-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
комплект тренажерного інвентарю
Завершена
1 075 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 799.15 UAH
мін. крок: 0.1% або 799.15 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 14:59 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога замовнику
Номер:
2e939d7cf08c48bfb689166f6d2fed5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-004245-b.c3
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)». Ознайомившись з Додатком №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)» – 3 лота» лот №1: комплект тренажерного інвентарю, маємо за необхідне повідомити, що розміри виробів зазначені без показника « не менше ніж», а чітко прописані. Також у технічному завданні зазначено: Стовпи мають виготовлятися з металевої труби діаметром 114 мм з товщиною стінки не менше 2 мм. Діаметр такої труби не розповсюджений в Україні і буде практично не можливо знайти таку трубу та виготовити готовий виріб. Інвентар для фітнесу не є індивідуальним виробом та призначене для використання користувачами різних антропометричних та фізіологічних даних. Відтак, встановити якісь стандартні габаритні параметри подібних виробів неможливо. Тим більше, чітко прописувати комплектацію з розмірами окремих елементів, матеріал пластик та канатні виробу, адже учасник який хоче та може запропонувати аналогічне обладнання не має можливості закупити комплектуючі матеріали із-за кордону ( Китай, тощо). Таким чином, різні виробники можуть запропонувати продукцію, що буде мате однакове цільове призначення, застосування та якісні показники, проте із різними габаритними розмірами, що будуть дещо відмінними.
Отже, встановлення обмеження щодо габаритного розміру виробу та специфічного матеріалу виготовлення окремих елементів не підпадає під визначення технічних, якісних чи кількісних характеристик виробу, та таке обмеження призводить до обмеження конкуренції різних виробників та дискримінують виробників, які можуть запропонувати аналогічну продукцію, габаритні розміри та матеріали виготовлення виробу якої незначним чином відрізнятимуться від визначених Замовником. В той же час, відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». При цьому у преамбулі зазначеного Закону закріплено, що «Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади».
Опираючись на вищеперераховане просимо внести зміни до Розділу» Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)– лот №1: комплект тренажерного інвентарю.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 18:28
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника щодо закупівлі товару
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога замовнику
Номер:
1a136030f42a4110b2714360714f3daf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-004245-b.c2
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)». Ознайомившись з Додатком №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)» – 3 лота» лот №1: комплект тренажерного інвентарю, маємо за необхідне повідомити, що розміри виробів зазначені без показника « не менше ніж», а чітко прописані. Також у технічному завданні зазначено: Стовпи мають виготовлятися з металевої труби діаметром 114 мм з товщиною стінки не менше 2 мм. Діаметр такої труби не розповсюджений в Україні і буде практично не можливо знайти таку трубу та виготовити готовий виріб. Інвентар для фітнесу не є індивідуальним виробом та призначене для використання користувачами різних антропометричних та фізіологічних даних. Відтак, встановити якісь стандартні габаритні параметри подібних виробів неможливо. Тим більше, чітко прописувати комплектацію з розмірами окремих елементів, матеріал пластик та канатні виробу, адже учасник який хоче та може запропонувати аналогічне обладнання не має можливості закупити комплектуючі матеріали із-за кордону ( Китай, тощо). Таким чином, різні виробники можуть запропонувати продукцію, що буде мате однакове цільове призначення, застосування та якісні показники, проте із різними габаритними розмірами, що будуть дещо відмінними.
Отже, встановлення обмеження щодо габаритного розміру виробу та специфічного матеріалу виготовлення окремих елементів не підпадає під визначення технічних, якісних чи кількісних характеристик виробу, та таке обмеження призводить до обмеження конкуренції різних виробників та дискримінують виробників, які можуть запропонувати аналогічну продукцію, габаритні розміри та матеріали виготовлення виробу якої незначним чином відрізнятимуться від визначених Замовником. В той же час, відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». При цьому у преамбулі зазначеного Закону закріплено, що «Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади».
Опираючись на вищеперераховане просимо внести зміни до Розділу» Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)– лот №1: комплект тренажерного інвентарю.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 18:25
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника щодо закупівлі товару
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
605191934c72478d98d4e5195fb33f46
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-004245-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2020-04-15-004245-b «ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу (комплект тренажерного інвентарю)».
Детально проаналізувавши тендерну документацію відповідно до Додатку №1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37440000-4 - інвентар для фітнесу(комплект тренажерного інвентарю) – 3 лота, а саме: лот №1: комплект тренажерного інвентарю, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними технічними характеристиками:
1. Дитячий спортивно-гімнастичний комплекс повинен мати форму напівкулі та мати шість опорних стовпів: один висотою 3350 мм та п’ять (які згинаються) висотою 2300 мм. Стовпи мають виготовлятися з металевої труби діаметром 114 мм з товщиною стінки не менше 2 мм
2. Стіна скелелазіння, що кріпиться півколом, виготовлена з матеріалу HDPE (поліетилен високої щільності). Всього повинно бути три п’ятикутних PE (високомолекулярний поліетилен) дошок розміром 1128 * 1186 мм , вісім шестигранних PE (високомолекулярний поліетилен) дошок розміром 669*1456 мм.
3. Канатна стіна що кріпиться зверху по всьому периметру спортивного комплексу. Діаметр канатів 12мм зі сталевим стрижнем. Всього повинно бути два п'ятикутних нетканих каркаса діаметром 300мм та шість шестигранних нетканих каркасів діаметром 300мм, дві п'ятикутні канатні сітки,шість шестикутних канатних сітки та одна верхня п'ятикутна канатна сітка.
Виходячи з вищенаведеного, технічні вимоги щодо предмета закупівлі «лот №1: комплект тренажерного інвентарю», а саме: Дитячий спортивно-гімнастичний комплекс, передбачають конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент, адже зазначені умови жодним чином не впливають на функціональні властивості обладнання. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 10:26
Вирішення:
Відхилити вимогу учасника щодо закупівлі товару
Статус вимоги:
Відхилено