-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт покриття будівлі Парутинської ЗОШ І-Ш ступенів в с.Парутине Очаківського району Миколаївської області
Торги відмінено
4 369 998.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 43 699.98 UAH
мін. крок: 1% або 43 699.98 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 11:24 - 27.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
87fb23dd618a4d2da216d44b0e266238
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 30.05.2020 12:03
- Скарга у ворді.doc 30.05.2020 12:03
- Довідка про відсутність судимості.pdf 30.05.2020 12:03
- Довідка.pdf 30.05.2020 12:03
- Проект договору.pdf 30.05.2020 12:03
- Платіжне доручення.pdf 30.05.2020 12:03
- рішення від 03.06.2020 № 10962.pdf 03.06.2020 16:41
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30 травня 2020 № UA-2020-04-15-001630-b.b6.pdf 18.06.2020 23:13
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 8422.pdf 20.06.2020 00:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2020 № 12301.pdf 23.06.2020 19:50
- рішення від 22.06.2020 № 12301.pdf 26.06.2020 00:49
- протокол визначення переможця 7.pdf 12.06.2020 13:23
- Протокол 3 - вiдхилення.doc 12.06.2020 13:23
- Протокол 5 - визначення переможця.doc 12.06.2020 13:23
- Протокол 6 - розгляд вимог.doc 12.06.2020 13:23
- Протокол 7 - розгляд пропозицій.doc 12.06.2020 13:23
- протокол відхилення 3.pdf 12.06.2020 13:23
- протокол визначення переможця 5.pdf 12.06.2020 13:23
- протокол розгляду вимог 6.pdf 12.06.2020 13:23
- лист до АМКУ.pdf 12.06.2020 13:23
- лист до АМКУ.docx 12.06.2020 13:23
- Протокол 9 - розгляд рішення АМКУ.doc 25.06.2020 12:59
- протокол розгляд рішення АМКУ 9.pdf 25.06.2020 13:00
- Лист до АМКУ 2.pdf 26.06.2020 19:00
- лист до АМКУ 2.docx 26.06.2020 19:00
- протокол розгляд рішення АМКУ 9.pdf 26.06.2020 19:00
- Протокол 9 - розгляд рішення АМКУ.doc 26.06.2020 19:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2020 12:03
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2020 00:49
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2020 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням тендерного комітету Парутинської ЗОШ від 24.06.2020р. № 9 скасовано попередні рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "Фрегат"
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
080161f29b184acdae0e8ed48ccb1dce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b5
Назва:
Вимога щодо оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
ТОВ "Бериславбудсервіс", як учасник закупівлі, повідомляє про незгоду з рішенням Замовника про визначення переможця. Згідно умов тендерної документації,пропозиція ТОВ "Будівельна компанія Фрегат" не відповідає кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 29.05.2020 14:38
Дата подачі:
29.05.2020 14:38
Вимога
Без відповіді
Скасування протоколу про визнання переможця
Номер:
c0f285c1d213415dba05bd9e071c6ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b4
Назва:
Скасування протоколу про визнання переможця
Вимога:
Учасник ТОВ БК Фрегат в складі тендерної пропозиції надав довідку,що не буде залучати субпідрядників, а значить роботи з протипожежного захисту,буде виконувати самостійно.Для виконання цих робіт потрібна відповідна ліцензія,копію якої,учасник повинен прикріпити до тендерної пропозиції, чого учасник ТОВ Фрегат не зробив. 2.В кошторисній документації Учасник ТОВ БК Фрегат вказано,що буде використовуватись на роботах по даній закупівлі бортовий автомобіль та кран переносний.В довідці про наявне обладнання та механізми вони не вказані,тобто ставиться під сумнів,можливість виконання робіт по даній закупівлі. . 3.Всі роботи повязані з капітальним ремонтом покрівлі по даній закупівлі,відносяться до категорії небезпечних,на виконання яких потрібні відповідні дозволи.Учасник ТОВ БК Фрегат в складі тендерної пропозимції не надав жодного дозволу.4.Кошторисні розрахунки не підписані виконавцем цих розрахунків,а тому не можна вважати їх достовірними. Тому зважаючи на такі численні порушення кваліфікаційних вимог Замовника, тендерна пропозиція учасника ТОВ БК Фрегат ,підлягає дискваліфікації,а протокол визнання переможцем-скасуванню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 20:47
Вимога
Є відповідь
Необхідність відміни протокола,про визнання перемжцем закупівлі ПП "Позитив"
Номер:
75141086e5544fe380c687ae79ae183d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b3
Назва:
Необхідність відміни протокола,про визнання перемжцем закупівлі ПП "Позитив"
Вимога:
2. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону: оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, міжрегіональними територіальними органами Державної фіскальної служби України, видану не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату. Учасник ПП"Позитив" не виклав таку довідку.Тому його тендерна пропозиція підлягає дискваліфікації,а протокол визнання Переможцем-відміні.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимог 6.pdf 18.05.2020 15:41
- додатки до протоколу 6.pdf 18.05.2020 15:42
Дата подачі:
14.05.2020 17:46
Вирішення:
Розгляд вимоги наведено в протоколі 6. Вимогу задоволено. Пропозицію ПП "Позитив" відхилено відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (у зв"язку із порушення термінів подачі документів відповідно до ст. 17 Закону).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо змінення рішення про визначення переможця
Номер:
58159a6948d244c98034df50d133edd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b2
Назва:
Вимога щодо змінення рішення про визначення переможця
Вимога:
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ", як учасник закупівлі. повідомляє про своє непогодження з рішенням Замовника торгів щодо визначення переможця. Пропозиція ПП "Позитив" не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА_.docx 13.05.2020 14:33
- Вимога.pdf 13.05.2020 14:33
- протокол розгляду вимог 6.pdf 18.05.2020 15:39
- додатки до протоколу 6.pdf 18.05.2020 15:39
Дата подачі:
13.05.2020 14:33
Вирішення:
Розгляд вимоги наведено у протоколі 6 по кожному пункту вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
421ddd3e62bf4ce8ad825e4a4be04246
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-001630-b.b1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
06 травня 2019 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 3 від 06.05.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття будівлі Парутинської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Парутине Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015 - 45453000-7)» (№ UA-2020-04-15-001630-b) відповідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим та упередженим у зв’язку з наступним.
