-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №64263 на вул. Горького, 2 в смт. Володимирець Рівненської області
Завершена
2 030 110.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 150.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 150.55 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 09:51 - 26.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
a37c14d58cc84a509e1011f4859c6bd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-000590-b.a1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 13.05.2020 15:50
Дата подачі:
13.05.2020 15:50
Вирішення:
Під час перевірки Замовником тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" було дотримано наступних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо виявлених Вами порушень під час перевірки пропозиції учасника, якого визначено переможцем зазначаємо наступне, п.1.1.6. розділу 3 Тендерної Документації ( надалі – Документації) визначено Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. До ціни тендерної пропозиції торгів мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
• Розрахунок заробітної плати
• Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін)
• Розрахунок загально-виробничих витрат.
• Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій
• Розрахунок прибутку
Ціну пропозиції торгів слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт (послуг), технології виконання робіт (послуг), використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт (послуг), а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт (послуг), технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ», в тому числі вартість:
- вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси;
- вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.
*договір "під ключ" – договір на спорудження і здачу об'єкта замовнику в стані, повністю готовому до експлуатації.
Під час перевірки пропозиції учасника ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" було встановлено, що подані учасником розрахунки договірної ціни відповідають вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. До ціни пропозиції включені заробітна плата працівників та відрахування за встановленими законодавством нормами на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування, визначених у загальновиробничих витратах на будову (ст.94 файл «кваліфікація ТЧ ч1»). Щодо розрахунку показника адміністративних витрат, відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013, цей розрахунок визначається підрядником на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалась у цій організації за попередній звітній період. ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 та іншими нормативно-правовими актами не встановлено необхідність зазначення у складі пропозиції учасника торгів усіх даних, які застосовувалась для розрахунку показника адміністративних витрат, а також у Документації Замовник не зазначав вимоги щодо надання даних та показників, з яких учасник здійснював розрахунок показника адміністративних витрат. А також посилання на п.5.3.5. до ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 у поданій вимозі є недоцільним з огляду на те, що цей пункт застосовується під час підписання договору та виконання робіт.
Отже, аналізуючи ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 та Документацію, Замовником було підсумоване наступне: обчислення загальновиробничих витрат у складі пропозиції учасника ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" здійснене відповідно до вимог Документації та законодавства в частині включення до ціни пропозиції відрахування за встановленими законодавством нормами та спати обовязкових платежів. Щодо розрахунку адміністративних витрат при розрахунку пропозиції учасника законодавством та Документацією не встановлено вимоги надати дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов’язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт, ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 п.5.3.1. встановлює вимогу лише щодо, визначення підрядником адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалась у цій організації за попередній звітній період.
Аналізуючи наступні вимоги щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд", Замовник повідомляє наступне, поданий ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" звіт за формою 1-ДФ за останній квартал 2019 року, адже на момент подання пропозиції учасник не подав податковий розрахунок за перший квартал 2020 року, тому що строк подачі звіту за формою 1-ДФ ще тривав. В підтвердження цього ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" надає лист-пояснення вих:№24/04/27-2020 від «27» квітня 2020 року. Щодо зареєстрованих працівників у звіті 1-ДФ за останній квартал 2019 року, Замовник не вважає це підставою для відхилення пропозиції, адже учасник міг зареєструвати працівників, яких зазначив у довідці про наявність кваліфікованих працівників протягом першого кварталу 2020 року і ця інформація уже міститься у новому звіті 1-ДФ, який учасник не подав до контролюючого органу. Також доцільно надати відповідь на вимогу щодо фіктивності аналогічного договору, поданого ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" Замовник не є органом, який визначає фіктивність документів, тому не має належних повноважених, наданих законом та контролюючими органами для визначення наявності чи відсутності підробки документів. Аналогічний договір підписаний обома сторонами, містить усю необхідну відповідно до цивільного законодавства інформацію та не являється нікчемним правочином, до аналогічного договору додають акти виконаних робіт, які теж підписані обома сторонами та містять повну вартість договору, що в свою чергу становить відповідність договору чинному законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено