• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

комплект обладнання для ігрових майданчиків

Завершена

1 397 742.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 796.32 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 14:33 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога замовнику

Номер: 7ccfb71b592b43a6aecee937447c051d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-003827-b.c2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю: ДК 021:2015 - 37530000-2 — вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для ігрових майданчиків) – 3 лота. Ознайомившись з Додатком №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37530000-2 — вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для ігрових майданчиків) – 3 лота» лот № 2 комплект обладнання для ігрових майданчиків, маємо за необхідне повідомити, що розміри виробів зазначені без показника « не менше ніж», а чітко прописані. Дитяче ігрове обладнання не є індивідуальним виробом та призначене для використання користувачами різних антропометричних та фізіологічних даних. Відтак, встановити якісь стандартні габаритні параметри подібних виробів неможливо. Тим більше, чітко прописувати комплектацію з розмірами окремих елементів, матеріал пластик та канатні виробу, адже учасник який хоче та може запропонувати аналогічне дитяче ігрове обладнання не має можливості закупити комплектуючі матеріали із-зі кордону ( Китай, тощо). Таким чином, різні виробники можуть запропонувати продукцію, що буде мате однакове цільове призначення, застосування та якісні показники, проте із різними габаритними розмірами, що будуть дещо відмінними. Отже, встановлення обмеження щодо габаритного розміру виробу та специфічного матеріалу виготовлення окремих елементів не підпадає під визначення технічних, якісних чи кількісних характеристик виробу, та таке обмеження призводить до обмеження конкуренції різних виробників та дискримінують виробників, які можуть запропонувати аналогічну продукцію, габаритні розміри та матеріали виготовлення виробу якої незначним чином відрізнятимуться від визначених Замовником. В той же час, відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». При цьому у преамбулі зазначеного Закону закріплено, що «Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади». Опираючись на вищеперераховане просимо внести зміни до Розділу» Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37530000-2 — вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для ігрових майданчиків) – Лот №2: комплект обладнання для ігрових майданчиків. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилити вимогу учасника щодо закупівлі товару
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1ad017ef5fff486cb431a4842fa854a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-003827-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2020-04-15-003827-b «ДК 021:2015 - 37530000-2 — вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для ігрових майданчиків) Детально проаналізувавши тендерну документацію відповідно до Додатку №1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 37530000-2 — вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для ігрових майданчиків) – 3 лота, а саме: лот №2: комплект обладнання для ігрових майданчиків – 1 комплект, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними технічними характеристиками: «кожен перехід має складатися з металевого каркасу та сітки з канату з металевою серцевиною. Діаметр канатів не менше 12 мм. При вході в комплекс мають бути розташовані пластикові арки. Всі декорації з пластика.» Адже в Україні немає можливості виготовити комплекс з канату ( у вигляді сфери) з металевою серцевиною українського походження, дана продукція завозиться з Китаю. Виходячи з вищенаведеного, технічні вимоги щодо предмета закупівлі «Лот №2: комплект обладнання для ігрових майданчиків – 1 комплект», а саме: дитячий ігровий комплекс – 1шт обмежують участь українських виробників у даній закупівлі, тому що не дають можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших уповноважених органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилити вимогу учасника щодо закупівлі товару
Статус вимоги: Відхилено