-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання: локерів, металевих шаф
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 44420000-0 "Будівельні товари" (Придбання: локерів, металевих шаф)
Завершена
1 323 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 234.25 UAH
мін. крок: 1% або 13 234.25 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 11:31 - 26.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, та скасування рішень про визначення переможця
Номер:
26ed343db00b401294ab17cf6ad99e40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-000595-c.c2
Назва:
Вимога надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, та скасування рішень про визначення переможця
Вимога:
Замовником торгів Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-15-000595-с.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації №69 від 14.05.2020 р., визнано переможцем пропозицію ТОВ «IP COM» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 44420000-0 "Будівельні товари" (Придбання: локерів, металевих шаф), та прийнято рішення про намір укласти договір.
Приватне акціонерне товариство «УХЛ-МАШ» не згодне з даним рішенням тендерного комітету на підставі того, що в своїй тендерній пропозиції ТОВ «IP COM» не надало достатнього підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які викладені у п. 2 додатку №1 тендерної документації, а саме: учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надавши довідку, згідно наданої нижче форми, про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідних працівників. Далі Замовник надає зразок таблиці, яку необхідно заповнити. В даній таблиці Замовником у стовпчику 2 так і зазначено, що Учаснику треба вказати «робочу професію» працівника, який буде приймати участь у виготовленні предмету закупівлі. ПрАТ «УХЛ-МАШ», як компанія, яка на своїх потужностях більше 25 років виготовляє металеві меблі, повідомляє, що у процесі по виготовленню цих меблів задіяні багато робітників різноманітних робочих професій, наприклад: слюсарі, токарі, оператори різноманітних станків та обладнання, оператори фарбувальної лінії, складальники, вантажники, пакувальники, тощо.
В своїй же довідці ТОВ «IP COM» повідомив тільки, що має директора, головного бухгалтера, начальника проектно-конструкторського відділу, інженера-конструктора, менеджера із зовнішньоекономічної діяльності та менеджера зі збуту. І не підтвердив наявність жодного працівника, який це замовлення буде фактично виконувати.
Враховуючи, що закупівля UА-2020-04-15-000595-с оголошена Замовником 15.04.2020, а тендерна документація затверджена Рішенням тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2020 року № 48, тобто до 19.04.2020 року - дати набрання чинності змін до Закону України «Про публічні закупівлі», внесених Законом України № 114-ІХ від 19.09.2019, вказана закупівля проводиться у відповідності до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-УІН «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 2629-VIII від 23.11.2018.
З урахуванням вимог ст. 30 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 2629-VIII від 23.11.2018, тендерна пропозиція ТОВ «IP COM» підлягає відхиленню у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією, на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до змісту вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Крім того, Замовником у останньому абзаці п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю за оголошенням про публічну закупівлю UА-2020-04-15-000595-с зазначено (дослівно): «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-вимога.pdf 18.05.2020 17:56
- відповідь на вимогу_пр.75.docx 22.05.2020 14:11
Дата подачі:
18.05.2020 17:56
Вирішення:
відповідь на вимогу Приватного акціонерного товариства «УХЛ-МАШ»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування рішень про визначення переможця закупівлі
Номер:
4948c6b2fdda49a8a3973600e2acf8db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-000595-c.b1
Назва:
Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування рішень про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вивчивши зміст тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш», нами - ТОВ «IP COM», зроблено висновок про подання ПрАТ «УХЛ-Маш» тендерної пропозиції, яка за змістом не відповідає вимогам тендерної документації. Такий висновок ТОВ «IP COM» зроблено на підставі наступного:
Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю за оголошенням про публічну закупівлю UA-2020-04-15-000595-c від учасників закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагалось (дослівно):
«Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлу у форматі PDF (Portable Document Format) з:
1) заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 4 ТД;
2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам встановленим ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток № 1 ТД);
3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацією (Додаток № 2 ТД);
4) документами, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника підписувати документи тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а також договору за результатами торгів;
5) проектом договору про закупівлю (Додаток № 5 до ТД);
6) лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженої особи (Додаток № 6 до ТД)
7) Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити (Додаток № 7 до ТД);
8) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Всі документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі pdf, містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). У разі, якщо документ складається більше, ніж з однієї сторінки, то всі сторінки документу повинні знаходиться в одному файлі (пакетне сканування).
Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у паперовому вигляді, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), з підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності).
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Арифметична (технічна) помилка в загальній ціні тендерної пропозиції - розбіжність між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю та кількості.
Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) – у разі здійснення закупівлі за лотами).
Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/ переможця/ переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.»
Зважаючи на вищевикладені вимоги Тендерної документації, Замовником чітко визначено вимоги про строки надання документації пропозиції учасника - до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, перелік документації пропозиції, спосіб обґрунтування учасником закупівлі відсутності в складі документації пропозиції окремих документів та попередження про відхилення пропозиції учасника закупівлі у випадку його неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях.
Вивченням змісту документації пропозиції, наданої учасником ПрАТ «УХЛ-Маш», ТОВ «IP COM» встановлено відсутність у її складі документів, надання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
Згідно з вимогами абз. 4 п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД (дослівно): «Учасник повинен надати довідку в довільній формі про статус платника податків на додану вартість».
Станом на кінцеву дату та час подання тендерних пропозицій - 30.04.2020 13:00 год., у складі пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» були відсутні така довідка або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа, а саме довідки в довільній формі про статус платника податків на додану вартість.
Згідно з вимогами п. 2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД (дослівно): «Інші умови тендерної документації:
Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
Враховуючи вимоги законодавства України в частині спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), а саме: Закону України «Про санкції», відповідного рішення Ради національної безпеки та оборони України, що введено в дію указом Президента України, затвердженого постановою Верховної Ради України та є чинним на момент оприлюднення інформації про закупівлю, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо:
- цей учасник є юридичною особою – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, яка підпадає під дію законодавства України «про санкції»
- цей учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з законодавством України «про санкції»; крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Учасник надає гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.»
Станом на кінцеву дату та час подання тендерних пропозицій - 30.04.2020 13:00 год., у складі пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» були відсутні такий гарантійний лист або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа, а саме гарантійного листа про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Вищевказані недоліки, допущені ПрАТ «УХЛ-Маш» у оформленні документації тендерної пропозиції, Замовником згідно зі змістом п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю за оголошенням про публічну закупівлю UA-2020-04-15-000595-c не віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
Враховуючи, що закупівля UA-2020-04-15-000595-c оголошена Замовником 15.04.2020, а тендерна документація затверджена Рішенням тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2020 року № 48, тобто до 19.04.2020 року – дати набрання чинності змін до Закону України «Про публічні закупівлі», внесених Законом України № 114-IX від 19.09.2019, вказана закупівля проводиться у відповідності до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 2629-VIII від 23.11.2018.
З урахуванням вимог ст. 30 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 2629-VIII від 23.11.2018, тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-Маш» підлягає відхиленню у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією, на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовником у останньому абзаці п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-05-11-000116-a зазначено (дослівно): «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
Відповідно до змісту п.8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2020 р. засідання тендерного комітету військової Замовника (дослівно): «8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні.
Тендерна пропозиція учасника: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш", надана для участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 44420000-0 "Будівельні товари" (Придбання: локерів, металевих шаф), за результатом розгляду визначена такою, що відповідає вимогам тендерної документації.»
Після розгляду тендерним комітетом документів наданих учасником зауважень щодо їх невідповідності вимогам даної закупівлі немає.»
Інформація щодо допущення ПрАТ «УХЛ-Маш» формальних (несуттєвих) помилок у протоколах засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації з розгляду результатів закупівлі UA-2020-04-15-000595-c відсутня.
Таким чином, у прийнятих Замовником рішеннях про визнання пропозиції Учасника ПрАТ «УХЛ-Маш» такою що відповідає вимогам тендерної документації містяться факти необ’єктивної оцінки Замовником тендерної пропозиції вказаного Учасника.
Зазначене свідчить, що Замовник при винесенні рішення про обрання переможця закупівлі не дотримався принципу здійснення закупівель, встановленого ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Вказане свідчить про не виконання Тендерним комітетом Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації вимог ст. 3, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», що може привести до порушення вимог ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України, ст. 18, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу до розгляду.
Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі.
Переглянути рішення про визначення переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 08.05.2020 17:48
Дата подачі:
08.05.2020 17:48
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що її розглянуто та прийнято рішення щодо її задоволення (протокол ТК №68 від 12.05.2020).
Статус вимоги:
Задоволено