• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматизовані робочі місця, ПЕОМ та ноутбуки

Завершена

822 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 110.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 14:46 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення технічних неточностей

Номер: 4ffe4cc403c342d8998931019d7072e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-004007-b.a2
Назва: Усунення технічних неточностей
Вимога:
Шановний Замовнику, у своїй тендерній документації у розділі технічних характеристик процесорів Ви використовуєте посилання на сайт https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html і вимагаєте, щоб запропонований Учасником (Постачальником) процесор мав не менше балів, а ніж певна їх кількість (для АРМ геофізичних спостережень та АРМ обробки стереопар це 14 300 балів, для ПЕОМ – 6200 балів, ноутбуків – 6450 балів). Звертаємо Вашу увагу на те, що дані цієї таблиці не є статичними і з часом, коли в цю таблиці додаються нові більш сучасні моделі процесорів, та/або змінюється ринкова ціна старих процесорів, показники в балах (кількість балів яка відповідає певній моделі процесора) змінюються. Тому, радимо змінити формулювання характеристики процесорів, на наступне, або подібне: Процесор – повинен ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за Intel Core iХ-ХХХХ Х @ 3.00 GHz згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html, ( колонка – «CPU Mark»), з архітектурою x86_64. На доказ нашого твердження, звертаємо Вашу увагу, на те, що на момент написання цієї вимоги процесор, який, напевно Ви мали на увазі (Intel Core i7-9700F @ 3.00GHz), вже не має 14 300 балів і не проходить згідно сьогоднішніх технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Ваше зауваження слушне. До тендерної документації вносяться відповідні зміни. Приймаються пропозиції з характеристиками не гірше, від будь-якого виробника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: c930baab0966441bb9d7235b6e01b8c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-004007-b.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: Windows 10 professional предінстальована виробником системного блогу, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0.», а також «Листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! В останній час, побільшало випадків придбання комп’ютерів/системних блоків разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».Так як предметом закупівлі є ПЕОМ з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник комп’ютерів/системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначено вище, дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії, саме на цей випадок вимагається гарантійний термін 36 місяців, щоб при виході з ладу материнської плати, якщо вона не підлягає ремонту, сервісний центр виробника системного блоку міняє материнську плату разом з новим ключем активації Windows згідно умов гарантії, тому це не призведе до повторного купування ліцензії. Також інформуємо вас, що умови ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ MICROSOFT однакові, незалежно від способу його активації(https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Windows/10/Useterms_OEM_Windows_10_Ukrainian.htm). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Статус вимоги: Відхилено