• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700

Завершена

20 576 589.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 883.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2020 14:28 - 11.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

UA-2020-04-15-001295-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700

Номер: 0420c385b1fa416cadd2590730079ccf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-15-001295-c.b1
Назва: UA-2020-04-15-001295-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700
Скарга:
У розділі 1 «Загальні положення» вказано, що тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700 розроблено відповідно до вимог Закону України №922-VIII "Про публічні закупівлі" (зі змінами) від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Так, вивченням умов тендерної документації встановлено, що розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено нецінові критерії оцінки зокрема, обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 15 відсотків та середньо облікова кількість штатних працівників – питома вага критерію складає 15 відсотків (Додаток 1) Однак, такі вимоги у тендерній документації зокрема, наведені у таблиці відсоткового співвідношення вартісного еквіваленту або питомої ваги є порушенням ч. 2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де зазначено, що замовник має з’ясувати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації тощо. Тобто, замовник у документації визначає кількість необхідних працівників для виконання відповідних робіт, а не досліджує загальну кількість працівників на підприємстві – учасника публічних торгів. Аналогічним чином у порушення вимог ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації приведено у відсотках вартісний еквівалент або питома вага обсягу виконаних (реалізованих) монтажно-будівельних робіт. Також п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має з’ясувати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак кількісні показники, приведені у таблиці 2 додатку 7 не відповідають принципам здійснення публічних закупівель зокрема, добросовісній конкуренції серед учасників та дискримінують учасників на рівне ставлення до них. Таким чином, враховуючи викладене прошу внести відповідні зміни до тендерної документації з метою приведення її до норм чинного законодавств.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.05.2020 08:26
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999", Армен Хачатрян +380673813533 stroi-service_999@i.ua