-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по реконструкції з прибудовою до будівлі загальноосвітнього навчального закладу І–ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» Подільського району м. Києва на проспекті Правди, 64-Г (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
155 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 15 500.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 12:08 - 19.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо порушення законодавства
Номер:
e98d74c259004272b705bd71debfe566
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.c12
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства
Скарга:
Замовником порушено законодавство та встановлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації у зв’язку з чим прошу зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в тендерній документації та привести її у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.05.2020 20:03
- Платіжне доручення.pdf 18.05.2020 20:03
- Пояснення до скарги.pdf 20.05.2020 10:07
- рішення від 21.05.2020№9959.pdf 21.05.2020 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 20:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.05.2020 18:54
Скарга
Відхилено
Скарга що стосується умов тендерної документації.
Номер:
7667107eb91f46b5bed80edd34b5903f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.b11
Назва:
Скарга що стосується умов тендерної документації.
Скарга:
У зв'язку з порушенням Замовником законодавста із закупівель, просимо зобов'язати Замовника привести тендерну документацію із закупівлі робіт у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір.pdf 10.05.2020 19:20
- Заява прац. 1.pdf 10.05.2020 19:20
- Заява прац. 2.pdf 10.05.2020 19:20
- Заява прац. 3.pdf 10.05.2020 19:20
- Плат. доруч. оплат. за скаргу.pdf 10.05.2020 19:20
- Cкарга.pdf 10.05.2020 19:20
- рішення від 14.05.2020 № 9362 + лист Замовнику .pdf 14.05.2020 22:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2020 № 10645.pdf 01.06.2020 13:46
- рішення від 29.05.2020 № 10645.pdf 03.06.2020 20:45
- Повідомлення.pdf 15.05.2020 11:04
- пояснення до скарги Скай буд.docx 28.05.2020 10:11
- Пояснення до скарги ТОВ Скайбуд Груп.pdf 28.05.2020 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2020 19:20
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2020 22:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.06.2020 20:46
Вимога
Відхилено
внести зміни , у зв’язку з невідповідністю ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
a3978150936242ddbfc34e8787ed51be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.a10
Назва:
внести зміни , у зв’язку з невідповідністю ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
З метою дотримання принципів (максимальна економія та ефективність) за якими має відбуватись закупівля, замовнику ставилась вимога привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом викладення її у форматі word або ж принаймні викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту. На що, у відповідь замовник зазначив, що надання інформації на електронну адресу у потрібному форматі, чим знову порушив ряд принципів за якими має відбуватись закупівля, таких: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник створює ситуації, що учасник має з ним спілкуватись поза межами електронного майданчика, коли взагалі метою самого Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Навіщо замовник створює якісь прояви порушення основних принципів за якими має відбуватись закупівля, навіщо учаснику та замовнику спілкуватись поза межами електронного майданчика, коли замовник може розмістити на електронному майданчику на прохання/вимогу учасника тендерну документацію у форматі word або ж принаймні викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту, для загального доступу всім потенційним учасникам, а не лише вибірково, лише тим хто звернувся електронною поштою.
Враховуючи вищенаведене просимо все ж таки усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та викласти її у форматі word або ж принаймні викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.а10.docx 07.05.2020 14:13
Дата подачі:
05.05.2020 11:38
Вирішення:
Щодо визначення формату тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
33df59cd685a4fdcabb8aee762a3c57e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.c9
Назва:
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Пунктом 1.1 та пунктом 1.5 розділу 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації встановлено замовником дискримінаційні умови.
Пунктом 1.1 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці, з якої вбачається, що приймати участь в торгах може лише учасник, який має власне, орендоване або, яким буде придбано обладнання, машини та механізми, іншу підставу використання обладнання, машин та механізмів замовником не передбачено, чим замовник обмежує учасника у праві вільно обирати саме для нього прийнятну у своїй господарській діяльності підставу користування обладнанням, машинами та механізмами, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами.
Пунктом 1.5 розділу 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що на транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) у таблиці відповідно до п. 1.1 Додаток 2 учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), що знову вказує на те, що замовник обмежує учасника у праві вільно обирати саме для нього прийнятну у своїй господарській діяльності підставу користування обладнанням, машинами та механізмами, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами. У випадку залучення учасником обладнання, машин та механізмів за іншими видами господарських договорів, ніж оренда, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами, то в учасника будуть відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), а, отже, такий участь не зможе взяти участь у закупівлі, що є дискримінацією.
Отже, встановлення замовником вимоги, що взяти участь в торгах можуть лише учасники, які мають власне, орендоване або, якими буде придбано обладнання, машини та механізми, є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до скаржника, які можуть залучити обладнання, машини та механізми на інших правових підставах (за іншими цивільно-правовими та господарськими договорами).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу того, що приймати участь в торгах може лише учасник, який має власне, орендоване або, яким буде придбано обладнання, машини та механізми, суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що дії замовника в частині встановлення в тендерній документації вимоги – обмеження правової підстави користування учасником матеріально-технічною базою є дискримінаційною.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.с9.docx 07.05.2020 14:09
Дата подачі:
05.05.2020 11:12
Вирішення:
Інформування щодо наявності матеріально-технічної бази
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
6d4fbaaf0a314fc88b13f6ad42434d6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.a8
Назва:
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Вимога:
Вимога, що міститься в Додатку № 2 до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт договорів шляхом надання учасником копії документа, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті та вводить його в експлуатацію не відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (надалі Закон України «Про публічні закупівлі») та є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію.
По-перше, ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не як замовником встановлено, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті.
