-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700
Завершена
20 576 589.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 883.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 883.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 14:28 - 11.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
UA-2020-04-15-001295-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700
Номер:
0420c385b1fa416cadd2590730079ccf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001295-c.b1
Назва:
UA-2020-04-15-001295-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700
Скарга:
У розділі 1 «Загальні положення» вказано, що тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О230915 Красилів-(Старокостянтинів-Антоніни) (окремими ділянками) км 0+000 - км 2+870, км 7+900 - км 8+700, км 10+370 - км 11+700
розроблено відповідно до вимог Закону України №922-VIII "Про публічні закупівлі" (зі змінами) від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Так, вивченням умов тендерної документації встановлено, що розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено нецінові критерії оцінки зокрема, обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 15 відсотків та середньо облікова кількість штатних працівників – питома вага критерію складає 15 відсотків (Додаток 1)
Однак, такі вимоги у тендерній документації зокрема, наведені у таблиці відсоткового співвідношення вартісного еквіваленту або питомої ваги є порушенням ч. 2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де зазначено, що замовник має з’ясувати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації тощо. Тобто, замовник у документації визначає кількість необхідних працівників для виконання відповідних робіт, а не досліджує загальну кількість працівників на підприємстві – учасника публічних торгів.
Аналогічним чином у порушення вимог ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації приведено у відсотках вартісний еквівалент або питома вага обсягу виконаних (реалізованих) монтажно-будівельних робіт.
Також п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має з’ясувати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак кількісні показники, приведені у таблиці 2 додатку 7 не відповідають принципам здійснення публічних закупівель зокрема, добросовісній конкуренції серед учасників та дискримінують учасників на рівне ставлення до них.
Таким чином, враховуючи викладене прошу внести відповідні зміни до тендерної документації з метою приведення її до норм чинного законодавств.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 (Скарга).docx 08.05.2020 11:24
- Рішення від 13.05.2020 № 9208.pdf 14.05.2020 08:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2020 11:24
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.05.2020 08:26