1. Вимогами Додатку 2 до Тендерної документації було висунуто вимогу надання копії ліцензії учасника (з додатком до неї) на провадження відповідної діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством України, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника та протягом терміну виконання робіт за цими торгами, завірена належним чином.
Наголошуємо, що вимогами Тендерної документації не було обов’язкової вимоги щодо надання документа, яким учасник гарантує отримання ліцензії до моменту укладання договору або продовження терміну її дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Разом з цим, пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та самостійно несе витрати на їх отримання.
Таким чином, поданням своєї тендерної пропозиції Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» погодилось з тим, що обов’язково здійснить подовження терміну дії нашої ліцензії або отримує нову ліцензію у встановлені строки для завершення робіт за предметом закупівлі.
2. Стосовно того, що призначення в.о. директора Савченко А.І. суперечить вимогам Статуту, зазначаємо, що відповідно п.7.2 статі 7 Статуту для здійснення оперативного керівництва діяльністю фірмою власник може призначити директора, права та обов’язки якого визначаються власником та оформляються контрактом.
Але в даному випадку директор не призначався на постійне місце роботи, а лише було покладено виконання обов’язків на головного інженера у зв’язку з відпусткою директора на підставі відповідного наказу.
За весь час діяльності Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» єдиним директором є Оленковський Святослав Миколайович, але на період його відпустки, лікарняного, відрядження тощо він своїми наказами призначає виконуючих обов’язки на час його тимчасової відсутності, що є законним та обґрунтованим.
Перевірити зазначену інформацію можливо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Таким чином, вважаємо, що наказу про виконання обов’язків тимчасово відсутнього директора, затвердженого директором Оленковським Святославом Миколайовичем, цілком достатньо для підтвердження повноважень на підписання документів тендерної пропозиції Савченком А.І. та це не суперечить умовам Статуту.
3. Щодо невідповідностей у строках виконання робіт, зафіксованих у Календарному графіку виконання робіт та у довідках про вартість виконаних будівельних робіт та актах приймання виконаних будівельних робіт, зазначаємо наступне.
Замовником відповідно п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 Тендерної документації висунуто вимогу надання сканованої копії оригіналу листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, дата видачі якого має бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Лист – відгук від замовника (оформлений на фірмовому бланку замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням: номеру та дати договору, опису виконаних робіт, дати початку та дати закінчення виконання робіт, та по можливості, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.).
Зазначаємо, що замовником аналогічних робіту у своєму Відгуку вказано, що «Датою початку виконання договору є дата підписання договору № 25 від 22 серпня 2019 р. Строк виконання робіт по договору складав 3 повних місяці з моменту підписання договору». Але разом з цим, замовник аналогічних робіт зазначив, що «Роботи проводилися згідно календарного графіку виконання робіт, в якому визначались дати початку і завершення всіх видів (етапів) робіт, передбачених договором, та були виконані у встановлені строки».
Нагадуємо, що національними стандартами України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), передбачено примірні форми первинних документів з обліку в будівництві: форма №КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт), форма №КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати), які мають використовуватися під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт, а не за строки виконання. Підписання даних документів після закінчення строків, визначених у Календарному графіку виконання робіт, не свідчить про недотримання виконання строків робіт.
Замовником аналогічних робіт надано відповідну інформацію щодо виконання аналогічних робіт, не висунуто жодних зауважень стосовно строків виконання аналогічних робіт, тому, вважаємо, що інформація, яку ви визначили як таку, що суперечить одна одній, взагалі не вплинула на якість, обсяги та виконання таких робіт, що і підтверджено наданим у складі тендерної пропозиції відгуком.
Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» повністю відповідає вимогами тендерної документації , є найбільш економічно вигідною, тому вимагаємо скасувати своє рішення щодо її відхилення.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відхилення 2 з додатками.pdf 08.05.2020 14:34
Дата подачі:
07.05.2020 11:50
Вирішення:
Вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету, винесено рішення - протокол № 4 від 08.05.2020р. - вимогу відхилити, так як тендерна пропозиція ПП "Промальп" не відповідає вимогам тендерної документації. Протокл засідання тендерного комітету № 4 від 08.05.2020р. додатється. До протоколу додаються відповідні додатки, які підтверджують прийняте рішення.
Статус вимоги:
Відхилено