По-друге, документом, що вводить об’єкт в експлуатацію, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», є декларація або сертифікат, які оформлюються замовником будівництва/об’єкту та реєструються/видаються відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю.
Отже, декларація та сертифікат належать та знаходяться у замовника будівництва/об’єкту, і є його власністю.
Жодним нормативно-правовим документом України не передбачено зобов’язання замовника будівництва/об’єкту надати декларацію або сертифікат підряднику – потенційному учаснику торгів, на прохання останнього.
Таким чином, потенційний учасник (підрядник) надати не в змозі декларацію або сертифікат, через те, що ці документи є виключно документами замовника будівництва/об’єкту.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу надання учасником копії документа, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті та вводить його в експлуатацію суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що дії замовника в частині встановлення в тендерній документації вимоги – надати документ (декларацію або сертифікат), яким введено об’єкт в експлуатацію на підтвердження виконання аналогічного договору, порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.а8.docx 07.05.2020 14:16
Дата подачі:
05.05.2020 11:09
Вирішення:
Щодо надання підтвердних документів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
d93605b528de497084bf0b3a99721ec9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.a7
Назва:
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Вимога:
Пунктом 2.2 та пунктом 2.3 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації встановлено замовником дискримінаційні умови.
Пунктом 2.1 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає інформаційну довідку про працівників (в якій має бути вказано прізвище, ім’я, по батькові, освіта, спеціальність за фахом, досвід роботи у даній галузі фахівців, які залучаються для виконання умов договору), згідно таблиці.
Пунктом 2.2 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає копію штатного розпису.
Пунктом 2.3 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідну освіту та копії документів, що підтверджують працевлаштування кожного працівника вказаного у таблиці, відповідно до п. 2.1 Додатку 2.
Наше підприємство, як потенційний учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але деякі працівники повідомили про те, що не дають згоди на обробку персональних даних, в частині розміщення сканкопій документів на сайті - prozorro.gov.ua, що підтверджують працевлаштування та освіту, а також розмір заробітної плати, які будуть знаходитись в загальному доступі.
Відповідно до Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Отже, у випадку оприлюднення персональних даних (документів про працевлаштування, освіту та розмір заробітної плати) працівників, які не надали згоду на їх оприлюднення – буде порушенням з боку учасника норм Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних».
Таким чином, наведені вище умови тендерної документації (у разі, зокрема відмови працівників учасника від оприлюднення персональних даних) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, про що, неодноразово, також наголошує Антимонопольний комітет України з цього приводу в своїх рішеннях.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.а7.docx 07.05.2020 14:19
Дата подачі:
05.05.2020 11:04
Вирішення:
Інформація щодо визначення персональних даних
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
dd259ae0d0fd4fd9ab0217ea9d064f5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.c6
Назва:
усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Вимога:
вимога додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Надання документів переможцем.doc 05.05.2020 11:01
- Вимога в.с6.docx 07.05.2020 14:06
Дата подачі:
05.05.2020 11:01
Вирішення:
Надання документації учасником-переможцем
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
2bff940466794526b8f74c64c185164e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.b5
Назва:
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога, що міститься в Додатку № 2 до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт договорів не відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII із змінами (надалі Закон України «Про публічні закупівлі»), так як відповідно до ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також вимога, що міститься в Додатку № 2 до тендерної документації, відносно того, що учасник, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт договорів, повинен надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувався в певний період, а саме: з 2017 по 2019 рік (включно) є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу надання учасником інформаційної довідки, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувався в певний період, а саме: з 2017 по 2019 рік (включно) суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що встановлення замовником вимоги – надати копію аналогічного договору за конкретний період є дискримінаційною і такою, що порушує закон.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.в5.docx 06.05.2020 13:33
Дата подачі:
04.05.2020 12:57
Вирішення:
Щодо надання інформаційної довідки
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
74dac77db1b54efba09e5a18dcc17159
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.a4
Назва:
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Інформуємо замовника про те, що вами оголошена закупівля відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (надалі Закон України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VII, що діяв до набрання чинності Законом України «Про публічні закупівлі», в замовника була можливість встановити такий кваліфікаційний критерій як - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами) та у випадку якщо учасник не відповідав такому кваліфікаційному критерію, то замовник, відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VII, відхиляв пропозицію конкурсних торгів такого учасника.
На сьогоднішній день ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ч. 1 ст. 30 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закон України «Про публічні закупівлі».
Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» вже не передбачено такий кваліфікаційний критерій як - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами), і, відповідно, у замовника, відповідно ч. 1 ст. 30 Закон України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, який не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності.
Отже, надана учасником інформація (документи), незалежно від їх змісту, в тому числі навіть при наявності негативної інформації чи негативного результату, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності, жодним чином не може вплинути на рішення замовника відхиляти чи не відхиляти пропозицію такого учасника.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога замовника, що передбачена пунктами 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 розділу 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає та порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога в.а4.docx 06.05.2020 13:25
Дата подачі:
04.05.2020 10:46
Вирішення:
Щодо надання інформації про фінансову спроможність
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
c589117fdae0438993db4b76163f853d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-002188-b.a3
Назва:
внести зміни у зв’язку з невідповідністю тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Пунктом 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. Але, замовником не встановлено дату чи подію з якою пов'язаний відлік 90 календарних днів, що учасниками може трактуватись та розумітись по різному.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника, в частині не встановлення, в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, дати чи події з якою пов'язаний відлік 90 календарних днів, є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищевикладеного просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога b.a3.docx 06.05.2020 13:16
Дата подачі:
04.05.2020 10:35
Вирішення:
Щодо терміну дійсності тендерної пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено