні. Тому, вимагаємо не порушувати законодавства України, прибрати дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання Авторизаційного листа, наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо наступне, що Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання які не суперечать чинному законодавству та не обмежують коло учасників. В оголошення не зазначено торгової марки обладнання та програмного забезпечення, що виключає ваші твердження про вимогу надання конкретного обладнання та програмного забезпечення. Звертаємо вашу увагу що оголошенням передбачено надання авторизаційного листа у зв’язку із необхідністю забезпечення постачання обладнання із ліцензійним програмним забезпеченням та недопущення можливості недобросовісними учасниками постачання фальсифікованого програмного забезпечення яке не відповідає встановленим вимогам. Вимога щодо надання авторизаційного листа це загальновживана практика, яка захищає кінцевого користувача від отримання неякісного обладнання та дана вимога не суперечить чинному законодавству України в тому числі і ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Та відповідно до ч.3 статті 22 Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Відхилено